nekem a karom nem szokott fájni...valamit rosszul csinálok?:wtf:
gondol a bicepszemet kéne érezni a kiadós tekerés után...
és amit kérdeznék:
1. ha lejtõn lefele zúzásnál kicsit remeg a kormány a kezemben a menetszéltõl akkor csak rá kell markolni jobban, vagy lötyög vmi vhol?
2. lecserélném alura a mostani felnieimet (36 küllõs, ambrosio élite, sztem acél). kicsit könnyebb kéne. duplafalú, ha lehet. 80-84 kiló közt mozgok.
milyen árakra számítsak? akár használt is érdekelne
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#33481
Írta 2006. június 15. - 15:14
#33482
Írta 2006. június 15. - 10:52
a kart is fárasztja plusszban.
Nekem így is elfárad a karom, ha nagyon megyek.
#33483
Írta 2006. június 15. - 09:19
Érdekes szerkentyû lehetett ez a kézihajtány, de szerintem összességében nem jelent elõnyt, inkább kolonc. Súlytöbblet és a kart is fárasztja plusszban. Ha levenné a könyöklõt meg ezt a tengelyt szerintem gyorsabb lenne.
#33484
Írta 2006. június 15. - 08:50
es igy folfele 1-2 km/h-val tud gyorsabban menni, mint a szerkentyu nelkul.
Hmm. Hát még az is lehet, hogy azért megy gyorsabban, mert azt hiszi mûködik és megnõtt az önbizalma.
#33485
Írta 2006. június 14. - 22:35
#33486
Írta 2006. június 14. - 22:33
Vasarnap Dobokore tekertem fel (meg mindig csak a trekking bicajommal, mert meg mindig csak agonizalok, mit vegyek), es mar a Pilisszentkereszt felett, vagyis a jo meredek szakaszon elhuzott mellettem egy outi gep. Ugy konyokolt a srac, mint a triatlonosok szoktak, de a kezevel valamifele, a bal elso hajtokarhoz kapcsolodo rudazatot "pumpalt"; huzott folfele (bicepszbol) nyomott lefele (tricepszbol). Osszeszedtem minden eromet, utolertem, parat kerdeztem tole: maga epitette, es igy folfele 1-2 km/h-val tud gyorsabban menni, mint a szerkentyu nelkul. Tobbet nem tudtam kerdezni, mert szerintem bantotta az onerzetet, hogy egy trekking bicajjal utolertek, es belehuzott - azt a tempot mar nem birtam. - Lattatok mar ilyet? Nem mintha akarnek ilyet, de erdekes szerkentyu volt, nem latszott tul bonyolultnak. Kivancsi vagyok, egy bicajos versenyen elindulhatna-e?
#33487
Írta 2006. június 14. - 19:57
de qrva gyönyörü ez a bringa:
http://www.wiggle.co...ges/felt b2.jpg
sajnos ugy 1000$ -al kivül van a költségkeretemen...
itt az alkatreszlista:
Sizes 700c x 52,54,56,58
Frame Tri Specific Custom Butted Super-light 7005 w/carbon seat stays, full aero seat tube & down tube, CNC'd head tube & BB shell, forged dropouts w/replaceable hanger
Fork EC90-AERO 100% Carbon Momoquce Design. Carbon blades, Crown & 1-" Steerer with NEW Easton Compression Device
Headset FSA 1" Integrated
Stem Felt ST-13 CNC'd 7075AL, 0 Degree
Handlebar NEW FSA VISION Alloy Cowbar and Carbon Extension
Grips Felt Gel Ribbon Tape with FELT 3D Logo
Shifters Shimano Dura-Ace, 20 speed
Front Derailleur Shimano Dura-Ace
Rear Derailleur Shimano Dura-Ace
Crankset Shimano Dura-Ace, 53/39T for 700c
BB Set Shimano Dura-Ace Hollowtech-II
Chain Shimano 10-Speed
Freewheel Shimano 10-Speed Cassette, 11-23T
Brake Levers FSA VISION Aero Levers, Bar End Type
Brakes Shimano Dura-Ace
Saddle Felt Tri, Carbon Base with Waterproof Leather Cover and CRN/TI Extended Rails
Seat Post Felt Carbon Aero-Pro
Front Hub Zipp Carbon 404, '84'hub
Rear Hub Zipp Carbon 404, '202'hub
Rims Zipp Carbon 404, ICT Carbon/Graphite composite
Tyre Vittoria Diamante Pro-Light Folding 700x23c
Spokes Zipp Carbon 404, Sapim CX-Ray
Pedals none
http://www.wiggle.co...ges/felt b2.jpg
sajnos ugy 1000$ -al kivül van a költségkeretemen...
