egyébként azért is vagyok biztos a váz problémakörben, mert nem is kell erõvel nyomnom a pedált a recsegéshez, elég, ha "ugrálok" az ülésen, és attól is jön a recsgés lentrõl. és bazi hangos.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#33361
Posted 2006. July 02. - 00:01
#33362
Posted 2006. July 01. - 23:14
Hááááát... nem irigyellek, egy ilyen kategóriájú cucc elkezd recsegni... stressz a javából.
Nagyon alap dolog, de: próbáld meg a monoblokkot teflonszalaggal körbetekerve behajtani, a kar(oka)t meg zsírral bekenve feltenni.
De ha a szerelõk a vázat mondták, akkor eléggé reménytelennek igérkezik...
Nagyon alap dolog, de: próbáld meg a monoblokkot teflonszalaggal körbetekerve behajtani, a kar(oka)t meg zsírral bekenve feltenni.
De ha a szerelõk a vázat mondták, akkor eléggé reménytelennek igérkezik...
#33363
Posted 2006. July 01. - 17:28
Elõfrdulhat, hogy a középcsapágynál a jobb és bal oldali menet nem teljesen párhuzamos. Bár egy ilyen szintû bringánál azért ez nem valószinû.
#33364
Posted 2006. July 01. - 17:12
Sziasztok! Van egy Fondriest Megalu bicajom, kb 2 és fél éves. (én építettem, fõként Dura-Ace cucokkal van díszítve). Már régóta elkezdett enyhe recsegés-ropogás jönni a középcsapágy környékérõl, ami idén olyannyira felerõsödött, hogy már élvezhetetlen vele a bicajozás. Többször szétszedettem a középrészt idén szervízekben, és mindenki egyöntetûen a vázat jelölte meg okként. Kb 2000 km van a bicajban, és én sem vagyok több 70 kilónál, nagyon megkímélt a rendszer. Nem tudom, lehet-e valamit tenni a recsegés ellen, minden megoldás érdekelne. Ha van valakinek bármilyen tippje, ötlete, írja meg. köszönöm elõre is!
#33365
Posted 2006. July 01. - 16:32
Váltáskönnyítõ, de nem a szegecsek, hanem a bemarások, spirálisan emelkedve a fogaskoszorún, ill. a hajtómûn.
http://www.branfordb...cog4.html#item2
http://www.branfordb...cog4.html#item2
#33366
Posted 2006. July 01. - 15:56
Hali
Mit jelent a Campagnolo lánctányérokon az EXA Drive felirat??
ya köszi megtaláltam váltáskönyitõ szegecs...
Mit jelent a Campagnolo lánctányérokon az EXA Drive felirat??
ya köszi megtaláltam váltáskönyitõ szegecs...
#33367
Posted 2006. July 01. - 15:43
Kuka. Bár nekem csak a porvédõ veszett el az 550bõl, nem lehetett szerezni. Szal inkább csináltam. Azé a küllõvel ne próbálkozz.
#33368
Posted 2006. June 30. - 14:45
A helyzet nem túl rózsás kerék ügyben:
Kiderült, hogy Matuzéknak Dunakeszin mégsincs küllõjük hozzá
Kiderült az is, hogy 20-ért csak a 40 ezres Moserbe számítaná be, az meg nekem nem nagyon tetszik ennyiért.
Felhívtam a Ridebike-ot, tényleg rendeltek anno egyet, de annyira sokat kellett várni rá, hogy mégegyszer nem rendelnek.
Tehát ismét kérnék segítséget azügyben, hogy hol lehetne beszerezni küllõt ehhez a WH-R535-höz. Ja és lehet, hogy egy anya is fog kelleni, mert a törött darab benne van, még nem próbáltam kiszedni.
A bringám kerekek nélkül hever ebben a szép idõben:cry:
Kiderült, hogy Matuzéknak Dunakeszin mégsincs küllõjük hozzá
Kiderült az is, hogy 20-ért csak a 40 ezres Moserbe számítaná be, az meg nekem nem nagyon tetszik ennyiért.
