jobban tetszett volna, ha elharapja, vagy valami....
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#31961
Posted 2007. March 19. - 12:32
#31962
Posted 2007. March 19. - 12:14
a szemét!
semmi tisztelet nincs benne még akkor is ha már beteg volt a váz . Pajtibá megcsinálta volna
de sokat kibirnak ezek a régi vázak. az alsócsõvel nem tudott mit kezdeni
bocs valami miatt elküldtem 3szor.
semmi tisztelet nincs benne még akkor is ha már beteg volt a váz . Pajtibá megcsinálta volna
de sokat kibirnak ezek a régi vázak. az alsócsõvel nem tudott mit kezdeni
bocs valami miatt elküldtem 3szor.
#31963
Posted 2007. March 18. - 22:30
gondolom mivel ma nagyobb a választék mint 15 éve..ezért nem sikeresek már annyira
#31964
Posted 2007. March 18. - 22:26
Hali! Az enyém is készülget, miután a nagyobbik fiam privatizálta a Peugeot-omat. Vigyázzatok a vázméretre, a vízszintes felsõcsõhosszra koncentráljatok!!! Ne a nyeregcsõ hosszát figyeljétek, ez sloping váz!!!
Egy szépség hibálya van , hogy az 500gr-os alu villába függõlegesen csak 20mm-es gumi fér el. Ha ettõl ducibb gumit akarsz használni, az elülsö ívbõl lehet reszelgetni, a "holtsávban" valószínüleg nem gyengül a villa, a hátulsó ív rendben van!
Egyébbként a kisebbik fiam Malija már kész van, klassz lett.
Üdv:G.Pityu
Egy szépség hibálya van , hogy az 500gr-os alu villába függõlegesen csak 20mm-es gumi fér el. Ha ettõl ducibb gumit akarsz használni, az elülsö ívbõl lehet reszelgetni, a "holtsávban" valószínüleg nem gyengül a villa, a hátulsó ív rendben van!
Egyébbként a kisebbik fiam Malija már kész van, klassz lett.
Üdv:G.Pityu
#31965
Posted 2007. March 18. - 20:18
Én is szemezek vele nyárra, ilyen költséghatékony edzõgépnek..
és a színe is egészen jó..
és a színe is egészen jó..
#31966
Posted 2007. March 18. - 19:21
Kedvenc bicikliszerelõm esküszik rá. Egyebet nem tudok, csak hogy tényleg könnyû és olcsó. Meg egész jól is néz ki:)
#31967
Posted 2007. March 18. - 19:10
Üdv, Forma1-esek!
Teker valaki MALI Magician Road vázzal?
A súlya és az ára elég meggyõzõ, biztos vagyok benne, hogy fogy is rendesen!
Csak valamiért a MALI bringák ma már nem olyan sikkesek, mint hajdanán...!
(...és errõl nem biztos, hogy csak a vázak minõsége a felelõs!)
Szóval: ha valaki egy ilyen vázzal hajt, írjon ide !
(Ha szégyenli, küldjön privát üzenetet!)
Nekem nem villogásra kellene, hanem bringázásra, a régi PUCH vasamat szeretném lecserélni egy könnyebbre.
Köszönöm!
Üdv!
Subi Pro
Teker valaki MALI Magician Road vázzal?
A súlya és az ára elég meggyõzõ, biztos vagyok benne, hogy fogy is rendesen!
Csak valamiért a MALI bringák ma már nem olyan sikkesek, mint hajdanán...!
(...és errõl nem biztos, hogy csak a vázak minõsége a felelõs!)
Szóval: ha valaki egy ilyen vázzal hajt, írjon ide !
(Ha szégyenli, küldjön privát üzenetet!)
Nekem nem villogásra kellene, hanem bringázásra, a régi PUCH vasamat szeretném lecserélni egy könnyebbre.
Köszönöm!
Üdv!
