Minõségi? Nagyjából mindegyik ugyanolyan anyagból, szerkezettel készül. Manapság már mindegyiken hasonló szolgáltatások vannak, kis eltérésekkel. A különbségek csak a tömegben (minimális), szellõzõnyílások számában, elhelyezésében és dízájnban van. A tömeg számít ugyan, mert a fejeden viszed, de csak hosszú távon és a sor két végletét összehasonlítva van érzékelhetõ különbség (ca, 150 gr.). Nyilván minél könnyebb és minél több a szellõzõ, annál drágább. Oúti csúcsbukó 30e körül kezdõdik, 10e Ft-ért lehet venni ugyanolyat csak ca. 70-80 gr-mal nehezebb és teszem azt 4 nyílással kevesebb van rajta (ami teljesen indifferens, mert az olcsóbbikon is van elegendõ). Szóval szerintem a márka mindegy és kb. 10-15e Ft a max. amit áldozni érdemes egy normál bukóra. Igazi szempont a szellõzõk elhelyezkedése: inkább több kicsi, mint kevesebb nagy, és a homlokrészen is legyen (ha itt nincs az kellemetlen tud lenni nyáron), és a bogárháló sem baj.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#31881
Posted 2007. April 05. - 12:35
#31882
Posted 2007. April 05. - 10:01
sziasztok!
tudom,h van külön topicja,de így gyorsabb lesz talán...
szóval ki milyen bukót használ az outijához? vmi minõségi de mégis megfizethetõ modell érdekelne...
köszi elõre is!:clap:
tudom,h van külön topicja,de így gyorsabb lesz talán...
szóval ki milyen bukót használ az outijához? vmi minõségi de mégis megfizethetõ modell érdekelne...
köszi elõre is!:clap:
#31883
Posted 2007. April 05. - 09:35
Köszi!
Súly/erõ hányadosom nem olyan jó szal hiába lehetek erõs a 80 kilómmal
Tiagra 50-34 hajtómû lesz belõle úgyis hajómûvet kell cserélnem
Ha jól számolom akkor az
50/13-as áttételnek kb az 53/14-es felel meg, szóval nem vesztek sokat a nagy áttételbõl
Súly/erõ hányadosom nem olyan jó szal hiába lehetek erõs a 80 kilómmal
Tiagra 50-34 hajtómû lesz belõle úgyis hajómûvet kell cserélnem
Ha jól számolom akkor az
50/13-as áttételnek kb az 53/14-es felel meg, szóval nem vesztek sokat a nagy áttételbõl
#31884
Posted 2007. April 03. - 21:58
Azt mondja meg nekem valaki hogy miért van a Shimano oldalán még mindig a tavalyi Kompatibilítási lista így áprilisban....?
#31885
Posted 2007. April 03. - 16:02
#31886
Posted 2007. April 03. - 16:02
Épp most van errõl szó a Gruppiban is. A tavalyiak közül, akik voltak a Dolomitin, ketten is mentek 12-32-es montis sorral. Azt mondják, nem volt tökéletes a váltás (a legnagyobra kicsit nehezen rakta fel), de végig lehetett menni vele.
A másik megoldás valóban a compact hajtómû, 12-26(esetleg 28) -as sorral párosítva.
A másik megoldás valóban a compact hajtómû, 12-26(esetleg 28) -as sorral párosítva.
#31887
Posted 2007. April 03. - 12:25
#31888
Posted 2007. April 03. - 11:30
A figyelmedbe ajánlok viszont olyat hogy 2 tárcsa és nem 52-39 hanem 50-34 azt áthúzza a rövidkanalas is ... pl MOST vagy FSA és még jónéhány cég csinál iet.
#31889
Posted 2007. April 03. - 11:21
#31890
Posted 2007. April 03. - 09:31
A hátsóváltótól függ hogy mekkora fogkülönbséget tud kihúzni azt meg tudod néznia Shimano oldalán (SS-29, GS-37) a fékkarváltód az már bajosabb mert csak elenyészve akad oan fékkarváltó ami rajtból tud 2est is meg 3 ast is (pl ST-5510) bár aki szedett már szét fékkarváltót biztos tud neked valami megoldást mondani.
Montis racsnidat soha nem fogja kihúzni a váltód... aszem max 25-27 ig keménykednek az országútik az a max. ezenkívül a hátsóváltó érzékeny az elsõ fogkülönbségre GS-22 SS-16
Montis racsnidat soha nem fogja kihúzni a váltód... aszem max 25-27 ig keménykednek az országútik az a max. ezenkívül a hátsóváltó érzékeny az elsõ fogkülönbségre GS-22 SS-16
#31891
Posted 2007. April 03. - 09:21
A Czerny Budán a Hûvösvölgyben van, Zuhatag sor (villamosmegálója is van, innen vagy 100m, van honlapja, a Bimemagról, vagy a bicikli.lap.hu ról is megnézheted).
Zsola: te is az olasz dolomiti versenyre (07.01) mész? Nem akarsz betársulni hozzánk (ketten vagyunk, még 1-2 hely van a kocsiban), van már olcsó szállás a környéken. EGyébként szerintem nem érdemes átszerelgetni, 39/27-tel fel kell hogy menjünk minden hegyre.
