Ja bocs! Én kapásból Shimanora gondoltam.(Tudom, öreg hiba)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#33221
Posted 2006. July 21. - 14:13

#33222
Posted 2006. July 21. - 14:12

Shimiéknél nem tudom mi a helyzet, én speciel Campához írtam, márpedig ha emberünk elõször szereli és nem tudja, hogy merre keresse a csavart, ne adj isten a méretét sem, akkor egy darabig elkotorászhatna vakon a gumi alatt.

#33223
Posted 2006. July 21. - 13:53

Minek kéne leszedni róla a gumit????????
Felhajtani sem kell. Elég ha felülrõl egy hosszabb imbusszal benyúlsz a gumi és a mûanyag között. Még külön bemarás is van a fékváltokar házában, hogy a kulcs beférjen.
Felhajtani sem kell. Elég ha felülrõl egy hosszabb imbusszal benyúlsz a gumi és a mûanyag között. Még külön bemarás is van a fékváltokar házában, hogy a kulcs beférjen.
#33224
Posted 2006. July 21. - 13:50

Egyszerûen megfogod felül a bütyöknél és elkezded (finoman) hátrafelé húzni. Amikor a teteje lepattant a tartójáról a markolat irányában lefelé hajtod és akkor már elölrõl látnod kell a rögzítõ csavart.
#33225
Posted 2006. July 21. - 13:48

Felhajtod simán, addig hogy hozzáférj az inbusz csavarhoz. 3-5mm-es bütykökkkel kapaszkodik a mûanyag ház falába.
#33226
Posted 2006. July 21. - 13:34

Gumi markolatot hogyan lehet leszedni ?Imbuszkulccsal! :-)
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.
#33227
Posted 2006. July 20. - 22:13

#33228
Posted 2006. July 20. - 21:48

Nem, mostanában divat a belsõs köpeny. Pl a Gerolsteiner is Schwalbe-val nyomul, és nem a szingós verzióval:
http://www.cyclingne...r_accessories_1
Basszus de durva: http://www.cyclingne...6/qinghai066/14
next foróval nyomassátok végig....szép kis folyamat ábra :eek:
http://www.cyclingne...r_accessories_1
Basszus de durva: http://www.cyclingne...6/qinghai066/14
next foróval nyomassátok végig....szép kis folyamat ábra :eek:
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg
#33229
Posted 2006. July 20. - 21:33

Elolvastam ezt a cikket:
http://bikemag.hu/content/view/272/10/
Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron? A másik, hogy ez ennyi km után is ilyen szép sárga? Az én frissen vásárolt Michelin Pro Raceim 500km után olyan szutykosak, hogy rossz ránézni, pedig körömkefével is megsikáltam.
http://bikemag.hu/content/view/272/10/
Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron? A másik, hogy ez ennyi km után is ilyen szép sárga? Az én frissen vásárolt Michelin Pro Raceim 500km után olyan szutykosak, hogy rossz ránézni, pedig körömkefével is megsikáltam.
#33230
Posted 2006. July 20. - 20:54

#33231
Posted 2006. July 20. - 20:52

Én ilyennel megyek ezért tudom.Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek
#33232
Posted 2006. July 20. - 15:23

SOS!!
Hova tudnám elvinni a balesetes vázamat??
Szerencsére csak a hátsó támvilla görbült csak el egy picit.....
Hova tudnám elvinni a balesetes vázamat??
Szerencsére csak a hátsó támvilla görbült csak el egy picit.....
#33233
Posted 2006. July 20. - 13:52

Assault SL1 Sun felni a legkönnyebb 405 g.(mármint a könnyen beszerezhetõ felnik közül hazánkban.
Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.
#33234
Posted 2006. July 20. - 11:47

Imbuszkulccsal! :-)
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.
#33235
Posted 2006. July 20. - 10:11

#33236
Posted 2006. July 19. - 13:56

Nem tejjesen mindegy, hogy milyen nyomatékkal mennek kint, a protour-os profik? Vegyé egy Polart, amin van wattmérõ, oszt kész. Ha meg vázadatok kellenek, 3D-s grafikonnal, akkor a http://www.specializ..._es_roubaix_sl/ a 2007es Roubiax SL-rõl van egy pdf, ott a legjobb vázak fennvannak.
#33237
Posted 2006. July 19. - 11:49

Assault SL1 Sun felni a legkönnyebb 405 g.(mármint a könnyen beszerezhetõ felnik közül hazánkban.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek
#33238
Posted 2006. July 18. - 22:48

Na de aztán ha jutsz valamire, oszd ám meg velünk!
Modellezni is fogod 3D-sen (arra gondolok amikor a test 3D-s képe mindenféle szivárványszínû foltokkal
van ábrázolva; színek eloszlása a terhelés függvényében)?

Modellezni is fogod 3D-sen (arra gondolok amikor a test 3D-s képe mindenféle szivárványszínû foltokkal

#33239
Posted 2006. July 18. - 22:13

Igen, ilyesmire gondoltam, köszi az infókat
Az SRM oldal komolyan live adat????
beszarok....
Az SRM oldal komolyan live adat????

beszarok....
#33240
Posted 2006. July 18. - 11:36

... és megvan a pedálozás ereje.
amibõl a középtengely hosszát figyelembe véve lehet okoskodni a vázat érõ erõhatásokat illetõen.
