Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33141
Írta 2006. augusztus 16. - 08:24
tf. rövidítés mit jelent ?
A vastaggal jelölt van akciósan, nekem fura hogy olcsóbban megkapom a komplett szettet mint külön a hátsó agyat
Mi ebbe az átverés ? Használt ?
Am. Classic elsõ 32l. 58gr. 5 900
Am. Classic elsõ 32l 120gr. 5 900
Am. Classic hátsó 32l. 130mm 17 900
Am. Classic e+h 32l. 130mm Smile 16 000
Am. Classic elsõ tf.ipcs 32l. 7 900
Am. Classic hátsó tf.ipcs 32l. 18 900
http://www.bicycle.h...ent/view/38/66/
#33142
Írta 2006. augusztus 15. - 20:38
#33143
Írta 2006. augusztus 15. - 13:27
Igazából 80kg vagyok
Spityu ötletébõl meg az elhasználódott kereke(i)mbõl kiindulva akarok fûzetni egy könnyû kereket versenyekre TT-kre.
Igazából edzéseken nem ezt hajtanám, hanem a régi aggyal fûzetnék egy edzõ-aero felnit.
Régi felnit (Vuelta Airline2) lehet használni úgyhogy nincs rajt már vájat ?
Félek hogy egyszercsak összeroppan
5 éves 20e km
#33144
Írta 2006. augusztus 15. - 12:43
Sajna a kerekeket így sem tudom beazonosítani...elmondom mitõl függ az ár: küllõszám, küllõszín (fekete sokkal drágább) no meg persze a felni és az agy, de mivel a neten nem találtam errõl a márkáról infót, lehet alsóbb kategóriás.köszi:)
ha fékkart cserélek, akkor bandázst is kell cserélni?
a kerekek pedig egy mali teamen vannak.
De nem akarok hülyeséget mondani, mert nem értek annyira hozzá, de mivel más nem ír próbálok segíteni. Esteleg képed van?
Ha fékkart cserélsz akkor ugye le kell tekerni a bandázst és igaz lehet számít a márka, de valószínüleg nem fog újra visszaragadni, meg nem lesz olyan szép.
#33145
Írta 2006. augusztus 15. - 12:22
Nálunk sajnos nem nagyon van agyválaszték, a Shimano, Campán kívül elég esetleges: Bikepositivnek van talán egy könnyebb agya, aztán néhol elõfordul AmClassic/Zoggie (nagyon könnyû, olcsó, de nem túl tartós), és Tune a Probikeban (nagyon jó agy de drága).
Gabor: neked kb. 56 és 58 közötti méret a jó, geometriától és izléstõl függõen. Talán a legideálisabb klasszikus váz esetén az 57-es, mindez 110mm-es stucnival. Nem túl nagy esésszögû slopingos váz (tehát nem egy giant-geometria) esetén 56, 57 vagy L-es méret és kb. 100mm-es stucnival (mert a felsõcsöve hosszabb). Az új számozás esetén (nem az üléscsõ és felsõcsõ találkozásának közepéig, hanem az üléscsõ tetejéig mérik) inkább 58-as a jó. Mindezt tapasztalatból (is) tudom, mert magasságom megegyezik a tiéddel és többféle vázzal is mentem már. Úgy általában 2 méret a tûréshatár, tehát ennyi pontossággal kell belõni a vázméretet. A kereskedõk hajlamosak eliminálni a vázméretet (vedd meg ami neki éppen van a boltban ), de számít, mert a nyereggel/stucnival korrigálás csak egy bizonyos határig jó (1-2cm). A nem megfelelõ vázméret következményei csak idõvel jön ki...
#33146
Írta 2006. augusztus 15. - 12:13
Sziasztok
Arra lennék ikváncsik , hogy szerintetek mekkor vázal rendelkezõ bicó való nekem. Ez így persze elég költõi; én 180 cm. magas vagyok és természetesem outi. -ról van szó. Persze számít a stucni, felsõcsõ hossz , de mivel csak használtan tudok venni ezért megközelítõleg kellene tudom a méretet -válogatni ngyon nem tudok-, hogy valyon mi az , ami kicsi vagy már túl nagy.
hello
57 vagy a fölötti már jó neked szerintem. a stucni meg ne legyen túl hosszú, mert nem tudsz teljesen jól támaszkodni ill. az irányítás sem lesz tökéletes.
9-10 cm hosszú az jó lenne neked.
itt nézz szét:
LINK
jobb oldalt ott a ws sizing system
azon belül pedig get fit for road
#33147
Írta 2006. augusztus 15. - 12:09
Foggalmam nincs mennyit érhetnek a kerekeid. Milyen bicóból vannak?
Grat az Ultegrához! Zsír!
köszi:)
ha fékkart cserélek, akkor bandázst is kell cserélni?
a kerekek pedig egy mali teamen vannak.
#33148
Írta 2006. augusztus 15. - 08:56
Arra lennék ikváncsik , hogy szerintetek mekkor vázal rendelkezõ bicó való nekem. Ez így persze elég költõi; én 180 cm. magas vagyok és természetesem outi. -ról van szó. Persze számít a stucni, felsõcsõ hossz , de mivel csak használtan tudok venni ezért megközelítõleg kellene tudom a méretet -válogatni ngyon nem tudok-, hogy valyon mi az , ami kicsi vagy már túl nagy.
