Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#28421
Posted 2009. May 07. - 18:11
mi anno a muhelyben OEM conti belsoket hasznaltunk orszaguti bringakhoz, es soha semmi baj nem volt veluk.
nekem is az volt a Paddy-ben
a schwalbe light belsojebol viszont volt hogy a pumpa feje kiszaggatta a szelepet
nekem is az volt a Paddy-ben
a schwalbe light belsojebol viszont volt hogy a pumpa feje kiszaggatta a szelepet
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28422
Posted 2009. May 07. - 16:43
Ne tessék félreérteni. Én contit használok külsõnek és belsõnek is. De belsõbõl nem a magyarokhoz hozott hulladékot. Nagyon gyenge minõségû a szelepház azoknál amelyeket ide behoznak, németben ugyan cserélik emiatt, de nálunk nem (ha jól emlékszem volt már téma itt is hogy törnek). Sok tekerés alkalmával láttam már hogy pár pumpálás után hogyan törik el, akár sorozatban több is. Ennek szólt az a megjegyzés, hogy nem megbízható. A tömlõ része persze kifogástalan, de azt mindenki tud csinálni, akár egy kerti slagot is rakhatnának oda, az is betölthetné a funkcióját. Csak gagyi szeleppel nem sokmire jó. Javaslom inkább a Schwalbet és hasonló, igényesen megcsinált modelleket. Semmivel sem drágábbak. Ráadásul a szelepbetét is cserélhetõ benne.
Conti GP 4000s-rõl meg nem volt szó. Az tényleg jó. De azt meg az ára miatt nem veszünk itthon ugyebár...
Conti GP 4000s-rõl meg nem volt szó. Az tényleg jó. De azt meg az ára miatt nem veszünk itthon ugyebár...
#28423
Posted 2009. May 07. - 15:07
Hm. Szikén kivül van még valakinek negatív tapasztalata Continental belsõvel? Én 12éve használom, soha nem kaptam defektet (kopp-kopp-kopp) a levegõt is tartja. A bármi mást nyugodtan azért kicsit erõs..
Szerintem a legjobb belsõ és a GP4000S a legjobb külsõ.
Nekem sincs negatív tapasztalatom a Conti belsõvel, sõt.
És amúgy a 4000s szerintem is nagyon jó.
#28424
Posted 2009. May 07. - 14:54
Inkább ne... bármi mást nyugodtan. Kivéve ha németben veszed.
Hm. Szikén kivül van még valakinek negatív tapasztalata Continental belsõvel? Én 12éve használom, soha nem kaptam defektet (kopp-kopp-kopp) a levegõt is tartja. A bármi mást nyugodtan azért kicsit erõs..
Szerintem a legjobb belsõ és a GP4000S a legjobb külsõ.
#28425
Posted 2009. May 07. - 11:49
Nekem a Michelin Latex, -ahogy igertek is- ereszt rendesen. 
Minden tekeres elott fujni kell. Igy fejbol: 2 nap alatt 7.5 -> 3bar
Minden tekeres elott fujni kell. Igy fejbol: 2 nap alatt 7.5 -> 3bar
#28426
Posted 2009. May 07. - 10:47
#28427
Posted 2009. May 07. - 09:15
Matt, próbáld ki a Continental belsõit. Csak kicsit drágább, de tartja a levegõt.
Inkább ne... bármi mást nyugodtan. Kivéve ha németben veszed.
#28428
Posted 2009. May 06. - 23:11
#28429
Posted 2009. May 06. - 19:29
#28430
Posted 2009. May 06. - 18:50
egy het alatt ereszt 1 max 2 bart a BBB light belso.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28431
Posted 2009. May 06. - 18:48
Ti milyen gyakran fújtok kereket? napok alatt elszökik nekem 9barról 3-4re a lég :/
kenda meg semperit belsõ is...
ez normális vagy valamit rosszul csinálok?
kenda meg semperit belsõ is...
ez normális vagy valamit rosszul csinálok?
#28432
Posted 2009. May 05. - 19:53
nekem a Citecen DT agy van... szét se tudtam szedni
még a rotort se tudtam leszedni (jó mondjuk durván 10mp-t fordítottam rá)
#28433
Posted 2009. May 05. - 19:29
Ha vki cserélt már csapágyakat Dt 240s, 340típusú hátsó agyban kérem jelezze privátban.
Elõre is kösz!
Big
Elõre is kösz!
Big
#28434
Posted 2009. May 04. - 16:38
jonak tunik ennyiert
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#28435
Posted 2009. May 04. - 15:51
A Ribble nekem bejonne ennyiert, csomo jo alkatresz. Szvsz jo meret is neked. De azert utananeznek a geometrianak elotte.
#28436
Posted 2009. May 04. - 15:36
Sziasztok!
Ismét én vagyok, megint kérdeznék.
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy szerintetek érdemes-e megvenni az alábbi bicajt:
http://piacter.bikem...?product=213899
jól gondolom, hogy a 185-6 centimhez kb megfelelõ lenne?
vagy inkább egy Specialized Allez vázszettet 80 mátyásért és arra átpakolni a jelenlegi országútimon is szolgáló Xenon szettet (+ Miche négyszöges hajtómû, Miche fékek, MACH 510-es felnik), és esetleg késõbb cserélni a kereket, valamint a hajtómûvet.
Köszi!
Ismét én vagyok, megint kérdeznék.
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy szerintetek érdemes-e megvenni az alábbi bicajt:
http://piacter.bikem...?product=213899
jól gondolom, hogy a 185-6 centimhez kb megfelelõ lenne?
vagy inkább egy Specialized Allez vázszettet 80 mátyásért és arra átpakolni a jelenlegi országútimon is szolgáló Xenon szettet (+ Miche négyszöges hajtómû, Miche fékek, MACH 510-es felnik), és esetleg késõbb cserélni a kereket, valamint a hajtómûvet.
Köszi!
#28437
Posted 2009. May 03. - 20:02
Na megoldodott. Lekoszorultem a kupok talpabol egy picit, majd alig 3Nm-rel lehuzva is mar olyan fixen allt, hogy ihaj, siman be tudtam allitani az elofeszitest.
#28438
Posted 2009. May 03. - 16:14
#28439
Posted 2009. May 03. - 15:49
Ott vagyok gondban, hogy nem vagyok tisztába ezen gépek méretezésével. 175cm magas vagyok, montiból 17" vázat használok.
Montid vízszintes felsõcsõhosszából levonsz 2-3 centit, az lesz a jó outi felsõcsõ hossz. És ez mindegy, hogy kompakt vagy hagyományos geometria. Ha betûvel jelölik, akkor M.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#28440
Posted 2009. May 03. - 15:29
Abban igazad lehet, hogy karbon nyaknál lehet, hogy jobb, ha valami ellentart bentrõl. Nekem még sosem lazult ki a headset, és ha ezt úgy érted, hogy a kormányszár csavarjai kilazulnak, akkor annak már mindegy, hogy ez bent van-e vagy nem. Még valami, profi csapatoknál látni, hogy mindig van egy hézagoló gyûrû a kormányszár fölött, ez azért van, hogy a kormányszár teljes felülettel fogja a karbon nyakat, tehát méretre vágásnál ezt érdemes beleszámolni.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati

Sign In
Create Account

Back to top






