Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33221
Posted 2006. July 15. - 20:13
#33222
Posted 2006. July 15. - 17:17
Egy kõ kemény idõfutam bajnok idõfutam közben töredék résznyi erõt fejt ki a pedálra, ahhoz képest, amire akár egy amatõr is képes a legkisebb áttételben egy meredek emelkedõn a nyeregbõl kiállva.Hali!
Nem tudjátok véletlenül, h egy kõ keméyn idõfutam bajnok mekkor erõvel tapossa a pedált? (nem hülyülök, számolok:) , newtonban)
Minél nagyobb a sebesség, annál kisebb az erõ a pedálon a.
#33223
Posted 2006. July 15. - 17:05
Igaz nekem 535-ös volt, de Shimano kereket soha többé!!!
Minden esõ után fél deci víz az agyakban.
Racsnit a víz mindig kimossa.
Egy küllõtörés után pedig kiderült itthon nincs hozzá semmilyen alkatrész.
Csapágyazásról meg annyit, hogy a Mavic Cosmossal a szokásos utamon 2km/h-t javítottam.
Nekem Ultegra agyas kerekeim vannak, gyönyörûen gurulnak. A múltkor egy elég rendes vihar kapott el Páty és Zsámbék között, volt, hogy 5-10 cm vízben mentem kilométereket. Utána szétszedtem az agyakat, víznek semmi nyoma nem volt bennük, a racsni-szerkezetben sem. Nem úgy az FSA Mega Exo középrészben, abban ki is kellett cserélnem a két golyóscsapágyat.
#33224
Posted 2006. July 15. - 14:57
Amúgy durván(eléggé...) 450 W körül, aztán, hogy ebbõl hogy kapsz N-t fogalmam sincs.
P = E * T [W = J * sec]
I = F * s [Nm = N * m]
Jó szórakozást! :pisze:
Hajtókarhosszos témából jött az ötlet? De amúgy ki lehet számolni: ha egy lábbal áll a pedálon (és nem nyomja kézzel lefele magát) akkor testtömeg*9.81 N-nyi erõvel. Értelemszerûen van húzás is, és a kettõ abszolutértékének összege határozza meg a kifejtett erõt.
Majd írd ám le mire jutottál!
Sprintnél a 450W-nak persze a jónéhányszorosa ég el.
#33225
Posted 2006. July 15. - 14:23
Nem tudjátok véletlenül, h egy kõ keméyn idõfutam bajnok mekkor erõvel tapossa a pedált? (nem hülyülök, számolok:) , newtonban)
#33226
Posted 2006. July 15. - 07:49
Igaz nekem 535-ös volt, de Shimano kereket soha többé!!!Sziasztok!
Érdekelne info a Shimano WH-R550 kerékszettrõl,ha ismeri ill.használja valaki.
Érdemes ebben a szettben gondolkodni 1 Merida Road901(2006)gépre?
Milyen elõnyei vannak a gyári 32küllös AlexDA16felni Sora aggyal szerelt kerékhez képest?35ropi lenne a vadiúj cucc, megéri?
Köszi mindenkinek aki tud segíteni!
Minden esõ után fél deci víz az agyakban.
Racsnit a víz mindig kimossa.
Egy küllõtörés után pedig kiderült itthon nincs hozzá semmilyen alkatrész.
Csapágyazásról meg annyit, hogy a Mavic Cosmossal a szokásos utamon 2km/h-t javítottam.
#33227
Posted 2006. July 14. - 22:09
Az 550rõl annyit, hogy nem rossz, nem rossz, a légellenállása relatíve kicsi, síkon nagyon baba. Hegyen se rossz, egy picit nehéz, 1.8körül lehet, de annyi baj legyen. Sokan szidják az 550es agyait, de csak be kell állíttatni, ennyi. A merevségével sincs gond. Bár a Mavic kerekek jobban bejönnek, nem lesz vele baj 35öt szerintem megér
#33228
Posted 2006. July 14. - 19:34
Érdekelne info a Shimano WH-R550 kerékszettrõl,ha ismeri ill.használja valaki.
