Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#30341
Írta 2008. április 27. - 18:21
Persze, a fejlesztések minden szettre kihatnak, biztos emlékeztek, mikor a Record hátsóváltó kanala alumínium volt, következõ ében az is karbon lett, és az elõzõ évi Record lett a Chorus. Azért arra mindig figyelnek, hogy az árkülömbözetért megkapd azt a kis extrát
Ha igazán könnyû fékrõl van szó, egy ismerõsöm forgalmaz most KCNC-t... hát:wtf:
#30342
Írta 2008. április 26. - 10:36
A Campánál mondják, hogy a record egyáltalán nem a legjobb a sorban, csakis tömeg tekintetében, több évben a chorus, sõt az eggyel alatta lévõ (Daytona, stb.) jobban mûködõ szett volt.
A Record mindíg is teljesítményre kihegyezett szett volt, a pro tour csapatoknak nem gond ha egy év alatt elkoptatnak x szettet. Csak ugye benne motoszkál a kis ördög az emberben, hogy milyen lehet a Record, akármennyire is ésszerûbb választás lenne egy Chorus.
Nekem ezek az angyonkarbonozott AX Lightness fékek nem is tetszenek.
#30343
Írta 2008. április 26. - 08:51
A fékekkel nem érdemes könnyítési dolgokba belemenni, ha aluból fargnak le, mindenképpen a mûködés látja kárát, normális tömegfaragást már csak titán, vagy karbonnal lehet elérni, csak ezek meg vázárban vannak.
#30344
Írta 2008. április 25. - 16:51
Nem tudom ,mondjuk nem holnap fogom megvenni a szettet, még sokat fogok tanakodni. Keverni nem szeretném õket. Lehet, hogy megvárom a 2009es Recordot és a Dura ace-t. Bár a campagnolo már nagyon nem tudja tökéletesíteni a fékváltókarját. Ennél szebb formát csak a Sramnak sikerült alkotnia. Elvégre a mostani Record és a Dura is már régóta fut.
#30345
Írta 2008. április 25. - 12:59
A Sram h.karok elég profik, vedd meg azt meg a Red fékeit, váltás Record, más nem is nagyon kell
#30346
Írta 2008. április 25. - 08:24
Nem értem, miért ragaszkodik a Shimano a fékkarban legyen minden elvhez. A sramnál is meg a campagnolonál is látszik, hogy a testben elhelyezni a váltást nem hülyeség.
Majd elõbb-utóbb váltanak. Ezt kitalálták 90-ben, azóta csak finomítgatni kellett, gondolom egyszerûbb mind az egészet újratervezni. Ha már elég nagy lesz a súlykülönbség, biztos lépnek.
#30347
Írta 2008. április 24. - 23:43
#30348
Írta 2008. április 24. - 23:05
#30349
Írta 2008. április 24. - 22:22
Csak prototípus képek vannak, polírozás nélkül, illetve több karbon alkatrész még aluval van helyettesítve:
http://www.cyclingne...evelgem_tech108
Nem értem, miért ragaszkodik a Shimano a fékkarban legyen minden elvhez. A sramnál is meg a campagnolonál is látszik, hogy a testben elhelyezni a váltást nem hülyeség.
#30350
Írta 2008. április 24. - 21:43
az sh 2200-as fékváltókar,e+h váltó mennyire használható??
azt tudom hogy alsó fogásból csak egy irányba vált, lefelé pöcögtetni kell
#30351
Írta 2008. április 24. - 21:29
Téényleg?? Ez meglepõ. Biztos, hogy a Force-ot szánták a profiknak? A csúcsgépeket Red-del szerelik. A Force már megtalálható az 1500Euros árkategóriájú gépeken is. Megvettem pár külföldi direkt országutis magazint is, még várok a döntéssel, az áprilisi RoadBike magazinban van a Force 1éves 8ezer kmes tesztje. Elég elismerõen nyilatkoznak róla.
De tavaly még nem volt Red. A Force volt a csúcs.
#30352
Írta 2008. április 24. - 21:23
a Forca al csak azért kell vigyázni mert sok lett benne a carbon.... ami váltómûben nem oan tuti... a Force-t elvileg olyan csapatoknak fejleszették ki (CSC,RaboB) akik évente váltanak bringát... ezt akarták orvosolni a Red-el hogy amelett hogy az egész szet aszem 2000g alatt van masszív is legyen ... hidegkovácsolt alura és titánra cserélték a karbon nagyrészét..(jóformán csak a hátsóváltó kanalában és a váltókarban van karbon) az ár felszökött ugyan a csillagos égig (majdnem) de a SRAM ot ismerve ez egyben marad elég sokáig. Sajna életembe csak 1x használhattam egy 100m- körben a FORCE-t de mindenki elismerõen nyilatkozik róla(nem hiába lett azonnal minden TOP bringa ezzel is felszerelve) a Sprinterek szeretik a külön mozgó váltókar nyelvet... a mászók a hihetetlenül sima váltást még nyomaték mellett is..
Téényleg?? Ez meglepõ. Biztos, hogy a Force-ot szánták a profiknak? A csúcsgépeket Red-del szerelik. A Force már megtalálható az 1500Euros árkategóriájú gépeken is. Megvettem pár külföldi direkt országutis magazint is, még várok a döntéssel, az áprilisi RoadBike magazinban van a Force 1éves 8ezer kmes tesztje. Elég elismerõen nyilatkoznak róla.
#30353
Írta 2008. április 24. - 21:17
#30354
Írta 2008. április 24. - 20:53
#30355
Írta 2008. április 24. - 20:43
Tudsz képeket linkelni róla? Kiváncsi leszek, hogy fog kinézni. Néhány fotót már láttam a fékváltókarról, kicsit csúcsosra sikerült, meg mindkét váltókar elkülönült a fékkartól, legalábbis ezt látni a képeken, az elektromos változaton. Én biztos hogy mechanikusat vennék belõle.
Csak prototípus képek vannak, polírozás nélkül, illetve több karbon alkatrész még aluval van helyettesítve:
http://www.cyclingne...evelgem_tech108
#30356
Írta 2008. április 24. - 20:39
#30357
Írta 2008. április 24. - 20:34
#30358
Írta 2008. április 24. - 20:32
A Shimano valahogy már nem szimpatikus. A hajtókarja lehet, hogy forradalmi, de túl bumszli. Az egy generációval ezelõtti karok szebbek voltak. A fékváltókar azért gáz, mert még mindíg nem belsõ a bowdenelvezetésük. Állítólag a 7900as szett meg elektromos lesz.
Fél év múlva kapható lesz a DA 2009-es. Lesz mechanikus is, és bújtatott váltóbowdenházas lesz. Nameg jó drága...
#30359
Írta 2008. április 24. - 09:27
#30360
Írta 2008. április 24. - 09:25
olyan 200ezer körül. De találtam egy szuper német oldalt, ahol adnak hozzá ajándékot, vagy szettben lehet megvenni különbözõ szintû kerekekkel együtt akár több száz euro-s kedvezménnyel.
Nem is drága. Melyik az a bolt?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






