Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32821
Írta 2006. szeptember 26. - 16:45
#32822
Írta 2006. szeptember 25. - 19:22
Nekem a Campa mûködésmódja tetszik, mint a nagyobb Shimanoknál, hogy csak egy kisebb kar pöckölésével lehet felfelé váltani. Tulajdonképpen ez tetszik leginkább, ezért gondoltam a Campára. De azt nem tudom hogy ezek az alap váltók mennyire üzembiztosak?
Mármint bolttól függõen akár 80-ért is hozzájuthatsz???? Leesik az állam ha igen...... Amúgy a Hervisekben ilyenkor tényleg szokott nagy leárazás lenni. Pl. tavaly õsszel (pont egy éve) voltam egy osztrák Hervisben Graz mellett, ott 999€-ra volt (valóban) leárazva egy 2005 Fuji Roubaix Pro 105-ös szettel, karbon támvillával, szal egy full olyan mint a Fuji honlapján is volt, nem kókányoltak bele
. Egy pillanatra el is gondolkodtam
![]()
A sor az szerintem nem Campaamúgy a "gyenge pont" talán a fékváltókar lehet, ha jól emlékszem azok mûanyagból készülnek a Xenon-nál.
#32823
Írta 2006. szeptember 25. - 18:05
A sor az szerintem nem Campa
#32824
Írta 2006. szeptember 25. - 17:32
Hervis-ben lehet megvásárolni ESPERIA Racing 5100 www.cicliesperia.it
A listaára 169000Ft volt. Most akciósak. Bolttól függõen 120-100-80ezer
felszereltsége: Campa XENON 2*9 fékváltókarok,XENON elsõ-hátsó váltó, TOP Wheel 52,39 hajtómû,Miche Team Box agyak, SCT HLQC-04C felni,Racing Cheng Shing 700x20c gumi,ZOOM kormány és nyeregcsõ, SELLE Viper nyereg, SPD v.LOOK pedál. A fogaskeréksorról nem tudom, hogy Campa e? Nincs ráírva semmi. De mivel a hajtómû sem Campa gyanús.....
Igazándiból csak alap hobby célra kellene. próbáltam Merida Road 850-et de a H váltó nem tetszett. A MERIDA 880 99000 sorával RPM hajtómûvel.De ez az akciós ár nem hagy nyugodni.
#32825
Írta 2006. szeptember 25. - 15:59
Egy oldalon 1040g ill. 860g-t írnak, ami síkon, állandó sebességnél szerintem igen jó lehet az aero kialakítása miatt. Hegyre mondjuk már nehéz szvsz. Kipróbálnék egy ilyet, na
#32826
Írta 2006. szeptember 25. - 15:23
#32827
Írta 2006. szeptember 25. - 13:20
#32828
Írta 2006. szeptember 25. - 12:44
#32829
Írta 2006. szeptember 25. - 11:57
#32830
Írta 2006. szeptember 25. - 11:29
Persze nálam nem lesz karbonkerék, nemcsak anyagi korlátok miatt, hanem egyéb kényelmetlenségek miatt is (spec. fékbetétek, szingós, centrír nehézségei stb.), A a vázszettnek hivatalos tömegadatai : váz:1080 gr., villa: 335, nyeregcsõ 190, természetesen ez alapméretben (feltételezem S méretben), a villa végül tényleg lehet 335 gr., mert a végébõl szerintem a legtöbb esetben le kell vágni, olyan hosszú. És van még hozzá egy igencsak jó FSA kormánycsapágy.
A keréken a fékfelület alu, drótperemes, centírozni nem kellett az elmúlt 8 évben. Utóbbi adat 8 év - 32 000 km a minõségrõl is sokat elárul. Sajnos ma már nem gyártják.
A vázszett adatok hivatalosan így vannak, a villából 61 mm-t kellett levágni.
A méretezés körül volt egy kis keverés, mert "L 57-59 cm" matrica van rajta, valójában 56/56,5..57cm (tényleg kicsit több)
#32831
Írta 2006. szeptember 25. - 10:19
#32832
Írta 2006. szeptember 25. - 10:11
#32833
Írta 2006. szeptember 25. - 10:07
MAtthias: amiket belinkeltél, pont arra mondtam, hogy középkategóriásak (ez nem mindig a minõségre vonatkozik, hanem a piaci helyzetre is) és nemsokkal lehetnek "gyengébbek" (ha egyáltalán), mitn a kiemelt márkák, viszont elérhetõ árúak. Szerintem a Pinarello belépõ vagy valamivel magasabb szintû vázai is 300 körül lehetnek, olyanok, amik más márkánál 100-150e.
#32834
Írta 2006. szeptember 25. - 10:02
56/56 (üléscsõ/felsõcsõ). A villával és kormánycsapággyal együtt valamivel 1600 alatt. A villa, ha igaz 355 gr.
Jól hangzik. Egyébként akkor ez L-es és slopingos igaz?(bár merida.com-on 56/57,5 van megadva)
#32835
Írta 2006. szeptember 25. - 09:21
#32836
Írta 2006. szeptember 25. - 08:23
Lehet, hogy már volt róla szó az elõzõekben, még is megkérdezném, mivel nem régóta vagyok országútibirtokos: mekkora váz kellene egy 176 Cmes krapeknak?
Kössszz a választ!
A vázakról annyit: nekem Simplon Exos keróm lett. Majd még kiderül, hogy fog szolgálni!
Üdv.: tyito a nem hegylakó! Peace ![]()
#32837
Írta 2006. szeptember 24. - 21:34
#32838
Írta 2006. szeptember 24. - 20:56
Szép.
Mekkora a váz? Súlyát lemérted?
56/56 (üléscsõ/felsõcsõ). A villával és kormánycsapággyal együtt valamivel 1600 alatt. A villa, ha igaz 355 gr.
#32839
Írta 2006. szeptember 24. - 20:18
#32840
Írta 2006. szeptember 24. - 18:02
KArbonszakértõk!
Tud valaki valami közelebbit a MErida Scultura 909 karbonvázról, ill. az anyagáról: RCF-R6? Azon kívül, amit a honlapján lehet tudni... Milyen, mennyire jó, élettartam, stb. ÖSszehasonlításként pld. a nagy karbonosokkal: Storck, Canyon, Scott, Cervélo, Look, és fõként Trek.
Na összeraktam az enyémet.
Képek:
http://feltoltes.ext...u/?Gbk13176.jpg
http://feltoltes.ext...u/?Gak13395.jpg
(Izé, a háttér nem a legszebb.)
Az elsõ benyomás jó. Ami egybõl feltûnik, az az, hogy kényelmesebbnek tûnik, mint az elõzõ acélvázam, mintegy kisimítja a közepesen rossz utakat.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





