Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34355 hozzászólás a témában

#33201
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Igen, azt akartam mondani, hogy nem muszáj az aero küllõ, 20km/h-nál nem számít annyira mint a duplájánál. Meg azt is megjegyezném, hogy nem kell brutál erõsnek lennie, az egyetlen ami fontos az ár mellett a könnyûség, ezért valóban jó alternatíva lehet a DT Rev., vagy a SAP Laser. Csakhát a CX-ray az könnyû is, aero is, és kinyírhatatlan. Többször hittem már, hogy 'na ez most elszakadt', aztán semmi...Csak hát az ára... meg mivan ha egy, akár egy is elszakad. Mondjuk 10-es csomagban árulják úgyhogy kénytelen lennék 60 ill. 70 db-ot rendelni.

#33202
NoFear

NoFear

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Az Am.Class. agyak is egy állandó, visszatérõ téma. Van akinek bejön, van akinek nem.
Én az elsõ kasztba tartozom. Mind a montin, mind az outi-n azt használok (a 68/220-as szériából) és egyikkel se volt soha semmi bajom (mindkettõnél húzott 2/1,5-ös dt rev küllõk és Mavic felnik, tehát azért eléggé könnyûek).

A kerék amit leírtál jó könnyû lett, de én másképpen csinálnám.
Az agy maradna, de 32 küllõsként (itthon is beszerezhetõ és van ahol akciós 16e/pár). Küllõbõl én vagy dt rev-et vagy sapim leader-t választanék (súlyban majdnem ugynaz mint a CX-ray, de jóval olcsóbb (tudom, nem annyira áramvonalas, de a CX-ray-t sok helyen nem is vállalják el). A felnit nem ismerem így ahoz nem merek hozzászólni.
Így kijönne kb 1381gr-ra+küllõanya illetve 46e forintra ami azért már lényeges különbség szerintem.

Vagy volt egy hirdetés az apróban használt SL kerékre, igaz ár nincs ott, de talán ... csak ott az esetleges küllõtöréssel van gond...

#33203
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Na ja, jók azok a Mavicek... csak 2x, ill. 3x annyi az új áruk. Nyilván tovább is bírják. Egy biztos, nem mostanában lesz se A.C.-osom se SL/ES-em.:chin:
De azért jó elképzelni milyen lenne 500-550grammal könnyebb szettel gyorsulni/mászni. :)

#33204
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Am.Class. agy volt a kezembe, nagyon könnyû, de nem tenném rá az életem. A hátsóba se bíznék, egy shimano kazettatest nehezebb, mint ott a komplett agy. Ha hegyi kerék, akkor SL, ES.

De majd ha összeépíted, akkor tuti rámcáfolsz :)

#33205
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Hegyikeréken töröm a fejem... igaz csak amolyan távlati terv...

Ez vajon milyen lenne? :
- Am. Classic agyak(28 lyukasak), 58g + 205g, ~34E Ft
- 56 x Sapim CX-ray küllõk, 56x4g= 224g, ~30E Ft :P
- Sun Assault SL1 felnik, 2x405g= 810g, ~14E Ft
-----------------------------------------------
Szumma: ~1300g(+küllõanyák), 78E Ft (+posta, +centrírozás)

Plussz ehhez egy minél könnyebb külsõ-belsõ gumi páros.
Ami számít: minél könnyebb legyen az egész (lehetõleg a középponttól távolodva...), peremes legyen. Na meg persze, hogy ne legyen 500E Ft, azért épített...
Ami nem számít: agy-élettartam, defektállóság. Felhasználási kondíciók: csak verseny (<1000km/év), 65kg-os terhelés. (Kár, hogy nincs a fentiekbõl 20 lyukas változat...)

Az agyak:
http://www.bike-box....01.html&lang=de
A felni:
http://www.neuzer.hu...ryID=107#prod_0

#33206
NoFear

NoFear

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Elolvastam ezt a cikket:

http://bikemag.hu/content/view/272/10/

Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron?


Ez azért nem teljesen így van. Ha bárki egy picit jobban megnézi a Tour-on futó gépeket, esetleg a cyclingnews-on a gépeket vagy a backstage-t a közvetítéseknél láthatja, hogy inkább szingóval mennek. Alapban a tisztán karbon felnikbõl nincs peremes verzió így ezt a részt egy kicsit ferdítésnek érzem a cikkbõl...

#33207
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Ha nincs karbon kincs, akkor egy kis zsír megoldja a problémát a kormány meg a szár közé. Ha akkor is recseg, az baj...

#33208
zsola_

zsola_

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Köszi megtaláltam az elrejtett inbuszt a kormányban
Viszont még mindig nyiszog valami a kormányon nyeregbõl kiállva hegyen felfelé.
Összes csavart meghúztam

#33209
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Nem öreg hiba, csak a két gyár más alkatrészei ilyen szempontjából nem nagyon különböznek, viszont a fv.karjaik felépítése alapvetõen más.

#33210
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.364 hozzászólás
Ja bocs! Én kapásból Shimanora gondoltam.(Tudom, öreg hiba)

#33211
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Shimiéknél nem tudom mi a helyzet, én speciel Campához írtam, márpedig ha emberünk elõször szereli és nem tudja, hogy merre keresse a csavart, ne adj isten a méretét sem, akkor egy darabig elkotorászhatna vakon a gumi alatt. ;)

#33212
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.364 hozzászólás
Minek kéne leszedni róla a gumit????????
Felhajtani sem kell. Elég ha felülrõl egy hosszabb imbusszal benyúlsz a gumi és a mûanyag között. Még külön bemarás is van a fékváltokar házában, hogy a kulcs beférjen.

#33213
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 hozzászólás
Egyszerûen megfogod felül a bütyöknél és elkezded (finoman) hátrafelé húzni. Amikor a teteje lepattant a tartójáról a markolat irányában lefelé hajtod és akkor már elölrõl látnod kell a rögzítõ csavart.

#33214
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Felhajtod simán, addig hogy hozzáférj az inbusz csavarhoz. 3-5mm-es bütykökkkel kapaszkodik a mûanyag ház falába.

#33215
zsola_

zsola_

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás

Imbuszkulccsal! :-)
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.

Gumi markolatot hogyan lehet leszedni ?

#33216
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás
Brutál!

#33217
Grolsch

Grolsch

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.323 hozzászólás
Nem, mostanában divat a belsõs köpeny. Pl a Gerolsteiner is Schwalbe-val nyomul, és nem a szingós verzióval:
http://www.cyclingne...r_accessories_1

Basszus de durva: http://www.cyclingne...6/qinghai066/14

next foróval nyomassátok végig....szép kis folyamat ábra :eek:
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg

#33218
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás
Elolvastam ezt a cikket:

http://bikemag.hu/content/view/272/10/

Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron? A másik, hogy ez ennyi km után is ilyen szép sárga? Az én frissen vásárolt Michelin Pro Raceim 500km után olyan szutykosak, hogy rossz ránézni, pedig körömkefével is megsikáltam.

#33219
MrGyulagy

MrGyulagy

    vendég

  • fórumtag
  • 147 hozzászólás
Ez gy hegyi kerék 622x18-as 28 lyukas 404 g
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek

#33220
MrGyulagy

MrGyulagy

    vendég

  • fórumtag
  • 147 hozzászólás

Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.

Én ilyennel megyek ezért tudom.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek