Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32501
Írta 2006. november 09. - 20:00
Tudom nem teljesen egy kategória a kettõ de, ár/érték alapján melyik bizonyulna jobb üzletnek?
õ?
http://apro.bikemag....ct=39219&cat=56
vagy õ?
http://apro.bikemag....ct=39427&cat=56
#32502
Írta 2006. november 09. - 14:49
yobo said
. uh és holnap Brno
B+, rajtam kívül mindenki ott lesz a kiállításon?
Yobi, készíts EZER fotót a ciklokrossz gépekrõl! Biztosan lesznek.
Race, no Rest!
#32503
Írta 2006. november 09. - 10:58
"Johnyiron milyen belépõszintü Meridád van?Csak hogy tudjam a fejlõdés helyes irányát!:)"
Merida 903 kék színben, peugeot 440, trek 1000, egy tajvani csoda 7500-as alu, na és a "drágaszág" specialized allez comp 2006.
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#32504
Írta 2006. november 09. - 02:55
uh kicist berugta m és nikotin mérgezésem vana hüye Havnanaitól. uh és holnap Brno
a váz 1400g aluminim villa 642 g.. Columbus
zsir nagyon. ya és eladó ha annyira tetszik a bringa!! )
ya és nem régi váz, csak lehet mindkettõvel használni..
nayo réjgi de nem anynir a90es évek..
a
#32505
Írta 2006. november 08. - 23:54
RoGeR said
Most nézem, hogy ezen fékváltókar van, pedig eredetileg alsócsöves váltókaros lehetett rajta (nem egy mai darab a váz).
Ezt bármelyik vázzal meg lehet csinálni?
Illetve a másik kérdésem az lenne, hogy a régi vázakba minden gond nélkül bele lehet tenni egy 9 sebességes kazettás agyat?
Egyáltalán megéri egy régi bringát felfejleszteni (fváltókar, új hajtás) vagy azt a pénz inkább öljem bele egy új országútiba?
Persze, a váltókarok helyére kapni bovdenütköztetõ szemeket is. Más kérdés, hogy fékváltókaros outit már akár 40-50 körül is lehet szerezni, ehhez képest nem éri meg egy edzésre használt bicajt utólag feltuningolni. Inkább tedd félre az újra a pénzt!
Kazettás agy is simán belemegy, ha megfelelõ a sarutávolság. Mondjuk 130 mm.
Race, no Rest!
#32506
Írta 2006. november 08. - 23:41
Nekem védõréteg nélküli sárga bandázs van fent és ha elkoszolódik simán lecsutakolom körömkefével.
Nagyon szép a bicaj! :cool2:
#32507
Írta 2006. november 08. - 22:52
Hú rendesen beindultatok váz és egyebek témában!Végülis ez a fórum lényege,köszi mindenkinek.
A Merida 880 vázgeoja megegyezik a 901-el amit használok.Szintén mtb mellé
edzõgépként került hozzám,idõközben átvéve a fõ bringa szerepét,csak jó dolgokat tudok írni róla.A gép vázanyagában is eltér,a 901 könnyebb aluból(Prolite 66 csõszett) készül.
TToma ha a büdzséd engedi,bátorkodom javasolni a karbon elsõ villát vibrációcsillapítás,kényelem,talán némi súlycsökkentés miatt,hosszabb távon megéri!2 vagy 3 tányér elöl,valahol izlés+hajtási stílus kérdése,nekem itt a Mecsekben bõven elég a 39/53-12/26,a 26-ost szinte csak arany(meghaláselötti)tartaléknak tartom alig használom.
Johnyiron milyen belépõszintü Meridád van?Csak hogy tudjam a fejlõdés helyes irányát!
Grolsch láttam neked 1 Bianchi 928 fulkarbon bringát,"bagóért"(1600eu)a fahrrad.de-n,mondjuk elég kesze-kusza felszereléssel de talán nem rossz gép.
