E nélkül mit veszel?
semmit.
ezért nem vettem még aki mért is nekem, ott:
-ahol perfekt lett volna a homlokcsőhossz, azt elvitték előlem
-ahol meg az ár-más tényezők jók lettek volna, ahhoz nem ártana kivennem pár bordámat.
E nélkül mit veszel?
semmit.
ezért nem vettem még aki mért is nekem, ott:
-ahol perfekt lett volna a homlokcsőhossz, azt elvitték előlem
-ahol meg az ár-más tényezők jók lettek volna, ahhoz nem ártana kivennem pár bordámat.
Csak azzal a kettővel mire mész? Ehez hozzá jön még az első villa hossza és a középcsapágy helyzete. Szerintem együtt határozzák meg, hogy az üléspozíciódhoz képest hol lesz a kormány. /meg még szögek, stb./ Stack-reach, ezek a legfontosabbak, ha csak a pozícióm nézem a bringán. Én legalábbis ezt vettem észre, javíts ki, ha rosszul gondolom.
de azon fakadtam ki, hogy nem adja meg senki szinte, s ha kérdezem, akkor is totál más adatokat adnak meg helyette
kis "most már kikívánkozik tőlem" agyfingatás:
ha valaki vázat hirdet, miért nem ad meg homlokcsőhosszt? tudom, kurva bonyolult lemérni, mert kb. az az egyetlen cső a bringán, amihez még mérőszalag sem kell, mert olyan rövid, hogy 90%-ban egy 20 cm-es vonalzó is elég a feladatra...
És beszédes.
Utálom, hogy mindig kérdezni kell.
szerk: sőt, sokszor megesik, hogy írok üzit, amiben kérem, hogy "vízszintes felsőcsőhosszt és homlokcsőhosszt szeretnék tudni".. válaszba kapok láncvilla-támvilla-alsócsőhosszt, átlépőmagasságot, meg a legutóbbi alom kismacskájának színkészletét is, de a két kérdezett adatra valamiért nem derül fény..
Vejne módosította - 2016. november 14. - 17:52
Nálatok meg a Cube-ok törtek nem?
De ahogy hallottam a Szerpentineseknek meg a Cervelo csapágyházak.
2 ismerősnek meg a Speci Tarmac.
Szóval amióta ezeket hallom én megbecsülöm a 6-7 éves Scottomat ami meg se nyikkant a 40.000 alatt amit eddig beletettem
A sebesség mindent megold.
pedig a karbon erős, mint ahogy ez a papucsos szarproli is bemutatja http://bit.ly/2eP8GYL
Lengyel Gabi mesélte még azt hiszem hogy a csapat összes vázát eltörték.
Nálatok meg a Cube-ok törtek nem?
De ahogy hallottam a Szerpentineseknek meg a Cervelo csapágyházak.
2 ismerősnek meg a Speci Tarmac.
Szóval amióta ezeket hallom én megbecsülöm a 6-7 éves Scottomat ami meg se nyikkant a 40.000 alatt amit eddig beletettem
Hol? Jol titkoljak, en meg egyet se lattam!
A sebesség mindent megold.
egész jól néz ki ez a C12-es váz. a színek is okésak. legalábbis nekem tetszik. így már értelmet nyernek a fekete alkatrészek. csak a hajtókart cserélném vlmi régebbi record-ra. olyanra,aminek az 5. lánctányér rögzítése a karon van. azzal talán még jobban nézne ki. esetleg még egy ezüst színű bandázs is elférne rajta.
donciccio módosította - 2016. november 11. - 11:37
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
@PP: az expanderke 45mm hosszú kb, és nekem csak 5mm körüli emelésre volt szükségem, a villanyak ezt "majdnem" lehetővé tette volna. 10mm hézagolóval a villanyak vége pont a két stucnicsavar közé esett, 15mm-rel meg kb. a felső csavarral egy nívóba. Ez nem lenne túl stabil-biztonságos, de így, hogy az expander szélesebb felületen támasztja belül, már használható.