Felhívtam a Ridebike-ot, tényleg rendeltek anno egyet, de annyira sokat kellett várni rá, hogy mégegyszer nem rendelnek.
Tehát ismét kérnék segítséget azügyben, hogy hol lehetne beszerezni küllõt ehhez a WH-R535-höz. Ja és lehet, hogy egy anya is fog kelleni, mert a törött darab benne van, még nem próbáltam kiszedni.
A bringám kerekek nélkül hever ebben a szép idõben:cry:
#33369
Posted 2006. June 30. - 08:32
Szerintem nem az agyak súlylimitáltak, hanem a kerékszett egésze. A csak a peremnek kell bírnia a súlyt és azt nem csinálják karbonból (kivétel itt is van, pl. Obermayer, de ezt nem tudjuk megfizetni különben sem). EGyébként is a 80 kg. alatti kategória nagyon ritkán esik a súlylimitbe, csak az extrakönnyû dolgoknál (1000 gr, alatti vázak, 1300gr. alatti kerékszettek, 100 gr. alatti nyergek, nyeregcsövek, stb.)
Gsüveg: nyereg alatt repedés, hát nem egy tipikus vázrepedési hely, nemcsak karc? Ha nem, akkor inkább a nyeregcsõ túlzott meghúzásától lehet...
Gsüveg: nyereg alatt repedés, hát nem egy tipikus vázrepedési hely, nemcsak karc? Ha nem, akkor inkább a nyeregcsõ túlzott meghúzásától lehet...
#33370
Posted 2006. June 30. - 00:50
#33371
Posted 2006. June 29. - 22:16
#33372
Posted 2006. June 29. - 19:55
nagyon úgy tûnik, hogy a aluvázamnak eddig tartott a pályafutása. A nyeregnél szépen vagy egy-két repedés. Kereshetek vázat, a cuccok jók rajta (sch 105, campa aero felni), lehet, hogy egyszerûbb eladni és venni komplett bringát. lehet ki kéne nézni matuzhoz.
#33373
Posted 2006. June 29. - 16:21
Figy, valahol kell lennie manualnak. Én is nemrég láttam, hogy a Speci Pave nyeregcsõnek milyen kitételei vannak, külömben "megsérülsz, vagy meghalsz" Kikötik a pilóta súlyát, 240-250lbs, nem mehecc terepen, ilyenek.
Most hogy egy agy hogy reagálna a "nagyobb" súlyra? Réges rég, mikor elkezdték a kerekek tuningolását, annyit tettek közzé Mavic-ék, hogy az õ agyaikat nyugodtan fûzheted radiálisan, mert másoké lehet, hogy agyperemnél szétszakad. De a súlyról õk se írtak semmit...
Most hogy egy agy hogy reagálna a "nagyobb" súlyra? Réges rég, mikor elkezdték a kerekek tuningolását, annyit tettek közzé Mavic-ék, hogy az õ agyaikat nyugodtan fûzheted radiálisan, mert másoké lehet, hogy agyperemnél szétszakad. De a súlyról õk se írtak semmit...
#33374
Posted 2006. June 29. - 13:51
Ehh... akkor ehhez az FRMhez még lehet hogy nehéz vagyok? Mennyire lehet ez maximalizálva?
#33375
Posted 2006. June 29. - 13:37
Csak arról nem találtam semmit az frmbike.com oldalon, hogy ezekhez a pehely agyakhoz van e maximalizálva a bringás súlya, ...
asszem általában van....nekem "nem adtak" a srácok montis frm agyat akkor sem mikor versenysúlyomnál voltam..../85 körül/
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#33376
Posted 2006. June 29. - 13:09
Csak arról nem találtam semmit az frmbike.com oldalon, hogy ezekhez a pehely agyakhoz van e maximalizálva a bringás súlya, bár lassan remélem hetessel kezdõdik már a súlyom
Árakkial kapcsolatban nekem is általában ez a véleményem, de beszámítja a kerekeimet hibásan 20-ért ami asszem nem rossz ár...
Árakkial kapcsolatban nekem is általában ez a véleményem, de beszámítja a kerekeimet hibásan 20-ért ami asszem nem rossz ár...
#33377
Posted 2006. June 29. - 12:27
Az FRM a világ egyik legjobb agya. (3 féle oúti agya van a cégnek, honlapját érdemes megnézni) Láttam én is ezt a kerékszettet a MAtúz honlapján. Jónak néz ki, azonban vigyázni kell vele, mert használt holmikkal kereskedik és általában irreálisan drágán. Jól meg kell vizsgálni: felnit, agyperemet, megpörgetni (mennyire fut akadálytalanul és hangtalanul). Ha az agy új lenne megérné az árát.
#33378
Posted 2006. June 29. - 11:14
Köszönöm!
Még nem tudom mi lesz, de a Mavicok nagyon tetszenek, fõleg a Ksyrium sl, csak most anyagilag nem alkalmas.
Lehet hogy építtetés lesz, a CXP33-al már én is szemeztem, sajnos a Campa agyak kiesnek az Ultegra miatt, Tune-t nem ismerem, de bike-componentsen nem láttam 400Euro alatt párját, tehát ez is kilõve. Amclass nem szimpi a tartóssága miatt...
Lassan a vicc jut eszembe saját magamról:
Doktor úr olyan bizonytalan vagyok. Vagy nem is?
szerk:
Laklóthék honlapján láttam FRM aggyal épített 1460gr-os kereket. Azok milyen agyak lehetnek???
Még nem tudom mi lesz, de a Mavicok nagyon tetszenek, fõleg a Ksyrium sl, csak most anyagilag nem alkalmas.
Lehet hogy építtetés lesz, a CXP33-al már én is szemeztem, sajnos a Campa agyak kiesnek az Ultegra miatt, Tune-t nem ismerem, de bike-componentsen nem láttam 400Euro alatt párját, tehát ez is kilõve. Amclass nem szimpi a tartóssága miatt...
Lassan a vicc jut eszembe saját magamról:
Doktor úr olyan bizonytalan vagyok. Vagy nem is?
szerk:
Laklóthék honlapján láttam FRM aggyal épített 1460gr-os kereket. Azok milyen agyak lehetnek???
#33379
Posted 2006. June 29. - 09:34
Voti: szerintem építtessél kereket 60e Ft-bõl nagyon jót és könnyût lehet! Ha sima küllõvel, akkor olcsóbban is. Szerintem csakis MAvic felnivel (esetleg olcsóbban Ambrosio v. Fir): Open pro, CXP33, 21 ; agyban elég nehéz a választás nálunk: a Shimanót nem tudom jó szívvel ajánlani, a Campát igen, de ha nem iylen a rendszered, akkor ez kiesik, AmClassic nagyon könnyû és olcsó, de nehéz beszerezni és nem túl tartós. A Probikeban szoktam látni Tune agyat, no ez nagyon jó, de elég drága. Küllökben Sapim vagy Dt 2.0-1.8 körül.
A Shimano gyári kerekeket ha tudod, tényleg felejtsd el, elég rosszak, a csúcsmodellje (aluban) jó csak drága és elég spéci (csak 10-es Dura-ace sor megy rá fel!)
A Shimano gyári kerekeket ha tudod, tényleg felejtsd el, elég rosszak, a csúcsmodellje (aluban) jó csak drága és elég spéci (csak 10-es Dura-ace sor megy rá fel!)
#33380
Posted 2006. June 28. - 19:42
mavic cosmos? /nem tom milyen, tudod virsligumi nem az erõsségem/ 70/pár probike....Nem hiszem, hogy montival kevesebb a defekt. Azért nem ez az általános, az elõzõ 5000km-en egy sem volt.
szerk:
Nem látott valaki valami verhetetlen jó árú kerekeket valahol, mondjuk 60 esetleg 80 ezer alatt???
http://www.mavic.com...t=2&gamme=route
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való