Hat ez eleg gagyi, sajnos. Kell meg par ev, ugy latszik, mire egy rendes kamerat elbir egy fejegyseg, ugy, hogy nem csak 6-9 masodpercet rogzit, hanem mindent.
csak ennyit tud? ezt nem is tudtam. azt hittem,h ez már vlmi jó cucc.
Hat ez eleg gagyi, sajnos. Kell meg par ev, ugy latszik, mire egy rendes kamerat elbir egy fejegyseg, ugy, hogy nem csak 6-9 masodpercet rogzit, hanem mindent.
csak ennyit tud? ezt nem is tudtam. azt hittem,h ez már vlmi jó cucc.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Hat ez eleg gagyi, sajnos. Kell meg par ev, ugy latszik, mire egy rendes kamerat elbir egy fejegyseg, ugy, hogy nem csak 6-9 masodpercet rogzit, hanem mindent.
https://cyclingtips....d-bike-gearing/
na. Legyünk kreatívak!
MJani anno úgy hirdetett egy tripla daytona (athena-centaur) campag-hajtókart, hogy középső tányérral ss-rendszerben tökéletes láncvonalat lehet elérni, illetve, a tripla felfogatásnak hála akár nagyon-kompakt áttételezés is lehetséges, vagy rövidebb tengelyes középcsapággyal akár duplaként is használható.
Ennyike. Pl. egy régi tripla hajtás 42-32 tányérjai&rövidebb tengelyes középrész, és máris ott vagy, igaz, a négyszögtengely elavult, unalmas, tészta, és 55 kilósan beletaposod az átdobóba&nyeregvázcsőbe!
A lényeg: nincs új a nap alatt, régen is voltak ilyen megoldások, túrahajtókarok, etc. Csak újra-újra elő szoktak kapni korábbi koncepciókat.
Más: úgy vettem észre, 39-16 teljesen kényelmes 30 körüli tempóhoz. Így továbbra sem értem, mi a francnak építenek sokan 52-16-os áttéttelel városi ss-t. Az olyan csirkehuszárt elzavarnám budatétény környékére. Jó szórakozást!
szerk: na, várom a sárdobálást
Edited by Vejne, 2016. November 29. - 12:01.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nincs. Max. a sun ringlé cr18, de az trekkingfelni, igaz, 450-480 gramm körül megáll
uhhhh köszi!
ez amúgy nem is olyan rossz
oké, hogy egy karbon vázba nem raknám bele, de nekem az acélba szerintem tökéletes
máshol kicsit többért is kettőt kapok egy DT áráért
ha már szóba került a széles felni téma...
a DT R460-nál van olcsóbb felni, aminek 18-19 mm a belső szélessége?
és olyanra gondolok, ami nem trekking felni és kő nehéz, hanem 460g körül van
Nincs. Max. a sun ringlé cr18, de az trekkingfelni, igaz, 450-480 gramm körül megáll
http://fanaticbike.h...broncs-622x22-5
Edited by Vejne, 2016. November 20. - 13:02.
ha már szóba került a széles felni téma...
a DT R460-nál van olcsóbb felni, aminek 18-19 mm a belső szélessége?
és olyanra gondolok, ami nem trekking felni és kő nehéz, hanem 460g körül van
Kevés olyan hulladék gumit lehet kapni, mint a Zaffiro. Egyszer vettem egy párt, alig vártam, hogy végre elkopjon. A vizes útnak még a gondolatától is csúszik már minimális sebesség mellett is. Szárazon egyébként el lehet viselni.
tudom. nem is vettem soha, mert annyira negatívak a vélemények róla.
de rajta volt a kereken, amit vettem, és ha már kaptam, elhasználom.
kellemesen csalódtam, szándékosan kerestem a sárosabb-még reggel vizes fordulókat..
Még egy plusz: a zafirók szinte újak a kereken.
