Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28541
Posted 2009. April 10. - 17:01
Ha finomállítóval állítok rajta megint jól mûködik, de ha kistányérra teszem kezdõdik elõröl a dolog!
Bovdent kicseréltem a bovdenházak nincsenek megtörve, új fogaskoszorú- lánc van a masinán, a váltó nincs elgörbülve szemre jó!
Szerintem vagy a hátsóváltó lehet a ludas, vagy a fékváltókar./mindkettõ 105 ös széria/
Szerintetek?
#28542
Posted 2009. April 10. - 14:48
#28543
Posted 2009. April 10. - 14:46
pl: bowdenek és bowdenházak: 180-250 gr
bandázs: 40 gr körül
km óra jeladóval: 40 gr körül
gyorszárak: 120-200 gr/pár
kulacstartó (nem karbon): 40-60 gr/db
nyeregcsõbilincs: 30gr
csavarok, ami nincs benne az alkatrész gyári tömegadatban:
- stucni kupak és 1 1/8 átalakító (ha kell), stucni csavar, rózsa
- hajtómû rögzítõcsavarok
ez így összesen máris 600-700 gramm
#28544
Posted 2009. April 10. - 14:09
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28545
Posted 2009. April 10. - 13:44
#28546
Posted 2009. April 10. - 13:34
#28547
Posted 2009. April 10. - 13:07
Felrakta a 20-as idõfutamra való CS-t 6 bárral a több mint 80kg-os Tom?
He?
Idecopyzom megegyszer: "Boonent kerdeztek Rondee kapcsan a CS-ben."
CS = Cycle Sport
#28548
Posted 2009. April 10. - 11:41
Boonent kerdeztek Rondee kapcsan a CS-ben. 6-6.5 bar
Felrakta a 20-as idõfutamra való CS-t 6 bárral a több mint 80kg-os Tom?
Valamit nagyon tudhat. Biztos nem saját maga ellensége.
A többiek általában 24 vagy 27es Vittoria Pavé CG-t(vagy kereskedelmi forgalomban nem kapható Vittoria Special Pavè TT-t) raknak fel macskaköves versenyekre.
http://www.bikeradar...r-friends-15792
#28549
Posted 2009. April 10. - 10:52
Egyébként meg 8 bar a gumiba és nincs gond, max pattogsz egy kicsit:)
Szvsz rossz utra ez rossz valasz. Persze csak akkor ha nem csupan a defektmentes tekeres a cel. Azt egyebkent is gorgon konnyebb megoldani.
Boonent kerdeztek Rondee kapcsan a CS-ben. 6-6.5 bar
#28550
Posted 2009. April 10. - 10:49
Hát arra tényleg elég rossz az út, még kocsival is, de ha nagyon akar az ember eltud rajta menni. A héten voltam arra és nagyon úgy néz ki hogy elkezdték építeni! Egyébként meg 8 bar a gumiba és nincs gond, max pattogsz egy kicsit:)
Remélem minél hamarabb kész lesz, mert Farmos-Jászberény-Nagykáta-Farmos edzõköröket mentem régen.
Nem úgy ismerem õt, mint akinek 8 bar-nál kevesebb van a gumijában...
Sac: Mikor mentek amúgy? kik mentek? Engem jani hívott, aztmondta Geri is megy, meg akkor te is. Ezenkívül?
#28551
Posted 2009. April 10. - 08:23
Remélem minél hamarabb kész lesz, mert Farmos-Jászberény-Nagykáta-Farmos edzõköröket mentem régen.
#28552
Posted 2009. April 10. - 07:22
#28553
Posted 2009. April 09. - 23:45
Full ultegra szett lánc nélkül: 50e (használt)
Ultegra lánc: 5e (új)
Váz villával: 40e (használt)
Kerekek Mavic Aksium Race: 43900 (új)
Külsõ Gumik Continental Grand Prix 22: 5800+5800 (új)
Belsõ gumik Continental ultralight: 2e
Nyeregcsõ Ritchey streem comp: 7e (új)
Nyereg BBB anatomic design: 9e (új)
kormányszár+kormány Ritchey streem comp: 22e (új)
+ nagyjából 5000Ft a postaköltségekre mert van ami webshopból van
A súlyra visszatérve, hát nincs pontos mérlegem, lehet tévedek, sima szoba mérlegen mérve 8 kg körül van, de amint lesz lehetõségem megmérem grammra pontosan.
Juteszembe... Teker Valaki Farmos, Nagykáta, Jászberény, Cegléd, vagy ezen a környéken?
Szivesen hajtanék valakivel aki gyorsabb, erõsebb mint én.
