Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34361 replies to this topic

#30461
Tomka1

Tomka1

    vendég

  • fórumtag
  • 72 posts
Delma01 ha már írtál a Demaról.Milyen gépek?
Xfactort nézve van egy pár olcsó gépük
pl ez http://www.xfactorne...3&mkod=15&db=20

Bár ez sem rossz :
http://www.xfactorne...3&mkod=15&db=20

#30462
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,247 posts

Hol tudnám kideríteni mindezt? A vázam egy elsõ generációs Scott CR1es karbonváz. Már csak azért sem kellene nagyon kísérleteznem, mert nem volt olcsó, nem tudok még egyet venni, ha elfuserálom. Írjak egybõl a Scott-nak ? :D
Arra gondoltam ezek az autótuningolók biztos szoktak karbonnal dolgozni, körbejárok egy-két profibb mûhelyt, hátha tudnak adni egy-két tippet.


én írnák nekik, én eddig 2x fanyarodtam arra hogy írjak a gyártónak (Dema,Kona) és készségesen válaszoltak:)
szerintem a polír papír lesz a megoldás, arra meg pár fastag lakkréteg
kíváncsian várom hogy mire jutottál:)

#30463
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts

Kipage,
derítsd ki, milyen festéket, lakkot használtak. Majd annak nézz utána, az oldószere bántja-e az epoxi gyantát. Az oldószerrel szépen le tudod mosni a csicsát, majd mehet az egyedi dizájn.

Semmiképpen ne csiszold!


Hol tudnám kideríteni mindezt? A vázam egy elsõ generációs Scott CR1es karbonváz. Már csak azért sem kellene nagyon kísérleteznem, mert nem volt olcsó, nem tudok még egyet venni, ha elfuserálom. Írjak egybõl a Scott-nak ? :D

Arra gondoltam ezek az autótuningolók biztos szoktak karbonnal dolgozni, körbejárok egy-két profibb mûhelyt, hátha tudnak adni egy-két tippet.

#30464
Tomka1

Tomka1

    vendég

  • fórumtag
  • 72 posts
Igen,vannak kedves motorosok. :) De találkoztam normálisakkal is akik nem akarnak feltétlen leszorítani és beszarasztani.Vmelyik nap majdnem közelebbrõl megismerkedtem 1 motorossal.Autóval mentünk fel Sástóra kicsit sétálni kislányommal és feleségemmel.Szépen lassítunk ,h balra bekanyarodjunk a parkolóba.Egy autó mögöttem,õ is lassít, aztán bal tükörbe belenézek h kanyarodjak és hirtelen egy motoros kilõ a az autó mögül.Gondoltam de kedves.

Egyébként nem értem a sok kedves autóst.Nem gondol arra h valaki megküzd azért ,hogy egy hegyen minél feljebb jusson, esteleg nem is környékbeli és leteker 50-100km-t is hogy felmenjen a Mátrába.Õk pedig letolják az útról az embert meg mellé még esetleg ugatnak is h minek tekerek én ott mert az autósoké az út.De ha bringára ülne akkor meg lehet a solymosi elágazóig nem tudna felmenni.

#30465
swn

swn

    vendég

  • fórumtag
  • 116 posts

Jók azok az utak ahol nincs nagy forgalom,de próbálj meg jóidõben felmenni Mátraházára :)
Ott van forgalom.Autósok ,motorosok,busz.Van ott minden.


A motoros bagázs a szívem csücske. Mindig melletted vált és húzza még jobban, h jól összecsináld magad a bicajon. Hétvégén ezért nem szeretek a Mátrába menni, õrültek háza.

#30466
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
1x nézd meg epoxival ragaszottták-e a váz karbon szöveteit 8) a Nero Corsa vagy valameik pl már nem epoxis 8)

#30467
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,181 posts
Kipage,
derítsd ki, milyen festéket, lakkot használtak. Majd annak nézz utána, az oldószere bántja-e az epoxi gyantát. Az oldószerrel szépen le tudod mosni a csicsát, majd mehet az egyedi dizájn.

Semmiképpen ne csiszold!
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#30468
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Az a baj, hogy csúnyácska a váz. Ez a csiszolás nem egy rossz ötlet. Venni kéne a egy karbonkormányt és azon kikisérletezni :-D csak az is drága mulatság lenne, bár még mindíg olcsóbb, mint ha vázakon gyakorolnék.

#30469
Zed

Zed

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,693 posts
Szemcseszórás rulez ;)
"Hé szaki, hová lett a vázam???" :D

Alapvetõen vagy szemcseszórással, vagy égetéssel szedik le a vázakról a festést, de a karbon egyiket sem tolerálja. Meg lehet próbálni oldószerrel (kromofág), de fogalmam sincs, nincs-e rossz hatással a gyantára. Vagy lecsiszolgathatod csiszpapírral, csak egy kissé melós, és az aránylag kis falvstagság további csökkentése után (mert ugye kicsit bele-bele csiszol az ember fia a vázanyagba) nem adnék egy lyukas garast sem azért, hogy a váz nem adja majd meg magát.
Szóval hiányos ismereteim miatt jó megoldást nem tudok ajánlani, rosszat annál többet. Vagy marad az egyszerû út: hagyd úgy, ahogy van.
Ausztria, Kenguruk földje!

#30470
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Lenne egy kérdésem. Adott egy festett lakozott karbonváz. Van valami technika, amivel le lehet szedni róluk a festést, lakkot, matricát, mert natúr karbonvázat szerenék. (igazából nem natúrat, csak egyedi matricázást képzeltem el a vázra)

#30471
Tomka1

Tomka1

    vendég

  • fórumtag
  • 72 posts

ez kamu:) add hozzá a kosárhoz


a kamu üzit kitöröltem mert én is rájöttem :)
de ez az eredeti ár

#30472
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,247 posts

http://www.akerekpar...llys-arc-1.9,34
ez sem rossz

ez kamu:) add hozzá a kosárhoz

#30473
Tomka1

Tomka1

    vendég

  • fórumtag
  • 72 posts
http://www.akerekpar...llys-arc-1.9,34
ez sem rossz

#30474
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,592 posts
Ezt nevezik kompomisszumnak. :) Vagymiamanó..
Elsõ fûzött, mert elrontottad. :)

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#30475
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
vehetsz full kereket is csak az kb 140% os árba van mintha diribdarabokból te rakod össze :P
elsõ már fûzött 8)

#30476
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,592 posts
Sokkal másabb. Nem érzed a sebességet, az út meg ráz sokkal jobban. Csak azt látod, hogy múlik a tér. Ez egy életérzés a monti után kb.
Dani, és miért gyári kerekeid vannak akkor? :D

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#30477
Tomka1

Tomka1

    vendég

  • fórumtag
  • 72 posts
Nem tudom ezek a kerekek meg hajtõmû milyenek ezen a 3300a authoron,de azért gondolom h 10 km után nem mennek tönkre.Amíg bírják addig meg össze kaparhatok egy kis lét fûzött kerékre és vmi jobb hajtómûre.

Vki amúgy montizott elõtte?Milyen a monti után egy ilyenre ülve tekerni?

#30478
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
én pestrõl azért néha néha áttekerk mátrába(240 kili oda vissza egy jó napos program igaz a pilis is 30...):P

A bontrager az a TREK gyárialkatrésze a zoom az az alsó kategória... (nekem is vannak zoom cuccok a gépen és mocskos masszív és csak néhány 10g nehezebb)

kerékbõl a fûzetést javallom én is.. vannak nagyon pró nagyon jól kinézõ felnik a küllõ meg potom pénz.. agyat meg adnak setbe 8)

#30479
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,247 posts
és ha valami jó thm-es részletre vennéd?
én már számolgattam, és ugyanazt a bringát össze is tudnád rakni, csak a sok gyári alkatrész miatt (Bontager,x-mission,kbix,zoom és ennek átfestett változatai) nem jönnél ki olcsóbban, mint a gyártó. meg ha valami erõsebb kereket akarsz akkor fûzetni kell, mert a sh alsó kategóriás gyári kereke nem valami csodás 25-35-ért akkor inkább fûzetek olcsóbban,erõsebbet

a Mátra sajnos tõlem nagyon messze van, a Mecsekbe járok, de így is kell tekerni 35 km-tert hogy az ember lásson valamit a hegybõl. az oda-vissza már 70, szóval ilyenkor muszály dönteni hogy mennyit tudok ehhez hozzátekerni, és akkor úgy tervezek:)

#30480
Tomka1

Tomka1

    vendég

  • fórumtag
  • 72 posts
Most látom ,Mali eladva.EZ van.