lehet, hogy a "proliság" jele, de a belül vezetett bovdenezésnek az értelmét, hasznát a ma napig nem sikerült megfejtenem.
Bringamosaskor nincs utban.
lehet, hogy a "proliság" jele, de a belül vezetett bovdenezésnek az értelmét, hasznát a ma napig nem sikerült megfejtenem.
Bringamosaskor nincs utban.
csak 10 éve voltak csúcsbringák, de ma már elég prolinak tűnnek ezek a kint vezetett váltóbovdenek és az - nem tudom ez miért volt divat - őrült módon felcsavart fékváltókarok http://bit.ly/2ka8Qxg
lehet, hogy a "proliság" jele, de a belül vezetett bovdenezésnek az értelmét, hasznát a ma napig nem sikerült megfejtenem.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
haha ugyanaz a váz
a dealernél 1900 gr http://www.comtat.co...roducts/939.htm
a csőgyárban 1580 gr http://www.dedacciai...-replica-detail
Sziasztok!!
Mi a biztos jele annak, h egy bringa replika?? Látómezőbe került egy Dogma, de Q....vára gyanús.
THX!!
Ridley Noah Fast
csak 10 éve voltak csúcsbringák, de ma már elég prolinak tűnnek ezek a kint vezetett váltóbovdenek és az - nem tudom ez miért volt divat - őrült módon felcsavart fékváltókarok http://bit.ly/2ka8Qxg
sörös doboz falvastagságú alu vázakat nem jó megfúrni a bovdeneknek. na meg ezek,ahogy nézem cyclo cross bringák. ott meg nem fogják túl sokat lent a kormányt. gondolom ezek lehetnek a háttérben
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
csak 10 éve voltak csúcsbringák, de ma már elég prolinak tűnnek ezek a kint vezetett váltóbovdenek és az - nem tudom ez miért volt divat - őrült módon felcsavart fékváltókarok http://bit.ly/2ka8Qxg
amúgy ami érdekes: gond nélkül mentem hosszakat alsó fogásban mélyebben levő kormánnyal is, főleg tavaly júli-aug-szettember hónapok voltak húzósak. Nem volt gondom, nem éreztem mélynek, de, az elmúlt évek trendjei szerint annyira nyúlnak a homlokcsövek, hogy úgy éreztem: muszáj vagyok kipróbálni.
Kipróbáltam. És nem fogok visszamenni mélyebbre.
Attól, hogy le tudom tenni a tenyerem, tudom rágni a lábujjaimról a körmöt, nem jelenti azt, hogy szívesen is csinálom.
Tavaly tavasszal (nyárra kikúráltam) amúgyis volt gondom abból, hogy a derekam-csípőm hiába volt hajlékony, de stabilitásban nem volt kielégítően erős.
Inkább legyek picivel merevebb-kevésbé ruganyos, de legyen tartása a gerinc alsó szakaszának! Főleg kezdő edzőtermi srácoknál látod, hogy rugalmas-nagy mozgáspályája van, de nem tartja a törzsét-gerincét semmi..
van itthon egy szett titánszürke (20-15-10-5-3-2.5-2) meg pár fekete is természetesen. nem tart semmi időbe kicserélni, akárcsak a kupakot feketére vagy ezüstre.
https://drive.google...Z0ltSUpuRURLd28
A poén, két éve a kormánycsapagy alsó csésze szintjeben volt az alsó fogás, most meg durván a felső csesze magasságában..
Mindegy
változások:
-sor 14-26 lett, a 13-23-ast szabtam át, a sor elejére-végére miche lánckerék került. A sorkezdő 10s-sorhoz való, így ott 2 db sörösdoboz alátéttel értem el, hogy 4.5mm legyen a hézagolás, a sorvégi 9s volt, az csak felkerült a miche hézagolóval. Egy vékonyka alátét kellett a tengelyre, hogy ne érjen bele a lánc a láncvillába kónuszon amúgy.
-Az xt hg93 lánc 7ezer km-rel ment apróba. Az ár kétharmadáért, amennyiért én vettem. Elvitték aznap. Még a 0.5-öt sem ejtette.
-Volt itthon korábbi évekből maradt, még nem felhasznált kábelház, jagwire alapszettből. Az került a hátsó váltóhoz, a többi bowden érintetlen maradt. A hátsó váltáshoz így új bowdenház-új rozsdamentes bowden és új alumínium kupakok kerültek fel. Nagyon jól teszi a dolgát.
-A fékek cserélve centaurról promax rc471-esre. Nyolcvan gramm mínusz, hehe. És szép fehér!
-Bandázs: visszakerült a két éve lebontott sárga basso feliratos. Tökéletes. Évek óta nem veszek bandázst, rotálgatom a régieket Az ezüst is megvan, ami már ment a dale-en és koralon is egy-egy szezont.
Hja, hogy került olyan magasra a kormány? Azt kérdezzék a szerelőtől a bótban. Ő hegesztett. Mikor kérdeztem, hogy nem lesz-e gond, letorkollt, hogy ne bonyolítsam, adjam oda a villát, oszt' hegeszt még a nyakra. Megtette.
Nagyon jól teszi a dolgát kint most. -4 fok volt ma a városháza előtt délelőtt, az utak kicsit vizesek, a jégbordák még megvannak. De ez hangtalan az egész soron, perfektül fut.
tehát
chorus váltó,
record váltókar
mirage hajtókar stronglight tányérral
pezsgő105 átdobó (a rögzítőcsavar átperselyezve m6-osra, mert egy barom kitépte a menetet belőle )
veloce sor, miche lánckerekekkel
kmc x93-s lánc (aug-ban vettem még)
jagwire kábelkék
ursus kerékszett
ricsi fejcsapágy (cserélve lesz 105re)
kb ennyi.
nagyon elégedett vagyok vele, ami nálam ritka most ez tényleg jó lett
https://drive.google...Z0ltSUpuRURLd28
A poén, két éve a kormánycsapagy alsó csésze szintjeben volt az alsó fogás, most meg durván a felső csesze magasságában..
Mindegy
változások:
-sor 14-26 lett, a 13-23-ast szabtam át, a sor elejére-végére miche lánckerék került. A sorkezdő 10s-sorhoz való, így ott 2 db sörösdoboz alátéttel értem el, hogy 4.5mm legyen a hézagolás, a sorvégi 9s volt, az csak felkerült a miche hézagolóval. Egy vékonyka alátét kellett a tengelyre, hogy ne érjen bele a lánc a láncvillába kónuszon amúgy.
-Az xt hg93 lánc 7ezer km-rel ment apróba. Az ár kétharmadáért, amennyiért én vettem. Elvitték aznap. Még a 0.5-öt sem ejtette.
-Volt itthon korábbi évekből maradt, még nem felhasznált kábelház, jagwire alapszettből. Az került a hátsó váltóhoz, a többi bowden érintetlen maradt. A hátsó váltáshoz így új bowdenház-új rozsdamentes bowden és új alumínium kupakok kerültek fel. Nagyon jól teszi a dolgát.
-A fékek cserélve centaurról promax rc471-esre. Nyolcvan gramm mínusz, hehe. És szép fehér!
-Bandázs: visszakerült a két éve lebontott sárga basso feliratos. Tökéletes. Évek óta nem veszek bandázst, rotálgatom a régieket Az ezüst is megvan, ami már ment a dale-en és koralon is egy-egy szezont.
Hja, hogy került olyan magasra a kormány? Azt kérdezzék a szerelőtől a bótban. Ő hegesztett. Mikor kérdeztem, hogy nem lesz-e gond, letorkollt, hogy ne bonyolítsam, adjam oda a villát, oszt' hegeszt még a nyakra. Megtette.
Nagyon jól teszi a dolgát kint most. -4 fok volt ma a városháza előtt délelőtt, az utak kicsit vizesek, a jégbordák még megvannak. De ez hangtalan az egész soron, perfektül fut.
tehát
chorus váltó,
record váltókar
mirage hajtókar stronglight tányérral
pezsgő105 átdobó (a rögzítőcsavar átperselyezve m6-osra, mert egy barom kitépte a menetet belőle )
veloce sor, miche lánckerekekkel
kmc x93-s lánc (aug-ban vettem még)
jagwire kábelkék
ursus kerékszett
ricsi fejcsapágy (cserélve lesz 105re)
kb ennyi.
nagyon elégedett vagyok vele, ami nálam ritka most ez tényleg jó lett
nem aktuális hogy villát cseréljek de erről jut eszembe http://apro.bikemag....a-l375844.html# mire jók ezek a tapered megoldások?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Köszönöm mindenkinek a választ!
Szűkűlt a kör fulcrum quattro-ra és campa scirocco 35-re. Olvasgattam, hogy a quattro és a scirocco ugyan az, csak a fűzés más. A scirocco-nál a G3 fűzés mennyire szívás? Centrírozi nehezebb? A küllők nem egyenletes eloszlása miatt nem hajlamosabb a csavarodásra? Mennyire bírhatja a jó magyar utakat?
Nézegettem, aprón volt fenn pár napja egy pár száz km-t használt quattro, 67ért ment el. Bikeexpresszen akcióban 75e a scirocco, 80e a quattro. Érdemes várni használtra, milyen áron szokott menni?
Előre is köszi!!!
anno egy khamsin g3-as esésben kicsit nyolcasodott (szuzukis elcsapott, akkor törtem csontot )
a helyi boltban 500ft-ért egy centrírkulccsal 3 perc alatt megoldották. Pedig előtte el sem fordult még kioldott fékkel sem.
A g3 erős, merev, nem igazán kell majd centríroznod, ha rendeltetésszerűen használod.
a fulcrum és sci közt van még különbség! 16 küllős a quattro, 18 a scirocco első kerék.
és a fulcrum felnije 2mm-rel szélesebb, merevebb, könnyebb valamivel.
Amúgy nagy különbség nincs. Ha teheted, a fulcrumot vedd mondjuk a szélesebb felni-könnyebb tömeg miatt.
Egyébként analóg cuccok a scirocco35 és zonda fajzatok is, ha shimanot használsz, szerintem inkább azokból válogass (igaz, a sciroco35 keskeny felnis, elöl 2-vel több külloje van, a zondabol meg a kifutott modell keskeny, az ujevi mar 17c szeles)
Csak a fulcrum nem mutat olyan szepen egy ultegra szettes bringan, mint a campagnolo felirat.
1-2 éve téma volt itt a karbon villába tehető "dió". Beugrott a téma, mikor ezt megláttam 1-2 hónapja: https://r2-bike.com/...eckele-coloured
Ez már elég könnyűnek számít?
Elsore 130g-t lattam.
1-2 éve téma volt itt a karbon villába tehető "dió". Beugrott a téma, mikor ezt megláttam 1-2 hónapja: https://r2-bike.com/...eckele-coloured
Ez már elég könnyűnek számít?
mindeközben itthon me' má' nagyon unom a görgőzést
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ecobike-nak, meg talán Szabó Barnabáséknak volt pár Ursus Athon kerékszettje is, arról is érdemes lehet érdeklődni.
Kicsit más stílus, de könnyű