
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#28981
Írta 2009. január 15. - 23:46


#28983
Írta 2009. január 15. - 23:10

Balatonkerülés-30-as átlag-10 óra-éjszaka
Zalaegerszeg-Keszthely-balatonkör-Keszthely-Zalaegerszeg.
297 km
És igen, másnap fájt a s*ggem
_______Akit érdekel részletesebben_______
grat matyi! én éjszaka nem mertem volna bevállalni:chin:
és a táv sem kevés, de igen jó átlagot mentetek.
#28984
Írta 2009. január 15. - 21:05


Zalaegerszeg-Keszthely-balatonkör-Keszthely-Zalaegerszeg.
297 km

És igen, másnap fájt a s*ggem

_______Akit érdekel részletesebben_______
#28985
Írta 2009. január 15. - 20:45

Hát nemtudom, nekünk összejött a 23km/h átlag, és egész jól tudtunk haladni...
Ettõlfüggetlenül tény hogy sok helyen szar. Egy kis okoskodást igényel az út követése, de nemvészes. És tényleg igaz az hogy "tipikus magyar "na most már akkor van kerékpárút is" hozzáállással készült". Szar is, kicsi is, nincs is kitáblázva, DE a miénk, és van.
Mathias: jaja, 90et:) és ott nyomtuk is neki4km-en keresztül 40-45km/h (emelkedõs-lankás rész, ahol a lejtõ lendületét nem lehet kihasználni az emelkedõhöz...fasza...) szóval jó volt:D
Kiskubai ! A speci avatar nyereg mennyire jött be? Mert asszem ilyen nyerget veszek, vagy esetleg Aliast:)
én tavaly kisbalaton kört mentem Veszprém-Tihany-Szántód-Siófok-B.füzfõ-Almádi-Veszprém.
Ez csak 110 km és egyszerre pont elég.

#28986
Írta 2009. január 15. - 19:11

Én egyébként a Balatonnál élek, és ha egy mód van rá, elkerülöm a bringautat. Egy vicc az egész, tipikus magyar "na most már akkor van kerékpárút is" hozzáállással készült. Alapja nincsen, kismillió keresztezõdés miatt (ahol a kerékpárosnak van elsõbbsége, de természetesen soha nem adják meg) a folyamatos haladás ki van zárva, lakott területen járdaként használják, és van, ahol egyszerûen nyomaveszik. Még sorolhatnám, de csak felidegesíteném magam. Tervbe vettem, hogy csinálok egy fotósorozatot a számtalan hibájáról.
Hát nemtudom, nekünk összejött a 23km/h átlag, és egész jól tudtunk haladni...
Ettõlfüggetlenül tény hogy sok helyen szar. Egy kis okoskodást igényel az út követése, de nemvészes. És tényleg igaz az hogy "tipikus magyar "na most már akkor van kerékpárút is" hozzáállással készült". Szar is, kicsi is, nincs is kitáblázva, DE a miénk, és van.
Mathias: jaja, 90et:) és ott nyomtuk is neki

#28987
Írta 2009. január 15. - 17:51

Elõzõ nap érdemes tekerni valamennyit (mi 90km-t tekertünk) hogy formában legyetek.
Nade 90-et?

#28988
Írta 2009. január 15. - 17:04

Nem, én egy balatonkörre gondolok, ami a rendes kijelölt úton megy. igaz az utolsó 30km-nél már sötét volt (3fogásos ebéd elvette az idõt:D) és így felmentünk a fõútra és ott nyomtuk.
Kobuc: úgy osztanám fel hogy 20%fõút 50% fõút melletti rendes bringaút 30%gyalogosok által is bitorolt út. De szerintem egy nagyon kellemes kör, életem eddigi leghosszabb megtett távja, és tetszett. Elõzõ nap érdemes tekerni valamennyit (mi 90km-t tekertünk) hogy formában legyetek. Ha nem bírod, akkor pl van egy rész ahol felmegy egy hegyre az út, na ott inkább a fõúton mentek a balaton mellett...stb
Ha érdekel mesélek még róla
Én egyébként a Balatonnál élek, és ha egy mód van rá, elkerülöm a bringautat. Egy vicc az egész, tipikus magyar "na most már akkor van kerékpárút is" hozzáállással készült. Alapja nincsen, kismillió keresztezõdés miatt (ahol a kerékpárosnak van elsõbbsége, de természetesen soha nem adják meg) a folyamatos haladás ki van zárva, lakott területen járdaként használják, és van, ahol egyszerûen nyomaveszik. Még sorolhatnám, de csak felidegesíteném magam. Tervbe vettem, hogy csinálok egy fotósorozatot a számtalan hibájáról.
#28989
Írta 2009. január 15. - 16:51

