Mondjatok légyszi véleményeket a Moser full karbon vázakról! A 'race carbon' és a 'special carbon' érdekelne...
Ha lenne rá lóvém, hogy vegyek újonnan, akkor valszeg vennék. De matuzéktól nem merek.
Mondjatok légyszi véleményeket a Moser full karbon vázakról! A 'race carbon' és a 'special carbon' érdekelne...
Mondjatok légyszi véleményeket a Moser full karbon vázakról! A 'race carbon' és a 'special carbon' érdekelne...
Igen a Xenon mûanyag. Az esperia oldalán az 5100 piros-fekete-fehér. A Hervisben kék-fehér piros, olyan mint az 5000-es. A hajtómû fekete. Szóval ez valami "kókányolt" verzió. A felnirõl sem találni semmi használható infót. De ha a gumi kínai akkor én a felnitõl sem várok csodákat...
Nekem a Campa mûködésmódja tetszik, mint a nagyobb Shimanoknál, hogy csak egy kisebb kar pöckölésével lehet felfelé váltani. Tulajdonképpen ez tetszik leginkább, ezért gondoltam a Campára. De azt nem tudom hogy ezek az alap váltók mennyire üzembiztosak?
Mármint bolttól függõen akár 80-ért is hozzájuthatsz???? Leesik az állam ha igen...... Amúgy a Hervisekben ilyenkor tényleg szokott nagy leárazás lenni. Pl. tavaly õsszel (pont egy éve) voltam egy osztrák Hervisben Graz mellett, ott 999€-ra volt (valóban) leárazva egy 2005 Fuji Roubaix Pro 105-ös szettel, karbon támvillával, szal egy full olyan mint a Fuji honlapján is volt, nem kókányoltak bele
. Egy pillanatra el is gondolkodtam
![]()
A sor az szerintem nem Campaamúgy a "gyenge pont" talán a fékváltókar lehet, ha jól emlékszem azok mûanyagból készülnek a Xenon-nál.
Persze nálam nem lesz karbonkerék, nemcsak anyagi korlátok miatt, hanem egyéb kényelmetlenségek miatt is (spec. fékbetétek, szingós, centrír nehézségei stb.), A a vázszettnek hivatalos tömegadatai : váz:1080 gr., villa: 335, nyeregcsõ 190, természetesen ez alapméretben (feltételezem S méretben), a villa végül tényleg lehet 335 gr., mert a végébõl szerintem a legtöbb esetben le kell vágni, olyan hosszú. És van még hozzá egy igencsak jó FSA kormánycsapágy.