Ennyire azért nem kéne. Vannak olyan betétek amelyek nem túlzottan lötyögnek abban a foglalatban (ha jól tévedek akkor talán követelmény is) és ha behúzod a féket, mégkevésbé fog kijárni belõle. Kicsit gondold végig. De ha nehéz, akkor hívj meg egy hobót egy sörre és egy hétig úgy jár a bringával hogy nincs a rögzítõcsavar a helyén. Részletkérdés egyébként.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28361
Posted 2009. May 13. - 21:50
#28362
Posted 2009. May 13. - 21:24
#28363
Posted 2009. May 13. - 21:16
mellesleg már megvan neki a Strada3000, szóval nem helyette akar valamit hanem mellé.
edit: bloke, rendkívül információdús volt az utóbbi két hsz-od.
#28364
Posted 2009. May 13. - 20:48
Ha két gépet akarsz venni, vegyél két gépet, de ne kérdezd meg a véleményünket, ha eleve eldöntötted magadban, hogy meg fogod venni a második gépet. Annyi ellenérvet felsoroltak itt, hogy választási kapmányt lehetne nyerni velük, te meg még mindig nem látod be hogy nincs szükséged két gépre...
Pont.
#28365
Posted 2009. May 13. - 20:40
#28366
Posted 2009. May 13. - 18:28
Ezen a pályán a cyclocrossal igen csak alulteljesítenék.
És ha feltennél outi külsõket, akkor is? Elég kifogásgyanús az indokod.
Outi helyett gondoltam a ciklokrosszt, nem mellé.
Race, no Rest!
#28367
Posted 2009. May 13. - 14:57
egyensúlyoztál már piros lámpánál? ott sztem simán kijönne h pillanatra elbénázod, vagy elég ha csak a kormánycsapágyat nézed meg hogy nem lötyög-e...
ha nem hiszel nekem akkor tekerd ki azt a csavart, és használd úgy a bringát, csak elõtte köss egy életbiztosítást
==> biztos, hogy le van rögzítve a pofa, csak nem értem mért nem a csavarral
Ennyire azért nem kéne. Vannak olyan betétek amelyek nem túlzottan lötyögnek abban a foglalatban (ha jól tévedek akkor talán követelmény is) és ha behúzod a féket, mégkevésbé fog kijárni belõle. Kicsit gondold végig. De ha nehéz, akkor hívj meg egy hobót egy sörre és egy hétig úgy jár a bringával hogy nincs a rögzítõcsavar a helyén. Részletkérdés egyébként.
#28368
Posted 2009. May 13. - 14:10
==> biztos, hogy le van rögzítve a pofa, csak nem értem mért nem a csavarral
Szervizdepoban keszult a kep, lehet epp csereltek a betetet.
#28369
Posted 2009. May 13. - 13:26
Most miért, és ha mondjuk mész felefelé egy 25 százalékos emelkedõn és elszakad a lánc, és elkezdenél hátrafelé gurulni. Lásd be, lehetnek olyan szituációk, amikor megtörténhet.
25%-os emelkedõ egy idõfutambringánál nem valami sanszos.
De ettõlfüggetlenül belátom, igazatok van, valahogy csak rögzítve van az...
#28370
Posted 2009. May 13. - 13:01
ha nem hiszel nekem akkor tekerd ki azt a csavart, és használd úgy a bringát, csak elõtte köss egy életbiztosítást
==> biztos, hogy le van rögzítve a pofa, csak nem értem mért nem a csavarral
most elkepzelem magam ahogy behuzott fekkel hatrafele tolom a biciklit. eletszeru... :chin:
#28371
Posted 2009. May 13. - 12:34
merida t1 speeder az országúti? :wtf:
Megneztem, tenyleg nem.
Bar az zavaros, hogy miert kell a rosszabb utakhoz egyenes kormany?
Ha gyerekules bejon a kepbe, az megint mas, azt en sem tervezem, hogy a kicsit a karbonbicora aplikalt ulesben furikazom majd.
#28372
Posted 2009. May 13. - 12:13
#28373
Posted 2009. May 13. - 12:09
miért ne vehetne két olyan bringát, ami a két felhasználási területre egyenként jobban megfelel? itt a fórumon szerintem ha megtehetné mindenkinek lenne egy dh, egy fr, egy AM, egy fully cc, egy merev cc, egy országúti, egy boltbajárós, egy street, egy fixi egy.... bringája.
En a ket orszagutit gondolom feleslegesnek, fixi, meg monti teljesen mas teszta.
Igaz nekem is van ket orszagutim, tartaleknak megtartom a regit, sose lehet tudni, de nem fogok a regivel menni csak azert, mert egyes szakaszokon rossz az ut.
Az megint mas, ha az ember gyujti oket, hogy tobbfelevel is tudjon menni.
#28374
Posted 2009. May 13. - 11:59
Én is osztom CX pártiak véleményét, igazi mindenes, stapabíró, erõs, merev, mindenhova jó, csak gumit kell cserélgetni.
Ha új bringát vennék, csakis ilyet!
Annak ellenére, hogy szeretem a montim (és kötõdöm is hozzá - bár ez sokaknak furcsa lehet), bármikor elcserélném egy hasonló állapotú cyclocrossra-ra.
#28375
Posted 2009. May 13. - 11:25
#28376
Posted 2009. May 13. - 11:20
#28377
Posted 2009. May 13. - 10:39
Ajánljatok valami sima felületû 32-34-es szélességû defektmentes külsõt a T1 speederre, (mavic cxp22n blk/nc felnivel adják) amivel, ha jól fel van pumpálva nagyon lehet gurulni. Mivel, hogy a gyári kenda kwick trax meglehetõsen recézett felületû és ez szerintem lassítja a bringát.
Régebben, még a vásárlás elõtt valaki ajánlott neked ciklokrossz biciklit, hogy hátha az jobb lenne. Azzal 2 legyet ütöttél volna 1 csapásra.
Ja, én voltam!
#28378
Posted 2009. May 13. - 10:00
Ez az oroszok bringája (Team Katyusa) volt szerencsém látni a Silence Lotto tavalyi gépét.... (proathlonosok mentek vele Nice Ironman-en)... és rögzítve van az a fék
#28379
Posted 2009. May 12. - 23:28
#28380
Posted 2009. May 12. - 23:16
Race, no Rest!

Sign In
Create Account

Back to top