Edited by Jettison, 2016. November 19. - 21:10.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ma gondoltam, kipróbálom az ursus hybridát, persze pumpáláskor sikerült úgy indítanom, hogy a pumpafej levételekor szépen letörtem a szelepfejet, ami kicsit zavart, mert vattaúj belsőt kaptam a gurigához, egy helyen sincs foltozva.. Mindegy, beletettem egy régi vredestein belsőt, ami volt itthon, de az meg szvsz lassú defektes, vagy ereszt valahol, mert 3 óra alatt elengedte a nyomást.
Mindegy, nem érdekes.
A lényeg!
23mm-es külsők, 7 baron valóban kényelmesebbek-kiszámíthatóbbak, mint a 25-28-asok a keskeny felnin. Pont. Kanyarban nem érzed, hogy kóvályogna a hatalmas ballonos külső a kis csirke felnin.
Oké, ha széles felnid van, mehet nyugodtan a széles külső. De keskeny felnin nem optimális, nem adja azt az élményt. Gumikülső méretet válassz felnihez!
szélesebb külső azonos nyomáson kevésbé deformálódik ugyan, de pont amiatt kényelmetlenebb is. Tudom, mert nyáron egyszer sikerült véletlenül túlfújnom az első kerekem, és útfélen éreztem.. 23-as külső, 7 bar, s boldogság van, ha keskeny a felnid. Ha széles, válassz 25-ös külsőt, mondjuk 6 baron. DE ne csinálj olyat, hogy széles külső-keskeny felni, mert magas nyomáson rázni fog, alacsony nyomáson kóvályogni. A felni-gumi egység. Kész.
Egyébként nagyon jó kis kerék, remek racsnihang, és merev is számomra eléggé. Nem volt rossz vétel, csak a belső szelepét ne törtem volna le
De, tény, hogy jobb a felnihez való szélességű külsővel menni, mint a keskeny felni-széles gumi kombóval. És nem érzem rázósabbnak. Még egy plusz: a zafirók szinte újak a kereken.
Azt hiszem, ezt a kerékszettet megtartom. Idővel majd a szépséghibákat korrigáltato
Edited by Vejne, 2016. November 19. - 13:53.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Köszi! A geometria ellenőrzés jó ötlet, valóban látszik a különbség szemre is a régi meg az új generációk között.
Amúgy a SIS megjelölés nem a Shimano Index System-re utal, vagyis arra, hogy pozicionált? Az új generációnál már nem használják a SIS megjelölést?
pongyolaság részemről, de SiS-nek én az 1.67-es shimanokat szoktam hívni, így pl. a régi 74xx dura ace nem sis
közben lett egy ursus hybrida kerékszettem, amivel még nem tudom, mit csinálok.
sorral-gumival vettem, ami biztos:
-agyak szépen futnak, finoman-simán, a felni fékfelület jó állapotú, a sor (11s 14-26 miche) használható, a gumik-külsők jó állapotúak (hajtós zafír)
de!
az első kerékben küllők cserélve voltak. természetesen a cx ray kardküllőket sima 2mm-re
még nem tudom, mit csinálok vele. De jó könnyű, és ugyanannyi volt, mint régen a khamsinom csak ez nagyon oldszkúl, 14.5mm széles felni.
ugyanitt 280mm-es cx-ray küllőket felvásárolok.
https://cyclingtips....de-road-wheels/
minek vettem keskenyt?
Edited by Vejne, 2016. November 18. - 13:44.
Igen, működni fog. SiS
nézd meg egymás mellett a régi sis-es tiagrát, és az új 47-es tiagrát, a hátsó váltót. látni fogod, hogy a mostaninál a bowdenrögzítés helye a forgáspontokhoz képest totál más helyre lett tolva, más a váltótest hossza-kialakítása is, persze, hogy más rendszerek.
a sora r3000-nél ilyen nem áll fönt, ugyanaz a sis-es rendszer, mint volt, simán elműködik bármilyen régi shimanoval.
Köszi! A geometria ellenőrzés jó ötlet, valóban látszik a különbség szemre is a régi meg az új generációk között.
Amúgy a SIS megjelölés nem a Shimano Index System-re utal, vagyis arra, hogy pozicionált? Az új generációnál már nem használják a SIS megjelölést?
Igen, működni fog. SiS
nézd meg egymás mellett a régi sis-es tiagrát, és az új 47-es tiagrát, a hátsó váltót. látni fogod, hogy a mostaninál a bowdenrögzítés helye a forgáspontokhoz képest totál más helyre lett tolva, más a váltótest hossza-kialakítása is, persze, hogy más rendszerek.
a sora r3000-nél ilyen nem áll fönt, ugyanaz a sis-es rendszer, mint volt, simán elműködik bármilyen régi shimanoval.
Edited by Vejne, 2016. November 18. - 11:39.
Hello, van arról lövése valakinek, hogy az új rejtett bowdenes 3000-es sorozatszámon futó Sora szett váltójának bowden húzása kompatibilis-e a korábbi 10-9-8 as rendszerekkel?
nem nagyon találok róla infót és a shimano új szettjeinek hátsó váltói nem kompatibilisek a régebbi szettekkel. Az új rejtett bowdenes (4700-as) tiagra sem működik a régivel (4600-as) mert már megkapta az újabb szériáknál alkalmazott kábel húzási arányt. pedig mindkét szett 10-es és ez a félelmem van ezzel is. hogy fű alatt az új váltó is új húzási arányt kapott a váltókarral együtt.
Téli bicóra kéne egy váltó és a sora pont jó lenne, de ahonnan rendelnék ott már csak a 3000-es kínálják.
na, némi "oké, de használható is?" kerékszett:
egy hármas
http://www.rczbikesh...peed-black.html
kupon hozzá RCZRACE
posta 15 euró mo-ra
vagy ezek:
http://www.aerycs-sh...incher-310.html
https://www.cnc-bike...oducts_id=16102
értem én, hogy pille... de mennyire tészta-bírja a magyar aszfaltot, kocapocak abúzust? Kiváltképp' három ember véleménye érdekel, mert három szettet linkeltem.#Donciccio
#MJani
#Ave
megnéztem a linkelt kerekeket. az aerycs guriga sztem felejtős. sajnos kevés a fotó,és nem írják oda az agyak pontos típusát. az első kerék túl könnyű. ebből arra következtetek,h az agyban nincsen tengely,csak 2 db egészen kicsi csapágy. ilyenből láttam már olyat,ami javíthatatlan volt. amúgy írják is,h max 80 kg-ig ajánlott. az rcz kerék már egész jó lehet. dt küllők,alu anyák,és a novatec-hez nagyon hasonló agyak. ennél is 80 kg a limit. a novatec kerékszett egy arany középút lehet versenyre,és edzésre egyaránt. ehhez nem írnak súlylimitet. a 28 küllő elég stabil kereket ad. rigida felnik,rozsdamentes küllők. nem írják,de sztem ennél is alu niplik lehetnek beépítve. a másik két kerékhez képest,ennek több is az eredeti ára. a novatec kerékben még látok lehetőséget a fejlesztésre. a küllőkről nem írnak sokat,de húzott küllőkkel még lehetne faragni sztem a tömegéből. a rigida felni meg nagyon tetszik. 430 gramm. http://www.ryde.nl/pulse-comp én a novatec-et venném,ha e közül a 3 kerékszett közül kéne választanom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
na, némi "oké, de használható is?" kerékszett:
egy hármas
http://www.rczbikesh...peed-black.html
kupon hozzá RCZRACE
posta 15 euró mo-ra
vagy ezek:
http://www.aerycs-sh...incher-310.html
https://www.cnc-bike...oducts_id=16102
Edited by Vejne, 2016. November 16. - 08:40.