Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#29021
Írta 2009. január 13. - 21:29
#29022
Írta 2009. január 13. - 19:02
Huú...A 23-as is fotel. Ez jól hangzik. A KTM strada 3000-es ugye azért már nem az összetákolt alu kategória? Meg szabad venni? Öreg osztrák gyártó, remélem nem járatja le magát valami vacak vázzal. A régiben az aksium kerekek vannak, az újban pedig a dt-k. Nekem a régi a jön be. De csak 55-ös méretben elérhetõ. Az én 170 cm-hez szerinted nem túl nagy? Ennél a típusnál az 55-öt az üléscsõ becsatlakozásáig kell érteni, nem pedig a felsõcsõ magasságáig. Úgy látom nem túl sportos a geometria, mert ehez a vázmérethez mindössze 55-ös (ugyanakkora mint a vázméret) felsõcsõ és 147-es homlokcsõ tartozik. Szóval nem az a belegörnyedõs, elõrehajolós igazi versenybringa . Jól gondolom, hogy fentiek miatt szabadna a magasságomhoz inkább illõ 52-es helyett kicsit nagyobb 55-ös méretet választanom? Jettison! Egyébként köszi, hogy foglalkozol velem! Jól jön a tapasztalatod.
#29023
Írta 2009. január 13. - 18:21
Huú...A 23-as is fotel. Ez jól hangzik. A KTM strada 3000-es ugye azért már nem az összetákolt alu kategória? Meg szabad venni? Öreg osztrák gyártó, remélem nem járatja le magát valami vacak vázzal. A régiben az aksium kerekek vannak, az újban pedig a dt-k. Nekem a régi a jön be. De csak 55-ös méretben elérhetõ. Az én 170 cm-hez szerinted nem túl nagy? Ennél a típusnál az 55-öt az üléscsõ becsatlakozásáig kell érteni, nem pedig a felsõcsõ magasságáig. Úgy látom nem túl sportos a geometria, mert ehez a vázmérethez mindössze 55-ös (ugyanakkora mint a vázméret) felsõcsõ és 147-es homlokcsõ tartozik. Szóval nem az a belegörnyedõs, elõrehajolós igazi versenybringa . Jól gondolom, hogy fentiek miatt szabadna a magasságomhoz inkább illõ 52-es helyett kicsit nagyobb 55-ös méretet választanom? Jettison! Egyébként köszi, hogy foglalkozol velem! Jól jön a tapasztalatod.
Nekem 20-as gumim van most, és eddig elég jól bírta (kop-kop), a következõ szélesebb lesz, de a 23 már tényleg hatalmas különbség, a 25 meg már-már túra-szerû kényelem lehet
Én kurta lábú vagyok 168 magassággal, és nekem az 52-es váz jó. (De a városi csótányom meg 58-as, szívok is vele rendesen... Nem kell vkinek?
#29024
Írta 2009. január 13. - 17:15
ez a dt se tûnik rosszak, nagy név, bár nincs még tapasztalatom velük
25ös gumi sztem 12kph-val tuti megfogja, semmi pénzért nem tennék fel 25ös gumit, 23as is fotel
#29025
Írta 2009. január 13. - 15:49
sztem bringázás közben nem nagyon törik el egy mai karbonváz, persze ha odavágod az gáz, akkor simán nyekk, ezt neked kell eldönteni mennyire vagy esõs, sztem normál körülmény közt nem nagyon lehet elesni, versenyen benne van sajna, pláne itthon..
forgalomba meg nem biztos h te vagy a vétkes és akkor lehet harcolni...
A karbonvázról nemrég hallottam, hogy bizony egy ütõdéstõl vagy eséstõl nagy esélye van, hogy nem látható hajszálrepedések alakulnak ki, amik lappangva jelen vannak. Aztán a valahányadik túra után a repedés mentén egyszer csak ketté törik az ember alatt a váz. Az alu egy eséstõl esetleg görbül, deformálódik vagy benyomódik és szerencsés esetben még visszahajlítható. Ki tudnám most csengetni egy ilyen bicó árát, de ha késõbb beköszönne egy váratlan vázcsere, arra már biztosan nem futná.
Ez tényleg így van? Szerinted is ennyire durva a helyzet a karbonnal?
#29026
Írta 2009. január 13. - 15:44
25ös gumi sztem 12kph-val tuti megfogja, semmi pénzért nem tennék fel 25ös gumit, 23as is fotel
Tegyük fel befér a 25-ös gumi és frankón megdobjuk ezzel a kényelmet. De vajon megtehetjük ezt büntetlenül? Mi történik vajon a befektetett enbergiáinkkal? Mennyivel lesz majd nehezebb tekerni és tartani a tempót. Van érezhetõ kihatása ennek a két mm különbségnek az outiktól joggal elvárható könnyed száguldásra.
#29027
Írta 2009. január 13. - 15:34
...esetleg egy minõségi acélváz? (Bár az országúti mindig is rázni fog, szerintem.) De a ballonos külsõ tényleg rengeteget számít, ha befér a 25-ös gumi, az elég nagyot dob a kényelmi faktoron
#29028
Írta 2009. január 13. - 15:00
Vegyél olyan márkától karbonvázas bicajt, amelyik vállalja az életfogytig garanciát. Nem véletlenül vettem én sem Orbeát.
#29029
Írta 2009. január 13. - 13:52
Vegyél olyan márkától karbonvázas bicajt, amelyik vállalja az életfogytig garanciát. Nem véletlenül vettem én sem Orbeát.
Ezt néhány cég tényleg bevállalja, csak éppen mit is értenek rajta? Mennyi az az életfogyt? :-)) Aztán ha elreped, megnézik-e miért is repedt meg. Van ahol kizáró ok a versenyzés, más cég nem köti ki. Nem tudom ki gondolja komolyan, hogy egy akármilyen váz is kitart egész életében. Még a legjobb acélok is elrepednek 20 év után, ha rendesen használták õket.
#29030
Írta 2009. január 13. - 13:48
Igazolt versenyzõnek lenni csak formális eljárás kérdése, bárki lehet, ugyanis a legutóbbi állás szerint nem feltétele hogy a delikvens csapattag legyen. A gyakorlatban viszont eléggé ajánlott valamilyen csapatban tekerni, ha jó eredmélnyeket akar elérni az ember és egyáltalán bolyban tudjon közlekedni.
#29031
Írta 2009. január 13. - 12:39
#29032
Írta 2009. január 13. - 11:55
Ez tényleg így van? Szerinted is ennyire durva a helyzet a karbonnal?
Félreértesz. Nem azt mondom, hogy trekking bringát vegyél. De nekem úgy tûnik, hogy arra mondjuk nem készülsz, hogy versenyezz, akkor meg szerintem nem igazán számít, hogy milyen aerodinamikus, meg könnyû stb. (bár hozzáteszem, hogy a mi szintünkön ezek még akkor sem lényeges dolgok, ha indulnál is versenyen)
#29033
Írta 2009. január 13. - 11:29
[quote name='Jettison']ks azért erõsebb sztem
de az aksiummal sem lesz bajod ha ésszel használod
[/quote][/quote]
#29034
Írta 2009. január 12. - 23:59
Nem igazán tudtam, hol tegyem fel ezt a kérdést: mit jelent az, hogy valaki igazolt versenyzõ, és hogy lehet valaki az?
#29035
Írta 2009. január 12. - 23:54
#29036
Írta 2009. január 12. - 11:40
#29037
Írta 2009. január 11. - 21:56
tudod vagy kompromisszumok, vagy a szélsõségek
már alig várom én is, h kitavadjon és kipróbáljam az uj gumikat. most tettem fel michelin pro 3 race.
kiváncsi vaok mennyire lesz jó és defekt álló. nem naon értem ezt az egészet, ennyi pénzért miért nem nyujtja a max-ot a gumi minden szempontból? miért van az , h ami drága gumi az vagy nulla defekt állóság vagy kurvára kopik, stb. hát azért remélem, h be fog vállni ez nekem.szerettem volna 1 igazán jó gumit a bicajomra
#29038
Írta 2009. január 11. - 21:23
kiváncsi vaok mennyire lesz jó és defekt álló. nem naon értem ezt az egészet, ennyi pénzért miért nem nyujtja a max-ot a gumi minden szempontból? miért van az , h ami drága gumi az vagy nulla defekt állóság vagy kurvára kopik, stb. hát azért remélem, h be fog vállni ez nekem.szerettem volna 1 igazán jó gumit a bicajomra
#29039
Írta 2009. január 10. - 19:25
de az aksiummal sem lesz bajod ha ésszel használod
[quote name='Kobuc']A mavic ezek szerint megbízható márka. Érdemes ezt választanom. Mondd meg õszintén Jettison: a ksyrium csak az aerodinamikában és súlyban jobb? A strapabíróságban (nyolcasállóság) az aksiummal megegyezik? Nem kevés pénzt takaríthatnék meg, ha aksiummal szerelt gépet vennék. Ugyanis az a kis súlykülönbség nekem nem szempont.
[/quote][/quote]
#29040
Írta 2009. január 10. - 16:45

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





