Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34322 replies to this topic

#2641
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts

csak 10 éve voltak csúcsbringák, de ma már elég prolinak tűnnek ezek a kint vezetett váltóbovdenek és az - nem tudom ez miért volt divat - őrült módon felcsavart fékváltókarok http://bit.ly/2ka8Qxg

 

lehet, hogy a "proliság" jele, de a belül vezetett bovdenezésnek az értelmét, hasznát a ma napig nem sikerült megfejtenem.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2642
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 posts
Az egyik vázszett, a másik csak váz súly.

#2643
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

haha ugyanaz a váz

 

a dealernél 1900 gr http://www.comtat.co...roducts/939.htm

 

a csőgyárban 1580 gr http://www.dedacciai...-replica-detail

 

 



#2644
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 posts

Sziasztok!!

 

Mi a biztos jele annak, h egy bringa replika?? Látómezőbe került egy Dogma, de Q....vára gyanús.

 

THX!!


Ridley Noah Fast 


#2645
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

csak 10 éve voltak csúcsbringák, de ma már elég prolinak tűnnek ezek a kint vezetett váltóbovdenek és az - nem tudom ez miért volt divat - őrült módon felcsavart fékváltókarok http://bit.ly/2ka8Qxg

sörös doboz falvastagságú alu vázakat nem jó megfúrni a bovdeneknek. na meg ezek,ahogy nézem cyclo cross bringák. ott meg nem fogják túl sokat lent a kormányt. gondolom ezek lehetnek a háttérben


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2646
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

csak 10 éve voltak csúcsbringák, de ma már elég prolinak tűnnek ezek a kint vezetett váltóbovdenek és az - nem tudom ez miért volt divat - őrült módon felcsavart fékváltókarok http://bit.ly/2ka8Qxg


  • donciccio likes this

#2647
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

amúgy ami érdekes: gond nélkül mentem hosszakat alsó fogásban mélyebben levő kormánnyal is, főleg tavaly júli-aug-szettember hónapok voltak húzósak. Nem volt gondom, nem éreztem mélynek, de, az elmúlt évek trendjei szerint annyira nyúlnak a homlokcsövek, hogy úgy éreztem: muszáj vagyok kipróbálni.

 

Kipróbáltam. És nem fogok visszamenni mélyebbre.

 

Attól, hogy le tudom tenni a tenyerem, tudom rágni a lábujjaimról a körmöt, nem jelenti azt, hogy szívesen is csinálom.

 

Tavaly tavasszal (nyárra kikúráltam) amúgyis volt gondom abból, hogy a derekam-csípőm hiába volt hajlékony, de stabilitásban nem volt kielégítően erős. 

 

Inkább legyek picivel merevebb-kevésbé ruganyos, de legyen tartása a gerinc alsó szakaszának! Főleg kezdő edzőtermi srácoknál látod, hogy rugalmas-nagy mozgáspályája van, de nem tartja a törzsét-gerincét semmi..



#2648
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

van itthon egy szett titánszürke (20-15-10-5-3-2.5-2) meg pár fekete is természetesen. nem tart semmi időbe kicserélni, akárcsak a kupakot feketére vagy ezüstre. :)



#2649
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 posts

https://drive.google...Z0ltSUpuRURLd28
A poén, két éve a kormánycsapagy alsó csésze szintjeben volt az alsó fogás, most meg durván a felső csesze magasságában..
 
 
Mindegy
 
változások:
-sor 14-26 lett, a 13-23-ast szabtam át, a sor elejére-végére miche lánckerék került. A sorkezdő 10s-sorhoz való, így ott 2 db sörösdoboz alátéttel értem el, hogy 4.5mm legyen a hézagolás, a sorvégi 9s volt, az csak felkerült a miche hézagolóval. Egy vékonyka alátét kellett a tengelyre, hogy ne érjen bele a lánc a láncvillába kónuszon amúgy.
-Az xt hg93 lánc 7ezer km-rel ment apróba. Az ár kétharmadáért, amennyiért én vettem. Elvitték aznap. Még a 0.5-öt sem ejtette. 
-Volt itthon korábbi évekből maradt, még nem felhasznált kábelház, jagwire alapszettből. Az került a hátsó váltóhoz, a többi bowden érintetlen maradt. A hátsó váltáshoz így új bowdenház-új rozsdamentes bowden és új alumínium kupakok kerültek fel. Nagyon jól teszi a dolgát.
-A fékek cserélve centaurról promax rc471-esre. Nyolcvan gramm mínusz, hehe. És szép fehér!
-Bandázs: visszakerült a két éve lebontott sárga basso feliratos. Tökéletes. Évek óta nem veszek bandázst, rotálgatom a régieket :D Az ezüst is megvan, ami már ment a dale-en és koralon is egy-egy szezont.
 
