Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#33281
Posted 2006. July 10. - 16:24

"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#33282
Posted 2006. July 10. - 15:58

#33283
Posted 2006. July 10. - 15:31

#33284
Posted 2006. July 10. - 15:29

Köszi!
Dura Ace.
Jajj bocsánat...:wow: ezt benéztem.
Hú így közelibben még jobban csecse!
Hol kell dolgoznom, hogy nekem is Dura Ace-em legyen?

Ja tényleg nézegettem a Touros bicókat, és láttam, hogy soron 11/21-et tesznek fel...most nem azért, de minek 10 sebességes bicó ehez? Minden egyes koszorú egy foggal több. Bár sejtem a Pireneusokban majd elõkerülnek a 27-es fogaskerekek is

#33285
Posted 2006. July 10. - 15:22

#33286
Posted 2006. July 10. - 15:14

Készen van a gépem.
Itt asszonnyal van fotózva a hétvégi viharelõlmenekülõs túra alkalmával.
Ehh! Azt hittem reklámfotó!

Nagyon csini gép!!!! Gratula hozzá! Teccik-teccik-teccik
105?
#33287
Posted 2006. July 10. - 14:59

Eg es fold (a BB5 javara), egyszeruen elhiszed, hogy be tudod fekezni a kanyar elott, akar meg meg is tudnek allni stb.
Orszagutival meg kell tanulni fekezni. Amugy jo pofakat gyart Ritchey bacsi, olcsobbat meg a BBB, ez utobbit lehet itthon kapni.
#33288
Posted 2006. July 10. - 14:41

Itt asszonnyal van fotózva a hétvégi viharelõlmenekülõs túra alkalmával.

#33289
Posted 2006. July 10. - 14:14

#33290
Posted 2006. July 10. - 13:55

mavic ksyrium elite kerekei vannak és nincs elhasalva a fékhatástól.
eddig ultegra fékpofái volt. most vett jagwire-t de ez sem százas.
akinek ilyen vagy hasonló kerékszettje van kérem írjon milyen fékpofát használ.
#33291
Posted 2006. July 10. - 09:26

Shimano koszorult, jo rozsdamentes acel fekbowdent pedig itthon is lehet kapni.
Lassan cserelnem is kellene ...
Filleres dolog, ezert erthetetlen - mint az, hogy szerszamot nem adnak az integralt hajtokarokhoz, meg azt kis muanyag tekerot sem, pedig az aztan van vagy 2 Ft
#33292
Posted 2006. July 10. - 09:12

A váltób. tök masszívnak meg jónak néz ki, ellenben a fékbowden egy vékony gagyi, igaz még nem korrodálódik, de úgy, hogy egymás mellett van a kettõ nagyon látszik a különbség.
#33293
Posted 2006. July 10. - 08:55

- a kis kar csavarja lelazult (kicsit nehez hozzaferni);
- regebbi tipusokon nem volt meg gumigyuru a kis karon, ez gondolom 10-es 105-nel mar van;
- fejnehez mindegyik shimano, ezert alapbol erosebb utesre billen, kottyan egyet a fekvaltokar; (a rugoja is gyenge)
- az elobbi sulyosabb esete: az elso kar holtjateka a rosszul bekotott, tul laza, vagy rossz bowdenhazu bowden miatt vagy tul gyenge, szorulo fek miatt; ekkor mar kisebb utesre is kottyan, inkabb zorombol;
- trivialis zorges: a gyarilag adott valtobowden-hazak, amik lognak a karbol, tul hosszuak, a fejcso elott keresztezik egymast, osszeverodnek es zorognek (lustak voltak meretre vagni).
A jol felrakott es jol karbantartott bowdenezes nagyon lenyeges: le kell szepen koszorulni a bowdenhaz vegeit, rozsdamentes acel, koszorult bowdeneket kell hasznalni stb.
Nekem peldaul a gyarilag a 9-es ultegrahoz adott fekbowdenek korrodalodnak ... a valtobowdenjei viszont nem ...
#33294
Posted 2006. July 09. - 12:50

