Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#30041
Posted 2008. June 09. - 09:23
Van egy bringaboltos ismerõsöm, konkrétan nagyon panaszkodik a nagykerekre, elmondta, hogy egyszerûen (mint szinte minden másban, nem csak a kerékpárbizniszben) nem vagyunk tétel a nagy beszállítóknak.
Az ismerõsöm mesélte, hogy piti dolgok hiányoznak nagy gyártók nagykereiben és mikor azon gondolkoztak (mármint több bringabolt), hogy jó akkor hagyjuk szép hazánkat és vegyünk nagy tételben mondjuk a Német Shimano-tól, ott azt mondták: NONO, van magyar is tessék oda fordulni. Szóval ördögi kör. (Nesze Neked Európai Unió, meg áruk szabad áramlása stb stb stb.)
#30042
Posted 2008. June 08. - 21:57
#30043
Posted 2008. June 07. - 17:58
egyébként számos közröhej van még, plö uvex országútis sisakok, nekem sikerült kiválasztanom egy olyat, ami itthon nicns az árlistában de a katalógusban van. Írtam a neuzernek, ahonnan 3 nap múlva írtak vissza h tudnak 22ért 3 hét szállítási idõvel. Németországból 17-ért szállítással együtt szerdára ideér...
Hogy a barátnõm Shimano cipõ beszerzésérõl ne is beszéljünk. Kb egy hónapja lett megrendelve a cipõ, azóta szegény boltos srácokat nyaggatom, hogy mi van a cipõvel, miért nincs még mindíg itt. 38as méret, tehát semmi extra, csak egy hagyományos nõi méretû országúti cipõ, közepes árkategóriában 29ezer forintért (sajnos ez a közepes árkategória, emlékszem én az SHR-111es cipõmet amit azóta is használok 16ezer forintért vettem régen, akkor az volt a 3.legjobb modell)
1. Miért nem tartanak a nagykerek legalább egy kis darabszámot mindegyik cipõbõl, vagy legalább a közkedveltebb méretekbõl..
2. Ha elfogy a készlet és látják, hogy na bumm, már csak 1 darab van az adott méretbõl, miért nem rendelnek után mielõtt kifogyna?
3. Mi a túró tart 3 hónapig a nagykernek egy cipõ beszerzésén, Németországból készletbõl megvehettem volna azt is.. ok, hogy össze kell várniuk több megrendelést, na de könyörgöm így mûködik egy nagyker?
4.A kommunikáció meg egyenesen siralmas. Nem lehet elérni õket, ha meg igen, akkor leráznak, hogy úton van.
Sajnos ez kishazánk :bell:
Na bocs ha OFF voltam, bár országútis vonatkozása is volt
#30044
Posted 2008. June 07. - 16:13
#30045
Posted 2008. June 07. - 15:44
Németországból megrendelni meg elég költséges vállalkozás lenne, mert alkatrészenként szerettem volna beszerezni, nehé összeszedni egy komplett szett árát.
ott van ausztria. Ha kell segitseg, dobj pm-t. Van par ismeros bolt.
#30046
Posted 2008. June 07. - 14:47
Németországból megrendelni meg elég költséges vállalkozás lenne, mert alkatrészenként szerettem volna beszerezni, nehé összeszedni egy komplett szett árát.
#30047
Posted 2008. June 07. - 14:08
hátsóváltó:32500,-
elsõváltó: 15900,-
hajtókar: 86400,-
csapágyperselyek: 4300,-
fékek: 51000,-
lánc: 7100,-
kazetta: 35500,-
fékváltókar ár még nincs. Azért drágult egy kicsit a tavalyi szetthez viszonyítva. A magyarországi ár szerintem még 10%kal magasabb lesz.
#30048
Posted 2008. June 07. - 11:51
Lehet hogy nem ebbe a fórumba tartozik de én országútin használnám. Van valakinek tapasztalata, vagy tud mondani valakit, aki használt már olyan hátsó agyat, ami egyszerre agyváltós és soros? Óútiba tenném hogy minél kevesebbet kelljen tekerni, és mivel úgy is hátsó agyat akarok cserélni ezért gondolkoztam rajta. Érdemes lenne átállni? Biztos jóval nehezebb de súly nem érdekel.
ettõl tuti nem fogsz gyorsabban haladni
erõátviteli berendezéssel nem lehet teljesítményt növeli
ha így lenne mindenki ilyennel menne
ha az 53-11 nem elég akkor légyszi jelentkezz egy protour csapatnál
#30049
Posted 2008. June 07. - 09:52
egyszerre agyváltós és soros?
Én vagyok lemaradva, vagy rosszul képzelem el, de milyen is az ilyen típusú agy? Egyáltalán van ilyen?
#30050
Posted 2008. June 07. - 08:29
Óútiba tenném hogy minél kevesebbet kelljen tekerni
Miii? Azt ne mond, hogy egy országítin mondjuk az 52-13-mal sokat kell tekerni.
#30051
Posted 2008. June 06. - 23:26
#30052
Posted 2008. June 06. - 20:14
NE centrírozz egy olyan keréken amit szeretnél használni, abban az esetben ha elõtte még nem próbáltad. Szerintem 5-900 ftot megér az hogy 1 évig ne kelljen ránézni.
Amúgy ugyanannyit húzz mindegyiken, körben haladva a keréken, ha nem volt benne nyolcas, nem ronthatod el nagyon. Egy fél fordulat elég, max ha laza, húzol rajta még. És utána elég vszínû hogy lesz benne nyolcas amit ki kell majd venned.
jaja, én pont így jártam most aztán centizhetem a hátsót.
#30053
Posted 2008. June 06. - 19:56
Jaboccs. De majd úgyis lesz.köszi, de nincs ütés, nyolcas, tojás a kerékben
#30054
Posted 2008. June 06. - 19:05
ha egy két küllö lazább azt apró(negyed) lépésekben hozzá kell íazitani a többihez de ilyenkor általában van némi oldalütés is
#30055
Posted 2008. June 06. - 19:03
Amúgy ugyanannyit húzz mindegyiken, körben haladva a keréken, ha nem volt benne nyolcas, nem ronthatod el nagyon. Egy fél fordulat elég, max ha laza, húzol rajta még. És utána elég vszínû hogy lesz benne nyolcas amit ki kell majd venned.
#30056
Posted 2008. June 06. - 18:58
#30057
Posted 2008. June 06. - 18:45
és még nekik áll följebb:@
#30058
Posted 2008. June 06. - 17:10
Keresd meg a legnagyobb ütést, és ott húzz negyed v fél fordulatot az érintett küllõkön, ha 3 v több küllõre terjed ki akkir a középsõn többet mint a többin, ill. nézegesd h kb egyforma legyen minden küllõ feszessége (mindnek, mind2 oldalon).
Aztán elölrõl az egész.
Idõnként nézz rá h tojás se legyen benne.
Kb ez a rendszer de ne várd h 3 mondatban megtanítson vki centírozni...
#30059
Posted 2008. June 06. - 16:42
elsõ kerekemben kiállva picit recsegnek a küllõk. nem hibásak, talán inkább lazábbak a kelleténél. nincs 8as a kerékben, ezért is nem akarom elcseszni.
a kérdés, az: milyen sorrendben kell ráhúzni a küllõkre, hogy ne rakjak bele 8ast.
#30060
Posted 2008. June 06. - 16:20

Sign In
Create Account

Back to top






