Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34361 hozzászólás a témában

#30341
Técs

Técs

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás
A napokban olvastam a cyclingnews-on hogy azok a csapatok amelyek sram szettel nyomulnak a force hátsó váltót mindegyik az alacsonyabb kategóriájú rival-ra cserélte kivétel nélkül. Nem tudom mi az oka , de érdeklõdd megmielõtt beruháznál egy sram szettbe.

#30342
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Most a Merida Multivan bringáit is ellopták...pár hete a Ridley-k, most meg ez..."nemgáz"...

#30343
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás

Csak prototípus képek vannak, polírozás nélkül, illetve több karbon alkatrész még aluval van helyettesítve:
http://www.cyclingne...evelgem_tech108


Nem értem, miért ragaszkodik a Shimano a fékkarban legyen minden elvhez. A sramnál is meg a campagnolonál is látszik, hogy a testben elhelyezni a váltást nem hülyeség.

#30344
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás
na kicsit lehúznám a technikai szintet:)
az sh 2200-as fékváltókar,e+h váltó mennyire használható??
azt tudom hogy alsó fogásból csak egy irányba vált, lefelé pöcögtetni kell

#30345
efi99

efi99

    vendég

  • fórumtag
  • 245 hozzászólás

Téényleg?? Ez meglepõ. Biztos, hogy a Force-ot szánták a profiknak? A csúcsgépeket Red-del szerelik. A Force már megtalálható az 1500Euros árkategóriájú gépeken is. Megvettem pár külföldi direkt országutis magazint is, még várok a döntéssel, az áprilisi RoadBike magazinban van a Force 1éves 8ezer kmes tesztje. Elég elismerõen nyilatkoznak róla.


De tavaly még nem volt Red. A Force volt a csúcs.

#30346
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás

a Forca al csak azért kell vigyázni mert sok lett benne a carbon.... ami váltómûben nem oan tuti... a Force-t elvileg olyan csapatoknak fejleszették ki (CSC,RaboB) akik évente váltanak bringát... ezt akarták orvosolni a Red-el hogy amelett hogy az egész szet aszem 2000g alatt van masszív is legyen ... hidegkovácsolt alura és titánra cserélték a karbon nagyrészét..(jóformán csak a hátsóváltó kanalában és a váltókarban van karbon) az ár felszökött ugyan a csillagos égig (majdnem) de a SRAM ot ismerve ez egyben marad elég sokáig. Sajna életembe csak 1x használhattam egy 100m- körben a FORCE-t de mindenki elismerõen nyilatkozik róla(nem hiába lett azonnal minden TOP bringa ezzel is felszerelve) a Sprinterek szeretik a külön mozgó váltókar nyelvet... a mászók a hihetetlenül sima váltást még nyomaték mellett is..


Téényleg?? Ez meglepõ. Biztos, hogy a Force-ot szánták a profiknak? A csúcsgépeket Red-del szerelik. A Force már megtalálható az 1500Euros árkategóriájú gépeken is. Megvettem pár külföldi direkt országutis magazint is, még várok a döntéssel, az áprilisi RoadBike magazinban van a Force 1éves 8ezer kmes tesztje. Elég elismerõen nyilatkoznak róla.

#30347
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
nekem a SRAM force-RED párosnál PONT a hátsóváltó formája tetszik. olyan industriális. nekem nagyon tetszik:D ennek ellenére maradok a szép kecses formáknál, és Ultegra SL :)

#30348
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
a Forca al csak azért kell vigyázni mert sok lett benne a carbon.... ami váltómûben nem oan tuti... a Force-t elvileg olyan csapatoknak fejleszették ki (CSC,RaboB) akik évente váltanak bringát... ezt akarták orvosolni a Red-el hogy amelett hogy az egész szet aszem 2000g alatt van masszív is legyen ... hidegkovácsolt alura és titánra cserélték a karbon nagyrészét..(jóformán csak a hátsóváltó kanalában és a váltókarban van karbon) az ár felszökött ugyan a csillagos égig (majdnem) de a SRAM ot ismerve ez egyben marad elég sokáig. Sajna életembe csak 1x használhattam egy 100m- körben a FORCE-t de mindenki elismerõen nyilatkozik róla(nem hiába lett azonnal minden TOP bringa ezzel is felszerelve) a Sprinterek szeretik a külön mozgó váltókar nyelvet... a mászók a hihetetlenül sima váltást még nyomaték mellett is..

#30349
efi99

efi99

    vendég

  • fórumtag
  • 245 hozzászólás

Tudsz képeket linkelni róla? Kiváncsi leszek, hogy fog kinézni. Néhány fotót már láttam a fékváltókarról, kicsit csúcsosra sikerült, meg mindkét váltókar elkülönült a fékkartól, legalábbis ezt látni a képeken, az elektromos változaton. Én biztos hogy mechanikusat vennék belõle.


Csak prototípus képek vannak, polírozás nélkül, illetve több karbon alkatrész még aluval van helyettesítve:
http://www.cyclingne...evelgem_tech108

#30350
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás
az expon kérdeztem a bikert hogy a közeljövõben lesz-e olcsóbb sram outi alkatrészcsalád, de nem tudnak róla. Ha van pénzed mindenképpen vedd meg a force-ot, de ha a campa mellett döntessz szerintem akkor sem fogod megbánni.

#30351
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Tudsz képeket linkelni róla? Kiváncsi leszek, hogy fog kinézni. Néhány fotót már láttam a fékváltókarról, kicsit csúcsosra sikerült, meg mindkét váltókar elkülönült a fékkartól, legalábbis ezt látni a képeken, az elektromos változaton. Én biztos hogy mechanikusat vennék belõle.

#30352
efi99

efi99

    vendég

  • fórumtag
  • 245 hozzászólás

A Shimano valahogy már nem szimpatikus. A hajtókarja lehet, hogy forradalmi, de túl bumszli. Az egy generációval ezelõtti karok szebbek voltak. A fékváltókar azért gáz, mert még mindíg nem belsõ a bowdenelvezetésük. Állítólag a 7900as szett meg elektromos lesz.


Fél év múlva kapható lesz a DA 2009-es. Lesz mechanikus is, és bújtatott váltóbowdenházas lesz. Nameg jó drága...

#30353
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
www.jedi-sports.de

Szuper ajánlatok vannak.

#30354
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

olyan 200ezer körül. De találtam egy szuper német oldalt, ahol adnak hozzá ajándékot, vagy szettben lehet megvenni különbözõ szintû kerekekkel együtt akár több száz euro-s kedvezménnyel.


Nem is drága. Melyik az a bolt?

#30355
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
olyan 200ezer körül. De találtam egy szuper német oldalt, ahol adnak hozzá ajándékot, vagy szettben lehet megvenni különbözõ szintû kerekekkel együtt akár több száz euro-s kedvezménnyel.

#30356
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

FTT=fórum tisztelt tagsága

A red a legdrágább, 380ezer egy szett kb. Szerintem a RED-re válaszul, de a Campagnolo kihozta idén a szuperkönnyített Record szettjét azt hiszem Record OS a neve, néhány logó piros színû az alkatrészeken, plusz faragtak kicsit a súlyon is, nehogymá' a sram könyebb legyen :wtf: mindezt megspékelték azzal, hogy csak 600db kerül ki a piacra belõlük. (plusz amiket a versenyzõk kapnak)


Nekem egyenlõre a SRAM force a legszimpatikusabb, csak ott motoszkál az ember agyában, hogy milyen lehet egy mégjobb szett? Régebben egy szürke ultegrás shimao szettet nyúztam, de ott motoszkált a fejemben a dura-ace is..

A Shimano valahogy már nem szimpatikus. A hajtókarja lehet, hogy forradalmi, de túl bumszli. Az egy generációval ezelõtti karok szebbek voltak. A fékváltókar azért gáz, mert még mindíg nem belsõ a bowdenelvezetésük. Állítólag a 7900as szett meg elektromos lesz. Ezzel szerintem pont a kerékpározás lényegét ölik meg, miszerint környezetbarát módon menjünk, ne szennyezzünk stb. 100 évig megvolt áram nélkül a kerékpár minek cipeljünk még egy akkumlátort is magunkkal, amikor jó egy darabka acélhuzal is,amit ráadásul nem kell feltölteni, nem pazaroljuk az energiát. Mellesleg a Camapagnolo is ilyemivel kisérletezik. Remélem belebuknak mindketten.

A Sramnál egy bibi van az ára mellett, hogy pár alkatrész nem tetszik. Elvívódok itt magamban, de ennek egy Force szett lesz a vége.


És a Force szett mennyi?