Hja, hogy került olyan magasra a kormány? Azt kérdezzék a szerelőtől a bótban. Ő hegesztett. Mikor kérdeztem, hogy nem lesz-e gond, letorkollt, hogy ne bonyolítsam, adjam oda a villát, oszt' hegeszt még a nyakra. Megtette. :)
 
Nagyon jól teszi a dolgát kint most. -4 fok volt ma a városháza előtt délelőtt, az utak kicsit vizesek, a jégbordák még megvannak. De ez hangtalan az egész soron, perfektül fut. 
 
tehát
 
chorus váltó,
record váltókar
mirage hajtókar stronglight tányérral
pezsgő105 átdobó (a rögzítőcsavar átperselyezve m6-osra, mert egy barom kitépte a menetet belőle :( )
veloce sor, miche lánckerekekkel
kmc x93-s lánc (aug-ban vettem még)
jagwire kábelkék
ursus kerékszett
ricsi fejcsapágy (cserélve lesz 105re)
kb ennyi.
 
nagyon elégedett vagyok vele, ami nálam ritka :) most ez tényleg jó lett


A kcs hézagoló elég cigányos, de a bringa patent.
  • Vejne likes this

#2650
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

https://drive.google...Z0ltSUpuRURLd28

A poén, két éve a kormánycsapagy alsó csésze szintjeben volt az alsó fogás, most meg durván a felső csesze magasságában..

 

 

Mindegy

 

változások:

-sor 14-26 lett, a 13-23-ast szabtam át, a sor elejére-végére miche lánckerék került. A sorkezdő 10s-sorhoz való, így ott 2 db sörösdoboz alátéttel értem el, hogy 4.5mm legyen a hézagolás, a sorvégi 9s volt, az csak felkerült a miche hézagolóval. Egy vékonyka alátét kellett a tengelyre, hogy ne érjen bele a lánc a láncvillába kónuszon amúgy.

-Az xt hg93 lánc 7ezer km-rel ment apróba. Az ár kétharmadáért, amennyiért én vettem. Elvitték aznap. Még a 0.5-öt sem ejtette. 

-Volt itthon korábbi évekből maradt, még nem felhasznált kábelház, jagwire alapszettből. Az került a hátsó váltóhoz, a többi bowden érintetlen maradt. A hátsó váltáshoz így új bowdenház-új rozsdamentes bowden és új alumínium kupakok kerültek fel. Nagyon jól teszi a dolgát.

-A fékek cserélve centaurról promax rc471-esre. Nyolcvan gramm mínusz, hehe. És szép fehér!

-Bandázs: visszakerült a két éve lebontott sárga basso feliratos. Tökéletes. Évek óta nem veszek bandázst, rotálgatom a régieket :D Az ezüst is megvan, ami már ment a dale-en és koralon is egy-egy szezont.

 

Hja, hogy került olyan magasra a kormány? Azt kérdezzék a szerelőtől a bótban. Ő hegesztett. Mikor kérdeztem, hogy nem lesz-e gond, letorkollt, hogy ne bonyolítsam, adjam oda a villát, oszt' hegeszt még a nyakra. Megtette. :)

 

Nagyon jól teszi a dolgát kint most. -4 fok volt ma a városháza előtt délelőtt, az utak kicsit vizesek, a jégbordák még megvannak. De ez hangtalan az egész soron, perfektül fut. 

 

tehát

 

chorus váltó,

record váltókar

mirage hajtókar stronglight tányérral

pezsgő105 átdobó (a rögzítőcsavar átperselyezve m6-osra, mert egy barom kitépte a menetet belőle :( )

veloce sor, miche lánckerekekkel

kmc x93-s lánc (aug-ban vettem még)

jagwire kábelkék

ursus kerékszett

ricsi fejcsapágy (cserélve lesz 105re)

kb ennyi.

