Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#30301
Posted 2008. April 28. - 22:36
A fórumot olvasgatva azért látom, hogy az én kérdésem nem lesz annyira komoly.
Szóval volna ez a Mali országútim, amit egy kicsit asszem drágán dobtam fel a piactérre:)
http://piacter.bikem...=131052&cat=fav
Most azonban, mivel a váz nagyon a szívemhez nõtt, gondolkodom, hogy nem is kellene eladnom hanem átalakításokkal (kormány, vastagabb gumi, sárhányó) harcos kis budapesti városi brinyóvá lehetne alakítani. Ebben a szûk keresztmetszetet a vastagabb gumiban érzem, ami még azért így sem vagyok benne biztos, hogy egy kényelmes városi gép komfortját adná. Padkázással most is vannak gondok.
vélemények a mostani árról és a tervekrõl?
Köszönöm.
#30302
Posted 2008. April 28. - 22:07
Elolvastam, de nem értem, mûszakilag hogyan lehet jobb egy Orbea matricás váz egy B-twin-nél? A marketing körítést leszámítva.
felhasznált csõszett minõsége, mennyit tesztelték, gyártási technológia, súly, merevség, kinézet.
és ez kb csak a szempontok fele:)
#30303
Posted 2008. April 28. - 21:49
#30304
Posted 2008. April 28. - 21:00
köszönöm mindenkinek a válaszokat, megnézem a treket is élõbe aztán döntök, most úgy nézki az orbea lesz a befutó. Az országúti feeling be fog jönni, régrõl még vannak emlékeim egy favorittal:)
Ez is nagyon tetszik és ennyi pénzért tényleg jónak tûnik (bár pedállal már 200e), vajon ebböl van egy példány a boltba mutatóba?
Nem hiszem hogy lenne pont olyan, esetleg ha valaki rendelt és épp ott van a boltban még átvétel elõtt, de hívd fel õket. Hát igen, pedállal már 200e kb, mondjuk általában komplett bringákhoz nem szokott pedál lenni, az orbeá-hoz van?
#30305
Posted 2008. April 28. - 20:46
nagyjából ugyanúgy látjuk pcycle-vel a kérdést, csak én bõvebben írtam.
Elolvastam, de nem értem, mûszakilag hogyan lehet jobb egy Orbea matricás váz egy B-twin-nél? A marketing körítést leszámítva.
Race, no Rest!
#30306
Posted 2008. April 28. - 15:39
Hát én is inkább valami márkásra szavaznék inkább. Még kiegészítõk terén is.
Én ezt venném ilyen árkategóriában: http://www.biondobik...duct&id=113012#
Ez is nagyon tetszik és ennyi pénzért tényleg jónak tûnik (bár pedállal már 200e), vajon ebböl van egy példány a boltba mutatóba?
#30307
Posted 2008. April 28. - 13:00
kezdésnek teljesen elég a 70e bringa... azt se tudod hogy tecceni fog ...
Mondjuk azt mondta, hogy teker most is, szóval biztos tetszik neki az országúti feeling.
#30308
Posted 2008. April 28. - 12:58
Ha biciklizni akarsz és jó a Decathon, az Szfváriban vab egy 55 cm-es, amin Veloca váltószett, Truva Rolleur hajtómû van. Karbonvillás, karbon hátsó háromszög 140-ért. Tavaly 280 volt.
Ez lehet hogy jó, ha full veloce, és valami normális kerék van hozzá. Én azt mondom a kerék nagyon nagyon fontos egy bringán.
#30309
Posted 2008. April 28. - 11:37
ugyan úgy tekerni kell azt is .. és monjuk a sora nem 1 finnyás darab azon minden alu vagy acél mûanyagot kb díszítõ elemként találsz... (a váz meg ugyan onnan jön Made In Taiwain. ) ... széppen fejlesztgeted aztán ami kiesik belõle (eladni nem éri meg) azt elteszed és a végén lesz belõle egy pót bringa..... és végig tekerted az idõt.
#30310
Posted 2008. April 28. - 11:13
Miért is?
Henger nézd meg az én válaszom, nagyjából ugyanúgy látjuk pcycle-vel a kérdést, csak én bõvebben írtam.
#30311
Posted 2008. April 28. - 10:58
IStván: ezt a B-twint felejtsd el, mindenképp normális vázat kell venni,
Miért is?
Race, no Rest!
#30312
Posted 2008. April 28. - 10:08
Ha valakinek van ötlete szivesen fogadom, mert az interneten olvasottakon kívül nemsokat tudok az országútikról. köszi
Hát én is inkább valami márkásra szavaznék inkább. Még kiegészítõk terén is.