Érdemes ebben a szettben gondolkodni 1 Merida Road901(2006)gépre?
Milyen elõnyei vannak a gyári 32küllös AlexDA16felni Sora aggyal szerelt kerékhez képest?35ropi lenne a vadiúj cucc, megéri?
Köszi mindenkinek aki tud segíteni!
#33229
Posted 2006. July 14. - 17:33
viccesen hangzik.
ahuh 180?
nayovan akkor marad egelõre polcon aztán egyszer csak lessz megfelelõ bicayom hozzá.
#33230
Posted 2006. July 14. - 17:19
#33231
Posted 2006. July 14. - 11:57
én 174 cm-hez pl. a 170mm a yo ill. ayánlott.
Bár a montimon 175 van de ott kicit máés a tekerés karakterisztikáya..és ott yobb.
amugyse tudya sok ember forgatni ezeket.
Egy válogatott junior o.tis ismerõsön pl. 172.5 el megy és kb. 185-190 cm.
na neki lehet kicsi a 172.5
#33232
Posted 2006. July 14. - 11:31
#33233
Posted 2006. July 13. - 21:41
van nekem ez:
http://apro.bikemag....ct=21288&cat=59
és azt nem értem hogy nincs rá még érdeklõdõ sem. pedig tudtommal tényleg yó áron adom. vagy a 170mm-es kar hossz túl rövid a nagyközönségnek?
#33234
Posted 2006. July 13. - 14:28
#33235
Posted 2006. July 13. - 11:32
#33236
Posted 2006. July 13. - 11:29
Race, no Rest!
#33237
Posted 2006. July 13. - 08:54
#33238
Posted 2006. July 12. - 13:36
Nem vagyok egy centírozó specialista, de szerintem úgy csinálják, hogy a kereket felteszik egy bakra, amin körbeforog, aztán van egy pöcök, ami a felnihez ér ha jól áll, ha nem ér hozzá, ott a nyolcas és húznak rajta.
Szóval tuti nem szemre csinálják.
Nem hát, ez így van. Ami a mérõeszközöket illeti tudtommal a küllõfeszességet szokás mûszerrel ellenõrizni (már ahol) nehogy elpattanjon terhelésnél. Persze tapasztalt szerelõ szubjektíven is meg tudja ítélni. 8-ast megszüntetni könnyû dolog, illetve a küllõk feszességét a megfelelõ tartományban tartani még könnyebb, de a kettõ együtt... hát az az amit nem tudok -> szerviz
#33239
Posted 2006. July 12. - 13:19
Szóval tuti nem szemre csinálják.
#33240
Posted 2006. July 12. - 13:09
De én ebbõl indultam ki, és gondoltam a használt 50%-os áron mehet:
http://www.bike-comp...18084bcfd18fbeb
Kiindulási árnak jó,de sztem ezen ár körül tedd ki,csak picit lentebb, és majd szépen lassan csorgatod lefelé az árat. Hátha elviszi valaki;) Azért az 50%os ár ehhez képest elég durva lenne, itthon régi 7es/8as rsx-eket akarnak eladni huszonezer forintokért.
A kerekem küllõi elég furák,ezért kérdeztem, a hátsóhoz spec csillagcsavarhúzó kell... Kicsit féltem elvinni egy mérõeszközöket nélkülözõ szakihoz. Tudom a whr-560 nem olyan halálos érték,de azért ne ugorjon már neki bárki, vagy én gondolom rosszul és a centírozáshoz nem is kell mérõeszköz? - Kicsit nehéz elhinnem,hogy valaki megközelítse a gyári állapotot,csupán szemmérték használatával. TI, hogy szoktátok centíroztatni a gyári kerekeiteket?