Szerintetek Dobogókõre fölfelé menet mennit számít majd ez a majdnem 4kg különbség?
2,16s.
Szerintetek Dobogókõre fölfelé menet mennit számít majd ez a majdnem 4kg különbség?
ja és még valami:
miben különbözika két forgópontos fék a mezeitõl? jobb? mitõl jobb? egyszerre húzza a bowden a 2 fékpofát?
ill. a kazettás racsni mit takar? van olyan meg mentes?
No szóval kéne egy igazi országúti. Kinéztem egy bringát: Gepida Bandon 970 - Shimano 105-ös cucc, karbon villa, és nagyon dögösen kinézõ kerekek (Vuelta Crosser Wheel set), 9.7 kg - 244eFt. Itt a leírás: http://www.olimpia.h...letek.php?id=13
Egy lényegesen olcsóbb alternatíva egy Sora-val szerelt Merida 901, amit mindenféle csere-berével 140-ért meg tudnák kapni. A villája ennek is karbon. Sajnos a kinézete egyáltalán nem vonzó Nem tudom, ez hány kg. lehet, de gondolom ez sincs 10 fölött, pár deka nem számít. Megér 100eFt-ot a 105-ös felszerelés és a fene tudja milyen kerék? Megérzem én egyáltalán a különbséget? (Föltve, hogy jól beállítom a váltókat.)
Vélemény, jótanács?
Köszi, de sajnos ez nem sokat segített. Azt hiszem ez a bemutatósdi nem az a mûfaj, amiben bármi kritikusat mondanának...
tologatós a váltókar, meg nem is pozicionált (már ha van ilyen egyáltalán tologatósból)
a hosszú kanálhoz hátulra új váltó vagy csak új kanál kell (már ha van így külön)?
gondolom, akkor 3 tányéros elsõ váltó is kéne
most így belegondolva ez egész váltócserének hangzik...
ez így kb. mennyibe fájna nekem?
igazából lövésem nincs
kicsit beavatna valaki a lánctányérokba? 27-es sor meg42/23 meg ilyenek nekem tök kínai
lecsaptam az elsõ szimpi bicóra:D
az elsõ nagyobbik tányéron van egy 52 felirat és kész
ennyit tok:)
igazából lövésem nincs
kicsit beavatna valaki a lánctányérokba? 27-es sor meg42/23 meg ilyenek nekem tök kínai
lecsaptam az elsõ szimpi bicóra:D
az elsõ nagyobbik tányéron van egy 52 felirat és kész
ennyit tok:)
Okok, nem azt mondtam, hogy senkinek nem kell, meg hülyeség, meg én mindenhol felmegyek(fõleg, hogy én nem rég tekerek).
Budapesti vagyok.
Egyébként milyen láctányérod, és fogakeréksorod van?
Lehet, ha 42/23 a legkisebbed, akkor elég egy 39es tányért meg egy 27es sort venned.
Van benne valami amit mondasz, Mathias, az erõsödéssel-visszaváltással kapcsolatosan. Viszont a fékváltókarral sem muszáj mindig váltani -> ha nem akarod, ez sem fog magától könnyebb áttételre ugrani szóval az egyénen múlik mikor vált.
Fv. kart azért találták ki hogy váltásnál ne kelljen elengedni a kormányt (stabilitás). Pl. az utcánk egy darabig erõsen emelkedik (21-es elég) aztán hirtelen még jobban. Namármost a kátyús burkolat miatt félkézzel fogni a kormányt, váltani, plusz taposni mint az állat egyszerre (nekem) nem menne. Már a lankásabb részen 23-ba kéne mennem, fvkarral viszont a törésig 21, utána klikk, 23, mindenféle probléma nélkül.
költözz hegyre, akkor megtudod, hogy milyen jó a több sebesség...
gyondolom Bp-i vagy