#33149
Írta 2006. augusztus 15. - 08:18
Meddig lehet nyúzni még egy felnit azután hogy lekopott és a biztonsági vájat/jel nem érzékelhetõ rajta ?
Új kereket tervezek fûzetni (elsõdleges a súly, erõsség max. 90kg-ig, másodlagos a tartósság)
Ultegra agynak a maga árkategórájában milyen alternetívái lehetnek ?
Szerintem picit nehéz
Fûzött 32 küllõs Mavic XCP23-33 kerék erõsebb mint egy gyári 24-es (Mavic Ksyrium)?
#33150
Írta 2006. augusztus 14. - 08:51
Foggalmam nincs mennyit érhetnek a kerekeid. Milyen bicóból vannak?lesz ultegra fékkarom és egy pár suntour kerekem. nem tudom a pontos típust, de bazi vékony gumi van rajta.
de arra is írhatna már vki vmit, hogy mennyit érhet egy pár ambrosio élite felni gipiemme agyakkal
köfi
Grat az Ultegrához! Zsír!
#33151
Írta 2006. augusztus 14. - 00:27
lesz ultegra fékkarom és egy pár suntour kerekem. nem tudom a pontos típust, de bazi vékony gumi van rajta.
de arra is írhatna már vki vmit, hogy mennyit érhet egy pár ambrosio élite felni gipiemme agyakkal
köfi
#33152
Írta 2006. augusztus 11. - 21:05
Persze egy szódásban lehet, hogy kisebb a nyomás, szerintem abból egy doboz sem lenne elég.
#33153
Írta 2006. augusztus 11. - 19:37
Ha ilyeneket kérdezel én is elfáradok ám! :Djóvanna, nekem is lehetnek fáradt napjaim
Jóvan azért szeretünk és megtartunk
#33154
Írta 2006. augusztus 11. - 19:30
#33155
Írta 2006. augusztus 11. - 19:13
És még a nõkre mondják, hogy nem elég gyakorlatiasak!:wykrzykniNemtom, gondoltam van benne nyomás,ami kellõ mennyiségû koccolás után szétnéz a nagyvilágban.
A hátizsákom külsõ zsebében akarom hordani, és azon tankodtam, hogy a tûzõ napra és a testhõre és rázkódásra hogyan reagálna... Amikor arra gondoltam,hogy talán nem ott kéne tartani,akkor a nyeregtáska jutott eszembe,abban viszont sok az imbusz és ezért érdekelt, hogy mekkora erõ kell a kilyukasztáshoz. Nomeg, mi történik, ha kinyílik? Csak kinyom egy elég erõteljes léglöketet, és erre az elvben vizhatlan,tehát jól záró táska hogy reagál? Több hülye kérdésem egy darabig ígérem nem lesz...
Kedves András, szerintem te túl sok akció filmet nézel! Vagy csak hülyítesz minket!
Miért nem robban fel:
1. Tûzoltáskor a tûzoltók sûritett levegõs palackja
2. A benzinkutakon a rekkenõ hõségben és tûzõ napon a probán-bután gázpalackok...pedig azért azok veszélyesebbek, mint a szódás patron.
3. Az összes karambolnál az autók benzintartálya
...meg még sorolhatnám.
És egy patron nem szokott csak úgy kinyílni...pl ha odakerül egy imbuszkulcs és vki véletlanül rávágja a 100-as kalapácsot, akkor van rá némi esély, hogy kiszökik a gáz...de amíg nincs százas kalapács a közelben ... Egy dologot ne tegyél: Ne csavard rá a csatlakozót amíg nem akarod használni!
#33156
Írta 2006. augusztus 11. - 17:07
A hátizsákom külsõ zsebében akarom hordani, és azon tankodtam, hogy a tûzõ napra és a testhõre és rázkódásra hogyan reagálna... Amikor arra gondoltam,hogy talán nem ott kéne tartani,akkor a nyeregtáska jutott eszembe,abban viszont sok az imbusz és ezért érdekelt, hogy mekkora erõ kell a kilyukasztáshoz. Nomeg, mi történik, ha kinyílik? Csak kinyom egy elég erõteljes léglöketet, és erre az elvben vizhatlan,tehát jól záró táska hogy reagál? Több hülye kérdésem egy darabig ígérem nem lesz...
#33157
Írta 2006. augusztus 11. - 14:04
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#33158
Írta 2006. augusztus 11. - 14:02
Lukasztás: mintha szódás szifont töltenél. Csak akkor lukaszd ki ha használni is akarod...feleslegesen ne tekerd rá a "csapot", "fejet" mittoménhogyhívjákot
Nem, nem félek attól, hogy felrobban a patron :furán néz: :mosoly:
#33159
Írta 2006. augusztus 11. - 13:51
#33160
Írta 2006. augusztus 10. - 22:22
Kókusz vagy dinnye mind1 :cheers: