Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33881
Posted 2006. April 09. - 10:27
#33882
Posted 2006. April 08. - 16:39
Jah, legyen, integrált h.mû, de a lényegen nem változtat, kalap sz@r, aki nem hiszi, mennyen oda egy Dura-Ace-es bicajhoz, és poénból nyomja meg KÉZZEL a kart ... tanúlságos lesz. Truvativék karja, hááát, klasszissal jobb
..
ezt nem egészen értem
mitõl nem jó ez?
#33883
Posted 2006. April 08. - 16:11
További szép napot!És jó tekerést akinek holnap nem lesz versenye!
#33884
Posted 2006. April 08. - 15:37
Bár ki tudja. Valaki szerint az XTR is azért nem "olyan", mint az XT, mert annyira ki van könnyítve, hogy a merevségbõl áldoztak a súly érdekében...
#33885
Posted 2006. April 08. - 14:07
Nnnna: a Truvativ és a Shimano nem azért különbözik, hogy ne legyenek kompatibilesek, hanem mert az Octalinket kifejlejlesztõ Shimano licenszdíjat kért érte. nem véletlen, hogy alig akad független gyártó, akik ilyen rendszert csinálna...Hát az Octalink is bordás, csak "máshogy" most a Truvativ meg a Shimano nem alkalmazhatott azonos tegelykapcsolatot, mert akkor lehetett volna variálni õket, és az milyen jó lett volna...
Nekem két bicajon ISIS van, szerintem nagyon merev, az Octalink 1-re meg panaszkodnak...
A harmadikon Octalink 2, az ugye az átütõtengelyes megoldás, a tengely, meg a csapágya naonn merev, de a kar nem lopta be magát a szívembe...
Az átütõtengelyt kerékagyaknál szokták használni, mint elnevezést, ami Te mondasz, azt nálunk integrált tengely/hajtómû néven szokás emlegetni.
#33886
Posted 2006. April 08. - 12:54
Nekem két bicajon ISIS van, szerintem nagyon merev, az Octalink 1-re meg panaszkodnak...
A harmadikon Octalink 2, az ugye az átütõtengelyes megoldás, a tengely, meg a csapágya naonn merev, de a kar nem lopta be magát a szívembe...
#33887
Posted 2006. April 08. - 08:27
Kérdésem lenne,hogy miben különbözik az octalink és a bordás tengely?Kinézetre tudom,de melyik merevebb?
#33888
Posted 2006. April 08. - 00:23
Véleményem szerint a 8000-10000 Forintos, kinézetben SLR és társaira hasonlító nyergekbõl pont ezt a rugalmasságot hagyták ki, mert pl. cr-mo pálcát alkalmaznak, mely ugye nem rugalmas.
#33889
Posted 2006. April 07. - 21:27
#33890
Posted 2006. April 07. - 21:17
#33891
Posted 2006. April 07. - 11:32
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#33892
Posted 2006. April 07. - 09:28
#33893
Posted 2006. April 07. - 01:54
#33894
Posted 2006. April 06. - 21:40
#33895
Posted 2006. April 06. - 12:46
#33896
Posted 2006. April 06. - 10:05
SLR nyereg: hát ez nagyon szubjektív, nekem bejött, 200km is mentem vele, azt nem mondom hogy kényelmes, de simán bírható, szerintem meg kell szokni. Nekem volt kétszer ilyen nehéz geles nyergem, amin nem lehetett sokat tekerni, mert zsibbasztó élmény volt, belesüppedt az ember érzékeny részei. Szóval ha nem is 135 gr.os ynerget mindenkinek, de szerintem semmi esetre sem geles, puhát.
#33897
Posted 2006. April 06. - 07:41
Hát én is tuti kényelmeset hajtanék, ha a vásárláskor biztosan tudnám, hogy az lesz:) Erre az elemre nem sajnálná az ember a pénzt, de valahol lutri... 30 e meg nincs arra, hogy eltegyem tartalékba mert nem jó.Hát SLR-t ne vegyél. Nekem szétrázza a seggem 50 km+ nál, de nem cserélem le mert sznob vagyok Ha most vennék nyerget, inkább nehezebbet , de tuti kényelmeset hajtanék. Persze errõl sem tudtam hogy nem lesz kénylemes
Állítólag a ricsi groove vector kényelmes, csak szarul néz ki.
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#33898
Posted 2006. April 05. - 21:16
#33899
Posted 2006. April 05. - 21:12
Állítólag a ricsi groove vector kényelmes, csak szarul néz ki.
#33900
Posted 2006. April 05. - 20:46
Várjuk:clap:JA!!!!
Ma elhoztam a gépet! Nagyon zsír lett szerintem, majd megpróbálok képeket felrakni róla..
És ma hány kiló vagy?? Norbi update? Az az ember azt nyilatkozta egy reklámfilmben, hogy azért jó a fekvõ kerékpár, mert az Armstrong is a hagyományos kerótól kapott hererákot. Hmm. Ettõl nem féltek?
Micsoda átkötés... Engem most új nyereg érdekelne. Tudtok tanácsot adni, a keret 15-20 e között.
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"