Én ezt venném ilyen árkategóriában: http://www.biondobik...duct&id=113012#
Mirage szett, CT hajtómû, ami szerintem nagyon jó, fõleg egy kezdõ országútisnak. Fûzött kerék, ami erõs. És az sem gagyi, mert Ambrosio felnis és hátúl Veloce(!) agy van. Ritchey kiegészítõk se gagyik, bár nyílván az alap cuccok vannak felrakva. Bár pedál még kell, de szerintem így is jó vétel. Fõleg hogy mindent(hajtókar, stucni, kormány, váz) méretre tudsz rendelni, persze ha van még wilieréknek raktáron. Persze nem a legújabb cuccok vannak fennt rajta(2003-mas agy, mirage 9V), de inkább egy 2003mas veloce agy mint egy 2008as valami gagyi <30e Ft-os kerékszett.
Egyébként nekem jó tapasztalataim vannak a wilier márkáról. Tavaly vettem egy ilyet:
http://www.biondobik...duct&id=113019#
És nagyon meg vagyok elégedve vele, nagyon szeretek vele menni, nekem tökéletes.
#30313
Posted 2008. April 28. - 09:53
#30314
Posted 2008. April 28. - 09:27
#30315
Posted 2008. April 28. - 09:15
#30316
Posted 2008. April 27. - 23:36
pl: - zsírúj 9-es 105 környéki szett : 50-60e ft
- jóállapotú használt (acél)váz pl a bikemag apróból : 40e ft
- új kerekek: 30-40 e ft
- marad 20-40 e ft: kormányra, nyereg+kieg
#30317
Posted 2008. April 27. - 22:17
a testbikeon olvastam a tiagra fékváltókarrol véleményt amiben valaki azt írta, hogy :"Két kanalas, normális fékváltókar, nem olyan álváltókar, mint a Soráé, szerintem aránylag jól néz ki" -mire gondolhatott álváltókar alatt?
A Során a kis kar helyett léptetõfül van. Alsó pozicióból gondolom nemigen érhetõ el (nem használtam ilyet). Mondjuk a Campák meg mind ilyesmik, de akkor is.
Sora
http://www.paul-lang.../sora_/ST-3400/
Tiagra
http://www.paul-lang...iagra_/st-4500/
#30318
Posted 2008. April 27. - 22:09
Országúti bicikli vásárlás elõtt állok, nagyjából végigolvastam a fórumot de lenne egy-két kérdésem a hozzáértõkhöz. Országútim még soha nem volt eddig egy trekking biciklivel tekertem. Csak hobbiszinten bicikliznék de azért naponta, hétvégén pedig egy-egy hosszab út is lesz. elég sokat használnám városban is(Bp.) olyan 160e Ft körül szeretnék vásárolni.
Amiket kinéztem: http://www.bikeart.h...kategoria_id=72
ez az orbea tetszik a legjobban, viszont a sora-tól egy kicsit félek. a testbikeon olvastam a tiagra fékváltókarrol véleményt amiben valaki azt írta, hogy :"Két kanalas, normális fékváltókar, nem olyan álváltókar, mint a Soráé, szerintem aránylag jól néz ki" -mire gondolhatott álváltókar alatt?
A biciklihez jár look keo easy pedál. Gondolom hogy a kerék elég gáz , de nem számít a suly inkább hogy birja a várost is.
A másik 177000 Ft ért a Decathlonban a b'Twin sport 3, ami a honlapjukon irtakkal ellentétben nem tiagrával hanem campagnolo mirage fvk , hátsóváltó és race triple elsõváltóval van szerelve. Ennek a támvillája is karbon, elég jól is néz ki a bicikli.
Ebben az árkategóriában még van egy Giant, meg a Trek 1.2 de egyik sem tetszik (kép alapján, élõben csak az orbeát és a bTwint néztem meg) és a felszeretségük sem tûnik jónak.
Szóba jöhet használt is , bár szeretnél újat, meg egyelõre nem is annyira értek hozzá hogy mit és hogyan kell megnézni egy használt biciklin, nem szeretnék megvenni valami jónak tûnõ késõbb szétesõ cuccot.
Ha valakinek van ötlete szivesen fogadom, mert az interneten olvasottakon kívül nemsokat tudok az országútikról. köszi
#30319
Posted 2008. April 27. - 20:00
KCNC-t... hát:wtf:
Sajnos nem szimpatikus a márka Ken Chang-Csing Csung. Biztos nagyon jó minõségû alkatrészek, meg brit tervezésû darabok, de akkor is. Az már bitos, hogy a Sram és a Campagnolo között fog eldõlni a verseny. Most maradtam le egy Easton TT triatlonkormányról az e'bayon. Egyes új kormányoat is megszégyenítõ 278 Euro-s áron kelt el. Ennyit nem tudtam kiadni egy használt alkatrészért, még ha az az egyik legjobb is a piacon.
#30320
Posted 2008. April 27. - 18:21
Persze, a fejlesztések minden szettre kihatnak, biztos emlékeztek, mikor a Record hátsóváltó kanala alumínium volt, következõ ében az is karbon lett, és az elõzõ évi Record lett a Chorus. Azért arra mindig figyelnek, hogy az árkülömbözetért megkapd azt a kis extrát
Ha igazán könnyû fékrõl van szó, egy ismerõsöm forgalmaz most KCNC-t... hát:wtf: