Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#34041
Posted 2006. March 12. - 19:49
és felnik? azok nincsenek a biondo honlapján.
pármint peremes szingo
milyen tipusok vannak?
#34042
Posted 2006. March 12. - 19:32
ya és sima szingora gondolok. nem peremesre
viszont akkor még egy kérdés.
hazánkabn a32 lyuku peremes szingóbol mi a választék és menyibe kerül?
itt a felnire és agumira is gondolok.
Én itt néztem peremes szingót.
Az árai nem vészesek és álítólag baromi tartósak...
http://www.biondobik...product_id=2205
#34043
Posted 2006. March 12. - 18:04
viszont akkor még egy kérdés.
hazánkabn a32 lyuku peremes szingóbol mi a választék és menyibe kerül?
itt a felnire és agumira is gondolok.
#34044
Posted 2006. March 12. - 17:58
nem tudnátok megmondani a szingos felnik milyen sulyban vannak?
különösképp a mavic monthlerey pro-ra (80-as évek) gondolok de GP4
és a NISI felnik adatai is érdekelnének.
ineterneten valami 348g ot találtam a monthlerey pro-ra.
kerekenként menyi grammot sporolhatok szingóval?
150-200 g biztosan , nem?
#34045
Posted 2006. March 12. - 13:38
Hát eddig én is drótperemeset használtam, de annyi pozitív dolgot hallottam errõl a gumiról, hogy gondoltam kipróbálom...Igen, a kérdés jó!
Peremes szingó, hát én csak a verseny kerekeimre használnám.
Különbség a szingóhoz képest nyilván az, hogy nem kell ragasztani, nehezebb egy kicsit de legalább keményebbre lehet fújni mint a hagyományos drótperemest.
Javítani sztem nem lehet (legalábbis nem érdemes).
A szlime (a lötyi amit a szingóhoz használtam) nem jó semmire, ill. arra hogy a lassú defektet annyira befoltozza, hogy még éppen célba vagy haza tudsz érni. Erre nekem is volt példa: versenyen a zipp kerekem kezdett engedni, trutyis lett a fékem (mindíg innen tudta meg, hogy mûködött a szlájm), éppen célba értem. A szingót el is dobtam. Egy kicsit drága mulatság, és messze a legkörülményesebb a szingó!
Drótperemes Rulez!
Ha megér neked 7e pénzt egy defekt...
Lehet varrni és foltozni, de hidd el soha nem lesz az igazi.
Ennyiért kapsz egy jó michelin-conti + minõségi belsõ kombót, és ez javítható.
A gördülési ellenállás ami a gumi gyûrõdésébõl fakad szerintem 9-10 bar nyomás körül teljesen elhanyagolható 40 alatti sebességnél.
Persze ennyiért vehetsz jó drótperemes gumit, amibe tudod cserélni a belsõt. Én Hutchinsont használtam, ami kevláros volt. Szerencsére nem igazán kaptam vele defektet, és azért is választottam a Tufoból is ilyet, mert nálunk a Pilisbe elég kavicsosak az utak.
Mondjuk a javítás kérdésben mondasz valamit, lehet még meggondolom magam...
#34046
Posted 2006. March 12. - 12:51
Spinergy Revx karbon lett a gyõztes!
Igaz nem új, de alig használt, pár idõfutamon mentek vele.
Gondolkodtam új zipp, campa shamal (itt ugye gond a campa rotor shimano kompatibilitás), de fõleg a mavic cosmic carbon ill .a ksyrium ssc sl között és ez lett.
Ez végül is titán agy full karbon kerék, alu felnivel nem fékezem le a karbont, drótperemes, meg egy kicsit erõsebb az alu keret miatt.
Aero szempontból tökéletes, eszméletlenül merev, igaz nehéz egy kicsit, közel két kiló a kettõ, de síkon jó lesz!
Barátomnak is ilyen van Õ azt mondja, hogy már akár 30-nál érvényesül a kitûnõ aerodinamika.
Hát meglátjuk, csak már mehetnék kint:wallbange :cry:
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34047
Posted 2006. March 12. - 10:36
Én spec C Jet Prot használok. Eddig körülbelül 100km van benne, szóval még véleményt nem írok. Elõtte évekig mentem S22-es normál szingóval és egyetlen egyszer volt defektem, amit nekem a lötyi szuperül megoldott. Hiába, kinek a pap, kinek a papné...
#34048
Posted 2006. March 12. - 09:09
Volt telim, magasfelnis karbonom, állandó problémám a szingóval volt.
Jó sokat sírtam róla, de magamat egy életre lebeszéltem róla:hehe:
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34049
Posted 2006. March 12. - 09:04
Peremes szingó, hát én csak a verseny kerekeimre használnám.
Különbség a szingóhoz képest nyilván az, hogy nem kell ragasztani, nehezebb egy kicsit de legalább keményebbre lehet fújni mint a hagyományos drótperemest.
Javítani sztem nem lehet (legalábbis nem érdemes).
A szlime (a lötyi amit a szingóhoz használtam) nem jó semmire, ill. arra hogy a lassú defektet annyira befoltozza, hogy még éppen célba vagy haza tudsz érni. Erre nekem is volt példa: versenyen a zipp kerekem kezdett engedni, trutyis lett a fékem (mindíg innen tudta meg, hogy mûködött a szlájm), éppen célba értem. A szingót el is dobtam. Egy kicsit drága mulatság, és messze a legkörülményesebb a szingó!
Drótperemes Rulez!
Ha megér neked 7e pénzt egy defekt...
Lehet varrni és foltozni, de hidd el soha nem lesz az igazi.
Ennyiért kapsz egy jó michelin-conti + minõségi belsõ kombót, és ez javítható.
A gördülési ellenállás ami a gumi gyûrõdésébõl fakad szerintem 9-10 bar nyomás körül teljesen elhanyagolható 40 alatti sebességnél.
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34050
Posted 2006. March 11. - 22:10
Használt már valaki ilyet, vagy hallott valamit róla?
http://www.biondobik...product_id=2211
#34051
Posted 2006. March 11. - 15:56
Nézd csak meg ezen az oldalon a kerékpárokat!
www.proathlon.hu
karbon, zipp kerekekkel, csak nem sorával szerelve?
Árban NEKED tökéletesen megfelelne...
Jaja én is megnéztem, de sajna ez csak vázszett....
Bár nem lenne rossz....
#34052
Posted 2006. March 11. - 10:14
Csak váz szett (váz, villa, nyeregcsõ)! Ennél szerintem a két Zipp többe lenne...Nézd csak meg ezen az oldalon a kerékpárokat!
www.proathlon.hu
karbon, zipp kerekekkel, csak nem sorával szerelve?
Árban NEKED tökéletesen megfelelne...
#34053
Posted 2006. March 11. - 09:01
www.proathlon.hu
karbon, zipp kerekekkel, csak nem sorával szerelve?
Árban NEKED tökéletesen megfelelne...
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34054
Posted 2006. March 09. - 21:54
Vinkler!
Mikor lesz kész a superbájkod?
Ezzel a versenyek után odagurulsz a szurkolóid elé, behúzod az elsõ féket, 53X11, és csak égeted a hátsó gumit, csak égeted, csak égeted, csak égeted...:clap:
Nem vagyok én motor (sajna).....
Hát a jövõ héten bemegyek megbeszélni a részleteket, aztán meglátjuk, sztem áprilisra tuti..
#34055
Posted 2006. March 09. - 14:55
#34056
Posted 2006. March 09. - 10:57
#34057
Posted 2006. March 09. - 10:54
#34058
Posted 2006. March 09. - 10:51
#34059
Posted 2006. March 09. - 09:39
Keret lenne rá, de azért nem szeretném túlköltekezni magam, mert a Dh-t sem szeretném abbahagyni és a kettõ aztán elég drága együtt.
#34060
Posted 2006. March 09. - 00:44
Az áttétel a tekerési stílusodtól meg a lábaidtól függ, ha pörgetni szeretsz, akkor 172.5, ha a nyomatékosabb elõrehaladás híve vagy, akkor 180as kar, 53 foggal