Igazabol csak a valrokart tudtam lecsekkolni...furi hogy ugyanabba az iranyba, ugyanazzal a karral kell fel es levaltani is, de nagyon ugyesen-finoman oldottak meg.rohadj meg!
![]()
![]()
mennyire merev az a hajtómû?
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#32861
Posted 2006. September 19. - 23:22

#32862
Posted 2006. September 19. - 23:14

Huhh, ma kiprobaltam egy Sram Force szettet...:peace:
Iszonyat zsiiiiiiiiiiiiiiiiir!!!!!! Alig varom, hogy legyen ocsobb kivitel!!
rohadj meg!


mennyire merev az a hajtómû?
#32863
Posted 2006. September 19. - 23:00

Iszonyat zsiiiiiiiiiiiiiiiiir!!!!!! Alig varom, hogy legyen ocsobb kivitel!!

#32864
Posted 2006. September 19. - 22:09

#32865
Posted 2006. September 19. - 22:07

Nekem a legfölsõ tavalyi verziója van. A különbség annyi hogy az ideinél a láncvilla is karbon, ill. a 2006-os a kevésbé drága Tusk elsõ villával van szerelve, míg a 2005-ös Carve-val. Persze biztosan variálhatod...
De ott van még a Cinelli tavalyi Aliante típusa, vagy az Author 6605-öse. Ezek mind karbonból vannak hátul, itthon is kaphatók, és jóval 200 alatt vannak - villával is.
#32866
Posted 2006. September 19. - 22:00

én se találok, de egy kanyar a Balázsék felé, és gondolom rádobják Neked a mérlegre, ott lóg 1 hátul a csövön....Nagyon szimpi, csak nem tudok hozzá tömeget.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#32867
Posted 2006. September 19. - 21:53

Nagyon szimpi, csak nem tudok hozzá tömeget.
Merida CX500
#32868
Posted 2006. September 19. - 21:47

pl ez ?Lehet találni olyan könnyû aluvázat 200 alatt, aminek a támvillája karbon? Persze olyanra gondoltam, ami itthon beszerezhetõ.
http://www.specializ...zak/allez_comp/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#32869
Posted 2006. September 19. - 21:45

Merida CX500
#32870
Posted 2006. September 19. - 11:06

#32871
Posted 2006. September 19. - 11:03

Láttam már ilyet fotón a neten. Sok szerencsét a felkutatásához...a helyedben én is szívesen költenék a gyerkõcre!
MÁS: létezik felcsavarozható (kormányszarv rendszerû) koskormány kiegészítés, tehát amit egyenes MTB kormány végére lehetne tenni?
csak eszembejutott, mert néha már éreztem úgy, hogy ha lenne ilyenem, használnám..
és fogalmam sincs, hogy keressek rá erre.
#32872
Posted 2006. September 19. - 09:39

#32873
Posted 2006. September 19. - 08:50

Fordított a helyzet mint gondolod
!
a helyedben én is szívesen költenék a gyerkõcre!
MÁS: létezik felcsavarozható (kormányszarv rendszerû) koskormány kiegészítés, tehát amit egyenes MTB kormány végére lehetne tenni?
csak eszembejutott, mert néha már éreztem úgy, hogy ha lenne ilyenem, használnám..
és fogalmam sincs, hogy keressek rá erre.
#32874
Posted 2006. September 19. - 06:59

#32875
Posted 2006. September 19. - 00:25

Fordított a helyzet mint gondolodVoti: hány éves a gyereked? Mert ha, mintahogy kivettem kb. 14 alatt van, nem kell neki semmilyen fékváltó, sõt váltósbringa sem lenne szülség (csakhát a divat). Ne vetítsd ki rá oúti-feelingedet. Míg az ember gyerek csak úgy teker, minden teljesítménykényszer nélkül, aki nem, az külsõ hatásra másmilyen. EGy gyerek nem biciklizik annyit és úgy, hogy érdemes lenne drága bicklikben, alkatrészekben, fõleg oútiban gondolni. LEgfeljebb meg lehet tanítani biciklizni (ügyesség és figyelem szintjén) és hagyni még játszani.

Azt hogy a kerékpárt válassza mint sportot szintén nem erõltetjük, felõlünk aztán bármit sportolhat amihez kedve van. A lányom pl. a lovaglást és az úszást kedveli, még annyira sem tud bringázni, hogy 20m-t tekerjen a kempingjével.
Idén tervbe volt véve, hogy kiviszem egy U7-es MTB versenyre, csakhogy ilyet is lásson, de sajnos nem jött össze.
Abban beismerem én vagyok a ludas, hogy a kerékpársportok közül csak az országútit látja, de hidd el nagyon tetszik neki. Minden versenyt megnéz a Eurosporton, vannak kedvenc bringásai, ha hazajövök meg tudja mondani ki nyerte a szakaszt, tudja ki vezet összetettben és a nagyanyját rendesen ki tudja okítani az országúti kerékpározás írott és íratlan szabályairól. Majd ha suliba megy úgyis az számít mi a menõ ott, és gondolom az iskolába a járdán is össztelóssal fognak menni.
Mivel lassan kinövi a mostani kínai csodát ami van vagy 15 kiló, tavaszra szeretnék neki egy újat. Õ kérte, hogy versenybicaj legyen. Nekem a súly az ami számít, mert a gyerkõc ~22kg. Ez kb. olyan mintha egy 50 kilós bringával mennék. Ezt az új bicajt terveim szerint 2-3 évig tudja majd használni, ezért kell a váltó.
Ez a mondat pedig az õ szájából hangzott el: "ha nagy leszek egy igazán nagy bicikliversenyzõ leszek". Egy apa ilyenkor mit kellene, hogy tegyen? Én támogatom. Nem én kényszerítem és ha bármikor abbahagyja nem fogom emiatt piszkálni!
Ezért kell ez a bringa, és hogy a kérdésedre is válaszoljak, most tartottuk a hatodik szülinapját

#32876
Posted 2006. September 18. - 20:48

#32877
Posted 2006. September 18. - 20:46

Sziasztok
az lenne a kérdésem , hogy régi tipusú Biospace elsõ tányéroknak mi a jellemzõjük. Vagyis mitõl olyan "különleges". Igaz az , hogy oválisak...vagy mi a csoda..
Olyan az alakja, hogy ott nagyobb a lánckerék sugara, ahol elvileg kisebb erõvel - kevésbé hatékonyan - tudjuk megnyomni a pedált (például közel az alsó álláshoz, a másik kar ugye ekkor meg még "hátrafelé" áll), vagyis a kisebb erõhöz nagyobb erõkart társít, egyenletesebbé téve a nyomatékot. Pár év alatt megbukott a koncepció, túl kicsi volt az elõnye, ha volt egyáltalán. Nagyobb eltérés kellett volna, mint pl Bobby Julich speciális lánckerekénél, az olimpián 2. lett vele az idõmérõn: http://www.velonews....6807.8857.f.jpg
A rendszer legfõbb hátulütõje, hogy az elsõ váltótól való távolság állandóan változik, emiatt problémás a váltás. Ahol viszont nem kell váltani (sík idõfutam), nyerõ lehet.
#32878
Posted 2006. September 18. - 20:24

az lenne a kérdésem , hogy régi tipusú Biospace elsõ tányéroknak mi a jellemzõjük. Vagyis mitõl olyan "különleges". Igaz az , hogy oválisak...vagy mi a csoda..
#32879
Posted 2006. September 18. - 19:04

#32880
Posted 2006. September 18. - 14:25