 

nagyon elégedett vagyok vele, ami nálam ritka :) most ez tényleg jó lett


  • Kisherceg likes this

#2651
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

merevebb a villanyak alja, ami normálisan a legnagyobb terhelést kapja. :) 



#2652
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

nem aktuális hogy villát cseréljek de erről jut eszembe http://apro.bikemag....a-l375844.html# mire jók ezek a tapered megoldások?



#2653
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

http://www.rudyproje...r.html#HL580041 

 

hl58004__m.png

 

arany színű sisak.  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:

 

ilyen kéne nekem. :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2654
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Köszönöm mindenkinek a választ!
Szűkűlt a kör fulcrum quattro-ra és campa scirocco 35-re. Olvasgattam, hogy a quattro és a scirocco ugyan az, csak a fűzés más. A scirocco-nál a G3 fűzés mennyire szívás? Centrírozi nehezebb? A küllők nem egyenletes eloszlása miatt nem hajlamosabb a csavarodásra? Mennyire bírhatja a jó magyar utakat?
Nézegettem, aprón volt fenn pár napja egy pár száz km-t használt quattro, 67ért ment el. Bikeexpresszen akcióban 75e a scirocco, 80e a quattro. Érdemes várni használtra, milyen áron szokott menni?
Előre is köszi!!!

anno egy khamsin g3-as esésben kicsit nyolcasodott (szuzukis elcsapott, akkor törtem csontot :D )

a helyi boltban 500ft-ért egy centrírkulccsal 3 perc alatt megoldották. Pedig előtte el sem fordult még kioldott fékkel sem.

 

A g3 erős, merev, nem igazán kell majd centríroznod, ha rendeltetésszerűen használod.

 

a fulcrum és sci közt van még különbség! 16 küllős a quattro, 18 a scirocco első kerék.

 

és a fulcrum felnije 2mm-rel szélesebb, merevebb, könnyebb valamivel.

 

Amúgy nagy különbség nincs. Ha teheted, a fulcrumot vedd mondjuk a szélesebb felni-könnyebb tömeg miatt.



#2655
jackbacsi87

jackbacsi87

    fórumtag

  • fórumtag
  • 60 posts

Egyébként analóg cuccok a scirocco35 és zonda fajzatok is, ha shimanot használsz, szerintem inkább azokból válogass (igaz, a sciroco35 keskeny felnis, elöl 2-vel több külloje van, a zondabol meg a kifutott modell keskeny, az ujevi mar 17c szeles)

Csak a fulcrum nem mutat olyan szepen egy ultegra szettes bringan, mint a campagnolo felirat.


Köszönöm mindenkinek a választ!
Szűkűlt a kör fulcrum quattro-ra és campa scirocco 35-re. Olvasgattam, hogy a quattro és a scirocco ugyan az, csak a fűzés más. A scirocco-nál a G3 fűzés mennyire szívás? Centrírozi nehezebb? A küllők nem egyenletes eloszlása miatt nem hajlamosabb a csavarodásra? Mennyire bírhatja a jó magyar utakat?
Nézegettem, aprón volt fenn pár napja egy pár száz km-t használt quattro, 67ért ment el. Bikeexpresszen akcióban 75e a scirocco, 80e a quattro. Érdemes várni használtra, milyen áron szokott menni?
Előre is köszi!!!

#2656
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

1-2 éve téma volt itt a karbon villába tehető "dió". Beugrott a téma, mikor ezt megláttam 1-2 hónapja: https://r2-bike.com/...eckele-coloured

Ez már elég könnyűnek számít? :)

Elsore 130g-t lattam. :)



#2657
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

1-2 éve téma volt itt a karbon villába tehető "dió". Beugrott a téma, mikor ezt megláttam 1-2 hónapja: https://r2-bike.com/...eckele-coloured

Ez már elég könnyűnek számít? :)

 

TRICKSTUFF-Steuersatz-Klemmsystem-Deckel


  • donciccio likes this

#2658
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

 

mindeközben itthon :D me' má' nagyon unom a görgőzést :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2659
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Ecobike-nak, meg talán Szabó Barnabáséknak volt pár Ursus Athon kerékszettje is, arról is érdemes lehet érdeklődni.

 

Kicsit más stílus, de könnyű



#2660
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Nyilvan egy aero vazban jobban mutat a quattro, szoval nem kerdes. :)


  • donciccio and Vejne like this