Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#33901
Írta 2006. április 09. - 17:52

#33902
Írta 2006. április 09. - 16:51

Én WD 40-et használok...[/IMG]
Éreztem hogy az elsõ lesz a wd40!!!

Sokan azt használják,én is néha néha,de csak ha edzek,verseny elötti olajozásnál picit hígabbat használok.De jó a WD40.Írják is rajta hogy mindenre jó!
#33903
Írta 2006. április 09. - 14:51


Az az alsó bizbazt nem csavartam ki mégis ment :confused: .
Amúgy jó ez az O.uti. sokkal könnyebb vele menni mint 2.1-es gumikkal. Csak rohadt szar hogy úgy elõrekell hajolni és a töködön ülni... pff
#33904
Írta 2006. április 09. - 14:23

Kicsit megmozgatod a pálcát, hogy ne maradjon beszorulva, onnantól értelemszerû
Mondjuk a saját pumpájával én se voltam boldog, úgyhogy autószelep adpterrel operálok.
#33905
Írta 2006. április 09. - 12:12

Hülye kérdés következik..:
Van egy ilyen presta szelepem:

Nem tudom hogy kell felfújni.. :confused:
Van hozzávaló pumpám, de nem tom hogy kell használni

Csavargattam mindent mindenfele, de nem megy.. leereszteni már sikerült.
Help pls!!
#33906
Írta 2006. április 09. - 11:38

kérdés : ki mivel keni a láncot ?
gondolok itt a 10s rendszerekre
Én WD 40-et használok...
Nem biztos, hogy a legjobb, de nekem bevált. Befújom, áttörlöm és kész. Tisztít és ken...
Kend fel! Töröld le!

#33907
Írta 2006. április 09. - 10:27

gondolok itt a 10s rendszerekre
#33908
Írta 2006. április 08. - 16:39

Jah, legyen, integrált h.mû, de a lényegen nem változtat, kalap sz@r, aki nem hiszi, mennyen oda egy Dura-Ace-es bicajhoz, és poénból nyomja meg KÉZZEL a kart ... tanúlságos lesz. Truvativék karja, hááát, klasszissal jobb
..
ezt nem egészen értem
mitõl nem jó ez?
#33909
Írta 2006. április 08. - 16:11

További szép napot!És jó tekerést akinek holnap nem lesz versenye!
#33910
Írta 2006. április 08. - 15:37

Bár ki tudja. Valaki szerint az XTR is azért nem "olyan", mint az XT, mert annyira ki van könnyítve, hogy a merevségbõl áldoztak a súly érdekében...
#33911
Írta 2006. április 08. - 14:07

Nnnna: a Truvativ és a Shimano nem azért különbözik, hogy ne legyenek kompatibilesek, hanem mert az Octalinket kifejlejlesztõ Shimano licenszdíjat kért érte. nem véletlen, hogy alig akad független gyártó, akik ilyen rendszert csinálna...Hát az Octalink is bordás, csak "máshogy" most a Truvativ meg a Shimano nem alkalmazhatott azonos tegelykapcsolatot, mert akkor lehetett volna variálni õket, és az milyen jó lett volna...
Nekem két bicajon ISIS van, szerintem nagyon merev, az Octalink 1-re meg panaszkodnak...
A harmadikon Octalink 2, az ugye az átütõtengelyes megoldás, a tengely, meg a csapágya naonn merev, de a kar nem lopta be magát a szívembe...
Az átütõtengelyt kerékagyaknál szokták használni, mint elnevezést, ami Te mondasz, azt nálunk integrált tengely/hajtómû néven szokás emlegetni.
#33912
Írta 2006. április 08. - 12:54

Nekem két bicajon ISIS van, szerintem nagyon merev, az Octalink 1-re meg panaszkodnak...
A harmadikon Octalink 2, az ugye az átütõtengelyes megoldás, a tengely, meg a csapágya naonn merev, de a kar nem lopta be magát a szívembe...
#33913
Írta 2006. április 08. - 08:27

Kérdésem lenne,hogy miben különbözik az octalink és a bordás tengely?Kinézetre tudom,de melyik merevebb?
#33914
Írta 2006. április 08. - 00:23

Véleményem szerint a 8000-10000 Forintos, kinézetben SLR és társaira hasonlító nyergekbõl pont ezt a rugalmasságot hagyták ki, mert pl. cr-mo pálcát alkalmaznak, mely ugye nem rugalmas.
#33915
Írta 2006. április 07. - 21:27

#33916
Írta 2006. április 07. - 21:17


#33917
Írta 2006. április 07. - 11:32

"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#33918
Írta 2006. április 07. - 09:28

#33919
Írta 2006. április 07. - 01:54

#33920
Írta 2006. április 06. - 21:40
