Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#31801
Posted 2007. April 26. - 17:48

#31802
Posted 2007. April 26. - 16:01

Ezen nics lezáróSzerintem ez is forgatható! Vagy ha nem, akkor arra figyeltél, hogy a lezáró felfelé van nyitva! (Na ez hülyén van leírva) A fül, amit általában le kell, hajtani, hogy fújjon, ezen a pumpán fel kell húzni, hogy jó legyen! (ha jól emléxem)
http://www.extremevi...es/sks/wese.jpg
#31803
Posted 2007. April 26. - 14:32

Szerintem ez is forgatható! Vagy ha nem, akkor arra figyeltél, hogy a lezáró felfelé van nyitva! (Na ez hülyén van leírva) A fül, amit általában le kell, hajtani, hogy fújjon, ezen a pumpán fel kell húzni, hogy jó legyen! (ha jól emléxem)
#31804
Posted 2007. April 26. - 14:10

Küldem privit, és köszi!Nekem volt SKS pumpám, de eltört, a maradékot szívesen neked adom.
#31805
Posted 2007. April 26. - 11:06

Nekem volt SKS pumpám, de eltört, a maradékot szívesen neked adom.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#31806
Posted 2007. April 26. - 08:55

Légyszi segítsen aki SKS Wesemann féle pumpát használ országútihoz!!!
Vettem egy ilyet és elhagytam a blokkot. Kipróbáltam ugyan, de csak annyira, hogy rátettem a szelepre és kettõt fújtam. Viszont élesben derült ki, hogy nem fújja fel a gumit, mert szerintem valami hiányzik belõle. Minden pumpálásnál kijön egy kis levegõ a szelep mellett a gumigyûrûnél. A leírásban az szerepel, hogy ez jó prestához és autószelephez is. Van egy 700Ft-os Decathlon márkájú pumpám, ott meg kell fordítani a gumi záró gyûrût és a mûnyagot is a szelep tipus váltáshoz, ennél viszont semmit nem lehet megfordítani. Szerintem a mûanyag szelep foglalat furata nagy a prestához és így a gumi gyûrû nem tömít rendesen.
Ha valalkinek van ilyen légyszi szedje szét és nézze meg nekem van-e benne valami szûkítõ vagy valami ami az enyémbõl hiányzik!
:help:
Köszi!
Vettem egy ilyet és elhagytam a blokkot. Kipróbáltam ugyan, de csak annyira, hogy rátettem a szelepre és kettõt fújtam. Viszont élesben derült ki, hogy nem fújja fel a gumit, mert szerintem valami hiányzik belõle. Minden pumpálásnál kijön egy kis levegõ a szelep mellett a gumigyûrûnél. A leírásban az szerepel, hogy ez jó prestához és autószelephez is. Van egy 700Ft-os Decathlon márkájú pumpám, ott meg kell fordítani a gumi záró gyûrût és a mûnyagot is a szelep tipus váltáshoz, ennél viszont semmit nem lehet megfordítani. Szerintem a mûanyag szelep foglalat furata nagy a prestához és így a gumi gyûrû nem tömít rendesen.
Ha valalkinek van ilyen légyszi szedje szét és nézze meg nekem van-e benne valami szûkítõ vagy valami ami az enyémbõl hiányzik!
:help:
Köszi!
#31807
Posted 2007. April 22. - 23:12

Én nagyon sokáig Hutchinson kevlaros gumit használtam, amnek fehér volt az oldalfala (egy darabig
). Már nem gyártják, de a múltkor láttam még belõle a várban. A pontos nevét ha kell otthon megnézem, mert az apósom, máig azzal megy.
megköszönném, ha megnéznéd a nevét
#31808
Posted 2007. April 21. - 15:43

Erre jártam, szal beleugatok, ha már szóba kerültem (nem mintha én lennék itt a legrutinosabb...)Sziasztok féket kéne beállítanom. Egyszer már olvastam Lófarkastól tanácsot.
Csak az anyát forgasd (tehát a fékkel ellentétes oldalon, elsõ féknél a villa hátulján). A csavar fixen rögzítve van a féktesthez, szal legföljebb addig fordul az anya után az egész fékkel együtt, amíg meg nem akad az egész kóceráj a felniben. Ha meghúzod a fékkart, akkor addig sem.
Megszorítás ugyanígy, finombeállítás a kis hernyócsavarral, ha van.
#31809
Posted 2007. April 21. - 09:57

Én nagyon sokáig Hutchinson kevlaros gumit használtam, amnek fehér volt az oldalfala (egy darabig
). Már nem gyártják, de a múltkor láttam még belõle a várban. A pontos nevét ha kell otthon megnézem, mert az apósom, máig azzal megy.

#31810
Posted 2007. April 20. - 19:35

Sziasztok féket kéne beállítanom. Egyszer már olvastam Lófarkastól tanácsot.
"1. lépés: beállítod nagyjából az egész féktest forgatásával a rögzítõcsavar körül. Én ált. kilazítom a rögzítõcsavart, meghúzom izomból a fékkart, és visszahúzom a csavart.
2. finombeállítás a kis imbuszcsavar tekergetésével. Ezen a képen a bal oldalon épp kilátszik a menete:"
Csak nem értem mit kell kilazítani és hogyy. Mert ami tartja a féket csavar az olyan, hogy a túloldalon az anya is imbusz. Tehát két imbusz kell a kilazításhoz?
Mert most ha a a fék felöli oldalon próbálom a csavart forgatni akkor elfordúl az egész fék. De ugye csak addig míg bele nem ütközik a pofa a felnibe. Tovább nem mertem erõltetni.
"1. lépés: beállítod nagyjából az egész féktest forgatásával a rögzítõcsavar körül. Én ált. kilazítom a rögzítõcsavart, meghúzom izomból a fékkart, és visszahúzom a csavart.
2. finombeállítás a kis imbuszcsavar tekergetésével. Ezen a képen a bal oldalon épp kilátszik a menete:"
Csak nem értem mit kell kilazítani és hogyy. Mert ami tartja a féket csavar az olyan, hogy a túloldalon az anya is imbusz. Tehát két imbusz kell a kilazításhoz?
Mert most ha a a fék felöli oldalon próbálom a csavart forgatni akkor elfordúl az egész fék. De ugye csak addig míg bele nem ütközik a pofa a felnibe. Tovább nem mertem erõltetni.
#31811
Posted 2007. April 20. - 09:10

hol kapni még olyan 19-20-as külsõt, aminek van fehér csík az oldalán? igazából a gyártóknál sem nagyo n láttam, de nem is néztem át, csak párat...
köszi elõre is
köszi elõre is
#31812
Posted 2007. April 18. - 14:14

Én Campás vagyok, thát ezt ajánlom! A 105-ös 33 körül mozog, a mirage 30 körül, a veloce szintén 33. Én a Velot venném meg! (És ez már az új UltraTorque)
#31813
Posted 2007. April 18. - 13:03

#31814
Posted 2007. April 18. - 10:26

Melyik 105? A mirage egyébként nem a 105 kategóriája. Nekem Veloce van, elõtte egy régebbi 105-ös volt és a Veloce sokkal jobb. Persze ez nem az új halowtech-es volt!
#31815
Posted 2007. April 18. - 10:23

Szettet lehet venni kimondottan agyak nélkül!
Én is 100 kg vagyok és gyárilag fûzött Gipiemme Twin 716-os kerékszettem van!
(Ez a kerék mennyibe fog kijönni?)
Én is 100 kg vagyok és gyárilag fûzött Gipiemme Twin 716-os kerékszettem van!

#31816
Posted 2007. April 18. - 09:40

Sziasztok!
Egyik ismerõsöm feltett egy hajtómûves kérdést, és a véleményetekre vagyok kiváncsi:
Shimano 105 vs Campa Mirage?
Várom a válaszotok.
Köszi,
Sp
Egyik ismerõsöm feltett egy hajtómûves kérdést, és a véleményetekre vagyok kiváncsi:
Shimano 105 vs Campa Mirage?
Várom a válaszotok.
Köszi,
Sp
#31817
Posted 2007. April 18. - 09:17

Akkor ok. 150ért van az új szett agyakkal? Az nagyon jó ár szerintem. Gondolom nem mo-ról.
#31818
Posted 2007. April 18. - 09:06

#31819
Posted 2007. April 17. - 21:02

#31820
Posted 2007. April 17. - 20:31

Hja, a gyárilag fûzött kerék nem rossz, de az alábbi érveim vannak a saját fûzés mellett:
1. Az ultegra szettben vannak kerékagyak, csak nem dobom már ki
2. Normális gyári kereket nem láttam 75.000Ft alatt, és nem is tetszett.
3. 100kg vagyok, nem mernék egy 16/20 vagy 20/24 kerékszettre felülni.
Tehát fûzetek egy frankó 32/32 ultegra agyas Gipiemme-t. Hát nem igazam van? :lol1:
1. Az ultegra szettben vannak kerékagyak, csak nem dobom már ki

2. Normális gyári kereket nem láttam 75.000Ft alatt, és nem is tetszett.
3. 100kg vagyok, nem mernék egy 16/20 vagy 20/24 kerékszettre felülni.
Tehát fûzetek egy frankó 32/32 ultegra agyas Gipiemme-t. Hát nem igazam van? :lol1: