Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#30061
Írta 2008. június 06. - 13:52
#30062
Írta 2008. június 06. - 10:50
#30063
Írta 2008. június 06. - 10:31
Ha Janes is beleegyezik akkor nagyon szépen köszönöm, jöhet privátban.gyzsolt én is ilyet hajtok, ha gondolod összeollózok 1 kicsit a Janes-al történt priv üzikbõl
![]()
Nekem Tiagrás van, szerintem 160ért nem kapni ilyen jól felszerelt modellt...
A Sorás meg asszem 113, ez is szintén fullos ezért az árért...
Mindig van egy aki nem érti a viccet...Mert az alut vissza lehet?
az is törik. Acélváz meg...én nem mennék olyan vázzal ami baleset után lett visszahajlítva...
#30064
Írta 2008. június 06. - 09:06
Nekem eladó ami bennevan, maxxis detonator gumival mindennel együtt, full jó állapotban, de tényleg, én vettem bele egy mavic Aksiumot.
Ha érdekel priv
M.
#30065
Írta 2008. június 06. - 08:48
Csakhogy ez szemmel láthatóan nem fáradásos törés.
Naja, ez nem az anyag hibája.
Rémhöri, csak a kerékszettet, külön nem lehet megvásárolni?
Race, no Rest!
#30066
Írta 2008. június 06. - 08:43
Nekem Tiagrás van, szerintem 160ért nem kapni ilyen jól felszerelt modellt...
A Sorás meg asszem 113, ez is szintén fullos ezért az árért...
#30067
Írta 2008. június 06. - 08:31
ja, ezé rossz a karbon váz, ha elüt egy ótó, már nem lehet visszahajlítani
Mert az alut vissza lehet?
#30068
Írta 2008. június 06. - 01:24
Majd érdekelne a véleményed...Egy Wenson R-way-el.
Most épp habozok pár gép között, és ez is feltûnt a Dema Alvito DC, a Merida 880-16, az Author A3300, meg az Orbea Fleche mellett.
ja, ezé rossz a karbon váz, ha elüt egy ótó, már nem lehet visszahajlítani
#30069
Írta 2008. június 05. - 21:55
#30070
Írta 2008. június 05. - 21:31
Milyen bringával léptél be?
Bizony a jó öreg Spinergy.. Nekem is 300ezres számú volt. Érdekes, hogy hosszútávú triatlonversenyeken is inkább a Zippeket favorizálják, mint a Xentis Mark kerekeket, amik azért közelebb vannak a Spinergy-hez. Mondjuk Csomor Erika azt hiszem Xentis-t használ.
Szerintem is felesleges itthonra ez a karbonfelni mizéria. Amikor látom ezeket a cuccokat mindíg eszembe jut,hogy egy-egy túrára viszek magammal 2szer fél háromnegyed kilónyi vizet, akkor minek tököljek egy könnyebb kerékkel, vagy egyéb alkatrésszel. Meg nem is vagyok olyan edzettségi szinten, hogy ilyen apróságokon múljon bármi.
Majd ha már 35ös átlaggal fogom hajtani az Ironman 180km-es kerékpáros távját, elgondolkodom a fejlesztésen
Egy Wenson R-way-el.
#30071
Írta 2008. június 05. - 21:23
Egy fullratörött Isaac karboncsoda.
http://kepfeltolto.hu/i/?119649
Bár nem kerék, viszont durva törés. Érdekes, hogy a nyeregcsõ is karbon, de az egy az egyben kiszakadt a váz darabkájával együtt.
a baleset milyenségére utal a nyeregnek a KITÉPETT pálcája, ami a nyeregcsõben maradt...
#30072
Írta 2008. június 05. - 21:20
Egy fullratörött Isaac karboncsoda.
http://kepfeltolto.hu/i/?119649
Bár nem kerék, viszont durva törés. Érdekes, hogy a nyeregcsõ is karbon, de az egy az egyben kiszakadt a váz darabkájával együtt.
Csakhogy ez szemmel láthatóan nem fáradásos törés.
#30073
Írta 2008. június 05. - 20:45
#30074
Írta 2008. június 05. - 20:45
http://kepfeltolto.hu/i/?119649
Bár nem kerék, viszont durva törés. Érdekes, hogy a nyeregcsõ is karbon, de az egy az egyben kiszakadt a váz darabkájával együtt.
#30075
Írta 2008. június 05. - 18:41
Mától beléptem én is az outisok népes táborába.
![]()
Milyen bringával léptél be?
