Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#30461
Írta 2008. április 09. - 19:03

Xfactort nézve van egy pár olcsó gépük
pl ez http://www.xfactorne...3&mkod=15&db=20
Bár ez sem rossz :
http://www.xfactorne...3&mkod=15&db=20
#30462
Írta 2008. április 09. - 18:24

Hol tudnám kideríteni mindezt? A vázam egy elsõ generációs Scott CR1es karbonváz. Már csak azért sem kellene nagyon kísérleteznem, mert nem volt olcsó, nem tudok még egyet venni, ha elfuserálom. Írjak egybõl a Scott-nak ?
Arra gondoltam ezek az autótuningolók biztos szoktak karbonnal dolgozni, körbejárok egy-két profibb mûhelyt, hátha tudnak adni egy-két tippet.
én írnák nekik, én eddig 2x fanyarodtam arra hogy írjak a gyártónak (Dema,Kona) és készségesen válaszoltak:)
szerintem a polír papír lesz a megoldás, arra meg pár fastag lakkréteg
kíváncsian várom hogy mire jutottál:)
#30463
Írta 2008. április 09. - 17:35

Kipage,
derítsd ki, milyen festéket, lakkot használtak. Majd annak nézz utána, az oldószere bántja-e az epoxi gyantát. Az oldószerrel szépen le tudod mosni a csicsát, majd mehet az egyedi dizájn.
Semmiképpen ne csiszold!
Hol tudnám kideríteni mindezt? A vázam egy elsõ generációs Scott CR1es karbonváz. Már csak azért sem kellene nagyon kísérleteznem, mert nem volt olcsó, nem tudok még egyet venni, ha elfuserálom. Írjak egybõl a Scott-nak ?

Arra gondoltam ezek az autótuningolók biztos szoktak karbonnal dolgozni, körbejárok egy-két profibb mûhelyt, hátha tudnak adni egy-két tippet.
#30464
Írta 2008. április 09. - 17:05


Egyébként nem értem a sok kedves autóst.Nem gondol arra h valaki megküzd azért ,hogy egy hegyen minél feljebb jusson, esteleg nem is környékbeli és leteker 50-100km-t is hogy felmenjen a Mátrába.Õk pedig letolják az útról az embert meg mellé még esetleg ugatnak is h minek tekerek én ott mert az autósoké az út.De ha bringára ülne akkor meg lehet a solymosi elágazóig nem tudna felmenni.
#30465
Írta 2008. április 09. - 16:22

Jók azok az utak ahol nincs nagy forgalom,de próbálj meg jóidõben felmenni Mátraházára
Ott van forgalom.Autósok ,motorosok,busz.Van ott minden.
A motoros bagázs a szívem csücske. Mindig melletted vált és húzza még jobban, h jól összecsináld magad a bicajon. Hétvégén ezért nem szeretek a Mátrába menni, õrültek háza.
#30466
Írta 2008. április 09. - 15:25

#30467
Írta 2008. április 09. - 15:05

derítsd ki, milyen festéket, lakkot használtak. Majd annak nézz utána, az oldószere bántja-e az epoxi gyantát. Az oldószerrel szépen le tudod mosni a csicsát, majd mehet az egyedi dizájn.
Semmiképpen ne csiszold!
Race, no Rest!
#30468
Írta 2008. április 09. - 13:46

#30469
Írta 2008. április 09. - 13:18


"Hé szaki, hová lett a vázam???"

Alapvetõen vagy szemcseszórással, vagy égetéssel szedik le a vázakról a festést, de a karbon egyiket sem tolerálja. Meg lehet próbálni oldószerrel (kromofág), de fogalmam sincs, nincs-e rossz hatással a gyantára. Vagy lecsiszolgathatod csiszpapírral, csak egy kissé melós, és az aránylag kis falvstagság további csökkentése után (mert ugye kicsit bele-bele csiszol az ember fia a vázanyagba) nem adnék egy lyukas garast sem azért, hogy a váz nem adja majd meg magát.
Szóval hiányos ismereteim miatt jó megoldást nem tudok ajánlani, rosszat annál többet. Vagy marad az egyszerû út: hagyd úgy, ahogy van.
#30470
Írta 2008. április 09. - 11:33

#30471
Írta 2008. április 08. - 22:23

ez kamu:) add hozzá a kosárhoz
a kamu üzit kitöröltem mert én is rájöttem

de ez az eredeti ár
#30472
Írta 2008. április 08. - 21:58

ez kamu:) add hozzá a kosárhozhttp://www.akerekpar...llys-arc-1.9,34
ez sem rossz
#30473
Írta 2008. április 08. - 21:55

#30474
Írta 2008. április 08. - 21:54


Elsõ fûzött, mert elrontottad.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30475
Írta 2008. április 08. - 21:52


elsõ már fûzött 8)
#30476
Írta 2008. április 08. - 21:51

Dani, és miért gyári kerekeid vannak akkor?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#30477
Írta 2008. április 08. - 21:38

Vki amúgy montizott elõtte?Milyen a monti után egy ilyenre ülve tekerni?
#30478
Írta 2008. április 08. - 21:28


A bontrager az a TREK gyárialkatrésze a zoom az az alsó kategória... (nekem is vannak zoom cuccok a gépen és mocskos masszív és csak néhány 10g nehezebb)
kerékbõl a fûzetést javallom én is.. vannak nagyon pró nagyon jól kinézõ felnik a küllõ meg potom pénz.. agyat meg adnak setbe 8)
#30479
Írta 2008. április 08. - 21:05

én már számolgattam, és ugyanazt a bringát össze is tudnád rakni, csak a sok gyári alkatrész miatt (Bontager,x-mission,kbix,zoom és ennek átfestett változatai) nem jönnél ki olcsóbban, mint a gyártó. meg ha valami erõsebb kereket akarsz akkor fûzetni kell, mert a sh alsó kategóriás gyári kereke nem valami csodás 25-35-ért akkor inkább fûzetek olcsóbban,erõsebbet
a Mátra sajnos tõlem nagyon messze van, a Mecsekbe járok, de így is kell tekerni 35 km-tert hogy az ember lásson valamit a hegybõl. az oda-vissza már 70, szóval ilyenkor muszály dönteni hogy mennyit tudok ehhez hozzátekerni, és akkor úgy tervezek:)
#30480
Írta 2008. április 08. - 21:01
