Az a kis dolog, ami fogja a sárvédõt, az mûanyag, ugye? Mert haveromnak ez van, és mondta, hogy neki nem igazán vállt be, mert elég könnyen törik/lejön, és úgy általában elég gyenge neki. Te mennyi ideje használod?bajnok szervíz, hercehurca.hu
spyral sárvédõ 3000ft
nekem ez van a télimen, kurvajó, olyan mint ha ott se lenne de mégse leszel sáros
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#28321
Írta 2009. május 24. - 17:00
#28322
Írta 2009. május 24. - 16:47
Az nem éppen meredek. Ennél még az Alsó Zöldmáli vagy minek nevezett is jobb, Dabunertõl felfelé. De ajánlani tudom még a Kapor utcát szintén 2 ker, vagy Ürömi út Csillaghegytõl. Ezek mindegyike meredekebb a Kiscellinél.
Kapy út megint lájtos. Van még az EuroCenter mögött egy út, ami a Bécsire visz le. Nevére nem emlékszem.
Nézzük:
http://www.gpsies.com/coordinate.do; itt az OSM Cycle üzemmód tízméterenkénti szintvonalat ad.
1. Kiscelli utca Óbudán
Lent; Kiscelli u./ Bécsi út sarok: Elevation: 109 m N 47°32'18.623" E 19°1'53.694" N 47°32.310' E 19°01.894'
Fent; Kiscelli út jobbkanyar (Kastély elõtt): Elevation: 144 m N 47°32'15.755" E 19°1'44.811" N 47°32.262' E 19°01.746'
Távolság 175m; emelkedés 35m.
Meredekség 35/175*100=20% - ez azért valami, igaz, rövid. E szakasz vége - úgy tûnik - meredekebb, mint az eleje, de ez szubjektív, a magasságmérõmön nincs pillanatnyi-meredekség-mérõ.
2. Alsó-Zöldmáli Budán
Lent (Ürömi utcánál): Elevation: 123 m N 47°31'39.690" E 19°2'00.029" N 47°31.661' E 19°02.000'
Fent (Pusztaszeri út): Elevation: 172 m N 47°31'42.872" E 19°1'38.322" N 47°31.714' E 19°01.638'
Távolság 291 m, emelkedés 49m, meredekség ~17%, mivel hosszabb, lehet, hogy tényleg nehezebb, mint a Kiscelli (hisz az egy rövid sprint), s lehet helyileg meredekebb része is.
3. Kapor u. Budán
Lent (??); Kapor u. Bimbó út sarok: Elevation: 182 m N 47°31'04.322" E 19°1'02.402" N 47°31.072' E 19°01.040'
Közepe; Kapor u, Felvinci út sarok: Elevation: 186 m N 47°31'01.870" E 19°1'00.046" N 47°31.031' E 19°01.000'
Fent (?); Kapor u. Alvinci út sarok: Elevation: 190 m N 47°31'00.566" E 19°0'58.385" N 47°31.009' E 19°00.973
Távolság (Bimbó-Felvinci): 137m, emelkedés 8m (a meredekség így csak 5.8% lenne). Valami nem stimmel, vagy az adataim rosszak, esetleg nem a Kapor utcára, hanem a Felvinci útra gondoltál? A Kapor a Google Map relief-je szerint sem tûnik meredeknek, ám emlékszem, arrafele tényleg van egy erõsen meredek utca; vajon melyik az?
A Kiscellin milyen áttétellel mégy? Még senkivel sem találkoztam, aki két lánctányéros oútival ott fölment volna. Kompakttal?
A csillaghegyi Ürömi út tényleg jó meredeknek tûnik, s mivel jóval hosszabb, mint a többi versenyzõ, érdekesebb is. Milyen áttétellel mégy ott, ki kell-e állni?
4. Ürömi út Csillaghegyen
Lent (Ürömi út Pusztakúti út sarok): Elevation: 109 m N 47°35'11.758" E 19°2'33.631" N 47°35.195' E 19°02.560'
Fent (Ürömi út és Péterhegyi utca [Üröm] találkozása): Elevation: 193 m N 47°35'17.541" E 19°2'02.578" N 47°35.292' E 19°02.042'
Kb. 900 m, kb. 84/900*100=9.3%-os meredekség, láthatólag egyes szakaszai meredekebbek, de nem tudom pontosabban mérni.
A számítások hozzávetõlegesek, ha valakinek jobb van illetve végigment minden, pontosítást szívesen fogadok, amíg kipróbálom e tippeket személyesen is (külhonban vagyok épp). Pl. meredekség-mérõs óra (Polar, Mavic) adatai, áttétel, ilyesmi. No meg az élmény!
#28323
Írta 2009. május 24. - 14:12
spyral sárvédõ 3000ft
nekem ez van a télimen, kurvajó, olyan mint ha ott se lenne de mégse leszel sáros
Hello!
Nemrég vettem egy régi országútit, hogy a városban közlekedhessek vele. A következõ lépés a sárvédõ lenne, mert már egyszer eláztam, és ez pont elég volt. Tehát elmentem a Decathlon-ba, gondolván, hogy ott csak van valami, ami jó lesz nekem, hát nem volt... voltak ilyen újfajta feketék, amik nem néztek ki túl strapabírónak, és nem is igazán illenek az én bicajomhoz. Megkérdeztem a mûhelyben a srácot, azt mondta, náluk ilyen nem is lesz (van egy 8000ezer környékén).
Hol lehetne normális áron venni normális sárvédõt?
#28324
Írta 2009. május 24. - 12:53
#28325
Írta 2009. május 24. - 12:40
Számomra Bp-n a legmeredekebb eddig a budai Kiscelli utca, annak is a Bécsi úttól fölfele tartó szakasza, az elsõ (jobb)kanyarig (jobbra a Szt. Margit kórház). Néha itt megyek a Hármashatárhegy fele. Állítólag a (kissé följebbi) Nyereg utca hasonló (rosszabb?); azt még nem próbáltam.
32/24-el megyek (három lánckerék elõl; finom régi francia Poulidor/Mercier országúti). Ki tud jobbat ugyanitt? Komolyan érdekel. Eleinte nem ment, az utolsó öt méteren meg kellett állnom. A feljutás titka lazítás és összpontosítás volt - s azóta megy. A Kapy út ehhez képest gyerekjáték.
A Google Map relief-je szerint meredekebb lehet, mint a budaõrsi Sikló utca, de a Google Map nem elég finom felbontású.
Az nem éppen meredek. Ennél még az Alsó Zöldmáli vagy minek nevezett is jobb, Dabunertõl felfelé. De ajánlani tudom még a Kapor utcát szintén 2 ker, vagy Ürömi út Csillaghegytõl. Ezek mindegyike meredekebb a Kiscellinél.
Kapy út megint lájtos. Van még az EuroCenter mögött egy út, ami a Bécsire visz le. Nevére nem emlékszem.
#28326
Írta 2009. május 24. - 11:17
Nemrég vettem egy régi országútit, hogy a városban közlekedhessek vele. A következõ lépés a sárvédõ lenne, mert már egyszer eláztam, és ez pont elég volt. Tehát elmentem a Decathlon-ba, gondolván, hogy ott csak van valami, ami jó lesz nekem, hát nem volt... voltak ilyen újfajta feketék, amik nem néztek ki túl strapabírónak, és nem is igazán illenek az én bicajomhoz. Megkérdeztem a mûhelyben a srácot, azt mondta, náluk ilyen nem is lesz (van egy 8000ezer környékén).
Hol lehetne normális áron venni normális sárvédõt?
#28327
Írta 2009. május 24. - 01:30
32/24-el megyek (három lánckerék elõl; finom régi francia Poulidor/Mercier országúti). Ki tud jobbat ugyanitt? Komolyan érdekel. Eleinte nem ment, az utolsó öt méteren meg kellett állnom. A feljutás titka lazítás és összpontosítás volt - s azóta megy. A Kapy út ehhez képest gyerekjáték.
A Google Map relief-je szerint meredekebb lehet, mint a budaõrsi Sikló utca, de a Google Map nem elég finom felbontású.
#28328
Írta 2009. május 23. - 22:59
Ma felmentem, de nem volt konnyu, minden egyes pedalfordulatnal hallottam, ahogy egy kicsit elkapar a hatso kerek. Garmin szerint 22% volt a legmeredekebb resze, 75meter hosszú, 16% feletti atlag.
Terkep
Ismertek ennel meredekebbet, hosszabbat valahol?
#28329
Írta 2009. május 23. - 14:18
Mondjuk értelme nem sok van neki. Ahhoz, hogy ez a bigyó terelje a gumit, már jó 2-3 cm-rel mellé kell orientálni a kereket. Példának okáért el nem tudom képzelni, hogyan lehet az elsõ villánál úgy belepottyantani a kereket a helyére a tengelynél, hogy a fékeknél ekkora difi legyen.
Versenybringa alkatresz, csak verseny kozben van jelentosege.
Gyors cserenel elfordulhat, hogy azert nem tudod a papucsokba tenni a tengelyt, mert a gumi tamaszkodik a fekpofa aljan. Marmint ha nincs ott ez a bigyo.
#28330
Írta 2009. május 23. - 11:44
#28331
Írta 2009. május 21. - 18:52
Valaki meg tudná mondani, hogy az országúti fékpofákon, az a lelógó 90-fokkal elforgatott, kis v alakú basz mire jó?
A vizuális gondolkodásúaknak itt a kép (sajnos jobbat hirtelen nemtaláltam)
Alul piros elipszissel jelölve a kérdéses mütyür.
#28332
Írta 2009. május 21. - 17:56
A vizuális gondolkodásúaknak itt a kép (sajnos jobbat hirtelen nemtaláltam)
Alul piros elipszissel jelölve a kérdéses mütyür.
#28333
Írta 2009. május 18. - 21:14
#28334
Írta 2009. május 18. - 14:32
én 9es 105ös tányérokkal és 10es 105ös lánccal mentem majd egy évet, tökéletesen mûködött
Köszi!! Megnyugodtam..
#28335
Írta 2009. május 18. - 14:13
Hello!
Tudnátok segíteni egy kérdésben:
9-es ultegra lánctányéron elmenne a 10-es lánc?
Az én gondolatmenetem:
a 10-es és 9-es láncot is 1/2"x11/128"-szélességûnek írják- ezek szerint ez a belsõ szélesség, hiszen a külsõ szélességnek különböznie kell a kisebb hátsó hézagok miatt.
Viszont ha a belsõ szélesség ugyanaz, akkor mi gondja lenne a 10-es láncnak a 9-es lánctányérokon(2 tányéros megoldás)?
Lécci javítsatok ki, ha rosszul gondolom! Köszi!!
#28336
Írta 2009. május 18. - 14:02
Tudnátok segíteni egy kérdésben:
9-es ultegra lánctányéron elmenne a 10-es lánc?
Az én gondolatmenetem:
a 10-es és 9-es láncot is 1/2"x11/128"-szélességûnek írják- ezek szerint ez a belsõ szélesség, hiszen a külsõ szélességnek különböznie kell a kisebb hátsó hézagok miatt.
Viszont ha a belsõ szélesség ugyanaz, akkor mi gondja lenne a 10-es láncnak a 9-es lánctányérokon(2 tányéros megoldás)?
Lécci javítsatok ki, ha rosszul gondolom! Köszi!!
#28337
Írta 2009. május 16. - 22:20
amúgy ne tévesszen meg hogy ide írok, nincs országútim, és bár elég jó súlyban van a bicajom, nem grammozok. és a csapágyaim is jól futnak.
ha nagyon könnyû volna a keróm (és nem ss-szel járnék), kipróbánám a szabadonfutóban mondjuk. aztán a többi.
#28338
Írta 2009. május 16. - 14:29
#28339
Írta 2009. május 16. - 14:20
#28340
Írta 2009. május 16. - 11:00
Hello,
Kicsit késõn válaszolva:
E kettõ között gondolkozom
Fulcrum R3 vs Mavic Ksyrium Elite.
És nem tudok dönteni:))
Hát olyan nagy különbség nem lehet köztük. Azt kell választani amelyik jobban tetszik, meg jobban megy a bringához.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





