Nagyon kevés outist látok aki nem sz*rja le a pirosat.
szerintem ez igénytelen proli viselkedés. én pl a zebrán is megállok a gyalogosoknak (aztán segítek megkeresni a leesett állukat)
Nagyon kevés outist látok aki nem sz*rja le a pirosat.
szerintem ez igénytelen proli viselkedés. én pl a zebrán is megállok a gyalogosoknak (aztán segítek megkeresni a leesett állukat)
Persze ezt mind domborzata válogatja.
Szabályok betartása válogatja Nagyon kevés outist látok aki nem sz*rja le a pirosat.
Tekergek módosította - 2016. november 29. - 23:13
https://cyclingtips....d-bike-gearing/
na. Legyünk kreatívak!
MJani anno úgy hirdetett egy tripla daytona (athena-centaur) campag-hajtókart, hogy középső tányérral ss-rendszerben tökéletes láncvonalat lehet elérni, illetve, a tripla felfogatásnak hála akár nagyon-kompakt áttételezés is lehetséges, vagy rövidebb tengelyes középcsapággyal akár duplaként is használható.
Ennyike. Pl. egy régi tripla hajtás 42-32 tányérjai&rövidebb tengelyes középrész, és máris ott vagy, igaz, a négyszögtengely elavult, unalmas, tészta, és 55 kilósan beletaposod az átdobóba&nyeregvázcsőbe!
A lényeg: nincs új a nap alatt, régen is voltak ilyen megoldások, túrahajtókarok, etc. Csak újra-újra elő szoktak kapni korábbi koncepciókat.
Más: úgy vettem észre, 39-16 teljesen kényelmes 30 körüli tempóhoz. Így továbbra sem értem, mi a francnak építenek sokan 52-16-os áttéttelel városi ss-t. Az olyan csirkehuszárt elzavarnám budatétény környékére. Jó szórakozást!
szerk: na, várom a sárdobálást
52-16 túlzás, de amúgy azért előnyös a nagy áttétel városban, mert nem pörgetsz és nem izzadsz le annyira és mellette tempósan is haladsz.
Tapasztalatból mondom, hogy amíg a 42-16al csatakosra izzadtan, addig az 52-18al sokkal komfortosabban érkezek meg.
Persze ezt mind domborzata válogatja.
https://cyclingtips....d-bike-gearing/
na. Legyünk kreatívak!
MJani anno úgy hirdetett egy tripla daytona (athena-centaur) campag-hajtókart, hogy középső tányérral ss-rendszerben tökéletes láncvonalat lehet elérni, illetve, a tripla felfogatásnak hála akár nagyon-kompakt áttételezés is lehetséges, vagy rövidebb tengelyes középcsapággyal akár duplaként is használható.
Ennyike. Pl. egy régi tripla hajtás 42-32 tányérjai&rövidebb tengelyes középrész, és máris ott vagy, igaz, a négyszögtengely elavult, unalmas, tészta, és 55 kilósan beletaposod az átdobóba&nyeregvázcsőbe!
A lényeg: nincs új a nap alatt, régen is voltak ilyen megoldások, túrahajtókarok, etc. Csak újra-újra elő szoktak kapni korábbi koncepciókat.
Más: úgy vettem észre, 39-16 teljesen kényelmes 30 körüli tempóhoz. Így továbbra sem értem, mi a francnak építenek sokan 52-16-os áttéttelel városi ss-t. Az olyan csirkehuszárt elzavarnám budatétény környékére. Jó szórakozást!
szerk: na, várom a sárdobálást
jó lehet cyclocross-ra is az a 42-32.
most elég lassú a lábam. a 39-16 mostanában csak olyan 26-28 km/h-hoz elég nekem. ez kb 90-es pedálfordulat.
azt,h a városi jampecok miért használnak 52-16-ot,azt nem tudom. mondjuk ez az áttétel a milin egy jó 4000-es menőé is lehetne. vagyis régen ilyeneket használtak rajta.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Hat ez eleg gagyi, sajnos. Kell meg par ev, ugy latszik, mire egy rendes kamerat elbir egy fejegyseg, ugy, hogy nem csak 6-9 masodpercet rogzit, hanem mindent.
csak ennyit tud? ezt nem is tudtam. azt hittem,h ez már vlmi jó cucc.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Hat ez eleg gagyi, sajnos. Kell meg par ev, ugy latszik, mire egy rendes kamerat elbir egy fejegyseg, ugy, hogy nem csak 6-9 masodpercet rogzit, hanem mindent.
https://cyclingtips....d-bike-gearing/
na. Legyünk kreatívak!
MJani anno úgy hirdetett egy tripla daytona (athena-centaur) campag-hajtókart, hogy középső tányérral ss-rendszerben tökéletes láncvonalat lehet elérni, illetve, a tripla felfogatásnak hála akár nagyon-kompakt áttételezés is lehetséges, vagy rövidebb tengelyes középcsapággyal akár duplaként is használható.
Ennyike. Pl. egy régi tripla hajtás 42-32 tányérjai&rövidebb tengelyes középrész, és máris ott vagy, igaz, a négyszögtengely elavult, unalmas, tészta, és 55 kilósan beletaposod az átdobóba&nyeregvázcsőbe!
A lényeg: nincs új a nap alatt, régen is voltak ilyen megoldások, túrahajtókarok, etc. Csak újra-újra elő szoktak kapni korábbi koncepciókat.
Más: úgy vettem észre, 39-16 teljesen kényelmes 30 körüli tempóhoz. Így továbbra sem értem, mi a francnak építenek sokan 52-16-os áttéttelel városi ss-t. Az olyan csirkehuszárt elzavarnám budatétény környékére. Jó szórakozást!
szerk: na, várom a sárdobálást
Vejne módosította - 2016. november 29. - 12:01
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nincs. Max. a sun ringlé cr18, de az trekkingfelni, igaz, 450-480 gramm körül megáll
uhhhh köszi!
ez amúgy nem is olyan rossz
oké, hogy egy karbon vázba nem raknám bele, de nekem az acélba szerintem tökéletes
máshol kicsit többért is kettőt kapok egy DT áráért
ha már szóba került a széles felni téma...
a DT R460-nál van olcsóbb felni, aminek 18-19 mm a belső szélessége?
és olyanra gondolok, ami nem trekking felni és kő nehéz, hanem 460g körül van
Nincs. Max. a sun ringlé cr18, de az trekkingfelni, igaz, 450-480 gramm körül megáll
http://fanaticbike.h...broncs-622x22-5
Vejne módosította - 2016. november 20. - 13:02
ha már szóba került a széles felni téma...
a DT R460-nál van olcsóbb felni, aminek 18-19 mm a belső szélessége?
és olyanra gondolok, ami nem trekking felni és kő nehéz, hanem 460g körül van
Kevés olyan hulladék gumit lehet kapni, mint a Zaffiro. Egyszer vettem egy párt, alig vártam, hogy végre elkopjon. A vizes útnak még a gondolatától is csúszik már minimális sebesség mellett is. Szárazon egyébként el lehet viselni.
tudom. nem is vettem soha, mert annyira negatívak a vélemények róla.
de rajta volt a kereken, amit vettem, és ha már kaptam, elhasználom.
kellemesen csalódtam, szándékosan kerestem a sárosabb-még reggel vizes fordulókat..
Még egy plusz: a zafirók szinte újak a kereken.
Jettison módosította - 2016. november 19. - 21:10
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ma gondoltam, kipróbálom az ursus hybridát, persze pumpáláskor sikerült úgy indítanom, hogy a pumpafej levételekor szépen letörtem a szelepfejet, ami kicsit zavart, mert vattaúj belsőt kaptam a gurigához, egy helyen sincs foltozva.. Mindegy, beletettem egy régi vredestein belsőt, ami volt itthon, de az meg szvsz lassú defektes, vagy ereszt valahol, mert 3 óra alatt elengedte a nyomást.
Mindegy, nem érdekes.
A lényeg!
23mm-es külsők, 7 baron valóban kényelmesebbek-kiszámíthatóbbak, mint a 25-28-asok a keskeny felnin. Pont. Kanyarban nem érzed, hogy kóvályogna a hatalmas ballonos külső a kis csirke felnin.
Oké, ha széles felnid van, mehet nyugodtan a széles külső. De keskeny felnin nem optimális, nem adja azt az élményt. Gumikülső méretet válassz felnihez!
szélesebb külső azonos nyomáson kevésbé deformálódik ugyan, de pont amiatt kényelmetlenebb is. Tudom, mert nyáron egyszer sikerült véletlenül túlfújnom az első kerekem, és útfélen éreztem.. 23-as külső, 7 bar, s boldogság van, ha keskeny a felnid. Ha széles, válassz 25-ös külsőt, mondjuk 6 baron. DE ne csinálj olyat, hogy széles külső-keskeny felni, mert magas nyomáson rázni fog, alacsony nyomáson kóvályogni. A felni-gumi egység. Kész.
Egyébként nagyon jó kis kerék, remek racsnihang, és merev is számomra eléggé. Nem volt rossz vétel, csak a belső szelepét ne törtem volna le
De, tény, hogy jobb a felnihez való szélességű külsővel menni, mint a keskeny felni-széles gumi kombóval. És nem érzem rázósabbnak. Még egy plusz: a zafirók szinte újak a kereken.
Azt hiszem, ezt a kerékszettet megtartom. Idővel majd a szépséghibákat korrigáltato
Vejne módosította - 2016. november 19. - 13:53
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Köszi! A geometria ellenőrzés jó ötlet, valóban látszik a különbség szemre is a régi meg az új generációk között.
Amúgy a SIS megjelölés nem a Shimano Index System-re utal, vagyis arra, hogy pozicionált? Az új generációnál már nem használják a SIS megjelölést?
pongyolaság részemről, de SiS-nek én az 1.67-es shimanokat szoktam hívni, így pl. a régi 74xx dura ace nem sis
közben lett egy ursus hybrida kerékszettem, amivel még nem tudom, mit csinálok.
sorral-gumival vettem, ami biztos:
-agyak szépen futnak, finoman-simán, a felni fékfelület jó állapotú, a sor (11s 14-26 miche) használható, a gumik-külsők jó állapotúak (hajtós zafír)
de!
az első kerékben küllők cserélve voltak. természetesen a cx ray kardküllőket sima 2mm-re
még nem tudom, mit csinálok vele. De jó könnyű, és ugyanannyi volt, mint régen a khamsinom csak ez nagyon oldszkúl, 14.5mm széles felni.
ugyanitt 280mm-es cx-ray küllőket felvásárolok.
https://cyclingtips....de-road-wheels/
minek vettem keskenyt?
Vejne módosította - 2016. november 18. - 13:44
Igen, működni fog. SiS
nézd meg egymás mellett a régi sis-es tiagrát, és az új 47-es tiagrát, a hátsó váltót. látni fogod, hogy a mostaninál a bowdenrögzítés helye a forgáspontokhoz képest totál más helyre lett tolva, más a váltótest hossza-kialakítása is, persze, hogy más rendszerek.
a sora r3000-nél ilyen nem áll fönt, ugyanaz a sis-es rendszer, mint volt, simán elműködik bármilyen régi shimanoval.
Köszi! A geometria ellenőrzés jó ötlet, valóban látszik a különbség szemre is a régi meg az új generációk között.
Amúgy a SIS megjelölés nem a Shimano Index System-re utal, vagyis arra, hogy pozicionált? Az új generációnál már nem használják a SIS megjelölést?
Igen, működni fog. SiS
nézd meg egymás mellett a régi sis-es tiagrát, és az új 47-es tiagrát, a hátsó váltót. látni fogod, hogy a mostaninál a bowdenrögzítés helye a forgáspontokhoz képest totál más helyre lett tolva, más a váltótest hossza-kialakítása is, persze, hogy más rendszerek.
a sora r3000-nél ilyen nem áll fönt, ugyanaz a sis-es rendszer, mint volt, simán elműködik bármilyen régi shimanoval.
Vejne módosította - 2016. november 18. - 11:39