nekem volt....igaz jó helyen dolgoztam.....elõtte meg csepel, meg szputynik...Hú ne is mond ... minden álmom egy Favorit volt.
Az elsõ triatlonversenyemen 86-ban egy átalakított versenykormányos fixi Csepellel indultam (azé' legalább metálkék volt)
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32141
Posted 2007. February 07. - 18:06
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#32142
Posted 2007. February 07. - 15:48
Hát, az ántivilágban nem voltunk elkényeztetve bicikli-kánaánnal, pláne méret és fajtavariációkkal, én még emlékszem, hogy a még a '80-as években sem lehetett égen-földön beszerezni versenykerékpárt mezei polgárnak, még Csepelt sem. A tömegrõl meg jobb nem is szólni... Megvettek a gyereknek egy akármilyen biciklit, aztán ha nagy volt majd belenõtt, azt meg már alig merem leírni, hogy sok gyerek még régebben "vázalatt" (nb. felsõcsõ alatt) tanult meg biciklizni a papa 20-30 éves biciklijén....
Hú ne is mond ... minden álmom egy Favorit volt.
Az elsõ triatlonversenyemen 86-ban egy átalakított versenykormányos fixi Csepellel indultam (azé' legalább metálkék volt)
#32143
Posted 2007. February 07. - 10:04
#32144
Posted 2007. February 07. - 09:36
Mást találtam ki. Nem a névnapjára kapja készen, hanem együtt rakjuk össze szép lassan. Így elkerülhetõ a nagy csalódás ha nagy neki. Csak azt sajnálom, hogy az egész nyarat ezzel a kínai 20 kilós monti-bmx keverékkel fogja megint végigszenvedni. Az én gyerekkoromban még voltak kerékpár formájú gyerekbicajok:mad:.
#32145
Posted 2007. February 07. - 08:28
monti vázuk van eastonból...Az igazsághoz az hozzátartozik, hogy ha jól tudom az Author Eastonból nem dolgozik, csak Columbusból.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#32146
Posted 2007. February 07. - 07:11
Üdv:G.Pityu
#32147
Posted 2007. February 06. - 23:34
#32148
Posted 2007. February 06. - 23:32
még mindig elbeszélünk egymás mellett....senki nem mondta hogy szar a merida /speciel a montis karbon vázat most inkább hanyagoljuk/ , csak annyit hogy egy columbus vagy easton csõszett nekem spec szimpibb mint egy sima "noname" 6 vagy 7 ezres sorozatu strapa alu....pláne ha még nincs is jelentõs árkülönbözet......
Az igazsághoz az hozzátartozik, hogy ha jól tudom az Author Eastonból nem dolgozik, csak Columbusból.
#32149
Posted 2007. February 06. - 23:08
Hát már én is kiváncsi vagyok, milyen komoly érvek vannak a MErida ellen, mondjuk a két felsõ aluvázszettjével, vagy a Sculturával, összehasonlítva a nagy nevek hasonló szintû vázaival. Anyag, megmunkálás, geometria, dizájn? Amikor néhány fajta csõszettbõl rakják össze a vázak túlnyomó többségét, ugyanolyan gépsorokon... Az igazán hand made nagyon ritka (egy aluváznál szerintem nem is létezik), azt nem is számítom ide.
Az enyém spec hand made in italy!
#32150
Posted 2007. February 06. - 17:31
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#32151
Posted 2007. February 06. - 11:33
#32152
Posted 2007. February 05. - 23:14
Hmmm.
Nekem kezdés képpen tökéletesen megfelel a Merida. [903]
Ez az elsõ komoly outi gépem.
Természetesen!
Nem mondom, hogy szar! Alap gépnek tökéletes, de magasabb kategóriában nem venném meg!
#32153
Posted 2007. February 05. - 23:07
Nekem kezdés képpen tökéletesen megfelel a Merida. [903]
Ez az elsõ komoly outi gépem.
#32154
Posted 2007. February 05. - 22:56
Egyébként nem tud valaki eladó 2 forgáspontos 105-ös használt féket, vagy egyéb alternatívát?
#32155
Posted 2007. February 05. - 22:53
egyébként semmi...csak magam részérõl, hasonló árért sokkal inkább vennék egy colombus vagy easton csõszettes authort, mint egy meridát......Nem akarok kötözködni, szóval tényleg rossz szándék nélkül kérdezem, hogy mi a baj a Meridákkal?!?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#32156
Posted 2007. February 05. - 22:47
#32157
Posted 2007. February 05. - 22:36
Szerintem az Author brinyók azért nem rosszak, sõt én nem emlegetném a Meridával egy szinten...
Nem akarok kötözködni, szóval tényleg rossz szándék nélkül kérdezem, hogy mi a baj a Meridákkal?!?
#32158
Posted 2007. February 05. - 22:05
#32159
Posted 2007. February 05. - 21:43
#32160
Posted 2007. February 05. - 20:14
Levágjátok úgy a nyeregvázcsövet, hogy a felsõcsõ meg a támvilla egy egy picivel lejjebb legyen, oszt kész. Persze akkor a csöveket meg kell melegiteni, és úgy meghajlitani... a támvilla az biztos elég lesz, sõt, onnan is vágni kellene majd, viszont a felsõvázcsõ lehet nem érne el a nyeregvázcsõig... (remélem képzeletben megvan mit mondok)
Tuti szétvágnám...