bikeart.hu
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#34221
Írta 2006. február 25. - 19:11
A mavic kerék jó választás, bár nekem csak Elite van, az is nagyon merev. Egy kisbarátom (történetesen a magyar XC bajnok Tomika) vett SSC SL kerekeket, esküszik rájuk, bár újonnan 170forint, az elite csak 90. Ja, és asszem az szingós 
bikeart.hu
bikeart.hu
#34222
Írta 2006. február 25. - 15:43
Ja az apróban hirdet egy srác spinergy tilium karbon versenykereket. Valaki tud róla valami közelebbit?
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34223
Írta 2006. február 25. - 15:17
Sziasztok! Új vagyok itt, de társaságotok már két éve!
Kérdéseim a következõek: Versenykereket akarok venni, milyet válasszak?
Karbon, esetleg mavic ksyrium ssc sl, új-használt? A keret kb120-150 ezer között van. A TI befutóitokra, "szakértõ" véleményetekre lennék kíváncsi!
Amire használnám: hosszútávú triatlon, egy-két ou.-i megmozdulás (pl. tour de pelso, egy-két radmarathon).
Köszi!
Kérdéseim a következõek: Versenykereket akarok venni, milyet válasszak?
Karbon, esetleg mavic ksyrium ssc sl, új-használt? A keret kb120-150 ezer között van. A TI befutóitokra, "szakértõ" véleményetekre lennék kíváncsi!
Amire használnám: hosszútávú triatlon, egy-két ou.-i megmozdulás (pl. tour de pelso, egy-két radmarathon).
Köszi!
#34224
Írta 2006. február 25. - 10:11
Na megvettem a használt kerekeket.Ritchey Pro és Aero felnik új Shimano 9-es sor 25.000.-ért.Semmi baja.A Campa rendszerem szépen kezeli.Kapott egy új Sram láncot is.Nagyon meg vagyok elégedve,jó vétel volt.Conti Sport 1000 kevlar külsõ, Maxis 60 grammos belsõ.A külsõmrõl nem találok súly adatokat.622x20 valahol mintha írtak volna 280grammot de az sok nem?
#34225
Írta 2006. február 23. - 14:37
Úgy néz ki, 10es rendszerben megy némi variálhatóság. Ultra 10 Rekord (2005)meg Rekord (2005) hátsó váltó, Ultegra 10es sor meg Ultegra 10es lánc (2006).
Érzésre nagyon jó, pontos, csak hülye hangot hallat... (bár lehet, hogy az a váltókonzol miatt van)
Érzésre nagyon jó, pontos, csak hülye hangot hallat... (bár lehet, hogy az a váltókonzol miatt van)
#34226
Írta 2006. február 23. - 11:19
Oh, szegény amcsi fiúk, ilyen egyszerû dolgokkal kell szórakozniuk... Ezt valszeg nem használják, de hogy hosszúra nem megy ki vele az biztos. Ha pályabringa az õ áttételeivel (53-48/13-14), sztem városban nem lehet igazán komfortos.
#34227
Írta 2006. február 22. - 13:43
Városban (meg talán pályán is) használt pályabringa... Az amcsi srácok hiúsági kérdést csinálnak belõle, hogy kinek van a legnagyobb (negatív) szögû stucnija:D
#34228
Írta 2006. február 22. - 11:02
Ez a gép oúti lenne, ilyen beálítással?? Szép a gép, de ilyen formában leginkább heresérv (hogy rosszabbat ne is írjak) beszerzésére jó.
#34229
Írta 2006. február 22. - 11:01
Ja, szóval ennyire vagy "dagi"?! :-) Hát, alád biztosan lehetne tenni akármiylen könnyû karbonszettet is, igaz hogy ezek olyan 1500-2000€-tól kezdõdnek.
