Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28481
Írta 2009. április 27. - 17:05
nekem sokkal kenyelmesebb a shimano fele fogas, a campa tetejen ahova tamaszkodsz az tul szeles es lapos. a shimano valahogy jobban a kezemhez idomul. plusz nekem a huvejkujjas valtas sem az igazi.
nem mondom azt hogy jobb vagy rosszabb, de nalam ez igy jott ki, igy nem volt kerdes hogy amikor osszeraktam a gepet mi lesz rajta [105]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28482
Írta 2009. április 27. - 15:29
Én személy szerint meg vagyok elégedve a Campa cuccokkal. Jól teszik a dolgukat. Pesze ha a kapacitásánal nagyobb fogat kell ugrálgatnia, mint esetemben, akkor ne várjunk sokat....
Én is elégedett vagyok a Campával(Chorus fékváltókar). Tökre szeretem, hogy az elsõ váltónál van vagy 5 kattanás a két végállás között, így elég jól meg lehet oldani hogy a váltó ne érjen bele a láncba viszonylag keresztbe állásnál se. A hátsónál meg tök jó, hogy annyit váltok kisebb lánckerékre jóformán amennyit akarok.(egy nyomásra lehet vagy 5-6ot is leváltani) Ez akkor jön jól, ha megelõznek nagy sebességgel és utána akarsz eredni. Vagy mikor felérsz az emelkedõ tetejére és lejtmenetben mikor már begyorsultál, akkor egynyomásra megvan a hajtható áttétel. És felfelé is 2esével, de lehet, hogy hármasával is, most nem vagyok benne biztos. Ezek jó dolgok, fõleg kis és nagytányér váltásnál, mert egyszerre megnyomod mindkét oldalt egyyszer és kész a keményebb vagy könnyebb áttétel.(fõleg kompaktnál jó, ahol 16fog különbség van)
#28483
Írta 2009. április 27. - 15:01
#28484
Írta 2009. április 27. - 14:34
A Chorusnál nem zavaró a fékváltókar belsõ oldalán a kis kiálló váltókar?
Ha egy jo kormanyon van, akkor tokeletes a Campa ful, piszok jol el lehet erni huvelykujjal. De Campat szerintem csak fanatikus vegyen, olasz bicajra foleg jo valasztas.
Ha valakinek tetszik a SRAM fele egy kar ket dolgot csinal szisztemaja, akkor az esztetikan kivul mas kerdes nincs, hisz konnyebb mint a konkurencia. En probaltam RED-et, nekem egyaltalan nem tetszik ez a doubletap.
A legbosszantobb hiba az, hogy ha hatul mar 23-on vagy es nincs tovabb, de megis probalsz konnyebbre valtani, akkor biza visszadob a 21-re, es valthatsz fel megint 23-ra.
#28485
Írta 2009. április 26. - 12:42
Én is ilyen szalagot használok, az tény, hogy vastagabb a gumi mint a szövet, viszont nálam ez nem okozott problémát. /20 as külsõvel/
DT Swiss RR1.1 single felnivel eddig tökéletesen mûködött.
Elõtte sun assault felnim volt arra fel sem ment a szalag mivel keskenyebb volt a felni!!- erre a felnire a 20as maxxis gumit alig bírtam feltenni:((-el is adtam
Big
Ha valamelyikõtök venne Maxxis belsõt, amihez adnak ajándék felniszalagot, a felniszalagot ne használja. Nekem tegnap fordult le a külsõ a felnirõl másodjára. A szeleppel ellentétes oldalon van egy gumis része, ahol vastagabb és felér a peremig, az a ludas.
#28486
Írta 2009. április 26. - 09:39
Én Sramot használok, a szett tökéletes. Jól beállítható a fékereje messze erõsebb mint a Campáé, olyan mint a Shimano. A váltás tökéletes, precíz. Igazából nagyot nem hibázol egyik szettel sem, ezen a szinten mindegyik alkatrészcsalád kielégíthet minden igényt. Inkább az dönthet, hogy melyik tetszik. Az én sorrendem: Force, Chorus, Ultegra.
Vázból inkább a Corratec szimpatikusabb, ha késõbb túl szeretnél esetleg adni rajta, könyebb eladni, mint egy Gepidát.
Azt már nem tudom, szerencsés-e a két szett kombinálása.
Köszi a választ!
Megerõsítettél, hozzám is a sram áll közelebb a corratec vázon. Mondjuk ma reggelre a CCT-s Corratec a Campas cuccal gazdára is talált, szóval egy kérdéssel kevesebb!
Üdv.: D
#28487
Írta 2009. április 25. - 21:25
Vázból inkább a Corratec szimpatikusabb, ha késõbb túl szeretnél esetleg adni rajta, könyebb eladni, mint egy Gepidát.
