Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#29601
Írta 2008. szeptember 10. - 20:46
Köszi a választ. Megnézem azokat a boltokat is! Itt debrecenben nem volt egy bolt se ahol találtam volna magamnak olyan keskeny sárvédõt amilyet szeretnék, de nem csak emiatt megyek Pestre. Igazándiból én Dunakeszin lakok és itt lent csak tanulok. Szóval én úgy olvastam neten, hogy matuzmesternek Újpesten van boltja. Életemben nem voltam nála de lehet, hogy meglátogatom Az volt a furcsa, hogy nincs kiírva a honlapján a nyitvatartási idõ.....be kell jelentkezni? Van egy két dolog ami érdekelne nála.
Amúgy a Bajnok, Bringabutik boltokról mit tudtok? Egy ismerõsöm ott vásárolt és ö ezeket ajánlotta. Érdemes megnézni hátha van nekik keskeny sárvédõjük?
Amúgy a Bajnok, Bringabutik boltokról mit tudtok? Egy ismerõsöm ott vásárolt és ö ezeket ajánlotta. Érdemes megnézni hátha van nekik keskeny sárvédõjük?
#29602
Írta 2008. szeptember 10. - 15:00
55900 ft a Mavic, 1855 gramm, per pár. Mach1-et nemtom.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#29603
Írta 2008. szeptember 10. - 11:39
Mostanában már lehet kapni több nagyobb pesti boltban (Nella, Probike, Czerny, stb.) oúti sárhányót - de nem mindig van raktáron, a pattintós mûanyagot nem ajánlom, nem sokat ér és bárhol meg is lehet kapni, nem érdemes érte Pestre jönni, vagy e-kereskedelemben, de ezeknél rendelésre, vagy MAtúznál szinte biztos hogy raktáron is van (Dunakeszi, ill. Újpest). Csak azt lehet tanácsolni, hogy hívd fel õket, kb. 5-8e Ft-s áron van.
#29604
Írta 2008. szeptember 10. - 10:24
Sziasztok.
Tudtok mondani Budapesten egy olyan boltot ahol lehet venni outira vékony (kb 30mm széles) sárvédõt? Debreceni vagyok és megyek Pestre a hétvégén ha tudnátok segíteni abban ,hogy hol lehet ténylegesen venni és nem csak a bolt honlapján van rajta azzal sokat segítenétek. Jó nekem az is amit mûanyag bilinccsel kell rögzíteni, és jó a hagyományos is. Viszont fontos, hogy 5000-nél ne legyen drágább. Köszi.
Tudtok mondani Budapesten egy olyan boltot ahol lehet venni outira vékony (kb 30mm széles) sárvédõt? Debreceni vagyok és megyek Pestre a hétvégén ha tudnátok segíteni abban ,hogy hol lehet ténylegesen venni és nem csak a bolt honlapján van rajta azzal sokat segítenétek. Jó nekem az is amit mûanyag bilinccsel kell rögzíteni, és jó a hagyományos is. Viszont fontos, hogy 5000-nél ne legyen drágább. Köszi.
#29605
Írta 2008. szeptember 09. - 23:34
Nagyon köszönöm a válaszokat,és mivel én kb.82kg vagyok élõsúlyban, így valószínûleg maradok az alu vázaknál, pláne,hogy a karbon ennyire spéci törõdést igényel!!Sajnos már vágott hozzá a mostani gépmhez is kavocsot kamion, és semmi baja nem lett!! Nem bírnám ki, ha mondjuk egy Sannino által megálmodott, és kivitelezett karbon emiatt megroppanna!!
Mégegyszer nagyon köszönöm a tárgyilagos válaszokat!!
Sporttársi üdvözlettel:
Köcölle
Mégegyszer nagyon köszönöm a tárgyilagos válaszokat!!
Sporttársi üdvözlettel:
Köcölle
#29606
Írta 2008. szeptember 09. - 20:41
Kerék téma: Sztem ilyen árban a Mavic Aksyum a befutó. Shimano 550-essel voltak gondok, beázott, racsnija szétment stb.
Nekem ilyen Mavic van az Outimban, igaz nem olyan könnyû mint a Nova, de eddig centrírozni sem kellett, nagyon jól bírja a magyar utakat, egyszer terepen is mentem vele muszájból, simán bírta. Merevsége jó, design-ban is ütõs, legalábbis nekem tetszik, persze ez szubjektív...
mennyivel könnyebb mint a Mach1?
ja és mennyivel drágább?
#29607
Írta 2008. szeptember 09. - 20:29
Franci: tényleg jól néz ki a kerékszett, de azért nézz utána a valós dolgoknak is(...)
köszi a tippet.
a küllök a legjobb Sapim-bol valok,ami nem aeros.Agyak iparisak, felnit nemtom,remélem nem az lesz a "gyenge láncszem"
Tanácsok városi bringásoknak http://bringalakat.hu/
#29608
Írta 2008. szeptember 09. - 20:04
Kerék téma: Sztem ilyen árban a Mavic Aksyum a befutó. Shimano 550-essel voltak gondok, beázott, racsnija szétment stb.
Nekem ilyen Mavic van az Outimban, igaz nem olyan könnyû mint a Nova, de eddig centrírozni sem kellett, nagyon jól bírja a magyar utakat, egyszer terepen is mentem vele muszájból, simán bírta. Merevsége jó, design-ban is ütõs, legalábbis nekem tetszik, persze ez szubjektív...
Nekem ilyen Mavic van az Outimban, igaz nem olyan könnyû mint a Nova, de eddig centrírozni sem kellett, nagyon jól bírja a magyar utakat, egyszer terepen is mentem vele muszájból, simán bírta. Merevsége jó, design-ban is ütõs, legalábbis nekem tetszik, persze ez szubjektív...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#29609
Írta 2008. szeptember 09. - 19:40
sose volt karbonvázam. apróságnak tûnhet, de például hogy viselkedik egy karbonváz, ha vmi kosz kerül bele például a középrész felõl? ugyanolyan hangos nyekergésre hajlamos mint az alumíniumvázak? mert az azért eléggé idegesítõ-
#29610
Írta 2008. szeptember 09. - 18:45
Nekem is karbon vázam van. csak szuperlatívuszokban tudok róla nyilatkozni, kényelmes, könnyû, gyors. Vigyázni kell vele ez tény, de a kis felverõdéseket jól bírja, eddig még nincs rajta sérülés. Ha kocsiról lefújná a menetszél egy karbonvázat, nem lepõdnék meg rajta, ha törne. Nekem fullkarbon van, nincs benne alu, csak a középrészen a menetek.
#29611
Írta 2008. szeptember 09. - 18:04
az a szett spec kb tudja a gzári súlyt (mértem de nem emléxem pontosan, )
novatec agy nem szokik szar lenni, meg elég korrekt darabnak tûnik
novatec agy nem szokik szar lenni, meg elég korrekt darabnak tûnik
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#29612
Írta 2008. szeptember 09. - 12:14
Franci: tényleg jól néz ki a kerékszett, de azért nézz utána a valós dolgoknak is: milyen küllõkkel szerelik, milyen az agy, mennyire tartós, nincs.e gond a rotorral, milyen a felni anyaga, és a gyár által megadott tömeg mindig több, mint a valós. Vagyis még az is lehet, hogy jobbat tudsz fûzetni ugyanennyi pénzért, bár az igaz, hogy a gyári kerekek általában jobbak (Ifõleg az elsõ centririg), mint egy átlagos fûzött, de drágábbak is.
#29613
Írta 2008. szeptember 09. - 12:09
Szia Köcölle!
Nekem van karbonvázam, de! most már annyi féle van, hogy ez csak egy tapasztalat. Szóval: azt enyem 2006-os MErida karbon (valós tömege 1190 gr. L-es méretben), mint utóbb kiderült azért van benne néhol alu erõsítés, mert azért nem lenne jó, hogy egy triviális eldõlés miatt ki kelljen dobni 200e Ft-t. Amit nálunk egy átlagos pénztárcával el lehet érni, az kb. olyan mint egy csúcs aluváz tömegben, merevségben, értékben. talán merevségben valamivel jobb. Egy átlagos aluról átülve ég és föld a különbség, jóval merevebb, könyebb, minden mozdulatra reagál a gép (persze a többi alkatrész is jó ha ilyen szintû), sokat elbír, de csak rendeltetésszerû használatban, szóval az menetirányú terheléseket bírja jól, oldalirányúakat viszont nagyon nem, a kavicsfelverõdés, karc szerû dolgokat is elbírja, de ha ettõl mélyebb a sérülés az veszélyes lehet, pld. egy kis repedés is életveszélyessé válhat, míg acél vagy alun még el lehet vele tekerni. A szállításnál is vigyázni kell rá, egy kocsitetõrõl való lerepülést, vagy akár egy rögzítõ túlszorítást nem nagyon bír ki. Még egy dolog: a könnyû karbongépeket finomabban kell irányítani, apró (akaratlan) mozdulatokra is reagálnak, "idegesek" (fõleg kisméretben és kis stucnival), a menetstabilitásuk szerintem rosszabbak, mondjon akárki akármit, nagy szélben komoly veszély lehet, hogy könnyebb ridereket arrébb tesz, vagy kifújja alóluk a gépet.
A top karbon vázak ma már 800 gr. körül vannak, és még érzékenyebbek, nem ritka a törés, tkp. ezek a hiperkönnyû vázak leginkább hegyi menetekre jók.
Nekem van karbonvázam, de! most már annyi féle van, hogy ez csak egy tapasztalat. Szóval: azt enyem 2006-os MErida karbon (valós tömege 1190 gr. L-es méretben), mint utóbb kiderült azért van benne néhol alu erõsítés, mert azért nem lenne jó, hogy egy triviális eldõlés miatt ki kelljen dobni 200e Ft-t. Amit nálunk egy átlagos pénztárcával el lehet érni, az kb. olyan mint egy csúcs aluváz tömegben, merevségben, értékben. talán merevségben valamivel jobb. Egy átlagos aluról átülve ég és föld a különbség, jóval merevebb, könyebb, minden mozdulatra reagál a gép (persze a többi alkatrész is jó ha ilyen szintû), sokat elbír, de csak rendeltetésszerû használatban, szóval az menetirányú terheléseket bírja jól, oldalirányúakat viszont nagyon nem, a kavicsfelverõdés, karc szerû dolgokat is elbírja, de ha ettõl mélyebb a sérülés az veszélyes lehet, pld. egy kis repedés is életveszélyessé válhat, míg acél vagy alun még el lehet vele tekerni. A szállításnál is vigyázni kell rá, egy kocsitetõrõl való lerepülést, vagy akár egy rögzítõ túlszorítást nem nagyon bír ki. Még egy dolog: a könnyû karbongépeket finomabban kell irányítani, apró (akaratlan) mozdulatokra is reagálnak, "idegesek" (fõleg kisméretben és kis stucnival), a menetstabilitásuk szerintem rosszabbak, mondjon akárki akármit, nagy szélben komoly veszély lehet, hogy könnyebb ridereket arrébb tesz, vagy kifújja alóluk a gépet.
A top karbon vázak ma már 800 gr. körül vannak, és még érzékenyebbek, nem ritka a törés, tkp. ezek a hiperkönnyû vázak leginkább hegyi menetekre jók.
#29614
Írta 2008. szeptember 09. - 09:38
Nekem is Merida 903-am van 3 éve, és hihetetlenül jól bírja,és nm utolsó sorban még szép is!! Mindamellett igen csak meg szoktak lepõdni a "kollégák" amikor megemelik, mert ez a ProLite tubing 66-os csõ igen könnyû!!Mondjuk nekem gyári fûzésû Campa kerekek vannak benn,amik szintén nem ólom súlyúak!!
Más!
Már elõbb kérdeztem, de hátha van itt valakinek Karbon országúti bringája.
Írjátok már meg legyetek szívesek ha van valamilyen olyan jellegû tapasztalatotok, hogy
mennyire sérülékeny a váz meg ilyesmi!!Arra gondolok pl. ha eldõl és ráhuppan egy kõre mennyire nyomodik meg vagy valami?? Nekünk egyszer az M7-esen lerepült 5 bringa a tetõcsomagtartóról és szerencsére semmi bajuk nem lett pár zúzódáson kívül, de nem volt köztük karbon vázas, úgyhogy nem tudom mennyire sérült volna meg!!
Valamint az Aluval összevetve milyen élettartamra lehet számítani, teljesítménytúrázásos használat mellett??
Ha valaki válaszolna azt elõre is megöszönöm!!
Sporttársi üdvözlettel:
Köcölle
Más!
Már elõbb kérdeztem, de hátha van itt valakinek Karbon országúti bringája.
Írjátok már meg legyetek szívesek ha van valamilyen olyan jellegû tapasztalatotok, hogy
mennyire sérülékeny a váz meg ilyesmi!!Arra gondolok pl. ha eldõl és ráhuppan egy kõre mennyire nyomodik meg vagy valami?? Nekünk egyszer az M7-esen lerepült 5 bringa a tetõcsomagtartóról és szerencsére semmi bajuk nem lett pár zúzódáson kívül, de nem volt köztük karbon vázas, úgyhogy nem tudom mennyire sérült volna meg!!
Valamint az Aluval összevetve milyen élettartamra lehet számítani, teljesítménytúrázásos használat mellett??
Ha valaki válaszolna azt elõre is megöszönöm!!
Sporttársi üdvözlettel:
Köcölle
#29615
Írta 2008. szeptember 08. - 20:43
nem szokott ugrani a kazetta? tipikus shimano betegség (kivéve Dura Ace kerekek)...ismerõs körökben r500, r550, r600....mindegyiknek ugrik a kazettája:DA Shimano kerekei egész jók és az áruk is baráti. Eddig 15000 km-t tettem a WH-R500-ba, semmi baja, centírozva sem volt még.
"Mindegyiket hajtani kell."
#29616
Írta 2008. szeptember 08. - 20:42
#29617
Írta 2008. szeptember 08. - 18:33
Évi néhány ezer km tekeréshez van különbség szerintetek egy Merida 880 vagy 903 váz között (geometria ugyanaz 880-906-nál)? A héten megrendelem. Egy picit talán a 903-as felé hajlok.
#29618
Írta 2008. szeptember 08. - 17:55
Én Mach1-et használok, és nemsok okom van panaszra, igaz összehasonlítási alapom e téren nincs.
#29619
Írta 2008. szeptember 08. - 09:56
A Shimano kerekei egész jók és az áruk is baráti. Eddig 15000 km-t tettem a WH-R500-ba, semmi baja, centírozva sem volt még.
"Mindegyiket hajtani kell."
"Mindegyiket hajtani kell."
#29620
Írta 2008. szeptember 07. - 21:36
Áruk viszont baráti,és a sulyuk is
"Olcsó, könnyû, erõs, válassz kettõt."
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






