Nem értem mit problémáztok! A két bicaj egyáltalán nem túlzás! Van aki négyet tart: terepre-földútra-jó betonra-rossz betonra stb. Ráadásul, nem kell indulás elõtt kerékcserével bajlódni, hanem arra a bringára pattanok fel amelyik az aznapi útvonalhoz a leginkább megfelel. Ha csak egy cyclocrossom volna a kerékcsere mellett gyermeküléses napokon még egy röpke kormánycserét is kéne végeznem. A kisrác közben gondolom eljátszana a homokozóban. Mire végzek a munkálatokkal lemenne a nap és szerelhetném fel a világítást is.
Abban egyetértek, hogy a cyclocross több kerékszett esetén egy szuprejó könnyû univerzális bicó, ami egy fasza outis kerékszettel meg vékony gumikkal felvehetné a versenyt a strada 3000-el. Ha a cyclocrosst országútakra tervezték volna, akkor az outis futamokon mindenki vékonygumis cyclocrossal indulna! Úgyhogy maradjunk abban, hogy használjuk a bringákat arra a rendeltetési célra amire gyárilag tervezték õket.
Van akinek bejön, hogy naponta cserélgeti külsõket, vagy jobbik esetben- ha van rá lóvé- a kerékszeteket. Nekem nem! A kevés kis szabadidõmet inkább bringázással tölteném, nem szereléssel.
És ha feltennél outi külsõket, akkor is? Elég kifogásgyanús az indokod.
Outi helyett gondoltam a ciklokrosszt, nem mellé.
Ha volna egy montim azt bizony én is elcserélném egy cyclocrossra. A KTM stradat semmiképpen. Nagyon korrekt kis gép. Isteni érzés vele jó úton suhanni! Múltkor egy össztelós montival (áruházi 40 000 Ft-os kategória) elmentem a 600 m-re lévõ ABC-be bevásárolni. Hát arra sem volt jó. Inkább mentem volna gyalog. Sajgott a fenekem és izomlázam lett. Nem viccelek! A szatyrokat ráakasztani, talán arra jó! A strada-val egy 80 km-es kemény edzés után sem éreztem ilyet. No persze senkit nem akarok megbántani. ez az én szuverén értékrendem.
Inkább Kobuc érvei furcsák. Nem értem az alulteljesítéses dolgot; ha jól rémlik T. Frischknecht is indult o.úti versenyen cx géppel...
Én is osztom CX pártiak véleményét, igazi mindenes, stapabíró, erõs, merev, mindenhova jó, csak gumit kell cserélgetni.
Ha új bringát vennék, csakis ilyet!
Annak ellenére, hogy szeretem a montim (és kötõdöm is hozzá - bár ez sokaknak furcsa lehet), bármikor elcserélném egy hasonló állapotú cyclocrossra-ra.
Nem verrsenyzek. de az edzettségi szintemet fejleszteni szeretném. Az állólképesség mércéje pedig az, hogy hogyan teljesítek. Szar vagy célnak nem megfelelõ rosszul megválasztott bringával alulteljesítek és nem csak ez az eredmény lessz rosszabb, de nem nyújt akkora élvezetet a kerékpározás sem! Amikor megvettem a stradat próbaképpen felraktam rá a régi schvinn taposóját. Hatástalan is volt, csúnya is volt...Rájöttem igazad van lábrögzítésre nagyon szükség van még hobbi szinten is. Aztán jött a shimano pdm 324 patent-taposó egy merida trekking expert cipõvel. Munkábajárni (2x25km!) nagyon jó kombináció. A cipõ velúr utcai edzõcipõ megjelenésû, a stoplik diszkréten a talpba süllyednek. Ha bemegyek útközben reggelit vásárolni nem balettozok vele az üzletben a járólapon nem néznek utánam, melyik bolygóról jöttem. Azért ha volna egy korrekt lookos ûrhajós felszerelésem és biztosan tudnám, hogy annyival kényelmesebb, mint amennyivel drágább is, akkor tartanék inkább a munkahelyemen váltócipõt nem érdekelne mit szólnak amikor balettozok és büszkén lépkednék a boltosnál is hadd repedjen az a járólap.
Már ne haragudj, de mi az, hogy alul teljesítesz? Még ha versenyzésrõl volna szó megérteném, de ha jól emlékszem sima taposó pedállal tervezted használni a bringádat, azon meg szerintem inkább múlik a teljesítmény.
Már ne haragudj, de mi az, hogy alul teljesítesz? Még ha versenyzésrõl volna szó megérteném, de ha jól emlékszem sima taposó pedállal tervezted használni a bringádat, azon meg szerintem inkább múlik a teljesítmény.