JA!!!!
Ma elhoztam a gépet! Nagyon zsír lett szerintem, majd megpróbálok képeket felrakni róla..
jöjjenek már végre a képek :clap:
JA!!!!
Ma elhoztam a gépet! Nagyon zsír lett szerintem, majd megpróbálok képeket felrakni róla..
Amikor 107 kiló voltam akkor a városi közlekedésre 23-ast használtam, az edzésekre 20-ast. Nekem semmi bajom nem volt vele. Én személy szerint a 20-ast abszulút megfelelõnek tartom! Én Contit használtam 7,5 bárral és semmi bajom nem volt vele. Egyszer kaptam defektet, de akkor én voltam a marha! Kevés volt a nyomás (4,5-5 bar) és reggel meló elõtt álmosan nem volt erõm pumpálni bele. Na végig is mentem a Mátyás király úton és az északi összekötõ hídnál szépen leeresztett. Hát ennyi, de normál nyomással semmi gondom nem volt...Mathias: a 622 és a 700 ugyanazon kerékméretet jelenti. 19-es?? Hát azért mégiscsak ajánlom min. 23-as (de akár 25-öset is) gumit ilyen utakra, meg ehhez a testsúlyhoz. Bár ha nem tekersz sokat, annyira nem érzed, de egy 4-5 órás ütéssorozat azért nem használ sem a gerincnek, sem a csuklónak.
50 km???Ilyen létezik magyarországon???????? szerintem nem tudsz magyarországon úgy 50 km-ert tekerni, hogy ne találkozz úthibával.
Ilyen létezik magyarországon???????? szerintem nem tudsz magyarországon úgy 50 km-ert tekerni, hogy ne találkozz úthibával.Bár ha nálatok hibamentesek, akkor nyugodtan felteheted a vékonyat.
Valami ezer éves retro volt Mavic MA2 felnivel.milyen kerekek bírtak el akkor Téged ? :peace:
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
Bizony érdekel, nálad a bölcsek köve!h a 18 as érdekel...akkor toudom hol lehet beszerezni
Nem értem ezt a 20-as gumi problémát:chin: . Amióta (újra) bringázni kezdtem kizárólag 20-as gumit használok és az elején igencsak ~125 kilót nyomtam brigával együtt. Soha semmilyen problémám nem volt, még defektet is csak kétszer kaptam, egyszer a szelep mellett szakadt ki, egyszer pedig külsõcserénél kicsíptem a belsõt...
Ha van még valahol ilyen 20-as akció szóljatok pls!!!