Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32681
Posted 2006. September 28. - 14:11
Merida CX500
#32682
Posted 2006. September 28. - 13:47
vki mondja el nekem hogy miért használnak még mindig szingót? azt hallottam hogy pályán van vmi elõnye, ezt se értem, de akkor hidaltam le amikor profi triatlon verseny volt a sport1en és elesett vki mert lefordult a szingó a felnirõl, azt mondta szakkomentár(triatlon edzõ) hogy "hát igen ez megesik NÉHA", értessz? NÉHA, tehát ELÕFORDUL!! én még olyat nem hallottam hogy belsõs vagy belsõ nélküli(UST) csak ugy lefordult volna. akkor mi értelme van? egyszerûen javithatatalan,macerásabb fel-levenni, ha a súlyt nézzük akkor meg van az UST.
szóval mire jó? és miért használják még mindig??
#32683
Posted 2006. September 28. - 08:51
Van egy lap a falon, amin az új Moser váz árak vannak 2-3000 Euro.
És tud hozni újakat is? Meg komplett új moser bicókat is? Kérdezd majd meg ezt is:)
A végén listával fogsz odamaenni:)
#32684
Posted 2006. September 28. - 08:19
te hol közlekedsz, hogy a 19-es túl vastag neked? autópályán?
Nem kell ahhoz autópálya:) Én 100kg vagyok, acélvázas bicóval és 20assal megyek, igaz nem túl gyorsan(kb 26km/h), és nem túl sokat(kb napi 50km), ez lehet a kulcs. Nemrég volt fent 23mas, azt nagyon nem szerettem.
#32685
Posted 2006. September 28. - 00:33
Ilyen Aqua Sapone team vázat is láttam nála!
http://www.mosercycles.com/60100.html
#32686
Posted 2006. September 28. - 00:25
1: millás vázakra azért nem egy év szokott lenni. de olasz csapat biztosan nem használ egy szezonnál hosszabb ideig egy ilyen vázat. tehát még pár év gyári gari elvileg lenne rá.
2: hogyan bizonyítod egyáltalán a vásárlást?
#32687
Posted 2006. September 28. - 00:16
Ez így igaz, de ezek használtak mind! Van egy lap a falon, amin az új Moser váz árak vannak 2-3000 Euro. Gondolom ezekbe beletoltak 20-30000km-t. Garanciát megkérdezem legközelebb!erre tippelek én is. mint ahogy meg lehet venni a p-nivo olmo gépeit is.
csak nekem mindig szúrta a bögyöm, hogy erõsen keveri az új és újszerû állapotot.
#32688
Posted 2006. September 28. - 00:09
Most ezt nem egészen értem! Ha defektet kaptál foltozz vagy cserélj belsõt! Vagy szétment a külsõ is? A 19-eseben ugyanolyan belsõ van mint a 20 vagy 23-asban.milyen vékony/keskeny a legvékonyabb gumi, amit gyártanak?
most 19mm-esem van, de defektet kaptam hátul, szal lehet cserélni kell, és akkor már valami szuper vékonyra pályázok. a durex nem játszik:)
amúgy ezekben fér valamilyen belsõ vagy felejtsem ela foltozást?
#32689
Posted 2006. September 28. - 00:09
csak nekem mindig szúrta a bögyöm, hogy erõsen keveri az új és újszerû állapotot.
#32690
Posted 2006. September 28. - 00:02
#32691
Posted 2006. September 28. - 00:01
#32692
Posted 2006. September 27. - 23:59
most 19mm-esem van, de defektet kaptam hátul, szal lehet cserélni kell, és akkor már valami szuper vékonyra pályázok. a durex nem játszik:)
amúgy ezekben fér valamilyen belsõ vagy felejtsem ela foltozást?
#32693
Posted 2006. September 27. - 23:56
garanciával próbálkozott már náluk valaki?
#32694
Posted 2006. September 27. - 23:52
#32695
Posted 2006. September 27. - 23:14
#32696
Posted 2006. September 27. - 22:59
Fentrõl a 8. képnél, az 1050 grammosat elfogadnám azért...
#32697
Posted 2006. September 27. - 22:18
Mondjatok légyszi véleményeket a Moser full karbon vázakról! A 'race carbon' és a 'special carbon' érdekelne...
Ha lenne rá lóvém, hogy vegyek újonnan, akkor valszeg vennék. De matuzéktól nem merek.
#32698
Posted 2006. September 27. - 21:17
Mondjatok légyszi véleményeket a Moser full karbon vázakról! A 'race carbon' és a 'special carbon' érdekelne...
ÖÖÖ én mindig azt hittem a race karbon a magasabb kategóriájú a két váz közül, de most nézegettem a neten és mintha a special karbon drágább lenne, szóval valszeg az a jobb(?). Egyébként mindkettõ marha drága újonnan, szóval szarok annyira nem lehetnek, vagy jó a marketing.
#32699
Posted 2006. September 27. - 20:50
Igen a Xenon mûanyag. Az esperia oldalán az 5100 piros-fekete-fehér. A Hervisben kék-fehér piros, olyan mint az 5000-es. A hajtómû fekete. Szóval ez valami "kókányolt" verzió. A felnirõl sem találni semmi használható infót. De ha a gumi kínai akkor én a felnitõl sem várok csodákat...
Nekem a Campa mûködésmódja tetszik, mint a nagyobb Shimanoknál, hogy csak egy kisebb kar pöckölésével lehet felfelé váltani. Tulajdonképpen ez tetszik leginkább, ezért gondoltam a Campára. De azt nem tudom hogy ezek az alap váltók mennyire üzembiztosak?