vazze, ropkodnek a 100 wattok
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#3901
Posted 2016. February 29. - 16:06
#3902
Posted 2016. February 29. - 15:42
ma még kellett menjek a februári ezreshez 30 kilit. végig esett. még egy ilyet nem szeretnék csinálni a közeljövőben. remélem kevesebb lesz már az eső.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3903
Posted 2016. February 29. - 15:39
Na ja, a lanctalpazas...
Hatha valakit erdekel, egy 15 perces video a tegnapi 40+ tekeresrol. ( https://www.facebook.com/40plusz/ )
nagyon jól mentél. elolvastam a leírásod is. kár,h nincs ilyen brigád itthon is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3904
Posted 2016. February 29. - 15:08
Na ja, a lanctalpazas...
Hatha valakit erdekel, egy 15 perces video a tegnapi 40+ tekeresrol. ( https://www.facebook.com/40plusz/ )
- donciccio likes this
#3905
Posted 2016. February 29. - 13:20
Elol 53-39, hatul 12-30-as sorhoz jó a 114 szemű ultegra lanc? Hosszabb kell, vagy jó lesz?
Köszi!
#3906
Posted 2016. February 29. - 10:41
http://apro.bikemag....ar-l330907.html örök élet +1 nap ergó. még áldoznék rá kb 3000 pénzt,és 10-es lenne.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3907
Posted 2016. February 29. - 10:31
Attol, hogy valaki tud kerekparozni, meg nem tud kerekparozni. (En mar csak tudom, mert nem tudok.)
azért megy a lánctalpazás.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3908
Posted 2016. February 28. - 19:30
Attol, hogy valaki tud kerekparozni, meg nem tud kerekparozni. (En mar csak tudom, mert nem tudok.)
- Kisherceg, donciccio and Vejne like this
#3909
Posted 2016. February 28. - 10:31
tegnap egy sztem rossz "edzővel" tekertem együtt. a sztori az,h az elején becsatlakoztam egy 6 fős bringás csapathoz. egy felnőtt,és 5 kb 15-16 év körüli srác. a technikai különbségek elég nagyok voltak. az egyik fiatalnak pl egy ultegra-val szerelt aero c12-es bringája volt,a másiknak meg egy taposó pedálos sárvédős acél kerékpárja. volt még köztük egy taposó pedálos srác,de annak legalább vlmi normálisabb gépe volt. km órájuk,vagy legalább egy pulzusmérő órájuk nem nagyon volt. talán még az "edzőnek" sem. a polar konzolt láttam a kormányán,de az óra nem volt rajta. neki egy sram force-al szerelt merida-ja volt. a pulzusmérőnek még lesz szerepe az írásomban,csak ezért jegyeztem meg. szóval egy körforgalomban futottunk össze. rájuk fordultam. kb 30-al mentek,némi hátszélben. gondoltam ez jó lesz nekem. kérdeztem,h merre mennek. Aszód volt a cél. ok,gondoltam lekanyarodnak,jobbra a Gödöllői útra a váci omv benyakútnál. nem így lett. a rádi út felé vették az irányt,Vácdukán át. a lényeg a lényeg,h ezen az úton van egy meredekebb felüljáró,onnan lefelé rossz út,és Vácdukán egy hosszabb,a végén meredek part. a Rád felé vezető útra rákanyarodva pofaszél volt. ezek voltak a körülmények.
a pofaszeles részre rákanyarodva veret az edző,majd a felüljárón is folytatja. leborítunk a rossz útra. az aljában megkérdezem már a pontos útvonaltervet tőle. megjegyeztem,h pont a rossz rész felé jöttek. a válasz: mindegy,így legalább hosszabb. hátra ment,gondoltam lesz egy kis váltott vezetés féle,de a srácok hosszúkat vezettek,és már látszott az egyiken,h nyúlik a nyaka,és gumizik. majd jött a dukai part. megy elől vlmelyik,majd a legmeredekebb részen kiszól neki az "edző",h pörgessen,és ne vezessen ilyen hosszút. meg,h nekik a 155 körüli pulzust kéne tartaniuk. a srác váltott,majd kiállt az elejéről,és totál szétesett a ritmusa.
ez alatt a néhány kili alatt annyi hibás döntést láttam,h már kezdtem sajnálni a kölyköket.
1 hiba: ha vlmilyen pulzustartományban kéne csinálni vlmilyen mozgást,akkor legalább egy embernek legyen már egy rohadt órája. (és mondja is be,h sok,vagy kevés)
2 hiba: az egész csapatnál alig volt folyadék. sztem kaja is kevés volt,vagy egyáltalán nem volt.
3 hiba: lehet,h nem kerékpárosok,de egy csomó helyen utána lehetne nézni,h hogyan is érdemes a váltott vezetést csinálni.
