Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#33201
Posted 2006. July 20. - 21:33
Elolvastam ezt a cikket:
http://bikemag.hu/content/view/272/10/
Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron? A másik, hogy ez ennyi km után is ilyen szép sárga? Az én frissen vásárolt Michelin Pro Raceim 500km után olyan szutykosak, hogy rossz ránézni, pedig körömkefével is megsikáltam.
http://bikemag.hu/content/view/272/10/
Két dolgon lepõdtem meg. Az egyik, hogy a Liquigas-Bianchi, a Crédit Agricole, a Saunier Duval-Prodir, a Phonak és a T-Mobile profi csapatok jelenleg a Tour de France-on futó gépein is ez a külsõ van. Ezek a csapatok nem szingóval mennek a Touron? A másik, hogy ez ennyi km után is ilyen szép sárga? Az én frissen vásárolt Michelin Pro Raceim 500km után olyan szutykosak, hogy rossz ránézni, pedig körömkefével is megsikáltam.
#33202
Posted 2006. July 20. - 20:54
#33203
Posted 2006. July 20. - 20:52
Én ilyennel megyek ezért tudom.Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek
#33204
Posted 2006. July 20. - 15:23
SOS!!
Hova tudnám elvinni a balesetes vázamat??
Szerencsére csak a hátsó támvilla görbült csak el egy picit.....
Hova tudnám elvinni a balesetes vázamat??
Szerencsére csak a hátsó támvilla görbült csak el egy picit.....
#33205
Posted 2006. July 20. - 13:52
Assault SL1 Sun felni a legkönnyebb 405 g.(mármint a könnyen beszerezhetõ felnik közül hazánkban.
Szerintem a 650 mm-es 405 g, nem a 700-as.
#33206
Posted 2006. July 20. - 11:47
Imbuszkulccsal! :-)
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.
Na de komolyan, a gumi markolat alatt találsz egy imbusz csavart, az rögzítí a kormányhoz a bilincset.
#33207
Posted 2006. July 20. - 10:11
#33208
Posted 2006. July 19. - 13:56
Nem tejjesen mindegy, hogy milyen nyomatékkal mennek kint, a protour-os profik? Vegyé egy Polart, amin van wattmérõ, oszt kész. Ha meg vázadatok kellenek, 3D-s grafikonnal, akkor a http://www.specializ..._es_roubaix_sl/ a 2007es Roubiax SL-rõl van egy pdf, ott a legjobb vázak fennvannak.
#33209
Posted 2006. July 19. - 11:49
Assault SL1 Sun felni a legkönnyebb 405 g.(mármint a könnyen beszerezhetõ felnik közül hazánkban.
MrGyulagy bármikor,bármit megszerelek
#33210
Posted 2006. July 18. - 22:48
Na de aztán ha jutsz valamire, oszd ám meg velünk!
Modellezni is fogod 3D-sen (arra gondolok amikor a test 3D-s képe mindenféle szivárványszínû foltokkal van ábrázolva; színek eloszlása a terhelés függvényében)?
Modellezni is fogod 3D-sen (arra gondolok amikor a test 3D-s képe mindenféle szivárványszínû foltokkal van ábrázolva; színek eloszlása a terhelés függvényében)?
#33211
Posted 2006. July 18. - 22:13
Igen, ilyesmire gondoltam, köszi az infókat
Az SRM oldal komolyan live adat????
beszarok....
Az SRM oldal komolyan live adat????
beszarok....
#33212
Posted 2006. July 18. - 11:36
... és megvan a pedálozás ereje.
amibõl a középtengely hosszát figyelembe véve lehet okoskodni a vázat érõ erõhatásokat illetõen.
#33213
Posted 2006. July 18. - 10:56
A SRM a Touron mer teljesitmenyt, sot nehany televizion, meg a neten eloben is lehet kovetni:
http://www.srmdatase...metry/races.php
Ebbõl minden megvan:
A teljesítménybõl és a sebességbõl meg van az erõ, ami elõre viszi a bringát. Egy átlag kerékméretet feltételezve megvan a hátsó kereket hajtó nyomaték. A sebességbõl és a pedálfordulatból megvan az áttétel, ebbõl megvan a pedál nyomatéka. Ehhez már csak egy hajtókarhossz kell, és megvan a pedálozás ereje.
A mai L’Alpe d’Huez-i befutón ki kell derülni a maximális erõnek!
#33214
Posted 2006. July 18. - 09:43
A SRM a Touron mer teljesitmenyt, sot nehany televizion, meg a neten eloben is lehet kovetni:
http://www.srmdatase...metry/races.php
http://www.srmdatase...metry/races.php
BMaFTe
#33215
Posted 2006. July 17. - 21:42
Sprintben, hegymenetben sztem 130-150kg; 1300-1500N körül lehet a max., amikor a pedál vízszint körül/alatt van. Elég keményen húzzák felfelé a hátul lévõ pedált fiúk...
Neten tutira van wattban megadott teljesítményadat, de abból erõt számolni bajos.
Neten tutira van wattban megadott teljesítményadat, de abból erõt számolni bajos.
#33216
Posted 2006. July 17. - 19:59
Nem igazán az idõfutam menõn van a hangsúly, hanem a max pedálon kifejthetõ erõn. Persze tisztában vagyok az áttételek rejtelmeivel Szeretném feltérképezni egy profi szinten használt outi váz max terheléseit. (erõk, nyomatékok...)
#33217
Posted 2006. July 17. - 09:48
A felnibe nekem is rendszeresen bele megy a víz, az nem gáz. Volt olyan hogy egy hét után is vizes volt a belsõ. Csak az agyba ne menjen bele.
#33218
Posted 2006. July 16. - 21:10
Egy ilyen nagy zuhi után egyszer még a felniben is víz volt. Le kellett ereszteni a gumit, hogy ki tudjon folyni.Nekem Ultegra agyas kerekeim vannak, gyönyörûen gurulnak. A múltkor egy elég rendes vihar kapott el Páty és Zsámbék között, volt, hogy 5-10 cm vízben mentem kilométereket. Utána szétszedtem az agyakat, víznek semmi nyoma nem volt bennük, a racsni-szerkezetben sem. Nem úgy az FSA Mega Exo középrészben, abban ki is kellett cserélnem a két golyóscsapágyat.
#33219
Posted 2006. July 15. - 21:23
Ha alu és peremes, akkor a Mavic Open Pro. Elméletileg 425 g, saját mérés szerint 435-436 g.
#33220
Posted 2006. July 15. - 20:23
Melyik az itthon kapható legkönnyebb felni?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati