van itthon egy szett titánszürke (20-15-10-5-3-2.5-2) meg pár fekete is természetesen. nem tart semmi időbe kicserélni, akárcsak a kupakot feketére vagy ezüstre.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#2681
Posted 2017. January 26. - 21:00

#2682
Posted 2017. January 26. - 20:54

https://drive.google...Z0ltSUpuRURLd28
A poén, két éve a kormánycsapagy alsó csésze szintjeben volt az alsó fogás, most meg durván a felső csesze magasságában..
Mindegy
változások:
-sor 14-26 lett, a 13-23-ast szabtam át, a sor elejére-végére miche lánckerék került. A sorkezdő 10s-sorhoz való, így ott 2 db sörösdoboz alátéttel értem el, hogy 4.5mm legyen a hézagolás, a sorvégi 9s volt, az csak felkerült a miche hézagolóval. Egy vékonyka alátét kellett a tengelyre, hogy ne érjen bele a lánc a láncvillába kónuszon amúgy.
-Az xt hg93 lánc 7ezer km-rel ment apróba. Az ár kétharmadáért, amennyiért én vettem. Elvitték aznap. Még a 0.5-öt sem ejtette.
-Volt itthon korábbi évekből maradt, még nem felhasznált kábelház, jagwire alapszettből. Az került a hátsó váltóhoz, a többi bowden érintetlen maradt. A hátsó váltáshoz így új bowdenház-új rozsdamentes bowden és új alumínium kupakok kerültek fel. Nagyon jól teszi a dolgát.
-A fékek cserélve centaurról promax rc471-esre. Nyolcvan gramm mínusz, hehe. És szép fehér!
-Bandázs: visszakerült a két éve lebontott sárga basso feliratos. Tökéletes. Évek óta nem veszek bandázst, rotálgatom a régieketAz ezüst is megvan, ami már ment a dale-en és koralon is egy-egy szezont.
Hja, hogy került olyan magasra a kormány? Azt kérdezzék a szerelőtől a bótban. Ő hegesztett. Mikor kérdeztem, hogy nem lesz-e gond, letorkollt, hogy ne bonyolítsam, adjam oda a villát, oszt' hegeszt még a nyakra. Megtette.
Nagyon jól teszi a dolgát kint most. -4 fok volt ma a városháza előtt délelőtt, az utak kicsit vizesek, a jégbordák még megvannak. De ez hangtalan az egész soron, perfektül fut.
tehát
chorus váltó,
record váltókar
mirage hajtókar stronglight tányérral
pezsgő105 átdobó (a rögzítőcsavar átperselyezve m6-osra, mert egy barom kitépte a menetet belőle)
veloce sor, miche lánckerekekkel
kmc x93-s lánc (aug-ban vettem még)
jagwire kábelkék
ursus kerékszett
ricsi fejcsapágy (cserélve lesz 105re)
kb ennyi.
nagyon elégedett vagyok vele, ami nálam ritkamost ez tényleg jó lett
A kcs hézagoló elég cigányos, de a bringa patent.
- Vejne likes this
#2683
Posted 2017. January 26. - 20:37

https://drive.google...Z0ltSUpuRURLd28
A poén, két éve a kormánycsapagy alsó csésze szintjeben volt az alsó fogás, most meg durván a felső csesze magasságában..
Mindegy
változások:
-sor 14-26 lett, a 13-23-ast szabtam át, a sor elejére-végére miche lánckerék került. A sorkezdő 10s-sorhoz való, így ott 2 db sörösdoboz alátéttel értem el, hogy 4.5mm legyen a hézagolás, a sorvégi 9s volt, az csak felkerült a miche hézagolóval. Egy vékonyka alátét kellett a tengelyre, hogy ne érjen bele a lánc a láncvillába kónuszon amúgy.
-Az xt hg93 lánc 7ezer km-rel ment apróba. Az ár kétharmadáért, amennyiért én vettem. Elvitték aznap. Még a 0.5-öt sem ejtette.
-Volt itthon korábbi évekből maradt, még nem felhasznált kábelház, jagwire alapszettből. Az került a hátsó váltóhoz, a többi bowden érintetlen maradt. A hátsó váltáshoz így új bowdenház-új rozsdamentes bowden és új alumínium kupakok kerültek fel. Nagyon jól teszi a dolgát.
-A fékek cserélve centaurról promax rc471-esre. Nyolcvan gramm mínusz, hehe. És szép fehér!
-Bandázs: visszakerült a két éve lebontott sárga basso feliratos. Tökéletes. Évek óta nem veszek bandázst, rotálgatom a régieket Az ezüst is megvan, ami már ment a dale-en és koralon is egy-egy szezont.
Hja, hogy került olyan magasra a kormány? Azt kérdezzék a szerelőtől a bótban. Ő hegesztett. Mikor kérdeztem, hogy nem lesz-e gond, letorkollt, hogy ne bonyolítsam, adjam oda a villát, oszt' hegeszt még a nyakra. Megtette.
Nagyon jól teszi a dolgát kint most. -4 fok volt ma a városháza előtt délelőtt, az utak kicsit vizesek, a jégbordák még megvannak. De ez hangtalan az egész soron, perfektül fut.
tehát
chorus váltó,
record váltókar
mirage hajtókar stronglight tányérral
pezsgő105 átdobó (a rögzítőcsavar átperselyezve m6-osra, mert egy barom kitépte a menetet belőle )
veloce sor, miche lánckerekekkel
kmc x93-s lánc (aug-ban vettem még)
jagwire kábelkék
ursus kerékszett
ricsi fejcsapágy (cserélve lesz 105re)
kb ennyi.
nagyon elégedett vagyok vele, ami nálam ritka most ez tényleg jó lett
- Kisherceg likes this
#2684
Posted 2017. January 26. - 14:30

#2685
Posted 2017. January 26. - 13:59

nem aktuális hogy villát cseréljek de erről jut eszembe http://apro.bikemag....a-l375844.html# mire jók ezek a tapered megoldások?
#2686
Posted 2017. January 19. - 11:43

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2687
Posted 2017. January 13. - 08:29

Köszönöm mindenkinek a választ!
Szűkűlt a kör fulcrum quattro-ra és campa scirocco 35-re. Olvasgattam, hogy a quattro és a scirocco ugyan az, csak a fűzés más. A scirocco-nál a G3 fűzés mennyire szívás? Centrírozi nehezebb? A küllők nem egyenletes eloszlása miatt nem hajlamosabb a csavarodásra? Mennyire bírhatja a jó magyar utakat?
Nézegettem, aprón volt fenn pár napja egy pár száz km-t használt quattro, 67ért ment el. Bikeexpresszen akcióban 75e a scirocco, 80e a quattro. Érdemes várni használtra, milyen áron szokott menni?
Előre is köszi!!!
anno egy khamsin g3-as esésben kicsit nyolcasodott (szuzukis elcsapott, akkor törtem csontot )
a helyi boltban 500ft-ért egy centrírkulccsal 3 perc alatt megoldották. Pedig előtte el sem fordult még kioldott fékkel sem.
A g3 erős, merev, nem igazán kell majd centríroznod, ha rendeltetésszerűen használod.
a fulcrum és sci közt van még különbség! 16 küllős a quattro, 18 a scirocco első kerék.
és a fulcrum felnije 2mm-rel szélesebb, merevebb, könnyebb valamivel.
Amúgy nagy különbség nincs. Ha teheted, a fulcrumot vedd mondjuk a szélesebb felni-könnyebb tömeg miatt.
#2688
Posted 2017. January 13. - 08:05

Egyébként analóg cuccok a scirocco35 és zonda fajzatok is, ha shimanot használsz, szerintem inkább azokból válogass (igaz, a sciroco35 keskeny felnis, elöl 2-vel több külloje van, a zondabol meg a kifutott modell keskeny, az ujevi mar 17c szeles)
Csak a fulcrum nem mutat olyan szepen egy ultegra szettes bringan, mint a campagnolo felirat.
Köszönöm mindenkinek a választ!
Szűkűlt a kör fulcrum quattro-ra és campa scirocco 35-re. Olvasgattam, hogy a quattro és a scirocco ugyan az, csak a fűzés más. A scirocco-nál a G3 fűzés mennyire szívás? Centrírozi nehezebb? A küllők nem egyenletes eloszlása miatt nem hajlamosabb a csavarodásra? Mennyire bírhatja a jó magyar utakat?
Nézegettem, aprón volt fenn pár napja egy pár száz km-t használt quattro, 67ért ment el. Bikeexpresszen akcióban 75e a scirocco, 80e a quattro. Érdemes várni használtra, milyen áron szokott menni?
Előre is köszi!!!
#2689
Posted 2017. January 13. - 01:54

1-2 éve téma volt itt a karbon villába tehető "dió". Beugrott a téma, mikor ezt megláttam 1-2 hónapja: https://r2-bike.com/...eckele-coloured
Ez már elég könnyűnek számít?
Elsore 130g-t lattam.
#2690
Posted 2017. January 12. - 11:59

1-2 éve téma volt itt a karbon villába tehető "dió". Beugrott a téma, mikor ezt megláttam 1-2 hónapja: https://r2-bike.com/...eckele-coloured
Ez már elég könnyűnek számít?
- donciccio likes this
#2691
Posted 2017. January 09. - 14:17

mindeközben itthon me' má' nagyon unom a görgőzést
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2692
Posted 2017. January 08. - 21:14

Ecobike-nak, meg talán Szabó Barnabáséknak volt pár Ursus Athon kerékszettje is, arról is érdemes lehet érdeklődni.
Kicsit más stílus, de könnyű
#2693
Posted 2017. January 08. - 16:12

Nyilvan egy aero vazban jobban mutat a quattro, szoval nem kerdes.
- donciccio and Vejne like this
#2694
Posted 2017. January 08. - 09:42

Egyébként analóg cuccok a scirocco35 és zonda fajzatok is, ha shimanot használsz, szerintem inkább azokból válogass (igaz, a sciroco35 keskeny felnis, elöl 2-vel több külloje van, a zondabol meg a kifutott modell keskeny, az ujevi mar 17c szeles)
Csak a fulcrum nem mutat olyan szepen egy ultegra szettes bringan, mint a campagnolo felirat.
#2695
Posted 2017. January 08. - 09:19

Sziasztok!
Kerék vásárláson gondolkodom, max 75e-ig. Mit ajánlotok? Fulcrum racing 3-al, fulcrum quattro-val van tapasztalatotok? Melyiket választanátok, ha ugyan azon az áron lenne? Aero vázam van, 35mm-es profil a quattronál jelentene pluszt a racing 3 könnyebb súlyával szemben?
erről a két kerékről lenne szó ugye? én inkább a Quattro-t választanám. nekem két különböző rendszerem van (nehéz aero/könnyű sok küllős),de összességében azt kell mondjam,h az aero gyorsabb pl.: egy Vác-Dobogókő-Vác útvonalon.
Edited by donciccio, 2017. January 08. - 09:25.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2696
Posted 2017. January 08. - 04:05

Kerék vásárláson gondolkodom, max 75e-ig. Mit ajánlotok? Fulcrum racing 3-al, fulcrum quattro-val van tapasztalatotok? Melyiket választanátok, ha ugyan azon az áron lenne? Aero vázam van, 35mm-es profil a quattronál jelentene pluszt a racing 3 könnyebb súlyával szemben?
Edited by jackbacsi87, 2017. January 08. - 04:17.
- donciccio likes this
#2697
Posted 2017. January 06. - 12:03

http://www.bicyclero...a-sport-ii-2015 lassan be kéne szerezzem az idei külsőimet. 4 db kellene nekem,így az ár sem lényegtelen. a conti ultra sport 2-vel szemezek. van vlkinek tapasztalata vele? most vittoria rubino pro külsőim vannak. ezekhez mérten kb milyen a tapadása pl esőben? mennyire kopnak?
nekem elöl futott jó 7ezer km-t gond nélkül, most a városin nyűzöm. kopást nem látok rajta, de az elöl alap, ott ugye sosem fogy el a gumi, ellenben semmi vágás-repedés-szakadás.
szerintem tapadásra veri a rubinot, vastagabb felülete is van, így elég strapás gumi. talán nem gördül olyan jól, de nem számottevő.
én ajánlom, főleg a mókaáron.
#2698
Posted 2017. January 06. - 11:55

http://www.bicyclero...a-sport-ii-2015 lassan be kéne szerezzem az idei külsőimet. 4 db kellene nekem,így az ár sem lényegtelen. a conti ultra sport 2-vel szemezek. van vlkinek tapasztalata vele? most vittoria rubino pro külsőim vannak. ezekhez mérten kb milyen a tapadása pl esőben? mennyire kopnak?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2699
Posted 2017. January 05. - 23:14

Most minden a fenntarthatóságról meg energia felhasználásról szól ezért nem is értem, hogy egyik görgő gyártó se mozdult még rá arra, hogy mondjuk a mobilodat / laptopodat (Garminodat) is tölthetnéd görgőzés közben és közben jó fej is lennél (hogy utána persze büszkén tudjad nézni magad a tükörben, meg egyből fel tudnád dobni instára, fb-ra meg stravára, hogy mekkora ECO arc vagy.... vagy EGO arc :-)
persze a hatékonyság egy kérdés lenne, én már annak is borzasztóan örülnék, ha egy pirítóst tudnék sütni saját erőből...
Az egyik smart Tacx-ot nem kell bedugni a konnektorba. Mar az is valami.
#2700
Posted 2017. January 04. - 11:30

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A