Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#29641
Posted 2008. September 01. - 12:01
Volna egy régi acél vázas bringám, amit el szeretnék passzolni. A váz nagyon szép, muffos kivitel (asszem így hívják a csövek összeillesztésének ezt a módját). A cuccok rajta (látszik rajtuk, h. voltak használva, de azért mennek szépen): Shimano Exage 500 fékek és fékkarok, Exage 300 hajtómû, 105 váltókarok és váltók (jelenleg 8-as rendszer, de elõtte 7-es volt), klipszes pedál (asszem PD-A550, vagy mi, majd megnézem), RSX agyak, Remerx Taurus felnik, rozsdamentes küllõkkel fûzve (asszem 36-os mindkettõ), a kormánycsapágy is valami jó Shimano. A gumik lassan csereérettek, Schwalbe Blizzard Pro kevláros, 20-as szélességû. Gondolom, a lánc is, és a fogsor is, meg a bovdenek. Bandázsolni és új klipszet tenni szintén kell rá. A bringán van egy csomagtartó, Bike Himalaya táskával, van egy Jefte kormánytáska (vállra akaszthatós okosság), Zoggie háromszögtáska, no name nyeregtáska, pumpa, 2db kulacs, pótbelsõ, gumileemelõ, a koskormány mellett egy triatlonkormány, 1 pár pótkerék (egyik Ambrosio, másik Rigida, az egyik agy asszem Gipiemme, a másikat nem tudom, Hutchinson és talán Vittoria külsõkkel - a külsõk látszólag 0 km-esek, úgy kaptam õket). A nyeregcsõ, nyereg, stucni, koskormány mind csúnya-régi-nehéz.
Na, egy ilyen összeállítás vajon mi pénzt érhet meg? A váz kb. 58-60-as, egyenes felsõcsõvel (de ez az értékén nyilván nemigen változtat). Ha esetleg tudtok segíteni, nagyon megköszönöm! Délután igyekszem képet is felrakni majd.
#29642
Posted 2008. August 31. - 15:22
#29643
Posted 2008. August 30. - 15:52
#29644
Posted 2008. August 28. - 17:54
#29645
Posted 2008. August 28. - 11:43
http://www.competiti...ALCULATOR_INTRO
#29646
Posted 2008. August 28. - 09:07
#29647
Posted 2008. August 26. - 20:49
Korábban Pécsen használtam a bringát, és ott sokkal több lejtõt meg nagy fékezést kapott, és nem volt vele baj. Most meg leszedve a szingót, a gumin takonyszerûvé vált a pálmatex. A Vittoria ilyet nem csinált, bár annak kicsit más volt a szövet ahol felragasztod.
Elképzelhetõ hogy a az alacsonyprofilú régi Mavic szingó jobban felmelegedik, mint a mostani felnik? Kár lenne érte, mert nagyon fog rajta fék...
én Mavic GP4 felnivel használtam tufót, de nem volt ilyen gondom
#29648
Posted 2008. August 26. - 20:33
Elképzelhetõ hogy a az alacsonyprofilú régi Mavic szingó jobban felmelegedik, mint a mostani felnik? Kár lenne érte, mert nagyon fog rajta fék...
#29649
Posted 2008. August 26. - 20:25
Sziasztok!
Mivel szoktátok felragasztani a szingót? Én eddig pálmatex-szel tettem fel és nem is volt vele semmi baj. Ma egy meredek lejtõn egy nagyot kellett fékeznem, és utána ütni kezdett az elsõ kerék. Megálltam és láttam, hogy tök ferde a szelep, meg megpuhult a ragasztó. Mondjuk a felnit is alig lehetett megfogni, olyan meleg volt.
Korábban Vittoria edzõszingót használtam, most meg Schwalbe Montello-t. Ez számíthat?
Én többek közt azért cseréltem le a szingót,mert mindíg az a rémképem volt, hogy egyszer leugrik a felnirõl, mikor a hátam mögött jön a busz vagy valami hasonlóan barátságos vasdarab.
Egyébként én is pálmatexet használtam, bár én csak pesti oldalon nyomultam vele, szóval nem sütöttem meg a felnit a fékkel.
#29650
Posted 2008. August 26. - 19:30
Mivel szoktátok felragasztani a szingót? Én eddig pálmatex-szel tettem fel és nem is volt vele semmi baj. Ma egy meredek lejtõn egy nagyot kellett fékeznem, és utána ütni kezdett az elsõ kerék. Megálltam és láttam, hogy tök ferde a szelep, meg megpuhult a ragasztó. Mondjuk a felnit is alig lehetett megfogni, olyan meleg volt.
Korábban Vittoria edzõszingót használtam, most meg Schwalbe Montello-t. Ez számíthat?
#29651
Posted 2008. August 26. - 10:13
#29652
Posted 2008. August 26. - 10:01
#29653
Posted 2008. August 25. - 22:35
Gondoltam erre is,nyáron ezért dolgoztam.
A mostani kerekemre akartam slick-et,az új (erõsebb) kerékkel mentem volna hosszú csomagos túrára,és terepre.De nem tudom,mennyivel jobb egy slick gumi,mint az én mostani gumim (elõl ritchey innovader 2.0, hátul continental town + country 2.1).És mennyivel lassabb,mint egy országúti.A slick gumival sokkal kisebb lenne az átmérõ,igaz,sokkal vékonyabb is lenne( már ha vékonyabban gondolkozunk).Maxxis detonatort vettem volna valószínûleg 26-osban.
Ha jó a vázgeometria, akkor alig lassabb városi használat során.
#29654
Posted 2008. August 25. - 21:02
#29655
Posted 2008. August 25. - 20:56
#29656
Posted 2008. August 25. - 20:42
#29657
Posted 2008. August 25. - 19:47
#29658
Posted 2008. August 25. - 19:40
#29659
Posted 2008. August 25. - 18:32
#29660
Posted 2008. August 25. - 17:35

Sign In
Create Account

Back to top