#30357
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
FTT=fórum tisztelt tagsága

A red a legdrágább, 380ezer egy szett kb. Szerintem a RED-re válaszul, de a Campagnolo kihozta idén a szuperkönnyített Record szettjét azt hiszem Record OS a neve, néhány logó piros színû az alkatrészeken, plusz faragtak kicsit a súlyon is, nehogymá' a sram könyebb legyen :wtf: mindezt megspékelték azzal, hogy csak 600db kerül ki a piacra belõlük. (plusz amiket a versenyzõk kapnak)


Nekem egyenlõre a SRAM force a legszimpatikusabb, csak ott motoszkál az ember agyában, hogy milyen lehet egy mégjobb szett? Régebben egy szürke ultegrás shimao szettet nyúztam, de ott motoszkált a fejemben a dura-ace is..

A Shimano valahogy már nem szimpatikus. A hajtókarja lehet, hogy forradalmi, de túl bumszli. Az egy generációval ezelõtti karok szebbek voltak. A fékváltókar azért gáz, mert még mindíg nem belsõ a bowdenelvezetésük. Állítólag a 7900as szett meg elektromos lesz. Ezzel szerintem pont a kerékpározás lényegét ölik meg, miszerint környezetbarát módon menjünk, ne szennyezzünk stb. 100 évig megvolt áram nélkül a kerékpár minek cipeljünk még egy akkumlátort is magunkkal, amikor jó egy darabka acélhuzal is,amit ráadásul nem kell feltölteni, nem pazaroljuk az energiát. Mellesleg a Camapagnolo is ilyemivel kisérletezik. Remélem belebuknak mindketten.

A Sramnál egy bibi van az ára mellett, hogy pár alkatrész nem tetszik. Elvívódok itt magamban, de ennek egy Force szett lesz a vége.

#30358
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Használ valaki a FTT közül Sram országúti szettet? Most gondolkodom, hogy melyik szettre takarékoskodjak, egyenlõre a Shimano kiesett, maradt a Campagnolo és a Sram. Mindkettõnek vannak elõnyei és hátrányai.
Campagnolo: könnyû, csúcsdesign, karbon össze-vissza, viszont drága egyes alkatrészeit lecserélném, olasz gyártmány. olvastam a összehasonlító tesztben, hogy a Camapgnolo szettjei között anyi eltérés van, hogy más a matrica rajta, sok közös alkatrészt használ a Record pl a Chorus szal, vagy akár a Veloce Centaur lefele egészen a Mirage-ig.

Sram: újdonság, ezért izgatja a fantáziám, nekem ennek a fékváltókarja tetszik a legjobban, elvitathatatlanul könnyû, a külön váltókarja maga a csúcs, külön fékkar nemkevésbé. DE: piszok drága ez is, a hátsóváltó csúnya, a RED szettjük meg túl csiricsáré ezekkel a piros ezüst design elemekkel.


Mi az az FTT?

Egébként ha campagnolo-nál ugyanazokat az alkatrészeket használják, mint lejjebb akkor Mirage-t kell venni.:)
Egyébként egy Centaur szerintem elég jó ár/érték/presztizs arányú.
Egyébként a Red a legfejlettebb sram? Mennyi egy szett?

#30359
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Használ valaki a FTT közül Sram országúti szettet? Most gondolkodom, hogy melyik szettre takarékoskodjak, egyenlõre a Shimano kiesett, maradt a Campagnolo és a Sram. Mindkettõnek vannak elõnyei és hátrányai.
Campagnolo: könnyû, csúcsdesign, karbon össze-vissza, viszont drága egyes alkatrészeit lecserélném, olasz gyártmány. olvastam a összehasonlító tesztben, hogy a Camapgnolo szettjei között anyi eltérés van, hogy más a matrica rajta, sok közös alkatrészt használ a Record pl a Chorus szal, vagy akár a Veloce Centaur lefele egészen a Mirage-ig.

Sram: újdonság, ezért izgatja a fantáziám, nekem ennek a fékváltókarja tetszik a legjobban, elvitathatatlanul könnyû, a külön váltókarja maga a csúcs, külön fékkar nemkevésbé. DE: piszok drága ez is, a hátsóváltó csúnya, a RED szettjük meg túl csiricsáré ezekkel a piros ezüst design elemekkel.

#30360
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Nem mondanám kényelmetlennek, de nekem sem az igazi. Van, hogy jól érzem magam rajta, van hogy nem. Random.


oké hogy random, de random SE tudok vele 50km-t SE tekerni mert egyszerûen nem bírom ki. VISZONT ma kipróbáltam bringásnadrágban is a Speci Avatar-t...hát csak annyit tudok rá mondani hogy: ESZMÉLETLEN JÓ!
nagyon megtetszett:)