Azt már nem tudom, szerencsés-e a két szett kombinálása.
#28488
Írta 2009. április 25. - 20:20
Szeretném kikérni a véleményeteket!
Szeretnék egy jó versenygépet venni! Szétnéztem itt a bikemag oldal apróhirdetései között és elsõ körben ezek a bringák tetszettek meg:
http://piacter.bikem...t=214091&cat=56
http://piacter.bikem...t=214068&cat=56
és
http://piacter.bikem...t=214181&cat=56
Az lenne a kérdésem hogy melyik szett a jobb szerintetek: Sram Force vagy Campagnolo Chorus? A Chorusnál nem zavaró a fékváltókar belsõ oldalán a kis kiálló váltókar? Volt valamelyik családdal valakinek valamilyen problémája? Mennyire sima a váltás... ilyenekre lennék kíváncsi. Nekem a Force fékváltókar megoldása szimpatikusabbnak tûnik (bár még egyiket sem használtam).
Mi a véleményetek a Gepidáról és az Ultegráról illetve ezek párosításáról?
Köszi!
#28489
Írta 2009. április 24. - 16:45
#28490
Írta 2009. április 24. - 16:42
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28491
Írta 2009. április 24. - 16:39
Sziasztok!
Építenék 2 outi bringát,egyet magamnak és az egyik bnõmnek,mindkettõt régebbi vázból.
A kérdés az lenne, hogy mekkora az ideális vázméret??
Én vagyok 179,õ 174 cm.
Nekem jó lenne az 58-as váz?
üdv: Dani
Szia!
Én is 179 vagyok, én az 56-ost is nagynak érzem, de azért ezt vettem mert még nõni fogok jó pár centit( Szerdán voltam 15 éves
#28492
Írta 2009. április 24. - 15:48
Nekem jó lenne az 58-as váz?
üdv: Dani
Szvsz az nagy neked, esetleg hatareset. De a testmagassag csak saccra eleg.
#28493
Írta 2009. április 24. - 15:28
Építenék 2 outi bringát,egyet magamnak és az egyik bnõmnek,mindkettõt régebbi vázból.
A kérdés az lenne, hogy mekkora az ideális vázméret??
Én vagyok 179,õ 174 cm.
Nekem jó lenne az 58-as váz?
üdv: Dani
#28494
Írta 2009. április 24. - 07:59
elvileg:
RD-7900 166g
FD-7900 67g
FC-7900 725g
ST-7900 378g
BR-7900 293g
CS-7900 163g (11-23)
CN-7900 252g
2044g
ez alig 100g
#28495
Írta 2009. április 24. - 07:17
#28496
Írta 2009. április 24. - 07:07
volt mar
nezegesd a jovo evi ujdonsagok topikot, altalaban eleg hamar felkerulnek oda az uj cuccok
Bocs. Azt nem szoktam nézegetni, régebben bele-bele olvastam, de inkább monti témák voltak. Hátha pár országútisnak azért új volt. De már láttam azóta a velo.hu-n is.
A Red-en fejlesztési lehetõség: talán a fékeken tudnak még faragni, esetleg hajtómû újratervezése, kiváncsi leszek rá, mert valós fejlesztési potenciál nem sok helyen maradt. Vagy karbon féktestek esetleg?
#28497
Írta 2009. április 24. - 01:11
milyen lesz a Red ha megújul?
Remeljuk a lancon nem konnyitenek.
De pl. lehet alap lesz a titan helyett az acel elso valto? Profiknal mar mindennapos.
Azert az is erdekes fejlodes, hogy az elegge extrem Openglide racsni (hianyzo fog) is eltunik.
#28498
Írta 2009. április 24. - 00:21
nezegesd a jovo evi ujdonsagok topikot, altalaban eleg hamar felkerulnek oda az uj cuccok
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28499
Írta 2009. április 23. - 19:45

Több alkatrészt meg fog örökölni a Red családtól, tömege 1951 gramm lesz, ezzel majdnem 300g-ot fog verni a Dura Ace-re. Megdöbbentõ, vajon milyen lesz a Red ha megújul?
#28500
Írta 2009. április 22. - 19:26
Teljesen jó bringa szerintem. Mivel viszonylag régi modell, ezért nagyon jó áron tudsz hozzájutni, de külön a vázszett nem éri meg, a nagyon akciós ára is 120 körül van, (váz, villa, kcs, minden nélkül) a komplett bringát pedig 260 körül meg tudnád szerezni.
Én mentem vele, elég jól csillapítja a rezgéseket, elöl-hátul, nagy sebességnél is stabil bringa, merev mint az atom, cserébe nem könnyû a váz. 1700 körül, de ez a hidroforming meg a karbon miatt van.
Meg elõnye hogy 3 év gari, és korrektek eléggé.
Köszi az infókat!

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