Campagnolo (~10 éves) bal oldali hajtókarom állandóan meglazul annyira, hogy brutál erõsen recseg. :mad: Van vmi módszer, amivel kajakra meg tudom tépni? Rá kell kalapálni? Eddig nem nagyon mertem.
köszi, parej
ottan a csavarral vagy a menettel lesz a gondo amire csavarod... nekem anno ráhegesztette a hajtókart az autószerelõ a monoblokkra. most asszem szívrohamot kapnék:)
lehet, hogy csak egy új anya kell neked
#33295
Posted 2006. July 09. - 11:50

köszi, parej
pray the lord my soul to keep
#33296
Posted 2006. July 08. - 16:53

#33297
Posted 2006. July 08. - 15:52

Igen a Tiagrán is van vmi gumi-akármi a a váltó-billentyûn...amúgy igaz az, hogy az egész váltó néha zörög hepe-hupán az elõbb említett dolgok miatt.De azért elnézhetõ, egyáltalán nem mondanám kotyogásnak.Így van; + a váltókar billentyûje és a fékkar közé egy 3 mm átmérõjû gumibak van téve legalábbis a Centauron. Ma megtaperásztam egy Xenon-t azon mintha nem lett volna... mondjuk annak mûanyag mind a 2 karja. Nem tudom Tiagrán, Során van-e.
Nem lehet az agy? Mert az enyim is szokott kotyogni...mármint nemtudom pontosan mi, csak vmi az elején...de én teszek tá, amit eddig kibírt ez a canga, nem hiszem szétesik alattam

#33298
Posted 2006. July 08. - 13:27

A Campánál meg ez a nehéz váltómechanika az állórészben van benne és maga a mozgó fékkar jóval könnyebb, emiatt a rugó ellenében még egy nagyobb zökkenõben sem tud megmozdulni. Legalábbis én így tudom, de majd valaki kijavít, ha nem igaz.
Így van; + a váltókar billentyûje és a fékkar közé egy 3 mm átmérõjû gumibak van téve legalábbis a Centauron. Ma megtaperásztam egy Xenon-t azon mintha nem lett volna... mondjuk annak mûanyag mind a 2 karja. Nem tudom Tiagrán, Során van-e.
#33299
Posted 2006. July 08. - 11:40

Hát nehezebb mint a Campa, de nem ezért zörög, hanem mert az egész nehéz váltómechanika a fékkar mozgó részében van benne és a tehetetlensége miatt minden zökkenõnél picit meghúzza a fékkarokat. A Campánál meg ez a nehéz váltómechanika az állórészben van benne és maga a mozgó fékkar jóval könnyebb, emiatt a rugó ellenében még egy nagyobb zökkenõben sem tud megmozdulni. Legalábbis én így tudom, de majd valaki kijavít, ha nem igaz. Amikor zörög csak támaszd ki a fékkarokat a kezeddel, hogy ne tudjanak mozogni, mindjárt kiderül ez volt-e.
Az én Tiagrám is zörgött hegymenetben, meg rossz utakon (de inkább csak az egyik)...aztán kiderült azért zörgött, mert az a csavar kezdett kitekeredni, ami a kisváltókart a nagy fékkarhoz rögzíti, és egy szép napon ki is esett és jól megszívtam mert nem tudtam lefele váltani...de gariban megcsinálták.
Amúgy van benne vmi amit Voti írt, mert a Shimanonál tényleg mindent bepakoltak a mozgó alkatrészekbe...
#33300
Posted 2006. July 08. - 10:48

Hát nehezebb mint a Campa, de nem ezért zörög, hanem mert az egész nehéz váltómechanika a fékkar mozgó részében van benne és a tehetetlensége miatt minden zökkenõnél picit meghúzza a fékkarokat. A Campánál meg ez a nehéz váltómechanika az állórészben van benne és maga a mozgó fékkar jóval könnyebb, emiatt a rugó ellenében még egy nagyobb zökkenõben sem tud megmozdulni. Legalábbis én így tudom, de majd valaki kijavít, ha nem igaz. Amikor zörög csak támaszd ki a fékkarokat a kezeddel, hogy ne tudjanak mozogni, mindjárt kiderül ez volt-e.Igen, Shimano 105-os. A "sok a súly"-t úgy érted, hogy nehéz a szerkezet?