#28554
Posted 2009. April 09. - 21:19
Hogy lehet hogy 8kg? Az én bringámban 80g-al nehezebb a kerék, kb 100g-al nehezebb a nyereg, meg max 200g-al nehezebb a váz. Cserébe könnyebb: váltók (Duraace) hajtómû (ultegraSL) kormánystucninyeregcsõ (ritchey WCS) fékváltókar (Duraace) fékek (Sram rival). És az enyém így van 8,4 körül...érdekes... :S
Jó az a kerék? Lehet hogy elcserélem a mavicomat r600-ra úgy, hogy aki adja az r600-at az még ráfizet...megérné mert 250g-ot könnyítenék, csak nemtudom hogy milyen erõs...Szóval?
ne kerdezd, nem vagyok nagy orszagutis. csak ugy van, mert szerettem volna egy ilyen bringat is. de nem edzek rendszeresen meg semmi ilyesmi. szoval alam tokeletesen eleg. de nalam kompetensebb embert konnyen talalsz
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28555
Posted 2009. April 09. - 17:37
Azt írta, hogy 200e alatt
Hat az eleg akcios.
Pont most van tokilyen vaz az aproban 42e-ert, ami tenyleg nem sok.
http://piacter.bikem...t=210356&cat=57
De ha tenyleg 1380g a vaz, es 592g a villa, akkor 8kg-s canga nehezen lesz belole.
#28556
Posted 2009. April 09. - 17:11
#28557
Posted 2009. April 09. - 13:00
Az egész gép 8 kg. Ami szerintem maga a tökély, ha azt vesszük mennyibõl jött ki a gépem.
Az tenyleg szuper suly.
Ahogy en szamolgatom a sajat brinyom sulyat epp ha 8 alatt lesz, pedig full karbon, DA7800, konnyebb kerek.
Persze nyereg, stucni lehetne joval konnyebb, meg a kerek is sokkal.
Aztan ki tudja, majd ha majd megvan, kiderul.
Es ha mar elohoztad, mennyibol jott ki? Tipp: 250e
#28558
Posted 2009. April 09. - 12:07
Egy olyan kérdésem lenne, hogy fehér színû bandázst mivel lehet tisztán tartani ill. mivel érdemes tisztítani?
#28559
Posted 2009. April 09. - 08:46
1852 gramm gyorszárak nélkül. Ez és a Shimano RS-20 között vaciláltam sokat (akkor még földi áron volt). A shimano 30grammal könnyebb lett volna, végülis kinézet alapján döntöttem.
Egyáltalán nem bántam meg hogy ezt vettem, erõs, merev, tartósnak tûnik, nem kímélem. Conti grand prix 22es gumikkal nagyon jó, sok összehasonlítási alapom nincs, de szerintem nagyon jól gyorsítható.
Az egész gép 8 kg. Ami szerintem maga a tökély, ha azt vesszük mennyibõl jött ki a gépem.
Hogy lehet hogy 8kg? Az én bringámban 80g-al nehezebb a kerék, kb 100g-al nehezebb a nyereg, meg max 200g-al nehezebb a váz. Cserébe könnyebb: váltók (Duraace) hajtómû (ultegraSL) kormánystucninyeregcsõ (ritchey WCS) fékváltókar (Duraace) fékek (Sram rival). És az enyém így van 8,4 körül...érdekes... :S
a kerek viszont ha jo konnyu akkor azt egybol eszreveszed
igy lett nekem shimano R601[kep alairasban - allez]
Jó az a kerék? Lehet hogy elcserélem a mavicomat r600-ra úgy, hogy aki adja az r600-at az még ráfizet...megérné mert 250g-ot könnyítenék, csak nemtudom hogy milyen erõs...Szóval?
#28560
Posted 2009. April 09. - 08:30
8kg az tenyleg jo, csak probalom kovetni a gondolkodasmododat
en ugy voltam vele hogy nem kell ultegra szett eleg a 105 is, mivel sulyban nincs az a hatalmas kulonbseg, es amugysem annyira erezheto, cserebe legalabb olyan jol mukodik az is.
a kerek viszont ha jo konnyu akkor azt egybol eszreveszed
igy lett nekem shimano R601[kep alairasban - allez]
Gondolkodásmód a következõ: Már régóta akartam országútit építeni, tudtam azt is h nagyjából mennyi pénzbõl.
Egyszercsak jött egy ajánlat.. full ultegra szett mindennel 50ért... számolgattam, elmentem megnéztem, egykét karctól eltekintve tökéletes, rájöttem h ez nekem nem kicsit megéri. Még egy vadi új tiagra szett sem jön ki ennyibõl.
Aztán jött a váz szintén használtan egy kollégától. Kiegészítõk újak.
Végül a kerék: jó kereket akartam a lehetõ legolcsóbban, választás: Mavic Aksium.
Lett egy full ultegrás baromi jó bringám 200e alatti összegbõl:) Nem is rosz ha azt nézed, hogy az ultegrás gépek 350körül kezdõdnek...
Lehet h nem passzol hozzá, majd ha egyszer sok pénzem lesz belekerül egy ultegra kerék:)
Megnéztem az R-601-et, ez naggggyon komoly!! Majd 3000ben;)

Sign In
Create Account

Back to top





