Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#32341
Posted 2006. December 21. - 01:52

2006-os specialized s-works tarmac-ot (nem SL)
Köszi Henger! Acetonnal mi a gond egyébként?
Köszi Henger! Acetonnal mi a gond egyébként?
#32342
Posted 2006. December 20. - 23:10

Nekieshetsz, csak ne acetonnal!
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#32343
Posted 2006. December 20. - 23:09

#32344
Posted 2006. December 20. - 21:45

Sziasztok!
Néhány napja érkezett meg az usából vásárolt vázam. Szállítás elõtt papírba csomagolták és a papírokat még kis ragasztós cetlikkel rögzítették. Ezt a US Postal Service munkatársai olyan alaposan megoldották, hogy a váz is kapott néhány helyen ragasztós cetliket. Ahogy lenni szokott ilyenkor, eltávolításkor a ragasztó miatt fennmaradt valamennyi papír is a vázon. Ezt általában alkohollal szokták eltávolítani, de gondoltam megkérdezlek titeket, mielõtt nekiesek a kabon váznak alkohollal, hogy nyugodtan tisztíthatom-e vele, vagy maradjak a víznél. (Nem értek hozzá és jobb biztosra menni
)
Üdv,
Attila
Néhány napja érkezett meg az usából vásárolt vázam. Szállítás elõtt papírba csomagolták és a papírokat még kis ragasztós cetlikkel rögzítették. Ezt a US Postal Service munkatársai olyan alaposan megoldották, hogy a váz is kapott néhány helyen ragasztós cetliket. Ahogy lenni szokott ilyenkor, eltávolításkor a ragasztó miatt fennmaradt valamennyi papír is a vázon. Ezt általában alkohollal szokták eltávolítani, de gondoltam megkérdezlek titeket, mielõtt nekiesek a kabon váznak alkohollal, hogy nyugodtan tisztíthatom-e vele, vagy maradjak a víznél. (Nem értek hozzá és jobb biztosra menni

Üdv,
Attila
#32345
Posted 2006. December 20. - 16:54

Én cseréltem nemrég úgy fvkart Ultegráról Durára úgy, hogy minden más (bovden is) maradt a régi. Azért van különbség, még ha nem is nagy. Picit pontosabban és könnyebben vált. Mondjuk emiatt nem éri meg lecserélni az tuti, de nekem a biztosító fizette és az Ultegra elég kopott volt.
#32346
Posted 2006. December 20. - 10:38

Hát, az én tapasztalatom szerint minimális a különbség, a váltás finomságában, tömegben közel azonos. Amit még nem tudok, az a tartósság, mondják itt vannak különbségek 105-tõl a Dura-ig. Egyébként a szegmentált objektív tesztelést nehezítik az egyéb köztes tényezõk: a bowden, ennek állapota, tisztasága, a lánc-fogas kopottsága, a váltó beállítás, állapota. Valamivel nagyobb különbséget a 105 és a Dura között lehet érezni...
#32347
Posted 2006. December 19. - 20:47

Sziasztok!
Elég jól leült ez a lap-hová tüntetek?
Kérdésem a következõ lenne:Van számottevõ,érzékelhetõ müködésbeli külömbség a Shimano 9gangos 105(ST-5510)és az ultegra(ST-6510)fékváltókarok között?Akinek van infója,ismeri mindkét modelt,használta és
tapasztalatát megosztaná,nagyon megköszönném.
Üdv,Gyuri
Elég jól leült ez a lap-hová tüntetek?
Kérdésem a következõ lenne:Van számottevõ,érzékelhetõ müködésbeli külömbség a Shimano 9gangos 105(ST-5510)és az ultegra(ST-6510)fékváltókarok között?Akinek van infója,ismeri mindkét modelt,használta és
tapasztalatát megosztaná,nagyon megköszönném.
Üdv,Gyuri
#32348
Posted 2006. December 11. - 17:46

Végül elvitték elõttem, ami nem is nagy baj, mert nem állok túl jól anyagiakkal, és úgyse lett volna ebbõl még jó sokáig bringa. Szerintem amúgy fekete villával és bandázzsal jól mutatott volna:)
#32349
Posted 2006. December 11. - 01:37

Egész pontosan errõl a vázról volna szó:
http://www.auctiva.c...,0,0,0&format=0
Szerintetek szabad ezt megvenni?
csinos váz:)
de ötletem nincs, hogy milyen színû villa meg bandázs lenne jó hozzá...kíváncsi vagyok a végeredményre
#32350
Posted 2006. December 10. - 13:33

Mielõtt megvennéd, nézd meg a kritikus pontokat, ha rendben, akkor vedd meg, rakd össze és tedd fel a képeket a kész bringáról! 
Kritikus pontok: Nyeregcsõ bilincs környéke, leginkább a bevágásnál, láncvilla, heggesztések, azok környéke töllük 10-20 cm es távban...
Amúgy nayon szép váz!