Bizony a jó öreg Spinergy.. Nekem is 300ezres számú volt. Érdekes, hogy hosszútávú triatlonversenyeken is inkább a Zippeket favorizálják, mint a Xentis Mark kerekeket, amik azért közelebb vannak a Spinergy-hez. Mondjuk Csomor Erika azt hiszem Xentis-t használ.
Szerintem is felesleges itthonra ez a karbonfelni mizéria. Amikor látom ezeket a cuccokat mindíg eszembe jut,hogy egy-egy túrára viszek magammal 2szer fél háromnegyed kilónyi vizet, akkor minek tököljek egy könnyebb kerékkel, vagy egyéb alkatrésszel. Meg nem is vagyok olyan edzettségi szinten, hogy ilyen apróságokon múljon bármi.
Majd ha már 35ös átlaggal fogom hajtani az Ironman 180km-es kerékpáros távját, elgondolkodom a fejlesztésen
#30076
Írta 2008. június 05. - 18:00
#30077
Írta 2008. június 05. - 16:46
Nekem Spinergy-m volt ami karbonfelnis kerék, bár ott is a felni karbon-alu keverék volt, egy alumínium házra volt ráragasztva a karbon "feltét" így a súlya baráti, és nem jönnek elõ a fullkarbon miatt a fentiekben fejtegetett problémáim. Sok km-t nem tettem bele,így hosszú távú tapasztalatom nincs de nagyon bírta a kátyúzást. Sajálom hogy megváltam tõle.
Az egy igen jó kerék,megkockáztatom az egyik legjobb a világon, legalábbis a 3xxxxx sorozat, az elsõ kettõvel voltak gondok állítólag. Én 9 éve használom folyamatosan hátul, 28 ezer km van benne és ugyanolyan jó, mint anno, pedig 10 éves karbon-technológiáról van szó. Tojás nulla, 1mm-nél kisebb a nyolcas benne, gyakorlatilag a gyári méretek. Nagy kár, hogy már nem gyártják, mindenki elment a súlycsökkentés irányába ill a mezõnyversenyeken megtiltották a felnivel egybeküllõs kerekeket.
#30078
Írta 2008. június 05. - 11:49
Egy karbon kerékszett fajlagos költségei piszok magasak:
-speciális fékpofa kell hozzá, amit általában csak külföldrõl vagy hosszas várakozás árán itthon is be lehet szerezni. Egy ilyen fékpofa drágább is mint a hagyományos alu felnihez való.
-ha karbon a küllõ (pl Mavic R Sys) neadjisten történik vele valami, egyrészt nehéz a plusz küllõ beszerzése, másrészt ez is piszok drága
-ha felütsz egy karbonfelnit nem tudom mi történik vele, egyáltalán lehet-e javítani valahogy, vagy egybõl kukázni kell.
-mindennapos használatra ezért egy karbonfelnis kerék elég drága mulatság lenne.
.
Ha valakinek van 300ezre egy carbon kerékszettre, akkor szerintem nem a fékpofa ára és beszerzése okoz problémát:D
versenykeréknek kérdeztem, és a dura ace az alu "magos" amit én néztem.
csak hallottam ilyen rémhíreket hogy párezer km után lehet kukázni õket...
#30079
Írta 2008. június 05. - 11:48
#30080
Írta 2008. június 05. - 09:58
arra nemtud senki semmit mondani hogy az ilyen carbon kerékszettek mennyit bírnak? pl dura ace 7850 c50?
Egy karbon kerékszett fajlagos költségei piszok magasak:
-speciális fékpofa kell hozzá, amit általában csak külföldrõl vagy hosszas várakozás árán itthon is be lehet szerezni. Egy ilyen fékpofa drágább is mint a hagyományos alu felnihez való.
-ha karbon a küllõ (pl Mavic R Sys) neadjisten történik vele valami, egyrészt nehéz a plusz küllõ beszerzése, másrészt ez is piszok drága
-ha felütsz egy karbonfelnit nem tudom mi történik vele, egyáltalán lehet-e javítani valahogy, vagy egybõl kukázni kell.
-mindennapos használatra ezért egy karbonfelnis kerék elég drága mulatság lenne.
Nekem Spinergy-m volt ami karbonfelnis kerék, bár ott is a felni karbon-alu keverék volt, egy alumínium házra volt ráragasztva a karbon "feltét" így a súlya baráti, és nem jönnek elõ a fullkarbon miatt a fentiekben fejtegetett problémáim. Sok km-t nem tettem bele,így hosszú távú tapasztalatom nincs de nagyon bírta a kátyúzást. Sajálom hogy megváltam tõle. Mondjuk az is egy másik kategória, mert ugye nem a hagyományos fûzött kerék volt.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