Élettartam garancia: Ügyes, roppant ügyes.
A garanciát az elsõ tulajdonos veheti igénybe, de az élettartam nem a vásáró élettartamára vonatkozik, hanem a vásárolt modell élettartamára. Magyarul, ha 1 év mulva megszünik a modell gyártása, akkor megszünik a garancia.
Compact vs. Tripla
Egy kompakt 34x27 mindenre elég...
#28990
Írta 2009. január 15. - 16:45

Sziasztok!
Láttam a neten olyat, hogy "mini V-fék". Picit rövidebb volt a féktest. Létezik, hogy ez azért van, hogy az országúti fékkarokkal is jól mûködjön?
Köszi!
#28991
Írta 2009. január 15. - 16:30

Láttam a neten olyat, hogy "mini V-fék". Picit rövidebb volt a féktest. Létezik, hogy ez azért van, hogy az országúti fékkarokkal is jól mûködjön?
Köszi!
#28992
Írta 2009. január 15. - 15:30

Kobuc: úgy osztanám fel hogy 20%fõút 50% fõút melletti rendes bringaút 30%gyalogosok által is bitorolt út. De szerintem egy nagyon kellemes kör, életem eddigi leghosszabb megtett távja, és tetszett. Elõzõ nap érdemes tekerni valamennyit (mi 90km-t tekertünk) hogy formában legyetek. Ha nem bírod, akkor pl van egy rész ahol felmegy egy hegyre az út, na ott inkább a fõúton mentek a balaton mellett...stb
Ha érdekel mesélek még róla
#28993
Írta 2009. január 15. - 10:34

Minden elismerésem! Szép teljesítmény!Fõleg azért mert a balatonkörön úgy emlékszem a kerékpárút táblák mindenféle aknatetõs, hepehupás gumimatracos gyalogosos parti utcákba terelik be a bringást és ha szabályosak akarunk lenni kénytelenek vagyunk az út java részét ilyen körülmények között megtenni. Érdekelne mennyit tudtál haladni a 210km-bõl jó minõségû kiépített bringaúton vagy országúton?
Szerintem õ a balaton körüli versenyre gondolt, ami a fõúton megy.
#28994
Írta 2009. január 15. - 09:49

Ma reggel(11-kor) a szegedi rókusi körúti mekinél láttam egy '09 Merida 880-16-at(helyet csak azért írtam,mert hátha valaki magára ismer:))Szép ám:D lehet olyan lesz a következõ keróm.Valakinek van valamilyen tapasztalata róla?
#28995
Írta 2009. január 15. - 09:29

Nemtudom mi ez a nagy kényelem probléma...letekertem 210km-t a balatonkör nem 100%-os állapotban lévõ aszfaltján...specialized avatar nyergem van, Shimano XTR gatya, 23-as schwalbe blizzard-ok, carbonvilla, alu váz. És igen, fájt a seggem másnap. És?
#28996
Írta 2009. január 15. - 07:52

Nagyjából hasonló a méretünk (170cm vagyok)Írtad, hogy méreted az 52-es. Ezt az 52 cm-ert melyik két pont között mérted? És a bringád gyári méretezési adata melyik távolságot takarja? A legtöbb helyen a függõleges vázméretet a hajtókar tengelyvonalától az üléscsõ becsatlakozásig mérve adják meg. Van ahol viszont a felsõcsõ vonaláig számolnak. Most aztán jó nagy a rendetlenség a fejemben! Mond meg nekem légyszíves, melyik képlet helyes:
belsõ lábhossz(cipõben)x0,66=vázméret átlépési magasságig mérve
belsõ lábhossz(cipõben)x0,66=vázméret üléscsõ becsatlakozásig mérve
Hagyományos vázgeo szerint, azaz c-c (középtõl középig). Sloping váznál képzeletben kiegyenesíted a vonalat

Ha kicsit elboldogulsz az ánglussal:
http://www.competiti...ALCULATOR_INTRO
#28997
Írta 2009. január 14. - 21:41


#28998
Írta 2009. január 14. - 14:29

Az új strádákon szerintem elég bután mutat a homlokcsövön függõlegesen elhelyezett, furcsa nyaktartással olvasható KTM felirat. Sokkal izlésesebb megoldás a középen elhelyezett fém embléma. Ennek megítélése persze teljesen szubjektív és csupán esztétikai kérdés.
kompakt hajtómûvel veszed?
#28999
Írta 2009. január 14. - 13:46

#29000
Írta 2009. január 14. - 13:16