Henger felvetésében azért van valami, pld. az hogy ezek a szuperkönnyû meg "deformált" küllõk gyári kerekekbe valók leginkább, elég speckók ahhoz, hogy ne valami mezei szerelõ rakja bele a kerékbe. A gyárban pld. gépi feszültségmérõ van a küllõfeszesség beállításához. (igaz ez egy ideig tart, aztán az elsõ centrírnél jön a szerelõ)
Henger felvetésében azért van valami, pld. az hogy ezek a szuperkönnyû meg "deformált" küllõk gyári kerekekbe valók leginkább, elég speckók ahhoz, hogy ne valami mezei szerelõ rakja bele a kerékbe. A gyárban pld. gépi feszültségmérõ van a küllõfeszesség beállításához. (igaz ez egy ideig tart, aztán az elsõ centrírnél jön a szerelõ)
#34231
Írta 2006. február 21. - 19:36
Naná. Utánanéztem, mert beleszerettem a lapított küllõkbe. Csak az a baj, hogy ennyi kidobnivaló pénzem sose lesz:(
Ezért vagyok még minig undorítóan irigy arra a palira, aki 100 dolcsiért vette meg ezt a két kereket igényes agyakkal (a fixi is országuti;)):
Ezért vagyok még minig undorítóan irigy arra a palira, aki 100 dolcsiért vette meg ezt a két kereket igényes agyakkal (a fixi is országuti;)):
#34232
Írta 2006. február 21. - 19:06
Igen, elvileg a 2,3mm még pont átfér...azért ennyi a DT Aerolite is.Nem kellenek. A CX-ray 2,3mm széles, úgyhogy befér egy normál agyba a Sapim szerint (legföljebb enyhe reszeléssel:eek:). Gyártanak szélesebbet is CX néven. Ugyanígy a DT.
Péter
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme
#34233
Írta 2006. február 21. - 12:47
Nem kellenek. A CX-ray 2,3mm széles, úgyhogy befér egy normál agyba a Sapim szerint (legföljebb enyhe reszeléssel:eek:). Gyártanak szélesebbet is CX néven. Ugyanígy a DT.
#34234
Írta 2006. február 21. - 12:41
#34235
Írta 2006. február 21. - 10:24
Lófarkas: Mindent szuperlatívuszokban dicsérnek, de a valóság mindig más, ezt a küllõt is emberek és anyagból gyártják, vagyis elõfordulnak hibák (pld. anyaghiba), minden ún. minõségbiztosítás mellett is. Egyszer egy olyan Dt küllõsorozatból fûztek kereket nekem, hogy minden edzésen elpattant egy-egy, a 4. edzés után meguntam és újrafûzettem. Mondjuk lehet, hogy az ilyen extrém árú külllõkre jobban odafigyelnek, de a mai állapotok mellett ennél is elõfordulhat malõr.
A laser csak 1 gr.-mal nehezebb? Érdekes egy pár évvel ezelõtt nagyobb volt a különbség...
A laser csak 1 gr.-mal nehezebb? Érdekes egy pár évvel ezelõtt nagyobb volt a különbség...
#34236
Írta 2006. február 21. - 00:54
Állítólag van a sapimnak is aero küllõje cpx néven 510ft-os darabáron, valamint a neuzer is forgalmaz valamilyen aero küllõt de arról nincs bõvebb infóm....
#34237
Írta 2006. február 20. - 23:58
Kösz, akkor ez (is) bukó...marad a Revolution...pedig szép lehet egy 24/28-as pár kerék ezekkel a lapított küllõkkel...:chin:Itthon még nem láttam, de egy német online boltban pont háromszor annyi, mint a Revolution.
Péter
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme
#34238
Írta 2006. február 20. - 20:49
50 € körül van egy 20-as csomag...az azért igen húzós. Ennyit nem ér.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#34239
Írta 2006. február 20. - 20:09
... akkor az is 450-500/db. Durva, de nem feltétlen irreális. Piszok zûrös lehet a gyártásuk még a húzotthoz képest is, ráadásul természetszerûen kis szériában. 12 küllõs kereket kell belõle építeni, úgy olcsóbb:D
#34240
Írta 2006. február 20. - 19:54
DT Aerolite-ot látott valaki itthon? Milyen árban van/lehet?
Péter
Itthon még nem láttam, de egy német online boltban pont háromszor annyi, mint a Revolution.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