4 hiba: rossz útvonal választás
nem tudom honnan indultak,és mi volt a céljuk ezzel a tekeréssel,de én elég sok mindent másképp csináltam volna. a 2-es úton futottam össze velük,szóval már Sződligetnél lefordulhattak volna. Csörögnél ki a gödölleire,majd Őrbottyán felé leborítva ki lehetett volna kerülni két nagyon szar útminőségű szakaszt. én úgy nem indulnék el egy gyerekkel sem,h nincsen náluk megfelelő mennyiségű enni,és inni való. nekem volt 160,és afölötti pulzusom,anschlusban,tehát a gyerekeknek még több. ergo rossz volt a tempó is. nekem demoralizáló lenne,ha a az edző kiszólna,h nem jó a tempó,de előtte meg ő vezette volna föl ezt krakkolást.
vajon mennyi ilyen "szakember" foglalkozhat fiatalokkal? és nem csak a kerékpárra gondolok. lehet,h evezősök,vagy vlmi más sportágból jöttek,de azért minden sportnak azonosak az alapjai (pl.: pulzus mérés).
- Kisherceg likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3910
Posted 2016. February 27. - 22:57
Szent eg!! Ez egy hivatalos Campa szervizvideo. Semmi hang, es egy racsnizos nyomatekkulccsal "szoritja" meg a kupakot!! Nem hiszem el, ha nem latom!!
https://youtu.be/L1_3smRyk-w?t=48s
#3911
Posted 2016. February 27. - 11:45
mostanában,ha az időjárás engedi,akkor a Bianchi-mal megyek tekerni. jót tett neki a kokpit,és a bovden csere. nagyon egyben van. kényelmes,amennyire egy ilyen bringától lehetséges. műszakilag is úgy néz ki,h rendben van. tervezett cserék vannak ebben az évben. láncot,és fékbetétek még jó lenne az év első felében cserélni. külsőket meg a második félévben vlmikor.
tegnap megrendeltem a monoblokkba a csapágyakat,mert mintha kicsit darabosak lennének. remélem kibírja addig,ami benne van. nincsen kedvem egy plusz szereléshez.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3912
Posted 2016. February 26. - 12:33
Arn, egy ötlet. Tripla hajtókar, pl. 6603, a kulso tanyer helyett gatyavedo, a ket belso meg pl. 42-30 lehet..
cx-re jó lehet, meg túrázni.
es a valtokar? nem harmas valtokar kell hozza?
#3913
Posted 2016. February 26. - 11:28
Edited by Vejne, 2016. February 26. - 11:30.
- Rabbit likes this
#3914
Posted 2016. February 26. - 08:47
Arn, egy ötlet. Tripla hajtókar, pl. 6603, a kulso tanyer helyett gatyavedo, a ket belso meg pl. 42-30 lehet..
cx-re jó lehet, meg túrázni.
#3915
Posted 2016. February 25. - 17:34
Igy emlekeztem en is, hogy valtozott a bowdenhuzas, csak nem voltam biztos benne.
Akkor egyszerubb a dolog, koszi az infot, mindenkinek!
#3916
Posted 2016. February 25. - 15:53
#3917
Posted 2016. February 25. - 15:50
a váltóknak lehet eltérő a geometriája, az a pálya, amin mozognak. tehát hiába 11-es a kar és a sor is, a 10-es váltó nem_feltétlenül fog jól működni, mert az eltérő geo miatt hiába helyes a húzáshossz, az elmozdulás nem lesz megfelelő. nem?
Pontosan. Itt van a 10 és 11 sebességes hátsó váltóról 1-1 kép. Látszik, hogy teljesen más a bowden bekötési pontja a forgáspontokhoz képest.
#3918
Posted 2016. February 25. - 14:38
de... hiaba nem indexelt a valto, nem fog kijonni az egysegnyi ugras az eltero huzas es valtogeo miatt.
#3919
Posted 2016. February 25. - 14:38
Kb 4.59 mm t fog mozogni egy klikkre a váltó. Szóval 9 es campa sorra jó, másra nem.
#3920
Posted 2016. February 25. - 14:32
Ezt nem értem. Működnie kell. Hisz a váltás "nagyságát" a váltókar határozza meg és nem a hátsó váltó. Annyit mozdul a váltó amennyit a váltókar enged, ha ehhez párosul, h helyes sor van fent akkor annak jónak kell lennie. Maximum a határolócsavarokat kell átállítani. Akkor lenne a gond, h a 11-es váltókarhoz a sor 10, vagy 9-es lenne. Nem jól gondolom??
a váltóknak lehet eltérő a geometriája, az a pálya, amin mozognak. tehát hiába 11-es a kar és a sor is, a 10-es váltó nem_feltétlenül fog jól működni, mert az eltérő geo miatt hiába helyes a húzáshossz, az elmozdulás nem lesz megfelelő. nem?
- simon23 likes this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"