@sisq: mi? nemértem. Simán colos villanyak, a stucni 1.125-ös nyakra való, a távtartók szintén, az expander 1"-os villanyakhoz. a távtartók-kormányszár is szűkítővel van fent (leánykori nevén "vágottvillanyakdrab")
Vejne, nem egészen értem, hogy jön össze az expander a stucniemeléssel? ha rövid a villanyak, azon hogyan segít az expander?
Úgy, hogy a bringán 1 1/8-as a villanyak. Vett colos belső, 1 1/8-as külső átmérőjű spacert, amit az expander rögzített. És a nyakra-spacerre fogatta a stucnit.
pár hete kitaláltam, hogy kipróbálom, milyen, ha még 5mm-t emelek a kormányon, ami kis akadályba ütközött a coralnál (a dale-en még 1 centit is röhögve tudok, ott szerencsére Hunor nagyon hosszú nyakú villát szerzett a vázhoz, mikor lecsapott rá!)
Nos, a coralnál pont úgy esett, hogy nem ment volna. Vettem 900 ft-ért egy karbon villanyakhoz való expandert, s megoldva a probléma! A rózsát ugyan ki kellett szedni a villanyakból (hehe, ráadásul a rózsa alatt találtunk még egyet. elmebeteg..)
de így most egy elegáns, bármikor eltávolítható expanderrel van odafogva a stucni, és többet tudsz játszani a magassággal is.
kész elmebaj, mennyi hülye ahead kupak, hézagoló van itthon, de ez ilyen. Ami folyamatosan a látóteredben van a bringán út közben, oda áldozol némi változatosságra
http://www.ebay.com/...=p2047675.l2557
igen, ez a leírás alapján colnyolcados, de fizetéskor csak beírtam a "seller's note-ba", hogy 1 colos villanyakhoz valóra van szükségem, és azt küldött kész költséghatékony megoldás
ezekkel használom:
http://www.ebay.com/...cvip=true&rt=nc
nagyon gyakori 2-2.5mm-es méretek is vannak benne.
Vejne módosította - 2016. november 09. - 08:38
Én úgy tudom nagy számban törtek el a c12-k.
Hol? Jol titkoljak, en meg egyet se lattam!
Én úgy tudom nagy számban törtek el a c12-k.Jövök még egy picit szenvedni! A Kuota szívás. Tulajjal nem sikerült összefutni, eléggé megbízhatatlan.
Fujit kipróbáltam de nem fogott meg. Specin rágódom még, jövő héten talán kesz időm Bp-re elvánszorogni.
Maxinál láttam még egy treket meg egy wiliert.
Pár versenyen láttam C12 bringát. Kinézetre kellemes gépek voltak, tapasztalat van esetleg velük?
A sebesség mindent megold.
De még a scultura cf2 karbonváz is.
Ezt megerősítem én is.Igaz ennél elől van egy kis műanyag peremes hüvely,ami bevezeti,hátul meg csak egy snassz lyukból(csőböl) gyün ki.
nem egy komolytalan bringa a csőszett és a delta fék alapján. a bovdenház bevezetése a felsőcsőbe viszont érdekes, nagyjából fúrtak neki egy lyukat...általában szoktak oda tenni egy "kopoltyút" mint itt http://bit.ly/2fqGfSc
a Bianchi-m,és a Neuzer-em is így van megcsinálva. tényleg egy cső van benne.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nem egy komolytalan bringa a csőszett és a delta fék alapján. a bovdenház bevezetése a felsőcsőbe viszont érdekes, nagyjából fúrtak neki egy lyukat...általában szoktak oda tenni egy "kopoltyút" mint itt http://bit.ly/2fqGfSc
Az nem egy lyuk, hanem egy cso belehegesztve (forrasztva) a vazba, majd sikba csiszolva. Mondjuk nem eppen ritka megoldas, nem ertem miert lep meg ez? A 25 eves Malimon is ilyen megoldas van.