itt az alkatreszlista:
Sizes 700c x 52,54,56,58
Frame Tri Specific Custom Butted Super-light 7005 w/carbon seat stays, full aero seat tube & down tube, CNC'd head tube & BB shell, forged dropouts w/replaceable hanger
Fork EC90-AERO 100% Carbon Momoquce Design. Carbon blades, Crown & 1-" Steerer with NEW Easton Compression Device
Headset FSA 1" Integrated
Stem Felt ST-13 CNC'd 7075AL, 0 Degree
Handlebar NEW FSA VISION Alloy Cowbar and Carbon Extension
Grips Felt Gel Ribbon Tape with FELT 3D Logo
Shifters Shimano Dura-Ace, 20 speed
Front Derailleur Shimano Dura-Ace
Rear Derailleur Shimano Dura-Ace
Crankset Shimano Dura-Ace, 53/39T for 700c
BB Set Shimano Dura-Ace Hollowtech-II
Chain Shimano 10-Speed
Freewheel Shimano 10-Speed Cassette, 11-23T
Brake Levers FSA VISION Aero Levers, Bar End Type
Brakes Shimano Dura-Ace
Saddle Felt Tri, Carbon Base with Waterproof Leather Cover and CRN/TI Extended Rails
Seat Post Felt Carbon Aero-Pro
Front Hub Zipp Carbon 404, '84'hub
Rear Hub Zipp Carbon 404, '202'hub
Rims Zipp Carbon 404, ICT Carbon/Graphite composite
Tyre Vittoria Diamante Pro-Light Folding 700x23c
Spokes Zipp Carbon 404, Sapim CX-Ray
Pedals none
#33488
Írta 2006. június 14. - 16:23
Nekem a Gipiemme 716-os kerék abszulút bevállt! Az ára is kedvezõ és a strapabírósága is! Az én 95 kilómat egyenlõre gyönyörûen bírja!
#33489
Írta 2006. június 14. - 16:00
#33490
Írta 2006. június 13. - 11:19
Ha már márkák... akkor a Shimanokat én sem ajánlom, a kerekeik nem túl jók, csak a legfelsõ kategória, a szettagyak sem. Gipiemme, Campa, Bontrager Race, v. Select, MAvic: cxp33-ból építve, vagy valamelyik masszívabb gyári, esetleg Fir. Ha 92kg-ból nem "adsz le", akkor a legkisebb küllõszám: 20/24-be érdemes lemenni gyári kerék esetén, de azt is elég masszív felnivel. Különben meg építve leginkább a MAvic cxp33 felnit ajánlom, lehetõleg nem Shimano aggyal és min 2.0-s küllõkkel.
#33491
Írta 2006. június 12. - 20:43
Az 550es nekem bejött, bár a porvédõt elveszítettem valahol Galyán Annyira nem profi, de viszonylag merev, nem is nehéz - 1.8, meg szép is. Egyszer belezakkantam vele egy kib@szott nagy kátyuba, aszittem széttörik a felni, de simán centírozható volt.
A karbonbicajban SSC SL van... kalsszissal jobb, merevebb, erõsebb, könnyebb, gyorsabb. Baba.
A helyedben inkább Maviccal próbálkoznék, az Elite is nagyon jó volt, kicsit drágább, mint az 550es 43ezerért, BikeArt-on asszem 91e
A karbonbicajban SSC SL van... kalsszissal jobb, merevebb, erõsebb, könnyebb, gyorsabb. Baba.
A helyedben inkább Maviccal próbálkoznék, az Elite is nagyon jó volt, kicsit drágább, mint az 550es 43ezerért, BikeArt-on asszem 91e
#33492
Írta 2006. június 12. - 13:55
Nekem 550-es van, es van a kornyezetemben 560-as. Az 550-es agyai egy kalap kakit ernek (egy sima 105-os agy jobb). Ha ilyet veszel rogton szet kell szedni, normalis zsirral, normalisan bezsirozni es szepen beallitani a konuszokat - akkor talan jo. Amugy 16/20 kullos, jol nez ki - azert 92 kg-hoz nem biztos, hogy jo ... (en 75-tel hasznalom)
Az 560-asat meg nem szedtem szet - nem tudom a kulonbseget - talan az, hogy az agyatest mas anyagbol van, az al porvedok femek, nem muanyagok, csak ezustben kaphato ...
Ventot is neztem a multkor, az agy sokkal szebben fut mint a Shimano.
Bar meg egyszer mondom nagyon franyo bicot tudnek neked osszerakni ...
Az 560-asat meg nem szedtem szet - nem tudom a kulonbseget - talan az, hogy az agyatest mas anyagbol van, az al porvedok femek, nem muanyagok, csak ezustben kaphato ...
Ventot is neztem a multkor, az agy sokkal szebben fut mint a Shimano.
Bar meg egyszer mondom nagyon franyo bicot tudnek neked osszerakni ...