Üdv mindenkinek Gyuri
#32508
Írta 2006. november 08. - 22:24
Ezt bármelyik vázzal meg lehet csinálni?
Illetve a másik kérdésem az lenne, hogy a régi vázakba (olyan 17 éves lehet a váltók és a hajtókar alapán) minden gond nélkül bele lehet tenni egy 9 sebességes kazettás agyat?
Egyáltalán megéri egy régi bringát felfejleszteni (fváltókar, új hajtás) vagy azt a pénz inkább öljem bele egy új országútiba?
#32509
Írta 2006. november 08. - 21:56
#32510
Írta 2006. november 08. - 21:29
Nah, szerintem ez a kurva jol el van talalva kategoria!
Miljen csobol van a vaz?
http://soloszabi.blogspot.com
#32511
Írta 2006. november 08. - 21:26
Nagyon bejön a váz festése
#32512
Írta 2006. november 08. - 21:22
A fekete meg olyan semilyen...
#32513
Írta 2006. november 08. - 21:07
brumbie said
Akit érdekel elindult a yasec honlapja.
http://www.yasec.hu/
A Mûhely szekció külön figyelemre méltó, bár netes gyûjtés, de egy helyen van.
Nem régebben indult ez már?
A mûhelyes részt szerintem már olvastam anno itt.
#32514
Írta 2006. november 08. - 20:27
Bar igaz jol nez ki.
#32515
Írta 2006. november 08. - 20:21
itt ez a bringa és most rakom össze épp.
Milyen bandázst tennétek rá??
fehéret vagy feketét??
és LOOK pedálból is lenne fehér is meg fekete is. melyiket??
hogy esztétikailag is yól nézzen ki.
saynos a fehér nyergen már nem tudok változtatni . nincs pénzem másoikra és elszeretném adni mayd a gépet igy plussz nyerget már nem vennék, de pedál és bandázs választásban yól yönne a segítség
köszi!
#32516
Írta 2006. november 08. - 20:16
http://www.yasec.hu/
A Mûhely szekció külön figyelemre méltó, bár netes gyûjtés, de egy helyen van.
#32517
Írta 2006. november 08. - 18:53
mephisoft said
Vagyis nonszensz, hogy a váz anyaga (illetve bármiféle beépített varázslatok pl. Specizlized) bármit is számítson e szempontból.
Ezt élbõl cáfolom. Én elsõ körben csak a vázat cseréltem, ráadásul még csak nem is alut, hanem cromot, karbonra, minden alkatrész megegyezett (a geometriában sehol nem volt fél cm-nél nagyobb eltérés). A karbonváz kényelmesebb. Ez elsõsorban ott mutatkozik meg, hogy a nagyobb frekvenciájú rezgéseket (pl. jellemzõen a nem tükörsima, hanem szemcsésebb, de amúgy kemény út) nagyon jól csillapítja. A karbonszálak között epoxygyanta (mint ragasztó) van és ez kiváló rezgéscsillapító. A fémek ugyanakkor egyébként is szinte vezetik a rezgéseket.
A súly sem elhanyagolható szempont úgy általában a gyorsulás miatt, az viszont kétségtelen, hogy sokkal inkább számít a forgósúly (kerék) a tehetetlenség miatt és kevésbé a váz. A merevség is igen fontos, a profik között nem véletlenül tarolnak az alu vázak, amik a karbonnál is merevebbek, viszont sokkal jobban ráznak.
#32518
Írta 2006. november 08. - 16:26
#32519
Írta 2006. november 08. - 13:09
Reynolds 531 SL csõszett.
Race, no Rest!
#32520
Írta 2006. november 08. - 13:05
Amugy nekem Columbus Thron vázam van és elvileg ez pont annyi (acél)
most datam el városi/téli használatra Rigida DP18n felniket 6000ért párat (kicist használt)
direkt mondtam a srácnak hogy bár nehéz de ezer évig tart. és nem kerül a Mavic 21e sárába. (bár aszem nehezebb yóval)