Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#32321
Posted 2006. December 21. - 14:01
750 euro körül volt a szállítással és a vámmal együtt Németországba behozni. Most kint élek egy darabig és azért intéztem most, mert USA-ból nagyobb bizalommal küldenek ide cuccokat. Otthonra nem tudom pontosan mennyi lenne a vám. De mivel nem elsõ tulaj vagyok, ezért nem az eredeti értékére fizettem a vámot, hanem arra amit az eladó megadott Egyébként kb. 500-600 km-t futott, egyszer leesett a lánc és emiatt van egy kis karcolás, de egyébként hibátlan. Érdemes megfontolni egyébként a külföldi vásárlást mert otthon irreálisan drága minden. Remélem néhány hónapon belül megszerzem a még hiányzó alkatrészeket és ha érdekel valakit rakok fel képeket a bringáról.
Üdv,
Attila
Üdv,
Attila
#32322
Posted 2006. December 21. - 08:11
2006-os specialized s-works tarmac-ot (nem SL)
Köszi Henger! Acetonnal mi a gond egyébként?
Mennyibe volt a váz ha nem titok?
Egyébként az acetont azért kellene nem erõltetni, mert nem tudhatjuk hogy hogyan reagál a felülettel, a festéssel. Csúnyán nézne ki a váz ha mondjuk egy-két helyen lenne rajta egy matt felület.
Ez persze a legrosszabb verzió.
Egyébként létezik aceton mentes körömlakklemosó, talán azt kipróbálhatnád. De ha nem nagy a felület szerintem a víz is megoldás lehet.
#32323
Posted 2006. December 21. - 01:52
2006-os specialized s-works tarmac-ot (nem SL)
Köszi Henger! Acetonnal mi a gond egyébként?
Köszi Henger! Acetonnal mi a gond egyébként?
#32324
Posted 2006. December 20. - 23:10
Nekieshetsz, csak ne acetonnal!
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#32325
Posted 2006. December 20. - 23:09
#32326
Posted 2006. December 20. - 21:45
Sziasztok!
Néhány napja érkezett meg az usából vásárolt vázam. Szállítás elõtt papírba csomagolták és a papírokat még kis ragasztós cetlikkel rögzítették. Ezt a US Postal Service munkatársai olyan alaposan megoldották, hogy a váz is kapott néhány helyen ragasztós cetliket. Ahogy lenni szokott ilyenkor, eltávolításkor a ragasztó miatt fennmaradt valamennyi papír is a vázon. Ezt általában alkohollal szokták eltávolítani, de gondoltam megkérdezlek titeket, mielõtt nekiesek a kabon váznak alkohollal, hogy nyugodtan tisztíthatom-e vele, vagy maradjak a víznél. (Nem értek hozzá és jobb biztosra menni )
Üdv,
Attila
Néhány napja érkezett meg az usából vásárolt vázam. Szállítás elõtt papírba csomagolták és a papírokat még kis ragasztós cetlikkel rögzítették. Ezt a US Postal Service munkatársai olyan alaposan megoldották, hogy a váz is kapott néhány helyen ragasztós cetliket. Ahogy lenni szokott ilyenkor, eltávolításkor a ragasztó miatt fennmaradt valamennyi papír is a vázon. Ezt általában alkohollal szokták eltávolítani, de gondoltam megkérdezlek titeket, mielõtt nekiesek a kabon váznak alkohollal, hogy nyugodtan tisztíthatom-e vele, vagy maradjak a víznél. (Nem értek hozzá és jobb biztosra menni )
Üdv,
Attila
#32327
Posted 2006. December 20. - 16:54
Én cseréltem nemrég úgy fvkart Ultegráról Durára úgy, hogy minden más (bovden is) maradt a régi. Azért van különbség, még ha nem is nagy. Picit pontosabban és könnyebben vált. Mondjuk emiatt nem éri meg lecserélni az tuti, de nekem a biztosító fizette és az Ultegra elég kopott volt.
#32328
Posted 2006. December 20. - 10:38
Hát, az én tapasztalatom szerint minimális a különbség, a váltás finomságában, tömegben közel azonos. Amit még nem tudok, az a tartósság, mondják itt vannak különbségek 105-tõl a Dura-ig. Egyébként a szegmentált objektív tesztelést nehezítik az egyéb köztes tényezõk: a bowden, ennek állapota, tisztasága, a lánc-fogas kopottsága, a váltó beállítás, állapota. Valamivel nagyobb különbséget a 105 és a Dura között lehet érezni...
#32329
Posted 2006. December 19. - 20:47
Sziasztok!
Elég jól leült ez a lap-hová tüntetek?
Kérdésem a következõ lenne:Van számottevõ,érzékelhetõ müködésbeli külömbség a Shimano 9gangos 105(ST-5510)és az ultegra(ST-6510)fékváltókarok között?Akinek van infója,ismeri mindkét modelt,használta és
tapasztalatát megosztaná,nagyon megköszönném.
Üdv,Gyuri
Elég jól leült ez a lap-hová tüntetek?