Zsola: te is az olasz dolomiti versenyre (07.01) mész? Nem akarsz betársulni hozzánk (ketten vagyunk, még 1-2 hely van a kocsiban), van már olcsó szállás a környéken. EGyébként szerintem nem érdemes átszerelgetni, 39/27-tel fel kell hogy menjünk minden hegyre.
#31892
Posted 2007. April 03. - 08:57
Dolomitok maratonra készülvén felmerült bennem hogy kevés lesz bringámon az áttétel
2 lehetõségen gondolkodok:
1. Montis racsnit rakok fel Felmegy egyáltalán ? (rövidkanalas váltóm van)
2. A 2 tanyeros hajtómûvemet lecserélném 3 tányérosra
Az elsõ váltón kívül kel valamit cserélnem ?
Fékváltókar mûködni fog ?
2 lehetõségen gondolkodok:
1. Montis racsnit rakok fel Felmegy egyáltalán ? (rövidkanalas váltóm van)
2. A 2 tanyeros hajtómûvemet lecserélném 3 tányérosra
Az elsõ váltón kívül kel valamit cserélnem ?
Fékváltókar mûködni fog ?
#31893
Posted 2007. April 02. - 21:49
#31894
Posted 2007. April 02. - 21:18
#31895
Posted 2007. April 02. - 08:30
8-es agyra rá lehet teni 7-es kazettát, + egy spacer és egy kis váltóállítás kell még. 7-es agy beszerzése nem egyszerû, a Shimano Exage-rõl tudok, ami utoljára 7-es volt (a 2200-as már inkább 8-es) és elõfordulhat még (Czernynél, vagy Matúzéknál érdemes szétnézni ezügyben).
#31896
Posted 2007. March 31. - 21:24
SZiasztok!Volna egy olyan kérdésem hogy barátom szeretne egy 7es kazettás országuti fogaskeréksort venni egy 8/9sebességes agyra,rá fog menni?Vagy gyártanak egyáltalán 7eshez való agyat?
nem megy rá de kell egy hézagoló kérdezz meg egy boltost nem egy húdenagy összeg lesz!amúgy gyártanak 7eshez agyat/2200-as pl asszem az
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31897
Posted 2007. March 31. - 20:37
#31898
Posted 2007. March 31. - 18:40
Gratulazione Maestro brumbie!
(Miért nem Campa???)
Én ultegrát használok igy nekem nem kell magyarázkodnod!Megértlek.
Mekkora a gép és Te milyen magas vagy?
Üdv,Gyuri
Elõször is köszi minden gratulációt.
Miért Shimano? Mert már öreg vagyok ami egyszer beválik azt nem cserélem ... az elsõ valamirevaló bringám óta Shimmano-t hajtok. (Itt most nem az egysebességû elsõ Csepelemrõl beszélek
A téli Trekkemen én is Ultegrát használok.
A Colnago mérete 56-os ... én 180 vagyok.
voti-nak: bocs, hogy összekenõdött a billentyûzeted
#31899
Posted 2007. March 30. - 22:06
SZiasztok!Volna egy olyan kérdésem hogy barátom szeretne egy 7es kazettás országuti fogaskeréksort venni egy 8/9sebességes agyra,rá fog menni?Vagy gyártanak egyáltalán 7eshez való agyat?
#31900
Posted 2007. March 30. - 20:50
Gratulazione Maestro brumbie!
Hát igen ha a latin népek nekiállnak kerékpárt gyártani ilyen szépségekre képesek!Ernõ bácsi szkandium váza a nagy s nem gagyi szettjével gall-gurigákkal-talán van olyan jó és könnyû mint a Szputnyik(fecske)csodagép amikkel kezdtünk az õskorban bringázni!
Az olasz váz japán szett kérdésekkel-igazi tifosikkal találkozván-meg ne törödj-gondolom lesz 1-2!(Miért nem Campa???)
Én ultegrát használok igy nekem nem kell magyarázkodnod!Megértlek.
Mekkora a gép és Te milyen magas vagy?
Kívánok sok balesetmentes km-t és az erõ legyen mindig Veled!
Üdv,Gyuri
Hát igen ha a latin népek nekiállnak kerékpárt gyártani ilyen szépségekre képesek!Ernõ bácsi szkandium váza a nagy s nem gagyi szettjével gall-gurigákkal-talán van olyan jó és könnyû mint a Szputnyik(fecske)csodagép amikkel kezdtünk az õskorban bringázni!
Az olasz váz japán szett kérdésekkel-igazi tifosikkal találkozván-meg ne törödj-gondolom lesz 1-2!(Miért nem Campa???)
Én ultegrát használok igy nekem nem kell magyarázkodnod!Megértlek.
Mekkora a gép és Te milyen magas vagy?
Kívánok sok balesetmentes km-t és az erõ legyen mindig Veled!
Üdv,Gyuri

Sign In
Create Account

Back to top





