Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34361 hozzászólás a témában

#32481
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás
Én most rendeltem Continental Grand Prix 4 season gumikat a téli bicajra, kifejezetten havas vizes versenyekre tervezve, mint a Paris-Rubaix!
Na majd mások írnak tapasztalatokat, én is kiváncsi vagyok rá!


#32482
bugbite

bugbite

    vendég

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás
Sziasztok,
segítségeteket kérem, milyen téligumit tudtok ajánlani 622-es méretben (szélesség szinte mindegy) amivel havas latyakos uton is elgurulok. Van esetleg valakinek maxxis overdrive-val tapasztalata?
Kösz
bb

#32483
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
akkor még az ínyenceknek::

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

#32484
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg


ez a nem alap... ahogy nézem nem 1 pálya gép a cucc,monjuk a felnibõl meg a gumiból következtetve, meg az a legyen az bármien anyag(jelen esetben karbon sztem) sztem kicsit azért meredek ien hátsóvillát felrakni , de látszik nagyon súlyra gyúrtak hollowteches hátsó fogassor :D több juk van rajta mint 1 fémépítõ kockán meg javítsatok ki de a szinébõl nézve ez karbonfelni... ez a gép több mint valószinû hogy könyebb mint az én outim igaz az full alu

#32485
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás

Voti kisrácának szeretettel:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Nem lenne rossz :)!
Amúgy készülget neki a kis országúti, most épp valami olyan nyeregcsövet keresek ami koppanásig betolható, tehát a nyereg pálcái a nyeregcsõ tetejével egy szintben vannak. Sajnos amiket én láttam nyeregcsöveket mind olyanok, hogy legalább 3-5cm kint kell legyen a vázból és efölé megy a nyereg. Ha valaki látott ilyet segítsen! Köszi.

#32486
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
Voti kisrácának szeretettel:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

más...
PELLIS
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

#32487
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

575 mm eff alighanem 575 mm effektív hosszúságú felsõcsövet jelent, tehát olyan hosszú lenne, ha nem ejtett, hanem hagyományos méretben adnák meg. szerintem...

igen, csak lusta vagyok mindent kiírni
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#32488
országutti

országutti

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás

ha segít a hozzáértõknek :
72,5 fejcsõszög, 73 üléscsõszög, 575 mm eff felsõcsõ, 175mm head tube, 265 mm középcsapágy magsság, 72 cm átlépõ magasság, 440 mm láncvilla a geomtriai adatai...

575 mm eff alighanem 575 mm effektív hosszúságú felsõcsövet jelent, tehát olyan hosszú lenne, ha nem ejtett, hanem hagyományos méretben adnák meg. szerintem...

#32489
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Mathias: Köszi! és az számít hogy a váz ejtett?


Ha arra gondolsz hogy számít-e a felsõcsõ hossz értelmezésében az hogy sloping a váz akkor azt hiszem nem a válasz. Legalábbis ha azt úgy adják meg mint a De Rosa a "Br" értéket:
http://www.derosanew...zes-3-60991.jpg

#32490
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás
Az ejtett felsõcsõ az új divat, a TdF csapatok vázainak nagy(obb?) része ilyen már. Tömeg és merevség kérdésben nem hiszem, hogy számítana. Ugyanakkor az ejtett felsõcsõ miatt hosszabb a nyeregcsõ. A nyeregcsõ hajlításra van igénybevéve, illetve - a váz egyéb részeivel ellentétben - a váz síkjában is tud hajlongani: csillapíthatja a rezgéseket, ütéseket. És minél hosszabb, annál jobban tud csillapít.

#32491
Arti

Arti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 376 hozzászólás
Mathias: Köszi! és az számít hogy a váz ejtett?
"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."

#32492
Arti

Arti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 376 hozzászólás

ha segít a hozzáértõknek :
72,5 fejcsõszög, 73 üléscsõszög, 575 mm eff felsõcsõ, 175mm head tube, 265 mm középcsapágy magsság, 72 cm átlépõ magasság, 440 mm láncvilla a geomtriai adatai...


hát köszi az adatokat, de (ezek) a számok sajnos nem segítenek nekem! :(
"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."

#32493
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
Szerintem 184es magassághoz jó az 575ös felsõcsõ

#32494
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Egy kona kona o.uti bicajról van szó. Azt írta a tulaj, hogy a váz mérete M-L körül lehet, viszont ejtett vázú. Számít hogy ejetett vagy nem?
Apróba azt írta, hogy 58"as, de szerinte ez másképp van méretezve...
Na most õ 174 cm, viszont szereti a "nagyobb-kényelmes" vázakat, és rövidebb stucnival használja a gépet.
Én 184 cm vagyok, és eléggé elbizonytalanodtam, hogy jó-e nekem méretben ez a bringa.
szóval szerintetek jó lenne?

azér belinkelem a hirdetést, hátha számít:
http://apro.bikemag....ct=39219&cat=56


Köszi!

ha segít a hozzáértõknek :
72,5 fejcsõszög, 73 üléscsõszög, 575 mm eff felsõcsõ, 175mm head tube, 265 mm középcsapágy magsság, 72 cm átlépõ magasság, 440 mm láncvilla a geomtriai adatai...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#32495
Arti

Arti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 376 hozzászólás
Egy kona kona o.uti bicajról van szó. Azt írta a tulaj, hogy a váz mérete M-L körül lehet, viszont ejtett vázú. Számít hogy ejetett vagy nem?
Apróba azt írta, hogy 58"as, de szerinte ez másképp van méretezve...
Na most õ 174 cm, viszont szereti a "nagyobb-kényelmes" vázakat, és rövidebb stucnival használja a gépet.
Én 184 cm vagyok, és eléggé elbizonytalanodtam, hogy jó-e nekem méretben ez a bringa.
szóval szerintetek jó lenne?

azér belinkelem a hirdetést, hátha számít:
http://apro.bikemag....ct=39219&cat=56


Köszi!
"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."

#32496
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 hozzászólás
Én sem értem mi a gáz a gyártással?! Látni lehetett pár fázist, azt kanyar. Azt nem lehetett látni milyen csövekbõl van, milyen a karbonszövet mátrixa, hogyan rakják össze a csöveket stb... Azt lehetett látni, hogy a bácsi fúr egy furatot a bowdenvezetõ mûanyag felrögzítésére (bár én nem látom, hogy véletlenül nem -e egy elektromos fúrót használ a csavar becsavarására?!). Gyanítom az a bácsi hátrafelé állva, becsukott szemmel is ki tudná már fúrni azt a furatot.

#32497
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
Hát ja egyetértek LóFarkassal.

Nem csúcstechnológia, de gyártás.

#32498
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Régen néztem meg, de mi volt a baj a Pinarello gyárral?

Az a festõ elég háborodott, hogy nem használ maszkot, de õ tudja. Lehet h az nem mérgezõ festék.
Arról pont nem láttunk semmit, hogy ki és mekkora odafigyeléssel rakosgatja a karbon rétegeket meg hegeszti a csöveket.
Különben meg a kézimunka az kézimunka:) Tudják õk, hogy hova kell fúrni meg hol kell levágni a csövet.

#32499
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
Hmm. A videóból látott gyártás "technológia"(hát ja. ezt nem kéne annak nevezni :) ) és a mért gyenge(99) merevség ellenére könnyen el tudom képzelni, hogy a Pinarello a legjobb bicajok között lehet. Most attól hogy ceruzával jelöli be hol vágja, meg kézzel fúr, meg nem vesz fel maszkot a festésnél a "mester", attól még lehet hogy sokkal-sokkal jobb bicajt készítenek, mint mások gyártósoron. (pl ha a hervises bringák hiper szuper soron készülnek akkor is inkább kéne egy pinarello)

#32500
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás
Természetesen sokat számít a méret. A nagyobb váz - azonos csöveket feltételezve - egyszerre nehezebb és kevésbé merev :(

Éppen ezért a Tour tesztekben lehetõleg azonos méretû vázakat tesztelnek. Úgy rémlik mintha - amennyiben a méretek nem egyformák - a tömeg adatokat azonos méretre korrigálnák. Gondolom a merevséggel ezt nem teszik meg, az nem lenne olyan egyszerû. - De most nincs nálam újság, nem tudom megnézni.