Kérdésem a következõ lenne:Van számottevõ,érzékelhetõ müködésbeli külömbség a Shimano 9gangos 105(ST-5510)és az ultegra(ST-6510)fékváltókarok között?Akinek van infója,ismeri mindkét modelt,használta és
tapasztalatát megosztaná,nagyon megköszönném.
Üdv,Gyuri
#32330
Posted 2006. December 11. - 17:46
Végül elvitték elõttem, ami nem is nagy baj, mert nem állok túl jól anyagiakkal, és úgyse lett volna ebbõl még jó sokáig bringa. Szerintem amúgy fekete villával és bandázzsal jól mutatott volna:)
#32331
Posted 2006. December 11. - 01:37
Egész pontosan errõl a vázról volna szó:
http://www.auctiva.c...,0,0,0&format=0
Szerintetek szabad ezt megvenni?
csinos váz:)
de ötletem nincs, hogy milyen színû villa meg bandázs lenne jó hozzá...kíváncsi vagyok a végeredményre
#32332
Posted 2006. December 10. - 13:33
Mielõtt megvennéd, nézd meg a kritikus pontokat, ha rendben, akkor vedd meg, rakd össze és tedd fel a képeket a kész bringáról!
Kritikus pontok: Nyeregcsõ bilincs környéke, leginkább a bevágásnál, láncvilla, heggesztések, azok környéke töllük 10-20 cm es távban...
Amúgy nayon szép váz!
Kritikus pontok: Nyeregcsõ bilincs környéke, leginkább a bevágásnál, láncvilla, heggesztések, azok környéke töllük 10-20 cm es távban...
Amúgy nayon szép váz!
"Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan." Tamási Áron
Durung forever!
Durung forever!
#32333
Posted 2006. December 09. - 19:11
#32334
Posted 2006. December 09. - 17:43
Egész pontosan errõl a vázról volna szó:
http://www.auctiva.c...,0,0,0&format=0
Szerintetek szabad ezt megvenni?
http://www.auctiva.c...,0,0,0&format=0
Szerintetek szabad ezt megvenni?
#32335
Posted 2006. December 09. - 11:14
miért törne ketté?:chin:
Csak arra gondoltam, hogy az aluvázak élettartama lényegesen rövidebb az acélvázakénál, mert nem "regenerálódnak", hanem "megjegyeznek" minden úthibát. Így szól az elmélet, csak kíváncsi voltam, gyakorlati tapasztalata van-e valakinek ezügyben...
#32336
Posted 2006. December 07. - 21:11
Sziasztok!
Tud valaki valamit az SH+ sisakokról?
Engem konkrétan a Darver érdekelne, és én nem hallottam még semmit felõle, ezért várnám a segítségeket!
Elõre is köszi!
Tud valaki valamit az SH+ sisakokról?
Engem konkrétan a Darver érdekelne, és én nem hallottam még semmit felõle, ezért várnám a segítségeket!
Elõre is köszi!
#32337
Posted 2006. December 07. - 19:41
Ha gondolod, belepróbálhatjuk a vázba a hátsó kereket és akkor minden kiderül.
De akkor ezt holnap kell megejteni, mert lehet, hogy hétvégén megveszik.
Ja, 35mm széles.
De akkor ezt holnap kell megejteni, mert lehet, hogy hétvégén megveszik.
Ja, 35mm széles.
#32338
Posted 2006. December 07. - 19:37
Persze, rájöttem.:oczko:
Nem aszfaltra épited? Akkor szerintem elég annyi hely.
Nehogy szétflexeld, inkább, ha nagyon kell sárvédõ, rakj rá nyeregcsõre rögzíthetõt.
Cyclocrossra is szeretném használni, ott meg kell a hely. Ha a keresztmerevítõ gumi felõli harmadát kireszelem akkor nyerek +5-6mm mocsokférõhelyt...
Azt nem tudom h. ez mennyire gyengíti a vázat,szerintem simán elmenne így is.
A ricsi külsõ tényleges szélessége 35mm, vagy keskenyebb?
#32339
Posted 2006. December 07. - 19:30
Persze, rájöttem.:oczko:
Nem aszfaltra épited? Akkor szerintem elég annyi hely.
Nehogy szétflexeld, inkább, ha nagyon kell sárvédõ, rakj rá nyeregcsõre rögzíthetõt.
Nem aszfaltra épited? Akkor szerintem elég annyi hely.
Nehogy szétflexeld, inkább, ha nagyon kell sárvédõ, rakj rá nyeregcsõre rögzíthetõt.
#32340
Posted 2006. December 07. - 19:23
Lemértem a Kriszta trekkingjén. Ritchey Speed Max 700X35C (35X622) van rajta, és kereken 700mm-t mértem külsõ átmérõben. Ha mind a ketten jól mértünk, akkor éppen befér a vázadba.
:scared:
Ez elég gáz... 1,5mm sárférõhely... Nem tudom h. mi legyen, gondolom tudod h. Zsizsi vázát szándékozom 28"as kerékkel meggyalázni.
Flexelni kéne a keresztmerevítõkbõl, de akkor sem fér be pl. a sárvédõ.