Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#31181
Írta 2007. október 04. - 21:48

#31182
Írta 2007. október 04. - 21:45

#31183
Írta 2007. október 04. - 20:46

de ennek nem kellene valami tüneti jellemzõnek lenni elötte.. monjuk egyre lassabban vált? mert ez hipp hopp sikerült elérnem
csak találgatok... mondjuk a bowdenezés gondjai inkább felfelé váltásnál szoktak gyengíteni elõször, kivéve ha szorul a drót.
#31184
Írta 2007. október 04. - 20:30


#31185
Írta 2007. október 04. - 20:29

felfele teljesen tökéletesen hangtalanul vált de lefele naon lassan ... be van állítva a max min kitérés és minden sebességnél pont síkba rakja a görgõket a tányérokkal.... na 5let?
akkor a síkban levés ellenére megpróbálnám a tekerõs finombeállítóval engedni kicsit a bowdent, és próbálgatni.
ha nem segít, allítsd vissza, és talán a bowdenezés szorul, vagy nyúlik. nekem volt hasonló rossz minõségû bowdennel, persze nem biztos hogy ez a kulcsa.
#31186
Írta 2007. október 04. - 20:23

#31187
Írta 2007. október 04. - 20:07

#31188
Írta 2007. október 04. - 19:55

na kérdés szerintetek miért van az hogy a hátsó váltóm (9es 105 12-25) a 4 legnagyobb tárcsáról nagyon nehezen akarja levenni a láncot... leveszi de vagy 4et fordul a kerék ... az alsókról meg szinte azonnal (persze forgási sebességük különbözõ ez is egy magyarázat de akkor is lassan vált lefele)
felfele teljesen tökéletesen hangtalanul vált de lefele naon lassan ... be van állítva a max min kitérés és minden sebességnél pont síkba rakja a görgõket a tányérokkal.... na 5let?
5let 1: Elképzelhetõ, hogy a váltód rugója meggyengült, ezért nem mûködik rendesen a nagyobb tárcsákon. Ez már csak azért is lehet, mivel a nagyobb átmérõjû fogaskerekekre váltáskor feszít jobban a váltó, a bowden, minden.
#31189
Írta 2007. október 04. - 19:46

felfele teljesen tökéletesen hangtalanul vált de lefele naon lassan ... be van állítva a max min kitérés és minden sebességnél pont síkba rakja a görgõket a tányérokkal.... na 5let?
#31190
Írta 2007. október 04. - 11:53

Akkor ez elhagyható ? Mert hogy én sehogyan sem tudom rátekerni az új villa menetére pedig ez is 1 colos. El nem tudom képzelni , hogy hol volt a korábbin 2 darab, pláne , hogy a kontra anyának a válla pont bele megy a szórító anya süllyesztékébe.
Mert a régi villanyakban volt egy függõleges vályú a pöcöknek, az újban meg nincs. Nem a csavarmenetre kell ráerõltetni, egyenesen rá kéne esnie.
Valszeg azért volt kettõ, mert vki egy kicsit hosszabbra hagyta a villanyakat és rárakott egy második alátétet, h ne lógjon ki a kcs tetején a villanyak.
1ébként az a funkciója, h a kcs fölsõ csészéje ne forduljon el, mikor ráhúzod a kontraanyát (így 1 kulccsal is beállítható a kcs). Valszeg a tiedet eredetileg alátét nélküli üzemre tervezték, ezért passzol össze a kontraanya a csészével.
Konklúzió: hagyd ki nyugodtan.
#31191
Írta 2007. október 03. - 21:32

Kis kiegészítéssel élnék a Surján-völgye Kupához. A korcsoportok dobogósai 66, ill. 99km-en érmet kapnak. A 99km-es távon a 88-as korosztálytól lehet indulni, a pénzdíj a 99-es táv összetett dobogósaira vonatkozik. Az 1. 15000, a 2. 10000, a 3. 5000Ft pénzjutalomban részesül. Az indulók oklevelet kapnak!
Mindenkit szeretettel vár a Sportolók Egyesülete!
Üdv.
Ember Zoltán Levente
#31192
Írta 2007. szeptember 27. - 20:27

Szeretnélek titeket meghívni az általunk (Sportolók Egyesülete) szervezett pénzdíjas országúti versenyre.
Surján-völgye és Surján-völgye - Dolce Vita Kupák
Idõpont: 2007. október 13.
Helyszín: Szentbalázs, faluközpont (Kaposvártól kb 13 km, 66-os út)
Távok: nyílt, pénzdíjas 99 km, amatõr 66 km
Rajt: 11:00
Szakasz: Szentbalázs-Cserénfa-Kaposgyarmat-Hajmás-Gálosfa fordító Gálosfa-Hajmás-Cserénfa-Szentbalázsi tetõ-Szentbalázs (33 km, 1 kör)
Nevezésí díj: 1500 Ft amiért minden induló eredeti olasz tésztát és pestot kap, illetve a verseny alatt Pölöskei frissítõ állomás lesz
Csoportok: a szokásos összes korcsoport, nem tervezzük az összevonásokat, montival is lehet indulni, gumikorlát nélkül!
A verseny alatt több program is lesz (hastáncos bemutató, airsoft lövészeti lehetõség), illetve egyazon idõben triál verseny is folyik majd!
Kérdezhettek az ember.zoltan@t-online.hu -n.
Köszönöm, h elolvastátok, várok mindenkit.
Ember Zoltán
#31193
Írta 2007. szeptember 27. - 19:31

Egyáltalán olyan a villamenete hogy van benne horony?
#31194
Írta 2007. szeptember 27. - 18:17

#31195
Írta 2007. szeptember 27. - 17:51



#31196
Írta 2007. szeptember 27. - 17:41

#31197
Írta 2007. szeptember 27. - 17:11

Hello
Szétszedtem a régi 105- ös kormánycsapágyat, és van kettõ darab gyûrû, amit nem tudom , hogy hova kellene vissza rakni. Mind a kettõben belül egy kiálló pöcök van , ami miatt nem lehet sehova sem rátolni. Sajnos leesett a csapi ezért nem láttam hova való. :scratchhe
Ja és hagyományos menetes a villa és régi a kormánszár.
Nem tudom, mi magyarul a tisztességes neve (angolul locknut és adjustable race) a két felsõ 32-es "anyának". Na, ezek közé kell tenni, mintegy alátétként. Igaz, nekem csak egy van belõle. A pöcköknek van egy horony kiképezve a villanyak menetében. Egyes források szerint inkább rossz, mint jó a pöcök, mert el szeret fordulni és belemar a menetbe, ergo lereszelhetõ.
#31198
Írta 2007. szeptember 27. - 16:59

Szétszedtem a régi 105- ös kormánycsapágyat, és van kettõ darab gyûrû, amit nem tudom , hogy hova kellene vissza rakni. Mind a kettõben belül egy kiálló pöcök van , ami miatt nem lehet sehova sem rátolni. Sajnos leesett a csapi ezért nem láttam hova való. :scratchhe
Ja és hagyományos menetes a villa és régi a kormánszár.
#31199
Írta 2007. szeptember 26. - 17:44

A 160 cm-es magasságomhoz 170 vagy 172,5 -ös hajtókar hossz kellene? Mennyit jelent ez a 2,5 cm?
Ehhez a magassághoz 170-est ajánlanék, nem hiszem, hogy a lábad kitenné a tested 60%-át vagy vmi hasonló, hogy hosszabb kelljen.

A hosszabbal valószínûleg elõbb menne szét a térded, illetve túl "nagy" lenne a holtpont.
#31200
Írta 2007. szeptember 25. - 20:49

a hoszút könyebb hajtani (nagyobb erõkar)
ejj dani ez kicsit erõs volt:D
má mondta nekem is VV...

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960