Subi Pro
#31968
Posted 2007. March 18. - 18:53
8 sebességes rendszerbe lehet kompakt hajtómûvet illeszteni? Ha igen milyet? Ki mit tud errõl? Köszi
#31969
Posted 2007. March 14. - 09:55
Újabban megint vannak jó francia, ill. francia érdekeltségû gyártók, a Peugeot valszeg nem tudott vagy nem akart megújulni, pld. a korai kezdés után nem gyártott karbonvázat a 90-es évek végén, 2000 környékén sem. EGyébként a francia kerékpársport hanyatlása az utolsó mohikán, Jalabert visszavonulásától lett egyértelmû és látványos (Virenque után vonult "nyugalomba"), a mostani helyzetbe belejátszhat az is, hogy a doppingtudományt nem tudják vagy akarják olyan szinten követni, mint mások...
Pityu: hát így már érthetõ: 46-os méretben 1500 gr., az azt jelenti, hogy normális méretben (56/58) legalább 1900 gr., ami egy átlagos aluváztömeg.
Pityu: hát így már érthetõ: 46-os méretben 1500 gr., az azt jelenti, hogy normális méretben (56/58) legalább 1900 gr., ami egy átlagos aluváztömeg.
#31970
Posted 2007. March 13. - 13:24
#31971
Posted 2007. March 13. - 12:56
#31972
Posted 2007. March 13. - 12:09
A Peugeot kerékpárgyár egyébbként 1882-ben alakult. TDF-t 1905-6-7-8,1913-14,1922,1975,1977,ben nyertek , utóbbi kettõt Bernard Thevenet.Merckx is versenyzett Peugeot-val, 1966-67-ben Milano-Sanremot nyert . Rengeteg gyõzelem fûzõdik a Peugeot bringákhoz , itthon ha jólemléxem a Fradi is versenyzett velük '98 környékén.Nagyon sajnálom hogy utolsó éveiben " lezüllött", majd meg is szünt ez a kiválló gyár.(Csak meg jegyzem hogy a francia kerékpár sport is a Peugeot-val egyidõben kezdett el "hanyatlani".)
Üdv:G.Pityu
Üdv:G.Pityu
#31973
Posted 2007. March 13. - 11:19
Pcycle:2003 januárjában kaptam garanciában, és csak az van ráírva hogy competition.Leginkább a 2002-es "csúcs" Peugeot vázra hasonlit,slopingos, és csak 46cm-es. Valószínüleg a nagyobb vázak valóban 1600gr felett vannak...Van egy 2006os Orbea katalógusom, abban elég sok 1600-1800gr-os alu váz van , és nem éppen olcsók.
Üdv:G.Pityu
Üdv:G.Pityu
#31974
Posted 2007. March 12. - 09:38
Peugeot (Pityu): na jó, a régi (90 elõtti) vázaikat nem ismerem (csak hallomásból), nem jelentem ki kategórikusan, bár az olasz vázaknak nagy idõszaka volt a 60-as, 70-es évek, valszeg jobbak lehettek a franciákénál. 1500 gr.-os tümeg??? Az nagyon jó (fõleg hogy lehet egy pár éves modell), nem gondoltam volna, milyen mérettel ennyi?
Orosz oútik[?]: hát amit én ismertem, az ugyan atombiztos volt (ezeket inkább nevezhetjük túra "verseny"bicóknak), de a súlya is olyan (alkatrészeirõl inkább ne is essék szó), a 70-es, 80-as években szinte csak ez volt elérhetõ nálunk. Amivel az oroszok versenyeztek nemzetközi szinten, az biztos nem ilyen volt, nagyon valószínû, hogy az olaszoktól koppintottak valamit...
Orosz oútik[?]: hát amit én ismertem, az ugyan atombiztos volt (ezeket inkább nevezhetjük túra "verseny"bicóknak), de a súlya is olyan (alkatrészeirõl inkább ne is essék szó), a 70-es, 80-as években szinte csak ez volt elérhetõ nálunk. Amivel az oroszok versenyeztek nemzetközi szinten, az biztos nem ilyen volt, nagyon valószínû, hogy az olaszoktól koppintottak valamit...