BMaFTe
#33493
Írta 2006. június 12. - 11:39
A Biondo-ban a net szerint 37e a WHR550es, szerintem ennyiért elég jó vétel, bár nem tudom miben különbözik a 560astól, de szerintem sokban nem.
#33494
Írta 2006. június 12. - 08:58
Tudják kezelni ezeket a kevésküllõsöket, bár leginkább a néhány oútis boltban (Probike, Nella, Corratec, Vár, stc.). Ezekkel a kerekekkel sincs több gond, mint egy átlagos építettel, centrírozni sem kell többet, ermt a felnijük erõs, a küllõk pedig "alkalmazkodnak" az ütésekhez. (Léteznek kevés küllõsek között is naygon könnyû kerekek, de ezekrõl kár is szólni áruk és elérhetõségük miatt) A te esetedben egy strapabíróbb, nehezebb kerékszettet kell venned (min. 1800-1900gr./szett), amit írtal, azok olyanok. És ezek alig drágábbak, mint ha hasonlót építtetsz. PErsze nem árt kerülni a nagyon rossz utakat és fogyni is, mert olyan gödrök vannak, hogy azokba beleszállva komoly esetek lehetnek.
#33495
Írta 2006. június 11. - 22:59
Még mindig a kerékpár-vásárlási dilemmánál tartok. Most éppen kerekrõl gondolkodom...
Vannak ezek az új csoda kerekek, alig van küllõjük. Pl. Shimano WH-R 560, vagy valami még egzotikusabb: Campagnolo Vento. Szépek, könnyûek, és ezek még számomra éppen hogy csak megfizethetõek. (És éppen ezeket most tesztelték a Tour/Rennrad magazinban.)
A kérdés az, hogy a hazai útviszonyok mellett, a 92 kilómmal mire számíthatok? Remélhetem-e, hogy elmennek gond nélkül évekig? Kis centírozás persze belefér. És ha mégis baj van, hova tudok velük menni? Van szervíz, amki ilyenekkel foglakozik?
Vannak ezek az új csoda kerekek, alig van küllõjük. Pl. Shimano WH-R 560, vagy valami még egzotikusabb: Campagnolo Vento. Szépek, könnyûek, és ezek még számomra éppen hogy csak megfizethetõek. (És éppen ezeket most tesztelték a Tour/Rennrad magazinban.)
A kérdés az, hogy a hazai útviszonyok mellett, a 92 kilómmal mire számíthatok? Remélhetem-e, hogy elmennek gond nélkül évekig? Kis centírozás persze belefér. És ha mégis baj van, hova tudok velük menni? Van szervíz, amki ilyenekkel foglakozik?
#33496
Írta 2006. június 10. - 22:06
Tudnék 4000 Ft/db áron, annyit megér?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#33497
Írta 2006. június 10. - 21:32
Nekem az elõdjébõl, az Ultra 2000-bõl van egy pár, piros-szürke színû. Többezer km után is vadiújnak néz kiContinental Ultra 3000-et ismeri valaki?
192 g mérve (persze lehet, h már lekopott belõle néhány g...)
Egy kapitális hibája van: vizes felületen iszonyat csúszik. A Bükk fennsíkról leereszkedtem vele csuromvizes úton... idõnként lépésben is halálfélelmem volt.
#33498
Írta 2006. június 10. - 21:24
Ez egy már-már versenysúlyban lévõ külsõ a Conti edzõgumipalettájának tetejérõlContinental Ultra 3000-et ismeri valaki?
teccikérteni.
Szerintem jó választás nekünk földi halandóknak, ha nincs pénz a GP3000/4000re
#33499
Írta 2006. június 10. - 21:15
Continental Ultra 3000-et ismeri valaki?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#33500
Írta 2006. június 10. - 14:54
Nézegettem sárvédõket oútira. Fekete pattintós vackok ugye kizárva. Talán itt olvastam az SKS Raceblade-rõl, biker.hu-n látható is. Pálcás, de nem kell hozzá csomagtartó szem (nekem nincs sajna), ehelyett a hátsót a támvillákra, az elsõt meg a villára kell rögzíteni. Vettem egy nagy lélegzetet az ajánlott árát látva (11900 HUF), és itthon körbekérdeztem pár boltot. Sehol nem volt.
Viszont találtam egy kellemes meglepetést: Luongo-ban van Zéfal Protector nevû termék, ami olyan mint az SKS Raceblade, de 5780 HUF, fele annyiba kerül.
Csak mondom. Ugyan még nem szereltem fel. De a Luongóban még volt pár.
Viszont találtam egy kellemes meglepetést: Luongo-ban van Zéfal Protector nevû termék, ami olyan mint az SKS Raceblade, de 5780 HUF, fele annyiba kerül.
Csak mondom. Ugyan még nem szereltem fel. De a Luongóban még volt pár.
--
tocsa
tocsa