Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32861
Posted 2006. September 18. - 20:24
az lenne a kérdésem , hogy régi tipusú Biospace elsõ tányéroknak mi a jellemzõjük. Vagyis mitõl olyan "különleges". Igaz az , hogy oválisak...vagy mi a csoda..
#32862
Posted 2006. September 18. - 19:04
#32863
Posted 2006. September 18. - 14:25
#32864
Posted 2006. September 18. - 11:47
Mit akarsz még tudni?
#32865
Posted 2006. September 18. - 11:37
A Pro idõfutamkormány a három között volt? Úgy emléxem, az 22,2. Persze tévedtem már...
Fõként modolo-k voltak. Ez milyen ez a Pro? Hol lehet kapni?
tocsa
#32866
Posted 2006. September 18. - 08:22
#32867
Posted 2006. September 17. - 15:29
Markolatváltót lehet tenni a kormány alsó végébe. Nem szép, de vannak rutinos bringások, akik imádják.
http://www.sheldonbr...is/bianchi.html
Nekem az a bajom, hogy idõfutam kormány végére szerettem volna markolatváltót tenni. csakhogy az idõfutam kormányoknak (hármat is megnéztem) nagyobb az átmérõje, mint egy egyenesnek, ezért a 22.2-es kormányra való markolatváltó nagyon nem akar rámenni. Ha valakinek lenne ötlete szívesen fogadnám, mert az idõfutam kézpozíciót szeretem.
Egyelõre úgy néz ki, hogy egyenes kormány+szarv lesz a megoldás, ideális esetben majdnem ekvivalens egy idõfutam kormánnyal, sõt amiatt, hogy nincs benne drop, az egynes pozíció is jól fogható. És cyclo crossos fékkar segítségével az idõfutam és az egyenes kézpozícióban is kesz fékkar!
tocsa
#32868
Posted 2006. September 17. - 13:49
Lehet, hogy hagyom az egészet és felrakok egy indexes vázváltókart. Milyen esélyel és milyen árban lehet használtan beszerezni ilyet? Még sosem néztem ezeket.
Arra gondoltam, hogy eleinte úgysem fog váltogatni, késõbb meg úgyis jó ha megszokja az egykezes kormányzást és asszem ez súlyban a legjobb megoldás (könnyû bringát akarok, 22kg a gyerkõc ).
#32869
Posted 2006. September 17. - 12:49
#32870
Posted 2006. September 17. - 11:18
Sziasztok!
Ismét lenne pár kérdésem!
Jövõ tavaszra építek a fiamnak egy országúti bicajt! A váz már megvan, egy picike aranyos aluváz amibe 26"-os kerekek valók. Problémám a sebességváltással és a fékezéssel van. Arra gondoltam, hogy jó lenne fékváltókarral megoldani, hogy ne kelljen elengednie a kormányt, de nagyon pici még a keze hozzá. Kipróbáltuk és az én Dura váltómat sem tudja váltani, gondolom az alsóbb kategóriák még nehezebben mennek.
Mindenképpen koskormányt szeretnénk rá és nem szeretnék vagyonokat költeni. A monti XT váltóját tudja használni és a markolatváltót is, de gondolom ezek meg nem mennek át a kormány kanyarjain.
Erre várok ötleteket.
Pl az R600/R700 (9 ill 10 seb) fékváltókarok, ezek kisebb kezûeknek valóak, sõt állítható a fékkar távolsága is.
http://www.paul-lang...road_index.html felül a szérián kívüliek - fékváltókarok
vagy
http://www.paul-lang...indung/ST-R700/
#32871
Posted 2006. September 17. - 10:50
http://www.sheldonbr...is/bianchi.html
#32872
Posted 2006. September 17. - 09:40
Ismét lenne pár kérdésem!
Jövõ tavaszra építek a fiamnak egy országúti bicajt! A váz már megvan, egy picike aranyos aluváz amibe 26"-os kerekek valók. Problémám a sebességváltással és a fékezéssel van. Arra gondoltam, hogy jó lenne fékváltókarral megoldani, hogy ne kelljen elengednie a kormányt, de nagyon pici még a keze hozzá. Kipróbáltuk és az én Dura váltómat sem tudja váltani, gondolom az alsóbb kategóriák még nehezebben mennek.
Mindenképpen koskormányt szeretnénk rá és nem szeretnék vagyonokat költeni. A monti XT váltóját tudja használni és a markolatváltót is, de gondolom ezek meg nem mennek át a kormány kanyarjain.
Erre várok ötleteket.
#32873
Posted 2006. September 15. - 13:41
Viszont azóta meglett a gyönyörûszép Merida Road 850-esem, amit ma már el is vittem egy rövid körre. Tény, hogy nagyon sokat fogok vele szerencsétlenkedni az elsõ idõben, elég nagy különbség egy régi, sportboltos össztelós után, amivel kb egy kocsin is át tudtam volna menni. Na meg az legalább volt 20 kg.
Mindenesetre az elsõ benyomások alapján nagyon frankó kis kétkerekû, bár igazából semmi összehasonlítási alapom NINCS. Viszont a váltók kattanásmentesen, lágyan váltanak, jó fékek, kényelmes nyereg.
#32874
Posted 2006. September 15. - 11:29
#32875
Posted 2006. September 15. - 11:19
#32876
Posted 2006. September 15. - 02:22
Igen, én is félek hogy néhol ahol járdázásra vagyok kényszerítve hogy fogok haladni, nameg a mámoros éjszakákon (mert hogy bulizni is szigorúan bringával járok:) ) hogy hogy fogok vele tekerni, de szeretem a kihívásokat, és biztos vagyok benne, hogy egy idõ után meg lehet szokni a dolgot.
#32877
Posted 2006. September 14. - 19:02
#32878
Posted 2006. September 14. - 16:12
#32879
Posted 2006. September 14. - 16:09
Ne lovald bele magad kb 30 biciglis boltot hívtam fel 1 db M es van a Bikelandnál meg még 1 S est találtam és köüölték velem hogy novemberig biztos hogy nem lesz de inkább február és az is 2007 es modell és biztos nem 69k ért fogják nyomni
Választásom 1 Altrix Whirlwind 1.0 lett megnézük majd mittud
#32880
Posted 2006. September 14. - 11:47
Üdv mindenkinek!Egyetlen dolog aggaszt csak, az pedig az, hogy én Budaörsrõl járok be pestre mindennap, és bizony vannak olyan helyek (Sasadi után) ahol nincs bringa út, és kénytelen vagyok 15-20 centis padkákon le-föl ugrálni. Mennyire kényesek a virsligumik, illetve a kerék?
Kizárólag a kerékfûzés színvonala, ill. kerékpározási technika kérdése (+testsúly).
Ha hozzáértõ ember fûzte, vagy a gyári kereket centírozta, akkor bírni fogja.
Az oúti nem olyan, mint az össztelós, hogy belemész a padkába mint a vadbarom, és megoldja... nem javítja ki a technikai hibáidat helyetted. A virsligumissal tudni kell menni. Padkára lágyan ráemelni az elsõt is, hátsót is, kátyú fölött szintén áthúzni.
Ha macskakövön/földúton is kell menni, az már gázos. Akkor jobb a cross váz, amibe befér egy 30 as rücskösgumi is akár.