Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#32781
Írta 2006. szeptember 29. - 12:02

#32782
Írta 2006. szeptember 29. - 10:50

Most ezt nem egészen értem! Ha defektet kaptál foltozz vagy cserélj belsõt! Vagy szétment a külsõ is? A 19-eseben ugyanolyan belsõ van mint a 20 vagy 23-asban.
a külsõnek talán semmi baja...vagy lyukas, mint állat, mert az oldalából jött a levegõ a keréknek. monnyuk 1000 éves a külsõ is.
de ha van benne foltozható belsõ, akkor nekiesek. nem tudtam, hogy van-e benne, azért kérdeztem.
kösz:)
nem túl vastag, pont jó. a vékonyabb csak burzsujkodás:) jobb valahogy menni vele, mint a vastagabbal.te hol közlekedsz, hogy a 19-es túl vastag neked? autópályán?
#32783
Írta 2006. szeptember 29. - 10:05

#32784
Írta 2006. szeptember 29. - 09:37

MAtúztól csak kisértékû alkatrészt érdemes venni, ebben általában megbízható, ill. néhol jó árat is mond, de általában erõsen túlárazott és manipulált (régi lepukkant vázak átfestése + erõs marketing fényezés= 50-80e Ft ca. 10-30e helyett!!).
A könnyû kerekek mind szingósak (és karbonok, e kettõ majdmindig együttjár), aluból nem nagyon lehet 1400 gr. alatt megbízható kerekszettet építeni (voltak ilyen próbálkozások már a 60-as évektõl, de csak egyszerhasználatosakat tudtak kiókumlálni). Az általam ismert legkönnyebb nemkarbon kerék az AmClassic magnézium szettje, kb. 1270 gr., de õk is írják, hogy nem midnennapos használatra javallt és súlylimites. Ezek egy amatõrnek teljesen fölösleges dolgok, csak a probléma lenne vele. Szerintem nekünk a max. ameddig érdemes elmenni egy MAvic ssc sl, vagy ES, esetleg, aki be tudja szerezni, egy Easton kerékszett.
#32785
Írta 2006. szeptember 29. - 07:48

Általában reálisnak tartom az árakat
Hát egy szintig igaz is. De 300-400e forint felett azért már torzúlnak az árak, azért kevesen vannak akik ennyiért tudnak vásárolni. Szerintem.
#32786
Írta 2006. szeptember 28. - 23:43

#32787
Írta 2006. szeptember 28. - 23:06

Azért ne vedd kp-nek, az apróban hirdetett Pinarelloból, Orbeából, meg anno az enyémbõl és másokéból indultam ki. Ja és nem írtam: újszerû állapotúra gondoltam a 450-et.
Csak nem ilyet veszel???
#32788
Írta 2006. szeptember 28. - 22:56

Spityu komolyan sokat segítettél, kössz!
#32789
Írta 2006. szeptember 28. - 19:51

#32790
Írta 2006. szeptember 28. - 19:14

Mi lehet a REÁLIS értéke egy használt Moser karbon bicajnak 10-es karbon Recorddal, olasz karbon kiegészítõkkel, és Record aggyal fûzött kerékkel???
A reálist úgy értem, hogy pl. itt az apróban mennyiért lehetne meghirdetni!
Itt az apróban soha nem kapnál érte reális árat.

A 790ezres Matuz félére gondolsz?
#32791
Írta 2006. szeptember 28. - 19:05

aha
köszi
és akkor profi outisok mit használnak? a hatalmas bora és zipp felniken is szingó feszül?
Persze a Bora pl csak szingós változatban van. Idén a Vueltán esett egy nagyot az egyik relaxos srác, mert lefordúlt a szingo az egyik lejtmenetben(az is baj, hogy fékezésnél felmelegszik a felni és elenged a ragasztó).
És hogy miért használják? Szerintem csak a súly miatt.
Pl. Egy Campagnolo Hyperion Ultra Szingós változata 1220g, míg a peremes 1350. Egy verseny szingó mondjuk Tofu 160g, egy peremes Michelin 170g + 60g a belsõ. Ez így 1540g+ragasztó(nem tudom hány g) kontra 1810g. Ez 270g különbség a kerék kerületén. Sok bringás ölne is ezért, nemhogy egy kis esést ne válalna be.

#32792
Írta 2006. szeptember 28. - 16:12


#32793
Írta 2006. szeptember 28. - 15:59

A reálist úgy értem, hogy pl. itt az apróban mennyiért lehetne meghirdetni!
#32794
Írta 2006. szeptember 28. - 15:23

Megkérdeztem a használt Moser váz garanciát: 1 év, ha javítható javítják, ha nem csere. Megnéztem a súlyadatokat, a Special és a Race azonos méretben ~azonos súlyú. A Special egy Deda váz, a Race-n nincs semmi infó.
Mathias szerintem tud hozni azt is, de majd megkérdezem!
#32795
Írta 2006. szeptember 28. - 15:18

köszi
és akkor profi outisok mit használnak? a hatalmas bora és zipp felniken is szingó feszül?
#32796
Írta 2006. szeptember 28. - 14:11

Merida CX500
#32797
Írta 2006. szeptember 28. - 13:47

vki mondja el nekem hogy miért használnak még mindig szingót? azt hallottam hogy pályán van vmi elõnye, ezt se értem, de akkor hidaltam le amikor profi triatlon verseny volt a sport1en és elesett vki mert lefordult a szingó a felnirõl, azt mondta szakkomentár(triatlon edzõ) hogy "hát igen ez megesik NÉHA", értessz? NÉHA, tehát ELÕFORDUL!! én még olyat nem hallottam hogy belsõs vagy belsõ nélküli(UST) csak ugy lefordult volna. akkor mi értelme van? egyszerûen javithatatalan,macerásabb fel-levenni, ha a súlyt nézzük akkor meg van az UST.
szóval mire jó? és miért használják még mindig??
#32798
Írta 2006. szeptember 28. - 08:51

Van egy lap a falon, amin az új Moser váz árak vannak 2-3000 Euro.
És tud hozni újakat is? Meg komplett új moser bicókat is? Kérdezd majd meg ezt is:)
A végén listával fogsz odamaenni:)
#32799
Írta 2006. szeptember 28. - 08:19

te hol közlekedsz, hogy a 19-es túl vastag neked? autópályán?
Nem kell ahhoz autópálya:) Én 100kg vagyok, acélvázas bicóval és 20assal megyek, igaz nem túl gyorsan(kb 26km/h), és nem túl sokat(kb napi 50km), ez lehet a kulcs.

#32800
Írta 2006. szeptember 28. - 00:33

Ilyen Aqua Sapone team vázat is láttam nála!
http://www.mosercycles.com/60100.html