Kritikus pontok: Nyeregcsõ bilincs környéke, leginkább a bevágásnál, láncvilla, heggesztések, azok környéke töllük 10-20 cm es távban...
Amúgy nayon szép váz!
"Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan." Tamási Áron
Durung forever!
Durung forever!
#32351
Posted 2006. December 09. - 19:11

#32352
Posted 2006. December 09. - 17:43

Egész pontosan errõl a vázról volna szó:
http://www.auctiva.c...,0,0,0&format=0
Szerintetek szabad ezt megvenni?
http://www.auctiva.c...,0,0,0&format=0
Szerintetek szabad ezt megvenni?
#32353
Posted 2006. December 09. - 11:14

miért törne ketté?:chin:
Csak arra gondoltam, hogy az aluvázak élettartama lényegesen rövidebb az acélvázakénál, mert nem "regenerálódnak", hanem "megjegyeznek" minden úthibát. Így szól az elmélet, csak kíváncsi voltam, gyakorlati tapasztalata van-e valakinek ezügyben...
#32354
Posted 2006. December 07. - 21:11

Sziasztok!
Tud valaki valamit az SH+ sisakokról?
Engem konkrétan a Darver érdekelne, és én nem hallottam még semmit felõle, ezért várnám a segítségeket!
Elõre is köszi!
Tud valaki valamit az SH+ sisakokról?
Engem konkrétan a Darver érdekelne, és én nem hallottam még semmit felõle, ezért várnám a segítségeket!
Elõre is köszi!
#32355
Posted 2006. December 07. - 19:41

Ha gondolod, belepróbálhatjuk a vázba a hátsó kereket és akkor minden kiderül.
De akkor ezt holnap kell megejteni, mert lehet, hogy hétvégén megveszik.
Ja, 35mm széles.

De akkor ezt holnap kell megejteni, mert lehet, hogy hétvégén megveszik.
Ja, 35mm széles.
#32356
Posted 2006. December 07. - 19:37

Persze, rájöttem.:oczko:
Nem aszfaltra épited? Akkor szerintem elég annyi hely.
Nehogy szétflexeld, inkább, ha nagyon kell sárvédõ, rakj rá nyeregcsõre rögzíthetõt.
Cyclocrossra is szeretném használni, ott meg kell a hely. Ha a keresztmerevítõ gumi felõli harmadát kireszelem akkor nyerek +5-6mm mocsokférõhelyt...
Azt nem tudom h. ez mennyire gyengíti a vázat,szerintem simán elmenne így is.
A ricsi külsõ tényleges szélessége 35mm, vagy keskenyebb?
#32357
Posted 2006. December 07. - 19:30

Persze, rájöttem.:oczko:
Nem aszfaltra épited? Akkor szerintem elég annyi hely.
Nehogy szétflexeld, inkább, ha nagyon kell sárvédõ, rakj rá nyeregcsõre rögzíthetõt.
Nem aszfaltra épited? Akkor szerintem elég annyi hely.
Nehogy szétflexeld, inkább, ha nagyon kell sárvédõ, rakj rá nyeregcsõre rögzíthetõt.
#32358
Posted 2006. December 07. - 19:23

Lemértem a Kriszta trekkingjén. Ritchey Speed Max 700X35C (35X622) van rajta, és kereken 700mm-t mértem külsõ átmérõben. Ha mind a ketten jól mértünk, akkor éppen befér a vázadba.
:scared:
Ez elég gáz... 1,5mm sárférõhely... Nem tudom h. mi legyen, gondolom tudod h. Zsizsi vázát szándékozom 28"as kerékkel meggyalázni.

Flexelni kéne a keresztmerevítõkbõl, de akkor sem fér be pl. a sárvédõ.
#32359
Posted 2006. December 07. - 19:14

Lemértem a Kriszta trekkingjén. Ritchey Speed Max 700X35C (35X622) van rajta, és kereken 700mm-t mértem külsõ átmérõben. Ha mind a ketten jól mértünk, akkor éppen befér a vázadba.

#32360
Posted 2006. December 07. - 11:08

700x30C kerület=2170 mm
700x40C kerület=2200 mm
Forrás ... bármelyik kerékpárkomuter leírása (Cateye például)
Ha ezek jó adatok akkor virul a fejem. Ha nem, akkor legrosszabb esetben lereszelem a keresztmerevítõk gumi felõli részét.