#31975
Posted 2007. March 10. - 23:04
azt hallottam egy régóta a szakmában dolgozó szerelõtõl, hogy amikor bejöttek az oroszok az országútijaikkal sorra nyerték a versenyeket és nagyon jó hajtómûveket csináltak meg 1-2 dologban tudtak alkotni...ez így van?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31976
Posted 2007. March 10. - 19:07
Koszonom mindkettotoknek.
Az en esetemben van meg valami meret a tengelyhosszon kivul amit le kellene mernem egy uj monoblokkhoz? A link szerint csak egyfele menet es csapagyhaz szelesseg volt francia menetnel...
Az "uj" kozepcsapagy meg termeszetesen erdekelne.
Az en esetemben van meg valami meret a tengelyhosszon kivul amit le kellene mernem egy uj monoblokkhoz? A link szerint csak egyfele menet es csapagyhaz szelesseg volt francia menetnel...
Az "uj" kozepcsapagy meg termeszetesen erdekelne.
#31977
Posted 2007. March 10. - 17:44
létezik eltérés a kuposágban shijmano és Campa is pl. más
bár felmegy a 2tõ egymás középrészeire de nem szeretik..vag ylelazul mindig vagy utánna annyira kitágul" hogy csak arra a tengelyre lessz yó.
Francia középrészt még tudok neked szerezni ha kell.
aszem 3-4 ezer Ft. Uj. de persze régi..
bár felmegy a 2tõ egymás középrészeire de nem szeretik..vag ylelazul mindig vagy utánna annyira kitágul" hogy csak arra a tengelyre lessz yó.
Francia középrészt még tudok neked szerezni ha kell.
aszem 3-4 ezer Ft. Uj. de persze régi..
#31978
Posted 2007. March 10. - 16:08
#31979
Posted 2007. March 10. - 14:03
sziasztok!
a regi orszaguti vazamban kezd meghalni a kozepcsapagy ('74-es Gitane). a gond az hogy valoszinu francia menetes (meg nem volt idom szetszedni). kerdeztem boltban, azt mondtak mar nem gyartanak ilyen menetes monoblokkot, tehat hasznaltan turjak valahol. az erdekelne, hogy miben kulonbozik az olasz, angol, ill.a francia menet. profil? menetemelkedes? (suliban eddig ilyen elnevezesekrol nem hallottam, csak metermenet, trapezmenet stb.) ha valaki tudna szabvanyt belinkelni, nagyon megkoszonnem.
a masik dolog ami eszembe jutott: a hajtomu negyszogtengelyes. vannak elteresek a tengelyek kupossagaban? valami remlik hogy nem csak egyfele letezik.
koszonom.
a regi orszaguti vazamban kezd meghalni a kozepcsapagy ('74-es Gitane). a gond az hogy valoszinu francia menetes (meg nem volt idom szetszedni). kerdeztem boltban, azt mondtak mar nem gyartanak ilyen menetes monoblokkot, tehat hasznaltan turjak valahol. az erdekelne, hogy miben kulonbozik az olasz, angol, ill.a francia menet. profil? menetemelkedes? (suliban eddig ilyen elnevezesekrol nem hallottam, csak metermenet, trapezmenet stb.) ha valaki tudna szabvanyt belinkelni, nagyon megkoszonnem.
a masik dolog ami eszembe jutott: a hajtomu negyszogtengelyes. vannak elteresek a tengelyek kupossagaban? valami remlik hogy nem csak egyfele letezik.
koszonom.
#31980
Posted 2007. March 10. - 11:20
Van valakinek WH-R540 kerékszettel kapcsolatban infoja, tapasztalata? 40e tudnék, megérné?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati