Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#27801
Posted 2009. July 29. - 17:53

#27802
Posted 2009. July 29. - 17:22

http://bikemag.hu/sh...betekero-szalag
#27803
Posted 2009. July 29. - 17:12

milyen bandázst javasoltok ami nem csúszkál és viszonylag puhább meg ducibb?
ja és lehessen itthon is kapni

#27804
Posted 2009. July 29. - 16:31

#27805
Posted 2009. July 29. - 16:04

Ti vagytok az utolsó reményem. Egy olyan kérdésem lenne, hogy egyszerû nagyjából egyenes, nem hajlított, egyszerû halandó ember által megfizethetõ könyöklõt hol és kb. mennyiért tudnék vásárolni? Már nem tudom hány weboldalt megnéztem, de csak össze-vissza hajlítottakat találtam. Olyanra gondoltam, mint az idei Tour de France-on szereplõ Columbia csapat idõkerékpárokra felszerelt könyöklõk. Az elképzelésemhez legközelebb álló darab a következõ: http://www.wiggle.co...ynop-tt-kit.jpg
Csak ez egybe van egy nem olcsó kormánnyal. Ha valakinek esetleg lenne ötlete vagy tanácsa és azt megírná nekem egy üzenetben, nagyon hálás lennék.
Elõre is köszönöm!
#27806
Posted 2009. July 29. - 15:42

Alapból 3 féle méret is ami volt múltkor a kezemben.
gyász :-))
matuznál van sokféle méret? vagy guruljak be bringával együtt vhova és próba?
#27807
Posted 2009. July 29. - 14:56

sziasztok,
tudja vki hogy az acélvázaknál elterjedt nyeregvázcsõ csavarokból létezik e többfajta hosszúságú?
27,2-es a nyeregcsõ, a csavarban sajnos megszakadt a menet, vettem újat, de ezzel csak úgy lehet rögzíteni a csövet (anélkül hogy elforogna) hogy kell 3 db alátét, plusz kólásdoboz darab a csõ és a váz közé
/sajnos a régi csavart kidobtam így nem tudom megnézni milyen hosszú volt/
Alapból 3 féle méret is ami volt múltkor a kezemben.
#27808
Posted 2009. July 29. - 14:13

tudja vki hogy az acélvázaknál elterjedt nyeregvázcsõ csavarokból létezik e többfajta hosszúságú?
27,2-es a nyeregcsõ, a csavarban sajnos megszakadt a menet, vettem újat, de ezzel csak úgy lehet rögzíteni a csövet (anélkül hogy elforogna) hogy kell 3 db alátét, plusz kólásdoboz darab a csõ és a váz közé
/sajnos a régi csavart kidobtam így nem tudom megnézni milyen hosszú volt/
#27809
Posted 2009. July 29. - 14:09

#27810
vendég_7700_*
Posted 2009. July 29. - 10:40

Szike81: Nekem is rémlett, hogy már szerepelt volna valahol, de még nem sikerült megtalálnom.
Robko66: Yasec-mûhely valamiért nem jutott eszembe. Köszi az ötletet, felveszem velük a kapcsolatot.
Efi99: Valszeg az én kezem is benne lehetett a dologban, de igazából nem tudom, hogy mitõl repedt el, pedig már napok óta töröm rajta a fejem.Egyszercsak bizonytalanná vált az úttartás, mintha a gumiban a nyomás hirtelen a felére csökkent volna.
Jut eszembe: szerintetek mennyiért lehet mostanság hozzájutni egy jó állapotú Sh.-rotoros RevX -hez?
#27811
Posted 2009. July 28. - 20:14

Üdv Urak!
Tud valaki olyan helyet, ahol tudnak karbonkereket javítani? (Sikeresen megrepesztettem az õsöreg Spinergy Rev-X oldalát.)
Jajj, mi történt vele, ugyanilyet használok. Magától repedt meg, vagy a te kezed is benne volt?
#27812
Posted 2009. July 28. - 18:32

#27813
Posted 2009. July 28. - 17:31

@Richie
olasz: (kis ejtes, viszonylag kis elorenyulas, de a fekkar lentebb van, mint a felso vizszintes resz, alul egyenes, legtobbszor kicsit dontve hasznaljak)
Anatomic (altalaban jo nagy ejtes, fekkar feljebb van az olaszhoz kepest -
a kepen lathato elorefele bukik, ezert becsapos, also fogas ~45fokos)
compact (nagyon kicsi ejtes, kicsi kinyulas, fekkar nagyjabol egy magassagban a kozepso vizszintes resszel)
Persze a variacios szamosak.

köszönöm!
ez igazán profi magyarázat...
#27814
Posted 2009. July 28. - 16:46

Sajnos a karbon dolgokhoz nem értek, de lenne más jellegû kérdésem:
Shimano RSX fékváltókarjaimat és sora elsõ és hátsó váltóimat szeretném campagnolo veloce-ra cserélni, mert úgy hallottam, hogy sokkal tovább bírja a campa, mint a shimano. Ez tényleg így van?
Milyet érdemes venni? Újat vagy használtat?
A régebbi campa modellekbõl érdemes e venni? pl: mirage
Hol lehet olcsóbban hozzájutni?
Köszi
Campa Mirage, attól függ mennyire régit szeretnél venni, már kivonta a Campa, de az utolsó széria már 10 sebességes volt, így bõven fogsz hozzá alkatrészt találni. Nekem hátul Mirage váltóm van, meg a fékváltókarok is Mirage-ok és szépen teszi a dolgát.
#27815
Posted 2009. July 28. - 14:43

olasz: (kis ejtes, viszonylag kis elorenyulas, de a fekkar lentebb van, mint a felso vizszintes resz, alul egyenes, legtobbszor kicsit dontve hasznaljak)

Anatomic (altalaban jo nagy ejtes, fekkar feljebb van az olaszhoz kepest -
a kepen lathato elorefele bukik, ezert becsapos, also fogas ~45fokos)

compact (nagyon kicsi ejtes, kicsi kinyulas, fekkar nagyjabol egy magassagban a kozepso vizszintes resszel)

Persze a variacios szamosak.
#27816
Posted 2009. July 28. - 11:23

valamelyik országútis versenyzõ faterja foglakozik vele (tán Szeghalmi)márpedig de, alattam is volt már törött támvillás, majd javított váz.
De én is csak segget csinálok a számból, contact nekem sincs.
jobb bringaboltokban tudják a kontaktot
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#27817
Posted 2009. July 28. - 10:40


RAUH-Welt
B E G R I F F
#27818
Posted 2009. July 28. - 09:27

en nem mondtam 100%-ra, viszont sajat szememmel meg nem lattam javitott karbont. meg olyanrol se hallottam aki ilyesmivel foglalkozik.
alapvetoen a karbon vazakat ugye retegelik, aztan preselik aztan kisutik kemenceben. ez adja meg az erosseget. ha eltorik akkor hogyan javitod? valami speci ragasztoval? nem hitetlenkedek csak probalom kitalalni
Ne próbáld, így kár hozzáállni, mert nem errõl szól az egész. Úgy gondolkozz, hogy van egy drótszövet és arra nyomnak rá gumit (ilyet már láthattál). Namármost a szövet a karbon, a többi meg csak mûanyag, ahogyan szokták is mondani. Szóval sima ragasztóval menne a dolog, de van itt még valami. A szálakat nem árt rögzíteni a mûanyaghoz, hogy ne mozduljon el a mûanyagban, no ez benne a tudomány, de ezek már gyártáskor olyanok, hogy hõre / olvadékban komplexálódnak (nem káromkodok), amit aztán a mûanyag megfog amikor megszilárdult.
Javítható. A fórumon valakinek az aláírásában is szerepel. Keress rá, több helyen is volt már róla szó.
Hengernek és Rémhörcsögnek vannak talán ilyen tapasztalatai... rákeresés után.
#27819
Posted 2009. July 28. - 09:06

Sajnos a karbon dolgokhoz nem értek, de lenne más jellegû kérdésem:
Shimano RSX fékváltókarjaimat és sora elsõ és hátsó váltóimat szeretném campagnolo veloce-ra cserélni, mert úgy hallottam, hogy sokkal tovább bírja a campa, mint a shimano. Ez tényleg így van?
Milyet érdemes venni? Újat vagy használtat?
A régebbi campa modellekbõl érdemes e venni? pl: mirage
Hol lehet olcsóbban hozzájutni?
Köszi
A régebbi Campa modellek alkatrészellátottsága problémás. Ha Campa-ra váltasz, akkor az egész szettet cseréld le agyastól sorostól láncostól mindenestõl. Bár össze lehet lõni a két külön rendszert, de nagy veszõdség árán (saját tapasztalat). Az viszont igaz, hogy az alsóbb kategóriás Campa cuccok több technikai csemegét adnak, mint a Shimano hasonló modelljei. Bár azért akkora különbséget nem fogsz érezni. Bár a Sora-ról Veloce-ra váltani nagy ugrás lesz. Viszont ha árérzékeny vagy, nézz utána a 7700as és a 6600as Dura ace illetve Ultegra alkatrészeknek. Fõleg ultegrát lehet jó áron találni kis szerencsével, ami még nagyobb ugrás lesz. Vagy még a 105öst is javaslom. Azokban a szettekben is megvan minden ami kellhet. Octalink hajtómû, ami azért elég merev, 2. generációs fékváltókar 9fokozat stb stb.
#27820
Posted 2009. July 28. - 07:50

@Richie: Minden kormany tesztnek ezek alapadatai. A gyartok is megadjak, de nagyon nem egyforman merik! Nemelyik szelessege is kulonbozik a fekkaroknal es az also fogasnal, pl.
Vegulis harom fo csalad van manapsag, csaladon belul nagyjabol hasonlo elorenyulas, ejtessel. Olasz, anatomikus, kompakt. Belgat mar nem nagyon latni.
köszi a választ!
viszont a több info még több kérdést szül...
csak pár szóban elmondanád a 3 fõ család alap tulajdonságait(elõny,hátrány,ismertetõjegyek,estleg felhasználás?)
régi bicós vagyok ,de friss outi-tulaj és hát muszáj a gépet pöpecre faragni

peace